Zeer goed service

Ik ben na al die jaren nog steeds een tevreden klant zowel bedrijf als product

Altijd reactie

Snelle reactie

Top service!

Snelle service, product zoals beschreven: Ik ben dik tevreden!

Bijna perfect

Zoeken naar een goede kussen vind ik heel moeilijk. De beschrijvingen bij de diverse kussens hebben mij ontzettend geholpen. Zelf zou ik wat meer uitleg willen zien tussen de verschillende merken. Meerdere merken leveren het zelfde product maar met behoorlijke prijs verschillen. Welk verschil rechtvaardig het prijs verschil? Na lang zoeken heb ik wat verschillen kunnen vinden, kwaliteit sloop, anti bacteriële behandeling en behandeling tegen allergische reactie.

Zeer goede producten

Goede kwaliteit, snel geleverd. Ik slaap nu als een roos!! Ik heb ook een paar extra besteld voor de logeerders.

Vriendelijk en behulpzaam

Jammer dat de verzendkosten voor retourneren voor eigen rekening is. Want met het terugsturen wordt de prijs van het artikel wel een stuk duurder daardoor.

Hallo Karin, Dank voor jouw reactie. Om het aantal retouren te beperken -mensen bestellen erg makkelijk als ze geen verzendkosten of retourkosten hoeven te betalen- hebben we inderdaad besloten retouren voor eigen rekening te laten plaatsvinden. De klant denkt beter na, voor ons betekent het minder verzendkosten en het milieu is erbij gebaat. Hartelijke groet, Rien Stierman

2 veren hoofdkussens besteld. Volgende dag al in huis. Liggen goed.

goede uitleg op de site, en snelle levering en een fijn kussen

zie boven. Nog even wennen aan een kussen dat nog moet worden ingeslapen

Goed hoofdkussen

Top kussen. Hadden reeds jaren zo eentje, maar deze was aan vervanging toe. Dus vervangen door hetzelfde.

Duidelijke website, bestelde goederen oké en levering in orde.

Zéér klantvriendelijk en servicegericht!

Uitstekend geholpen na een zelfgemaakt foutje. Super vriendelijk en een geweldige service. Kwaliteit van de kussen is uitmuntend.

Snelle levering. Goed verpakt

Top service!

Mijn bestelde kussen vond ik iets te hard dus zelf even terug gegaan naar Leiden omdat ik vlakbij woon. Onder het genot van een kop koffie een aantal kussens de revue laten passeren en met een goede deal een nieuwe keuze gemaakt!

super goed snel geleverd

top

Eindelijk gevonden.

Al sinds lange tijd ben ik op zoek geweest naar een goed Hoofdkussen. Ik zocht een vooral stevig hoofdkussen en bij Hoofdkussen.com heb ik dat gevonden.

Fantastische service en goede kwaliteit

2 kussens besteld waarvan we er eentje terug wilden sturen omdat deze te zacht was. Perfect geholpen door de klantenservice en zeer tevreden met de producten

Goede en snelle service van Hoofdkussens.com

De aankoop en levering van het bestelde product ging snel. Ik ben erg blij met het hoofdkussen en voel dat mijn nek veel beter ondersteund wordt.

Het kussen voldoet aan mijn verwachtingen.

Snelle levering...

... niets op aan te merken.

Een 10 voor uw snelle reactie, dank ;-) Hartelijke groet, Rien Stierman

prima kussens

slaapt lekker hoor

Weest u er zuinig op. Of beter, bestel er nog 1 of 2. Voor je het weet, wordt je favoriete kussen niet meer geproduceerd. Hartelijke groet, Rien Stierman

Geen probleem om kussen te ruilen en goed advies gekregen. Vriendelijke contactpersoon die met je meedenkt en de tijd neemt voor je.

te lange levertijd

Ik heb het kussen op vrijdag 16 september besteld en kreeg het pas op dinsdag 27 september bezorgd.

Inderdaad mevrouw De Graaff, een Otto Keller doet er normaal tussen de 3 en 5 werkdagen over, bij u was het 7 werkdagen. Dat lag overigens niet aan Otto Keller, het was de DPD die wat langer nodig had. Ik hoop dat het kussen wel tot genoegen strekt? Vriendelijke groet, Rien Stierman

Fijn kussen

U denkt wellicht ''wat kun je fout doen aan een kussen''. Nou, bijna alles kan ik u zeggen. Maar hier ging alles goed en ik heb een heerlijk donzen kussen!

Als een kussen bevalt, gelijk nog een paar bestellen Peter ;-) want inderdaad is het best moeilijk om het juiste kussen te vinden. Hartelijke groet, Rien Stierman

Goed product op tijd geleverd

Het geleverde hoofdkussen kwam op tijd en voldoet aan mijn eisen.