Perfect geregeld

Top kwaliteit

Fijn goed kussen

Fijn goed kussen, maar had nog iets zachter gekund. Daar kom je pas achter, als je er een tijdje op hebt geslapen.

Frictieloos, snelle bezorging, kwaliteitsproducy

goede ervaring

Zeer goede service na overleg met Rien kon ik de kussen retour zenden een nieuwe zou dan worden opgezonden.dit is ook zeer snel gebeurt ,alleen de oplossing van ene Dennis vond ik vreemd ik moest er uithalen en als het dan nog niet goed was zou hij een link sturen om mijn kussen terug te sturen. er zit geen rits in de kussen zodat ik hem open zou moeten knippen. .

Beste Wia, dank voor de positieve feedback tav Rien (dat ben ik :-) Dennis werkt hier niet en ik herken het probleem ook niet, maar uiteraard sta ik tot je beschikking als je me nodig hebt. Hartelijke groet, Rien Stierman

snel, correct en een heerlijk kussen, bravo!

Last van nekklachten, snel geholpen, betaling correct verlopen. Levering op tijd. Geen nekklachten meer. Heerlijk kussen. Ik kan deze site aanraden!

Snelle levering van prachtige producten

Hele snelle levering van een prachtig dekbed en kussen. Kwaliteit! Ook klantenservice communicatief. Al met al een prettige ervaringz

heb goede ervaring, en de kussen is prima, ik slaap er lekker op.

ik slaap er lekker op de kussen

Heerlijk kussen om op te slapen.

Ik slaap nu veel vaster.

Uitstekend!

Goede kwaliteit. Snelle levering.

Kwaliteit en goede informatie

De website is zeer informatief over de producten waardoor makkelijk een goede keuze gemaakt kan worden.

5 sterren waardig!

Snelle levering en toen bleek dat we toch niet helemaal tevreden waren zijn we prima geholpen met een goed advies en een oplossing naar ieders tevredenheid. De site is ook al heel duidelijk waardoor je zelf ook al echt een heel eind richting je wensen en een goede keus komt. Heel blij met de aankoop en we slapen als roosjes!

Goede service en snel geleverd

Melody hoofdkussens besteld. Goede service, snel geleverd. De kussens liggen heerlijk.

Was snel en correct geleverd Dank u

Uitstekende shop

Zeer goede kwaliteit, goede info over de merken en levertijden. Reactie via e-mail is snel, ook bij retourneren. 1 van mijn favoriete webshops.

snelle service en tevreden

kussens zijn van geweldige kwaliteit en werden snel geleverd, netjes verpakt.

Fijn kussen...

Snelle verzending, vriendelijke medewerkers, geen probleem met ruilen

Kussen besteld met 3-5 werkdagen verzendtijd. Kussen was er in 2 dagen. Kussen was niet helemaal optimaal, gebeld. Medewerker was supervriendelijk, behulpzaam en meedenkend. Kussen teruggestuurd, nieuw kussen uitgezocht op site. Mailtje met nieuwe keus was voldoende, nieuw kussen arriveerde weer in 2 dagen. Fantastische service, bedankt !

Snelle levering van kwaliteitsproduct

Het bestelde hoofdkussen ontving ik binnen 2 werkdagen en bevalt heel goed!

makkelijk

kussen makkelijk gevonden op de site, vlotte levering alleen was niet duidelijk dat de 2 bestelde kussens in 2 leveringen zouden komen...

Heerlijke kussens en direct geleverd!

Ik heb nu vier hoofdkussens besteld en iedere keer kwam de bestelling precies op tijd. De kwaliteit (natuurrubber) is heel goed, zeer tevreden.

Top kwaliteit en top service!

Gewoon goeie kussens

snel geleverd

alleen geen track en trace

Goed product , snel geleverd, keurig verpakt

Snelle reactie, product voldoet prima aan de omschrijving. Keurig verpakt

Accurate info en communicatie, stipte levering en interessante prijs

Perfecte productbeschrijvingen en vergelijkingsmogelijkheden. Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding