Geheel naar verwachting

Leuke sokken komen overeen met wat ik verwachtte. En ook de levering was zoals verwacht.

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

Fijne webwinkel met goede service

Ik vind de producten van Falke kwalitatief goed. En de service van de webwinkel super. Bij vragen of problemen altijd heel snel reactie en een oplossing of tip.

Goed en snel geleverd.

• Communicatie
  • Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? N.v.t.

Geen op- of aanmerkingen

Het bestelproces en levering loopt naar verwachting.

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

Goede producten, maken de verwachting waar.

Duidelijke maatvoering, heerlijk materiaal en fijne kleuren voor wat betreft de maillots en panty met katoen.

Optimale service

Website is goed doorzoekbaar. Afrekenen is eenvoudig. Levering is snel en efficient. Vinq communiceert duidelijk en tijdig via emails hoe het bestel- en afleverproces verloopt.

fantastisch

Snel, Correct, Klant vriendelijk

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

Goede kwaliteit aan eerlijke prijs

Steeds leuke aanbiedingen en verzorgde verpakking.

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

Betrouwbare en ouderwets goede service

Bestellingen worden snel en correct verstuurd. Bij vragen ontvang je binnen 24 uur antwoord. Kortom goede ouderwetse service zoals het hoort.

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

Goede en makkelijke website en snelle levering.

Fantastische webshop

Mooie artikelen, heel veel service. Voldoet aan de verwachtingen. Ga zo door.

Prima product prompt geleverd

Het koste wat moeite om het gewenste FALKE product te vinden op de site maar het werd prompt de volgende dag in de brievenbus geleverd. De kwaliteit van het product is zoals gebruikelijk formidabel.

Snelle en correcte service

Mooi assortiment, goed gepresenteerd en bestellen is heel simpel. Er kan ook met Paypal betaald worden. Alles verloopt vlot en probleemloos

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

Goed, maar recente bestelling veel te laat ontvangen

Mijn ervaringen met VINQ zijn over het algemeen goed, maar de meest recente bestelling heb ik veel te laat ontvangen. Op maandag 8/11 heb ik een bestelling gedaan. Het briefpakketje is dinsdag 9/11 verzonden en had dus gewoon op woensdag 10/11 bij mij bezorgd kunnen worden. Dat laatste kondigde PostNL ook aan, maar het briefpakketje kwam niet. En ook niet op donderdag 11/11. Toen zou het briefpakketje vrijdagje 12/11 komen, zei PostNL. Maar nee hoor, PostNL zei doodleuk "Sorry, het bezorgmoment is bijgewerkt" en het briefpakketje kwam uiteindelijk zaterdag 13/11. Ik beschouw dit als een wanprestatie van PostNL.

Uitstekende klantenservice

Een pakje werd niet op de gestelde datum bezorgd! Na daarover gemaild te hebben , werd ik direct gebeld vanuit Eindhoven. Ik kon op dat moment mijn telefoon niet opnemen en toen werd er direct na het bellen een mailtje gestuurd met de uitleg. Goeie service! Vinq is daardoor voor mij een aanrader!

Zeer vlotte verwerking & levering

Alles prima verlopen & onmiddellijk assistentie gekregen voor gebruik kortingsbon

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

Aankoop was prima. Hele snelle levering. Goede prijs/ kwaliteit verhouding.

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

Snelle levering door de brievenbus

Ik vond snel wat ik nodig had, de afhandeling en levering van mijn aankoop vindt vlot en probleemloos plaats.

geweldig

Dank voor de goede zorg en met het terug vinden van mijn bestelling. Bestelling was 2 maal mis gegaan en door jullie speciale inzet heb ik mijn pakket persoonlijk door post.nl ontvangen. Met vriendelijk groet.

Toppie!

Top opgelost! heb nog 2 paar besteld!

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

Beste I Vervelend dat je geen track en trace info hebt ontvangen. Kijk misschien ook eens in je spambox hiervoor. https://jouw.postnl.nl/track-and-trace/xxxxxxxxxxxxxxxxlanguage=nl Volgens deze info zou het pakketje al reeds afgelopen zaterdag bezorgt zijn. Nu nemen we ondertussen bij deze informatie vanuit POSTnl wel een beetje extra ruimte omdat het momenteel echt vaak gewoon langer duurt. Vanaf vijf werkdagen te laat kunnen we bij POSTnl een zogenaamde navraag starten maar gezien het feit dat het hier een brievenbuspakketje betreft weet ik niet of dat veel succes zal hebben. Laten we het tot vrijdag aanzien en dan even contact hebben per mail. Vraag aub ondertussen ook even bij buren rond of het misschien daar terecht is gekomen. Sorry voor deze overlast. PS die beoordelingsmail wordt automatisch verstuurd maar is begrijpelijk in dit stadium niet echt handig. Met vriendelijke groet, VINQ.nl Pieter Geert

Mooie producten leverde in een snelle tijd

Mooie ‘bed socks’ gekocht. Ik heb een paar zo ik weet de kwaliteit. Ze zijn zo een succes ik heb een tweede paar gekocht als cadeau.

Zeer comfortabel

A prima vista bij ontvangst dacht ik eigenlijk niets bijzonders tot......ik de sokken aantrok en een hele dag in heb gelopen. Woooowwww, wat een opluchting zeg!! Ik ben er zo enthousiast over dat ik het ook maar voor mijn man ga bestellen. Nogmaals dank en succes verder VINQ.nl !!

Kwaliteit en Snel

Op zoek naar lamswollen truien uiteindelijk terecht gekomen bij Vinq. Zeer groot assortiment. Snel geleverd. Uitermate klantvriendelijke behandeling.

Gewoon goed!

Kwaliteits producten en goede service!

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

steeds duidelijke en correcte info, goeie prijzetting

Over VINQ.nl

VINQ.nl is de webshop met het grootste aanbod FALKE producten verstuurd vanuit Nederland. VINQ.nl is ontstaan vanuit een lange traditie in de verkoop van sokken, panty’s, sport en bodywear. Meer dan 30 jaar zijn wij als bedrijf al actief in deze branche. Enige jaren geleden zijn wij als winkel een partnerschap aangegaan met FALKE. Daarmee waren we de eerste officiele Brandstore buiten Duitsland. Eerst als www.falkewinkel.nl en nu als www.vinq.nl. Ons assortiment is de afgelopen periode uitgebreid met oa de merken Mey dames en heren ondermode, Laimböck dames en heren handschoenen en McAlson herenboxershorts.