Zeer snel geleverd en product voldoet aan de verwachtingen.

Geweldig kussen

Eindelijk een kussen dat echt fijn ligt, dank je wel!

Prima kussen, goede levering

Slaapt heerlijk

Gewoon goed

Een tweede hoofdkussen gekocht en zoals de 1e keer weer een snelle en correcte aflevering van een puik hoofdkussen.

Dankjewel voor de positieve feedback Rob, ik denk dat we maar gewoon op deze weg doorgaan dan ;-) Hartelijke groet, Rien Stierman

Vlekkeloos

Bestellen en leveren probleemloos proces. Kussens zijn top, wij hadden deze kussen al eerder en hebben er opnieuw besteld voor de extra slaapkamer.

Kwaliteitskussen

Comfortabele kussens

Uitstekend. Zeer tevreden.

Snelle en vriendelijke service

Ik had wat vragen over het hoofdkussen dat ik had besteld (het was niet de juiste); ik kreeg heel snel reactie en kreeg nog een ander kussen toegestuurd. Zo kon ik een goede keuze maken. Het contact was heel prettig, juiste toon.

Dankjewel Nienke, het begon inderdaad met een foutje aan onze kant maar gelukkig kwamen we er goed uit samen! Hartelijke groet, Rien Stierman

Voor welke slapers welk kussen geschikt is staat goed beschreven op de website.

Het kussen die ik gekocht heb ligt top! Ook snel bezorgd.

Perfecte en snelle levering

Bestelling en levering ging heel vlot en zonder problemen. Ook nog een kado bon ontvangen, maar jammer dat je die niet voor alle producten geldt. We hebben nog een keer een kussen besteld, maar konden de kado bon daarvoor niet gebruiken

Ha Rob, de kortingsbon van 10% geldt voor de aanschaf van een dekbed op onze zustersite, Dekbedden.com. Maar ... ik ga je 10% korting geven op het tweede kussen dat je hebt gekocht. Ik wil natuurlijk voorkomen dat je teleurgesteld bent :-) Dank voor de lof trouwens! Hartelijke groet, Rien Stierman

Kussen gekocht, maar kon het zonder probleem terug sturen . 2e kussen kreeg ik op proef gratis thuis gestuurd. Helaas was dit voor mij ook niet het juiste kussen en kon ik beide kussens zonder probleem terug sturen. En uiteraard geld retour gekregen. Top service.

uitstekend

Hoge kwaliteit kussens. Snel geleverd. Heb nergens problemen mee.

Beste Alla, hartelijk dank voor de lof. Onze nummer 1 klant, wij zijn blij met u! Hartelijke groet, Rien Stierman

Heerlijke kussens, mooi kwaliteit!

De Hoffmann 30 kussens slapen heerlijk en voelen zacht en stevig aan. Een aanrader!

Kussen geleverd op aangegeven datum. Goed kussen. Ben ooit ook wel eens in de winkel geweest in Leiden. Prima advies.

Zeer goed kussen en snelle levering.

Goede ondersteuning door vakkundig personeel. Daardoor goede keuze kunnen maken.

Grandioos

Heerlijk hoofdkussen. Zacht en toch iets stevig. Wissel nog wel oude met nieuwe kussen maar komt goed

Ben zeer tevreden over de gang van zaken.

Ik heb 's morgens besteld en de volgende dag werd het kussen keurig afgeleverd bij mij.

prima aankoop

duidelijke uitleg, goed product, snelle verzending

Kussen voldoet aan verwachting

Prima hoofdkussen en goed voorgelicht. Precies wat ik zocht.

Snelle levering, prima kwaliteit!

Het hoofdkussen voldoet precies aan de beschrijving op de website.

Perfect!

Zeer behulpzame klantenservice met een oplossingsgerichte aanpak!

Prima en snelle levering

Heel blij met onze “Butterfly” kussens. We slapen weer heerlijk!

Tevreden slaper

Dankzij het advies van Hoofdkussens.com slaap ik ongelofelijk lekker op een kussen van Texels schapenwol. Nooit aan deze optie gedacht!

Snelle levering van goed product

Heerlijk hoofdkussen welke snel geleverd is.