snel, correct en een heerlijk kussen, bravo!

Last van nekklachten, snel geholpen, betaling correct verlopen. Levering op tijd. Geen nekklachten meer. Heerlijk kussen. Ik kan deze site aanraden!

Snelle levering van prachtige producten

Hele snelle levering van een prachtig dekbed en kussen. Kwaliteit! Ook klantenservice communicatief. Al met al een prettige ervaringz

heb goede ervaring, en de kussen is prima, ik slaap er lekker op.

ik slaap er lekker op de kussen

Heerlijk kussen om op te slapen.

Ik slaap nu veel vaster.

Uitstekend!

Goede kwaliteit. Snelle levering.

Kwaliteit en goede informatie

De website is zeer informatief over de producten waardoor makkelijk een goede keuze gemaakt kan worden.

5 sterren waardig!

Snelle levering en toen bleek dat we toch niet helemaal tevreden waren zijn we prima geholpen met een goed advies en een oplossing naar ieders tevredenheid. De site is ook al heel duidelijk waardoor je zelf ook al echt een heel eind richting je wensen en een goede keus komt. Heel blij met de aankoop en we slapen als roosjes!

Goede service en snel geleverd

Melody hoofdkussens besteld. Goede service, snel geleverd. De kussens liggen heerlijk.

Was snel en correct geleverd Dank u

Uitstekende shop

Zeer goede kwaliteit, goede info over de merken en levertijden. Reactie via e-mail is snel, ook bij retourneren. 1 van mijn favoriete webshops.

snelle service en tevreden

kussens zijn van geweldige kwaliteit en werden snel geleverd, netjes verpakt.

Fijn kussen...

Snelle verzending, vriendelijke medewerkers, geen probleem met ruilen

Kussen besteld met 3-5 werkdagen verzendtijd. Kussen was er in 2 dagen. Kussen was niet helemaal optimaal, gebeld. Medewerker was supervriendelijk, behulpzaam en meedenkend. Kussen teruggestuurd, nieuw kussen uitgezocht op site. Mailtje met nieuwe keus was voldoende, nieuw kussen arriveerde weer in 2 dagen. Fantastische service, bedankt !

Snelle levering van kwaliteitsproduct

Het bestelde hoofdkussen ontving ik binnen 2 werkdagen en bevalt heel goed!

makkelijk

kussen makkelijk gevonden op de site, vlotte levering alleen was niet duidelijk dat de 2 bestelde kussens in 2 leveringen zouden komen...

Heerlijke kussens en direct geleverd!

Ik heb nu vier hoofdkussens besteld en iedere keer kwam de bestelling precies op tijd. De kwaliteit (natuurrubber) is heel goed, zeer tevreden.

Top kwaliteit en top service!

Gewoon goeie kussens

snel geleverd

alleen geen track en trace

Goed product , snel geleverd, keurig verpakt

Snelle reactie, product voldoet prima aan de omschrijving. Keurig verpakt

Accurate info en communicatie, stipte levering en interessante prijs

Perfecte productbeschrijvingen en vergelijkingsmogelijkheden. Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding

Goed kussen als je op je zij ligt.

Valt alleen tegen als je op je rug ligt. Op je zij liggen dan is de kussen prima

Hele goede service

Perfecte service!

Kussen besteld, welke niet beviel en kon gewoon worden omgeruild. We hadden de nieuwe eerder dan dat we de andere hadden teruggestuurd.

Hoofdkussen binnen paar dagen binnen en ligt heerlijk

Fijne service

Snel en precies wat ik nodig had