Snelle verzending, vriendelijke medewerkers, geen probleem met ruilen

Kussen besteld met 3-5 werkdagen verzendtijd. Kussen was er in 2 dagen. Kussen was niet helemaal optimaal, gebeld. Medewerker was supervriendelijk, behulpzaam en meedenkend. Kussen teruggestuurd, nieuw kussen uitgezocht op site. Mailtje met nieuwe keus was voldoende, nieuw kussen arriveerde weer in 2 dagen. Fantastische service, bedankt !

Snelle levering van kwaliteitsproduct

Het bestelde hoofdkussen ontving ik binnen 2 werkdagen en bevalt heel goed!

makkelijk

kussen makkelijk gevonden op de site, vlotte levering alleen was niet duidelijk dat de 2 bestelde kussens in 2 leveringen zouden komen...

Heerlijke kussens en direct geleverd!

Ik heb nu vier hoofdkussens besteld en iedere keer kwam de bestelling precies op tijd. De kwaliteit (natuurrubber) is heel goed, zeer tevreden.

Top kwaliteit en top service!

Gewoon goeie kussens

snel geleverd

alleen geen track en trace

Goed product , snel geleverd, keurig verpakt

Snelle reactie, product voldoet prima aan de omschrijving. Keurig verpakt

Accurate info en communicatie, stipte levering en interessante prijs

Perfecte productbeschrijvingen en vergelijkingsmogelijkheden. Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding

Goed kussen als je op je zij ligt.

Valt alleen tegen als je op je rug ligt. Op je zij liggen dan is de kussen prima

Hele goede service

Perfecte service!

Kussen besteld, welke niet beviel en kon gewoon worden omgeruild. We hadden de nieuwe eerder dan dat we de andere hadden teruggestuurd.

Hoofdkussen binnen paar dagen binnen en ligt heerlijk

Fijne service

Snel en precies wat ik nodig had

Snelle levering en goed van kwaliteit

Zeer duidelijke site, ruime keuze en snelle service, door de goede omschrijving het perfecte latex kussen gevonden wat geheel voldoet aan de verwachting.

Topervaring

Na diverse kussens gekocht te hebben ( ook via internet) eindelijk een kussen gevonden waar ik geen pijn in mijn en/of rug krijg. Naar de winkel zelf gegaan en goede uitleg gekregen. Een aanrader.

heel reactief ook bij een aanpassing van factuur

zeer goede kwaliteit en ook bij administratieve aanpassing een gepaste reactie

mooi.

Snel geleverd, lang gezocht, bij u gevonden N.M.

De kussens zijn snel geleverd . Er zat een kussen van iemand anders bij . Na telefonisch contact volgende dag al opgehaald

Snel en goed geleverd!

Ik kreeg wat ik had besteld én sneller dan ik had verwacht.

Zeer plezierig

Ik werd telefonisch plezierig en deskundig geadviseerd en zo kwam ik tot de uiteindelijke keuze die prima heeft uitgepakt.

Kwaliteit, snel geleverd.

Kwaliteits kussen en snel geleverd. Slaap eindelijk weer lekker.

Fijn om te horen Rob, dank voor de reactie. De Mahoton kussens zijn voor veel mensen een vaste (en goede) keuze. Hartelijke groet, Rien Stierman

Duidelijke webshop - uitgebreid telefonisch advies

... en een fijn kussen netjes thuisbezorgd

betreffende de verleende service prima!

De 4 (onder)slopen, nu ze om de kussens zijn gedaan, waren in plaats van de nu afgeleverde maat van 85 x 85 cm, met de afmeting van 80 x 80 cm toch beter passend geweest.

Hartelijk dank voor de lof. En u weet, we laten ze maken op de maat die u wenst dus met alle plezier laat ik ze nogmaals maken, maar dan op 80x80! Hartelijke groet, Rien Stierman

Prima te woord gestaan aan de telefoon. De kussens op tijd en netjes geleverd.