Echter Teppich im Schuh !

Uitstekende sokken !

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

Fijne webwinkel met snelle levering

In webwinkel een falke thermoshirt gekocht voor het skieen. Het is een heel fijn shirt en gelukkig op tijd geleverd voor de vakantie

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

Makkelijk bestellen en snelle levering

De website is overzichtelijk en bestellen gaat snel en makkelijk. De levering was volgens afspraak. De producten voldoen volledig aan de verwachting.

Goede kwaliteit

Artikelen vlug geleverd en ik merkte dat er persoonlijke aandacht aan is besteed. Ook de korting was heel welkom. Artikelen zijn best prijzig maar zeker in verhouding met de kwaliteit.

Perfecte levering

Bestelde goederen voldoen volledig aan mijn verwachting. Prima service en levering. Makkelijke website

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

Ik heb heel goede ervaring met Vinq

N.v.t.

BBB.

Beminnelijk, Bereikbaar en Bekwaam

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

Prima product die Cosyshoes en goede service bij de aankoop

Ik koop al jaren de Cosyshoes. Ze bevallen heek goed. Het klantcontact in de winkel en nu via de webshop altijd heel plezierig en behulpzaam.

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

Koffiemok op tijd geleverd om zonder papieren bekertje naar kantoor te kunnen!

Een SIGG beker besteld om koffie te kunnen drinken op kantoor zonder papieren bekertje. Snel geleverd. De beker isoleert zo goed, dat ik geen koffie meer hoef weg te gooien, maar na meer dan een uur gewoon nog op kan drinken. Dubbel zo goed dus, geen papieren bekers en geen weggegooide koffie!

Snelle accurate levering.

Komen de afspraken bij de bestelling na en zeer goede kwaliteit.

bestelling niet ontvangen

bestelling van 26 november op 12 januari nog niet ontvangen.

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Nee

Beste mevrouw van Hie...... Jammer dat u ons onvoldoende beoordeeld. Zoals we ook al per mail hebben aangegeven willen we er alles aan doen om uw probleem op te lossen maar we zijn wel afhankelijk van de medewerking van in dit geval PostNL. Zoals aangegeven komt het pakket uiteindelijk bij ons terug en hebben we u aangeboden om het nogmaals op onze kosten naar Portugal op te sturen. De kostprijs daarvan is 17 euro. Op uw verzoek hebben we extra informatie aan dat adres trachten toe te voegen helaas zonder dat het daarmee wel juist aan kwam. We begrijpen dat het vervelend is dat u zolang op uw bestelling moet wachten. Zodra wij iets weten brengen we u gelijk op de hoogte. .

heerlijke, warme trui van goede kwaliteit

trui gaat zeker nog een tijdje mee!

betrouwbaar, klantgericht en persoonlijk

zie boven

Mooie, sterke sokken

Prima kwaliteit en pasvorm van de Falke sokken. Handig dat er L en R op de sokken staat. Uitgebreide collectie;leuke kleuren ook.

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

Snelle levering, zeer goede kwaliteit

Moest een artikel ruilen, kreeg bijzonder actieve medewerking van klantenservice

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

De kwaliteit die ik wens

Mooie kwaliteit. Snelle levering, goede service.

Goede maat onduidelijk

Wat de goede maat is, wordt niet duidelijk aangegeven. Geen info of product groot of kleun uitvalt. Elke keer weer afwachten of product redelijk zit (heb ik het niet eens over goef).

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

zeer snel en prima verpakt

Zeer goede correspondentie, makkelijk verpakt zodat het in de brievenbus kan. Nu de winkel is gesloten in Eindhoven, zeker de moeite waard. Ruim assortiment.

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

Mijn ervaring bij het bestellen van een dun nachthemdje is als volgt. Doordat dit in een kartonnen verpakking als brievenbus pakketje verstuurd is stak het voor de helft uit de brievenbus met de kartonnen randen gerafeld en open. Omdat de breedte slecht door de opening gaat.Dat ligt natuurlijk aan de postbezorger die haast heeft,maar dan heb ik toch liever een verpakking die meegeeft en goed door de brievenbus kan.Wel een absolute aanrader voor snelle en mooie bestellingen zelfs in de drukke december maand.Heel fijn!

Heel goed geholpen

Er was een pakketje te lang onderweg en ze waren bereid om een nieuw hemdje te sturen, Heel vriendelijk, het was niet nodig na een week kwam het als nog

Perfecte service

Bestel altijd mijn Falke sokken bij Vinq. Zending zoekgeraakt bij PostNL, maar perfect opgelost.

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

Mijn bestelling is niet geleverd.

Kende het bedrijf niet, maar mijn bestelling is niet geleverd en dus ben ik ook niet echt content ermee.

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Nee

Was mijn eerste bestelling en was uitermate tevreden. Met de korting voor aanmelding op de nieuwsbrief deed ik een koopje. De levering was ook heel snel.

Fantastisch in één woord

Goede webshop, snelle levering met vriendelijk kaartje erbij. Ruilen voor grotere maat wordt ook zeer prettig en snel geregeld Shop al jaren bij Vinq.

Over VINQ.nl

Bij VINQ.nl is onze passie voor kwaliteit en stijl diepgeworteld in meer dan 40 jaar ervaring in de wereld van sokken, panty's, ondergoed, homewear en sport. Sinds ons partnerschap met het gerenommeerde beenmodemerk FALKE in 2011, zijn we uitgegroeid tot de eerste officiële FALKE Brandstore buiten Duitsland, een mijlpaal die ons verhaal van vakmanschap en toewijding illustreert. Als pioniers in online retail hebben we onze expertise vertaald naar een digitale ervaring, eerst als Falkewinkel.nl en vervolgens als VINQ.nl. Onze online aanwezigheid heeft ons in staat gesteld om een uitgebreid assortiment FALKE aan te bieden, met toevoegingen van topmerken zoals Mey ondergoed & homewear, SNURK, McAlson boxershorts en Injinji teensokken. Bij VINQ.nl draait alles om het leveren van hoogwaardige producten die niet alleen comfort bieden, maar ook een weerspiegeling zijn van uw persoonlijke stijl en levensstijl. Van tijdloze klassiekers tot innovatieve nieuwkomers, we zijn er trots op een diverse selectie aan te bieden die voldoet aan de behoeften en verlangens van onze gewaardeerde klanten. Ontdek de perfecte balans tussen traditie en innovatie bij VINQ.nl je voelt dat het goed zit!