Snelle levering...

... niets op aan te merken.

Een 10 voor uw snelle reactie, dank ;-) Hartelijke groet, Rien Stierman

prima kussens

slaapt lekker hoor

Weest u er zuinig op. Of beter, bestel er nog 1 of 2. Voor je het weet, wordt je favoriete kussen niet meer geproduceerd. Hartelijke groet, Rien Stierman

Geen probleem om kussen te ruilen en goed advies gekregen. Vriendelijke contactpersoon die met je meedenkt en de tijd neemt voor je.

te lange levertijd

Ik heb het kussen op vrijdag 16 september besteld en kreeg het pas op dinsdag 27 september bezorgd.

Inderdaad mevrouw De Graaff, een Otto Keller doet er normaal tussen de 3 en 5 werkdagen over, bij u was het 7 werkdagen. Dat lag overigens niet aan Otto Keller, het was de DPD die wat langer nodig had. Ik hoop dat het kussen wel tot genoegen strekt? Vriendelijke groet, Rien Stierman

Fijn kussen

U denkt wellicht ''wat kun je fout doen aan een kussen''. Nou, bijna alles kan ik u zeggen. Maar hier ging alles goed en ik heb een heerlijk donzen kussen!

Als een kussen bevalt, gelijk nog een paar bestellen Peter ;-) want inderdaad is het best moeilijk om het juiste kussen te vinden. Hartelijke groet, Rien Stierman

Goed product op tijd geleverd

Het geleverde hoofdkussen kwam op tijd en voldoet aan mijn eisen.

Ben zeer tevreden over de snelle levering van deze fijne kussens.

Uitstekende kwaliteit

Zeer prettige service en een nachtrust als nooit tevoren!

Snelle levering en prima kussen! Ik slaap weer heerlijk op mijn nieuwe kussen!

Gemakkelijk hoofdkussen en vlotte bestelling

Gemakkelijk hoofdkussen en vlotte bestelling

Top hoofdkussen,ligt perfect

Snelle levering . Goede kwaliteit.

Goed kussen, snelle levering

Goed kussen, snelle levering

Geweldig kussen van Otto Keller .

Uitstekend product en service!

Goed product, heldere service. Kan weinig meer verwachten.

Goed advies, perfect hoofdkussen voor mij

Goede ondersteuning van mijn nek, hier fijn geslapen

Geweldige service

Geweldige service op een door mij verkeerd bestelde maat/dikte van een kussen. Werd direct op gereageerd en kosteloos vervangen. Toppie!

Top kussens en behulpzame medewerkers

Aanrader!

Heerlijk kussen top.

order 100% correct, dus naar volle tevredenheid uitgevoerd

prima afhandeling, dito aflevering

Het kussen werd snel bezorgd .

Supersnelle levering

Ondanks dat mijn gewenste kussen niet op voorraad was, had ik het toch de volgende dag in huis: super!

Zeer klantgericht

Zeer prettig geholpen op de locatie in Leiden.

Fijn kussen gekocht, dat enkele dagen later zorgvuldig verpakt werd bezorgd. Gewoon zoals het hoort, eigenlijk

Klantvriendelijk

Wij zijn in Leiden op bezoek geweest om een kussen uit te zoeken. Ik ben een fan van donzen kussens, en die hebben ze gelukkig te kust en te keur. Het kussen van Petra is perfect, mijn kussen is iets aan de harde kant maar ik weet uit ervaring dat het dan over een paar weken perfect is. Dank van Petra en Hans.