Zeer klantvriendelijk en behulpzaam

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

Mooie producten van goede kwaliteit

Ik ben tevreden over de kwaliteit van de geleverde producten. Ik bestel al enige jaren regelmatig producten, sokken en ondergoed, via Vinq

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

Excellente service, zeer rappe levering en uitstekende kwaliteit

Excellente service, zéér rappe levering en uitstekende kwaliteit

Goede service.

Klantvriendelijkheid TOP

Ruimdenkend en oplossingsgericht aan de telefoon (Annie). Vinq heeft klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan!

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

snelle levering van de juiste, mooie producten

er is ruime keuze op de website aan producten van goede kwaliteit en er wordt duidelijk aangegeven hoe lang de levertijd eventueel is. de levering vindt soms binnen die raming plaats. het verzamelen van spaarpunten die recht op korting geven en de communicatie hierover is een extra voordeel

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

Gevonden wat ik zocht, snel bezorgd, goed geïnformeerd. Tussendoor gemaild, snelle en vriendelijke reactie. Site vond ik soms wat schokkerig maar dat komt misschien door mijn Apple.

Topproducten supersnel bezorgd

Ik vertelde mijn man over injinji sokken, nu is hij superenthousiast. Jullie hebben er twee blije klanten bij!

toppie

geweldige service. top kwaliteit kousen. bestellen en verzenden binnen 48 uur. afhandeling en vragen echt persoonlijk, bedankt. volgende bestelling zeker bij VINQ.NL de kousen zitten heeeeerlijk. bedankt voor alles en groetjes. thomas.

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

Het is allemaal goed geregeld .Alleen de regel voor 16.00 uur besteld , morgen in huis !!!!!!!!

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

Snelle levering van prachtige artikelen !

Goede artikelen + prima levering

Al jaren koop ik mijn zomer- en wintersokken bij Vinq en altijd tot mijn volledige tevredenheid, dus: ga zo door aub

BBB

Beschikbaar. Beminnelijk. Bekwaam. Zeven dagen per week.

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

Die houden we er graag in. VINQ.nl uw BBB team.:)

Echter Teppich im Schuh !

Uitstekende sokken !

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

Fijne webwinkel met snelle levering

In webwinkel een falke thermoshirt gekocht voor het skieen. Het is een heel fijn shirt en gelukkig op tijd geleverd voor de vakantie

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

Makkelijk bestellen en snelle levering

De website is overzichtelijk en bestellen gaat snel en makkelijk. De levering was volgens afspraak. De producten voldoen volledig aan de verwachting.

Goede kwaliteit

Artikelen vlug geleverd en ik merkte dat er persoonlijke aandacht aan is besteed. Ook de korting was heel welkom. Artikelen zijn best prijzig maar zeker in verhouding met de kwaliteit.

Perfecte levering

Bestelde goederen voldoen volledig aan mijn verwachting. Prima service en levering. Makkelijke website

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

Ik heb heel goede ervaring met Vinq

N.v.t.

BBB.

Beminnelijk, Bereikbaar en Bekwaam

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

Prima product die Cosyshoes en goede service bij de aankoop

Ik koop al jaren de Cosyshoes. Ze bevallen heek goed. Het klantcontact in de winkel en nu via de webshop altijd heel plezierig en behulpzaam.

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

Koffiemok op tijd geleverd om zonder papieren bekertje naar kantoor te kunnen!

Een SIGG beker besteld om koffie te kunnen drinken op kantoor zonder papieren bekertje. Snel geleverd. De beker isoleert zo goed, dat ik geen koffie meer hoef weg te gooien, maar na meer dan een uur gewoon nog op kan drinken. Dubbel zo goed dus, geen papieren bekers en geen weggegooide koffie!

Snelle accurate levering.

Komen de afspraken bij de bestelling na en zeer goede kwaliteit.

bestelling niet ontvangen

bestelling van 26 november op 12 januari nog niet ontvangen.

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Nee

Beste mevrouw van Hie...... Jammer dat u ons onvoldoende beoordeeld. Zoals we ook al per mail hebben aangegeven willen we er alles aan doen om uw probleem op te lossen maar we zijn wel afhankelijk van de medewerking van in dit geval PostNL. Zoals aangegeven komt het pakket uiteindelijk bij ons terug en hebben we u aangeboden om het nogmaals op onze kosten naar Portugal op te sturen. De kostprijs daarvan is 17 euro. Op uw verzoek hebben we extra informatie aan dat adres trachten toe te voegen helaas zonder dat het daarmee wel juist aan kwam. We begrijpen dat het vervelend is dat u zolang op uw bestelling moet wachten. Zodra wij iets weten brengen we u gelijk op de hoogte. .

Bedrijfsgegevens

Nieuwstraat 27

5611DA Eindhoven

+31 (0) 85 066 14 66 (gratis)

[email protected]

Over VINQ.nl

Bij VINQ.nl is onze passie voor kwaliteit en stijl diepgeworteld in meer dan 40 jaar ervaring in de wereld van sokken, panty's, ondergoed, homewear en sport. Sinds ons partnerschap met het gerenommeerde beenmodemerk FALKE in 2011, zijn we uitgegroeid tot de eerste officiële FALKE Brandstore buiten Duitsland, een mijlpaal die ons verhaal van vakmanschap en toewijding illustreert. Als pioniers in online retail hebben we onze expertise vertaald naar een digitale ervaring, eerst als Falkewinkel.nl en vervolgens als VINQ.nl. Onze online aanwezigheid heeft ons in staat gesteld om een uitgebreid assortiment FALKE aan te bieden, met toevoegingen van topmerken zoals Mey ondergoed & homewear, SNURK, McAlson boxershorts en Injinji teensokken. Bij VINQ.nl draait alles om het leveren van hoogwaardige producten die niet alleen comfort bieden, maar ook een weerspiegeling zijn van uw persoonlijke stijl en levensstijl. Van tijdloze klassiekers tot innovatieve nieuwkomers, we zijn er trots op een diverse selectie aan te bieden die voldoet aan de behoeften en verlangens van onze gewaardeerde klanten. Ontdek de perfecte balans tussen traditie en innovatie bij VINQ.nl je voelt dat het goed zit!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.