Duidelijke webshop met indien nodig prima telefonische back up.

Helaas bezorging PostNl liet te wensen over. Duurde 4 dagen voordat brievenbus pakje werd bezorgd. Vandaar de 4 sterren alhoewel ik me realiseer dat VINQ daar weinig invloed op heeft. VINQ heeft pakketje snel aangeleverd bij PostNl. Bovendien moet er ook iets te wensen/verbeteren overblijven !

Klein maar fijn

Met dit bedrijf alleen maar goede ervaringen. Goed spul voor een redelijke prijs. Altijd vlotte en keurig verzorgde levering. Aandachtspuntje is misschien dat het aantal beschikbare maten van een artikel soms slechts (zeer) beperkt is.

Topsokken

Ik draag de (wollen) sokken al jaren met veel plezier

Goed product

Ik had een klein probleempje, is achteraf helemaal goed gekomen . Ik werd tijdens mijn telefoon gesprek werd keurig te woord gestaan , ik ben dan ook zeer tevreden.

Gewoon prima

Snelle levering, waar mogelijk via brievenbus.

Netjes en snel geleverd

Sokken besteld en netjes dag later geleverd. In de brievenbus, veel handiger dan pakketje!

Zeer goede service

Vlekkeloos verlopen.

Goede service.

Behulpzame reactie op mijn vragen, klantgericht, en een snelle levering.

Snelle levering mooi verpakt

Duidelijke website, geregeld leuke kortingen

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

goede kwaliteit producten; de retourservice werkt echter niet

Ik probeer een product te retourneren en om te wisselen. de daartoe te volgen procedure werkt niet. ik krijg steeds de melding dat het label niet kan worden aangemaakt. Ik heb hierover contact opgenomen, echter een oplossing voor het probleem is niet gevonden. Hopelijk komt die er nog maar voorlopig zit ik met een product waar ik niets mee kan.

Bestelling verliep prima

Helaas lukt het post nl niet om de stukken op de afgesproken momenten te bezorgen En dus werd het weer een dag later

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

De webshop is gemakkelijk te vinden. De bestelde artikelen waren binnen 2 dagen al thuis bezorgd. Leuk dat er altijd een kaartje met de naam van de persoon die de artikelen inpakt bij zit.

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

Gewoon adequaat geregeld. Geen 5 sterren vanwege wat langere levertijd (1week)

Zie hierboven

Deze is goed

Ik vind de Falke sokken heel goed, maar de Mey biologische katoenen slips slecht.

Geweldige webshop

Prima shop. Mooie aanbiedingen. Fijn geholpen en vlotte levering.

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

Duidelijke site, snelle levering, goede pasvorm.

Vooral de beenmode met katoen erin verwerkt vind ik erg prettig. Kriebelt niet en zit heerlijk. Eenmaal maat uitgezocht, dan altijd helemaal goed passend.

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

Prima webshop met snelle service

Goede ervaring, ruim assortiment, uitstekende betalingsverwerking en snelle levering: perfect!

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

Snelle levering prachtige kwaliteit shirts

Gewoon goed en betrouwbaar

Reeds meerdere keren bestelling geplaatst. Iedere keer snel, accuraat en naar tevredenheid uitgevoerd. Zal hier zeker blijven bestellen.

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

Snel, goed verpakt en met een persoonlijke ondertekening

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

Mooie kwaliteit, snelle levering.

Prettige en duidelijke website. Goede kwaliteit van aangeboden producten. Aankondiging van aflevering. Duidelijke communicatie en betrouwbare website.

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

Voldoende productkeuze,s en duidelijke uitleg erover

Snelle,goede service.En het gekochte product bevalt me uitstekend

PRIMA

De bestelling loopt altijd vlot, en zo niet houden zij je heel goed op de hoogte, en komen afspraken altijd na.

Leuk!

Duidelijke site, makkelijk bestellen. Korting met punten sparen.

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

Goede service, snel geleverd. Producten van goede kwaliteit.

In het verleden kreeg je als klant in de winkel een goede service, thans krijg je dezelfde goede service via de webwinkel. En Falke sokken zijn altijd van goede kwaliteit.

Nieuwstraat 27

5611DA Eindhoven

+31 (0) 85 066 14 66 (gratis)

Over VINQ.nl

Bij VINQ.nl is onze passie voor kwaliteit en stijl diepgeworteld in meer dan 40 jaar ervaring in de wereld van sokken, panty's, ondergoed, homewear en sport. Sinds ons partnerschap met het gerenommeerde beenmodemerk FALKE in 2011, zijn we uitgegroeid tot de eerste officiële FALKE Brandstore buiten Duitsland, een mijlpaal die ons verhaal van vakmanschap en toewijding illustreert. Als pioniers in online retail hebben we onze expertise vertaald naar een digitale ervaring, eerst als Falkewinkel.nl en vervolgens als VINQ.nl. Onze online aanwezigheid heeft ons in staat gesteld om een uitgebreid assortiment FALKE aan te bieden, met toevoegingen van topmerken zoals Mey ondergoed & homewear, SNURK, McAlson boxershorts en Injinji teensokken. Bij VINQ.nl draait alles om het leveren van hoogwaardige producten die niet alleen comfort bieden, maar ook een weerspiegeling zijn van uw persoonlijke stijl en levensstijl. Van tijdloze klassiekers tot innovatieve nieuwkomers, we zijn er trots op een diverse selectie aan te bieden die voldoet aan de behoeften en verlangens van onze gewaardeerde klanten. Ontdek de perfecte balans tussen traditie en innovatie bij VINQ.nl je voelt dat het goed zit!