Kussen gekocht, maar kon het zonder probleem terug sturen . 2e kussen kreeg ik op proef gratis thuis gestuurd. Helaas was dit voor mij ook niet het juiste kussen en kon ik beide kussens zonder probleem terug sturen. En uiteraard geld retour gekregen. Top service.

uitstekend

Hoge kwaliteit kussens. Snel geleverd. Heb nergens problemen mee.

Beste Alla, hartelijk dank voor de lof. Onze nummer 1 klant, wij zijn blij met u! Hartelijke groet, Rien Stierman

Heerlijke kussens, mooi kwaliteit!

De Hoffmann 30 kussens slapen heerlijk en voelen zacht en stevig aan. Een aanrader!

Kussen geleverd op aangegeven datum. Goed kussen. Ben ooit ook wel eens in de winkel geweest in Leiden. Prima advies.

Zeer goed kussen en snelle levering.

Goede ondersteuning door vakkundig personeel. Daardoor goede keuze kunnen maken.

Grandioos

Heerlijk hoofdkussen. Zacht en toch iets stevig. Wissel nog wel oude met nieuwe kussen maar komt goed

Ben zeer tevreden over de gang van zaken.

Ik heb 's morgens besteld en de volgende dag werd het kussen keurig afgeleverd bij mij.

prima aankoop

duidelijke uitleg, goed product, snelle verzending

Kussen voldoet aan verwachting

Prima hoofdkussen en goed voorgelicht. Precies wat ik zocht.

Snelle levering, prima kwaliteit!

Het hoofdkussen voldoet precies aan de beschrijving op de website.

Perfect!

Zeer behulpzame klantenservice met een oplossingsgerichte aanpak!

Prima en snelle levering

Heel blij met onze “Butterfly” kussens. We slapen weer heerlijk!

Tevreden slaper

Dankzij het advies van Hoofdkussens.com slaap ik ongelofelijk lekker op een kussen van Texels schapenwol. Nooit aan deze optie gedacht!

Snelle levering van goed product

Heerlijk hoofdkussen welke snel geleverd is.

Prima adres voor heerlijk slapen!

Het symfony kussen gekocht van 60% natuurlatex en dit slaapt erg prettig, fris en schoon omdat het snel droogt. Ik ga ook nog de Nightflower aanschaffen voor mijn partner en dit kussen is van 90% latex, ben benieuwd naar deze slaapervaring...

Uitstekende service!

Vriendelijke medewerkers en erg behulpzaam. Reageren erg snel op emails.

Ik had het verkeerde kussen besteld. Gebeld en omgeruild voor de juiste de volgende dag in huis

SUPER!!

Zeer goede klantenservice. Het bestelde kussen was iets te dik voor het zelfde bedrag omgeruild. Zeer vriendelijk personeel.

doen wat ze beloven.

Goed contact, mooie producten

Ik was gericht op zoek was naar en wilde kiezen uit twee types kussens van Mahoton. Het telefonisch contact hierover verliep heel prettig. De verkoper is zeer vriendelijk en denkt goed mee. De mogelijkheden tot omruilen spraken me aan, maar gelukkig heb ik ze niet nodig gehad want naar aanleiding van het advies heb ik gelijk de juiste keuze kunnen maken. Het kussen wordt direct door de fabrikant verstuurd. Dit vind ik een klein nadeel, hetgeen een commentaar van een verwende klant is. De verzending laat namelijk enkele dagen op zich wachten en de verkoper en/of fabrikant communiceert niet over de verzending. Het kussen werd daarom onverwachts geleverd, hetgeen geen nadeel is maar wel iets wat ik zelf als iets minder prettig ervaar en voor verbetering vatbaar zou kunnen zijn. Omdat ik goed geslaagd ben, het contact prettig was maar er toch een klein aandachtspuntje was geef ik deze winkel een 9.

Beste Fan. Weliswaar van Mahoton, maar a la ;-) Dank voor de lof. Inderdaad krijgen wij van Mahoton geen tracking code, dus kunnen we deze ook niet doorgeven. Heel vervelend, óók voor ons want ons systeem is erop gebaseerd dat u op de hoogte wordt gehouden zoals dat hoort. Nu bent u in het ongewisse en hebben wij het vaak druk met alsnog de juiste informatie boven water te krijgen. Fijn dat het kussen zo goed bevalt. Met hartelijke groet, Rien Stierman

Kussen besteld en binnen enkele dagen geleverd

Perfect geregeld

Top kwaliteit

Fijn goed kussen

Fijn goed kussen, maar had nog iets zachter gekund. Daar kom je pas achter, als je er een tijdje op hebt geslapen.

Frictieloos, snelle bezorging, kwaliteitsproducy