Fijn kussen gekocht, dat enkele dagen later zorgvuldig verpakt werd bezorgd. Gewoon zoals het hoort, eigenlijk

Klantvriendelijk

Wij zijn in Leiden op bezoek geweest om een kussen uit te zoeken. Ik ben een fan van donzen kussens, en die hebben ze gelukkig te kust en te keur. Het kussen van Petra is perfect, mijn kussen is iets aan de harde kant maar ik weet uit ervaring dat het dan over een paar weken perfect is. Dank van Petra en Hans.

ONHYGIËNISCH

Prima donskussen… Echter geleverd in een doorzichtige plastic tas met een rits welke bij aankomst voor de helft open stond? We hebben ons ‘nieuwe’ kussen maar direct gewassen. Op onze reclame over deze gang van zaken hebben wij géén enkele reactie ontvangen.

Goedemorgen Jos, Het kussen wordt geleverd in een polyethyleen tas met rits. Deze wordt voor verzending in een om-doos gedaan en afgesloten toegezonden. Uiteraard sluiten we de rits voordat we het kussen in de doos doen. Het spijt me te vernemen dat dit in uw geval niet het geval was. Vriendelijke groet, Brenda Bouwmeester

Levertijd

Tijdens het bestelproces wordt niet de verwachte levertijd gecommuniceerd.

Goedemiddag Oscar, Het wordt wel vermeld, maar wellicht nog niet duidelijk genoeg. Ik ga gelijk kijken hoe we dat kunnen verbeteren, dank voor de feedback en hartelijke groet, Rien Stierman

Even wennen maar een heerlijk kussen

Deze kussen is wat zachter dan mijn vorige maar deze blijft lekker koel en daar ging het mij hoofdzakelijk om. Elke dag even opschudden en is weer in model. Wij zijn erg tevreden.

betrouwbaar

snelle en adequate afhandeling van de bestelling

Snel, goede kwaliteit kussen, prima verpakt, helemaal tevreden dus.

Uitstekend. Betrouwbaar en goed.

Komen afspraken na en levering voldoet aan omschrijving

Prima levering. Goed verpakt en kwaliteit is prima.

Zeer snel geleverd en product voldoet aan de verwachtingen.

Geweldig kussen

Eindelijk een kussen dat echt fijn ligt, dank je wel!

Prima kussen, goede levering

Slaapt heerlijk

Gewoon goed

Een tweede hoofdkussen gekocht en zoals de 1e keer weer een snelle en correcte aflevering van een puik hoofdkussen.

Dankjewel voor de positieve feedback Rob, ik denk dat we maar gewoon op deze weg doorgaan dan ;-) Hartelijke groet, Rien Stierman

Vlekkeloos

Bestellen en leveren probleemloos proces. Kussens zijn top, wij hadden deze kussen al eerder en hebben er opnieuw besteld voor de extra slaapkamer.

Kwaliteitskussen

Comfortabele kussens

Uitstekend. Zeer tevreden.

Snelle en vriendelijke service

Ik had wat vragen over het hoofdkussen dat ik had besteld (het was niet de juiste); ik kreeg heel snel reactie en kreeg nog een ander kussen toegestuurd. Zo kon ik een goede keuze maken. Het contact was heel prettig, juiste toon.

Dankjewel Nienke, het begon inderdaad met een foutje aan onze kant maar gelukkig kwamen we er goed uit samen! Hartelijke groet, Rien Stierman

Voor welke slapers welk kussen geschikt is staat goed beschreven op de website.

Het kussen die ik gekocht heb ligt top! Ook snel bezorgd.

Perfecte en snelle levering

Bestelling en levering ging heel vlot en zonder problemen. Ook nog een kado bon ontvangen, maar jammer dat je die niet voor alle producten geldt. We hebben nog een keer een kussen besteld, maar konden de kado bon daarvoor niet gebruiken

Ha Rob, de kortingsbon van 10% geldt voor de aanschaf van een dekbed op onze zustersite, Dekbedden.com. Maar ... ik ga je 10% korting geven op het tweede kussen dat je hebt gekocht. Ik wil natuurlijk voorkomen dat je teleurgesteld bent :-) Dank voor de lof trouwens! Hartelijke groet, Rien Stierman

Kussen gekocht, maar kon het zonder probleem terug sturen . 2e kussen kreeg ik op proef gratis thuis gestuurd. Helaas was dit voor mij ook niet het juiste kussen en kon ik beide kussens zonder probleem terug sturen. En uiteraard geld retour gekregen. Top service.

uitstekend

Hoge kwaliteit kussens. Snel geleverd. Heb nergens problemen mee.

Beste Alla, hartelijk dank voor de lof. Onze nummer 1 klant, wij zijn blij met u! Hartelijke groet, Rien Stierman

Heerlijke kussens, mooi kwaliteit!

De Hoffmann 30 kussens slapen heerlijk en voelen zacht en stevig aan. Een aanrader!

Kussen geleverd op aangegeven datum. Goed kussen. Ben ooit ook wel eens in de winkel geweest in Leiden. Prima advies.

Zeer goed kussen en snelle levering.

Goede ondersteuning door vakkundig personeel. Daardoor goede keuze kunnen maken.

Grandioos

Heerlijk hoofdkussen. Zacht en toch iets stevig. Wissel nog wel oude met nieuwe kussen maar komt goed