Prima adres voor heerlijk slapen!

Het symfony kussen gekocht van 60% natuurlatex en dit slaapt erg prettig, fris en schoon omdat het snel droogt. Ik ga ook nog de Nightflower aanschaffen voor mijn partner en dit kussen is van 90% latex, ben benieuwd naar deze slaapervaring...

Uitstekende service!

Vriendelijke medewerkers en erg behulpzaam. Reageren erg snel op emails.

Ik had het verkeerde kussen besteld. Gebeld en omgeruild voor de juiste de volgende dag in huis

SUPER!!

Zeer goede klantenservice. Het bestelde kussen was iets te dik voor het zelfde bedrag omgeruild. Zeer vriendelijk personeel.

doen wat ze beloven.

Goed contact, mooie producten

Ik was gericht op zoek was naar en wilde kiezen uit twee types kussens van Mahoton. Het telefonisch contact hierover verliep heel prettig. De verkoper is zeer vriendelijk en denkt goed mee. De mogelijkheden tot omruilen spraken me aan, maar gelukkig heb ik ze niet nodig gehad want naar aanleiding van het advies heb ik gelijk de juiste keuze kunnen maken. Het kussen wordt direct door de fabrikant verstuurd. Dit vind ik een klein nadeel, hetgeen een commentaar van een verwende klant is. De verzending laat namelijk enkele dagen op zich wachten en de verkoper en/of fabrikant communiceert niet over de verzending. Het kussen werd daarom onverwachts geleverd, hetgeen geen nadeel is maar wel iets wat ik zelf als iets minder prettig ervaar en voor verbetering vatbaar zou kunnen zijn. Omdat ik goed geslaagd ben, het contact prettig was maar er toch een klein aandachtspuntje was geef ik deze winkel een 9.

Beste Fan. Weliswaar van Mahoton, maar a la ;-) Dank voor de lof. Inderdaad krijgen wij van Mahoton geen tracking code, dus kunnen we deze ook niet doorgeven. Heel vervelend, óók voor ons want ons systeem is erop gebaseerd dat u op de hoogte wordt gehouden zoals dat hoort. Nu bent u in het ongewisse en hebben wij het vaak druk met alsnog de juiste informatie boven water te krijgen. Fijn dat het kussen zo goed bevalt. Met hartelijke groet, Rien Stierman

Kussen besteld en binnen enkele dagen geleverd

Perfect geregeld

Top kwaliteit

Fijn goed kussen

Fijn goed kussen, maar had nog iets zachter gekund. Daar kom je pas achter, als je er een tijdje op hebt geslapen.

Frictieloos, snelle bezorging, kwaliteitsproducy

goede ervaring

Zeer goede service na overleg met Rien kon ik de kussen retour zenden een nieuwe zou dan worden opgezonden.dit is ook zeer snel gebeurt ,alleen de oplossing van ene Dennis vond ik vreemd ik moest er uithalen en als het dan nog niet goed was zou hij een link sturen om mijn kussen terug te sturen. er zit geen rits in de kussen zodat ik hem open zou moeten knippen. .

Beste Wia, dank voor de positieve feedback tav Rien (dat ben ik :-) Dennis werkt hier niet en ik herken het probleem ook niet, maar uiteraard sta ik tot je beschikking als je me nodig hebt. Hartelijke groet, Rien Stierman

snel, correct en een heerlijk kussen, bravo!

Last van nekklachten, snel geholpen, betaling correct verlopen. Levering op tijd. Geen nekklachten meer. Heerlijk kussen. Ik kan deze site aanraden!

Snelle levering van prachtige producten

Hele snelle levering van een prachtig dekbed en kussen. Kwaliteit! Ook klantenservice communicatief. Al met al een prettige ervaringz

heb goede ervaring, en de kussen is prima, ik slaap er lekker op.

ik slaap er lekker op de kussen

Heerlijk kussen om op te slapen.

Ik slaap nu veel vaster.

Uitstekend!

Goede kwaliteit. Snelle levering.

Kwaliteit en goede informatie

De website is zeer informatief over de producten waardoor makkelijk een goede keuze gemaakt kan worden.

5 sterren waardig!

Snelle levering en toen bleek dat we toch niet helemaal tevreden waren zijn we prima geholpen met een goed advies en een oplossing naar ieders tevredenheid. De site is ook al heel duidelijk waardoor je zelf ook al echt een heel eind richting je wensen en een goede keus komt. Heel blij met de aankoop en we slapen als roosjes!

Goede service en snel geleverd

Melody hoofdkussens besteld. Goede service, snel geleverd. De kussens liggen heerlijk.

Was snel en correct geleverd Dank u

Uitstekende shop

Zeer goede kwaliteit, goede info over de merken en levertijden. Reactie via e-mail is snel, ook bij retourneren. 1 van mijn favoriete webshops.

snelle service en tevreden

kussens zijn van geweldige kwaliteit en werden snel geleverd, netjes verpakt.

Fijn kussen...

Snelle verzending, vriendelijke medewerkers, geen probleem met ruilen

Kussen besteld met 3-5 werkdagen verzendtijd. Kussen was er in 2 dagen. Kussen was niet helemaal optimaal, gebeld. Medewerker was supervriendelijk, behulpzaam en meedenkend. Kussen teruggestuurd, nieuw kussen uitgezocht op site. Mailtje met nieuwe keus was voldoende, nieuw kussen arriveerde weer in 2 dagen. Fantastische service, bedankt !

Langegracht 59 2312NW Leiden

071 808 01 06