Goede service en telefonisch advies

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

Mooi assortiment en goede merken. Goede helpdesk bij vragen, advies, etc. Komen afspraken na. Producten worden goed verpakt. Aanrader.

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

Uitermate tevreden met deze aankoop.

Ik ben een liefhebber van Osborne truien . Die heb ik bij jullie gevonden in alle mogelijke kleuren en maten. De trui welke ik kocht past perfect mede dankzij de matentabel. Ik ben zeer tevreden en kom terug. Met viendelijke groeten, Paul Neven.

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

Prima, goede prijs snelle bezorging

Overzichtelijke website, snelle bezorging, fijne aanbiedingsprijs voor onze pyama's.

• Communicatie N.v.t.
  • Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

Ik werd na bestelling meteen gebeld door falke winkel medewerkster. Ik kon meteen mijn bestelling in Eindhoven ophalen!! Het betrof anti slip sokken voor mijn schoonmoeder van 95 jaar. Ook zij heel blij.

3 boxers besteld en de volgende dag netjes verpakt door de brievenbus ontvangen

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

uitstekende service

prima producten en goede levering

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

Gisteren besteld, morgen in huis

Snelle levering en netjes verpakt.

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

Zowel telefonisch als via internet ben ik uitstekend geholpen.

Goede en duidelijke communicatie

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

Ik ben erg tevreden over VINQ.

De bestelde spullen zijn van goede kwaliteit en mijn bestelling komt altijd vlot.

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

Door leveringsproblemen bij Falke duurde het langer voor mijn bestelling bezorgd kon worden. Ik ben daar keurig over geïnformeerd, zowel via de mail als later ook telefonisch.Goede service!

Ingepakt en wel… top!

Net voor de feestdagen een bestelling geplaatst en binnen 24 uur mijn bestelling binnen. Ook nog eens al keurig ingepakt voor de feestdagen. Echt een goede service!

• Communicatie N.v.t.
  • Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

Uitstekende service en snel verzonden en ontvangen

Goede snelle vriendelijke service

De bestelling kwam binnen twee dagen. 1 artikel was er niet. Er zat een keurig handgeschreven briefje bij dat die zo spoedig mogelijk zou worden nagestuurd. En dat was ook zo.

Prima product.

Vriendelijk contact toen de bezorging op zich liet wachten

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

Beste meneer of mevrouw F..... We kregen van u een negatieven beoordeling terug gestuurd omdat u uw pakketje nog niet heeft ontvangen Vervelend om te horen dat uw pakketje nog niet binnen is gekomen bij u. U heeft op 16-12 om 11:13 besteld Wij hebben uw bestelling op 16-12 om 14.56 af compleet verwerkt aangemeld bij PostNL Helaas zien we op dit moment door de enorme drukte bij PostNL dat daar de bezorgtijden flink oplopen. Onze ervaring tot heden is wel dat uiteindelijk alles goed komt maar het helaas wat extra tijd kost. Mocht het pakketje uiteindelijk niet boven water komen dan nemen wij als VINQ altijd onze verantwoordelijkheid. Laten we afspreken dat we eind van deze week nog even contact hebben met elkaar. Hopende u zo goed te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Pieter Geert

Mooie winkel

Mooie winkel en snelle levering, de panty’s zijn erg goed

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

Pyjama gekocht en ben er blij mee. Verstuurd via brievenbuspost, dus hoefde er niet voor thuis te blijven.

Zeer klantvriendelijk

Het door mij gekozen product werd zeer snel geleverd- na een correcte e-mail; Nadat bleek dat ik een andere maat nodig had, heb ik gebeld met de klantenservice, waar ik behulpzaam en vriendelijk te woord werd gestaan. Omruilen bleek geen probleem en werd net als bij de eerste levering snel en correct uitgevoerd. Complimenten, voor nu en een volgende keer!

precies wat ik wilde

Precies wat ik besteld heb en wat ik dus wilde.

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

Aflevering klopt niet met aangegeven. Klant beter op de hoogte houden

Alles vlot verlopen

Vlot kunnen bestellen, snelle levering

Kwaliteit in alles.

Vinq verkoopt kwaliteitsmerken die zichzelf terugverdienen: het blijft langer mooi en gaat langer mee. Daarnaast bestaat Vinq uit een prettig team dat prima communiceert en goede service levert.

Over VINQ.nl

VINQ.nl is de webshop met het grootste aanbod FALKE producten verstuurd vanuit Nederland. VINQ.nl is ontstaan vanuit een lange traditie in de verkoop van sokken, panty’s, sport en bodywear. Meer dan 30 jaar zijn wij als bedrijf al actief in deze branche. Enige jaren geleden zijn wij als winkel een partnerschap aangegaan met FALKE. Daarmee waren we de eerste officiele Brandstore buiten Duitsland. Eerst als www.falkewinkel.nl en nu als www.vinq.nl. Ons assortiment is de afgelopen periode uitgebreid met oa de merken Mey dames en heren ondermode, Laimböck dames en heren handschoenen en McAlson herenboxershorts.