Wordt bij contact altijd prima geholpen en krijg goede service.

Betrokken en attent

De medewerkers denken mee en bellen indien nodig om je op de hoogte te brengen van ontwikkelingen

Zelf achteraan gaan

Beetje lastig om Falke te beoordelen. We zitten in een tijd van het lastig leveren en mijn product moest uit Duitsland komen. Ik hield al rekening met een langere levertijd. Uiteindelijk ben ik zelf gaan bellen met Falke en toen ging het uiteindelijk vlot. Dit is dus een aandachtspunt voor Falke, dat zij eerder contact zouden kunnen opnemen met klant om aan te geven waarom de levering zo lang op zich laat wachten en achteraf bleek dat het telefonisch allemaal goed in werking is gesteld. Falke heeft toen de keus gemaakt om het in twee delen te sturen ipv te wachten op een deel dat nog uit Duitsland moest komen. Kwaliteit en maat van het bestelde voldoet helemaal aan de verwachtingen.

Uitdtekend

Vlotte levering, prima falke sokken.

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

Prachtige sokken en heel behulpzaam!

Snelle levering, maar helaas de verkeerde maat besteld en alle hulp en suggesties om te kunnen ruilen.

Aanrader!

Groot assortiment, altijd op voorraad en snelle levering.

Super snelle levering!

Snelle levering en super goede services!

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

Goede service! Af en toe hebben ze ook korting. Dan bestel ik altijd een paar hemdjes. Had er een teveel gekregen, mocht die houden. Wat een service! Altijd keurig verpakt. En je wordt heel goed op de hoogte gehouden.

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

Prima kwaliteit en snelle levering met een persoonlijk kaartje.

Goede betrouwbare leverancier.

Zie boven.

• Communicatie N.v.t.
  • Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? N.v.t.

Prettige be- en afhandeling.

Correct en plezierig.

winkelen met black fridaykorting

Een leuke black friday korting op mijn favoriete lingerie merk. Vanwege onvoldoende voorraad moest ik wel even op de bestelling wachten.

prima handel

vlotte afhandeling bestelling alleen de verzending via post.nl duurt momenteel te lang. Vermoedelijk vanwege sinterklaasdrukte?

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

Goede service en netjes verzorgd.

Alle bestellingen zijn netjes verzorgd en worden op tijd geleverd. als je een vraag hebt, dan wordt deze snel en correct beantwoord. Kortom, ik ben heel tevreden. geen minpunten.

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

Snelle verzending, goede betaalmogelijkheden. Mooie, kwalitatief goede produkten.

Zeer klantgericht.

Telefonisch makkelijk te bereiken, mooie spullen.

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

de juiste sokken zijn bezorgd

Ik had drie sokken besteld en de werkwijze van de website was beter dan ik aanvankelijk dacht Jammer wel dat de bezorger (post) er ondanks beloftes toch weer een dag langer over deed, maar dat zal wel door de drukte komen Maar de sokken bederven niet zo snel

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

Doet wat er verwacht wordt, levering zoals afgesproken.

Doet wat er verwacht wordt, levering zoals afgesproken.

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

Heel fijne winkel, ook bestellingen via internet, worden correct verzonden en geleverd, kan Vinq.nl

Heel fijne ervaring met deze winkel

Geheel naar verwachting

Leuke sokken komen overeen met wat ik verwachtte. En ook de levering was zoals verwacht.

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

Fijne webwinkel met goede service

Ik vind de producten van Falke kwalitatief goed. En de service van de webwinkel super. Bij vragen of problemen altijd heel snel reactie en een oplossing of tip.

Goed en snel geleverd.

• Communicatie
  • Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? N.v.t.

Geen op- of aanmerkingen

Het bestelproces en levering loopt naar verwachting.

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

Goede producten, maken de verwachting waar.

Duidelijke maatvoering, heerlijk materiaal en fijne kleuren voor wat betreft de maillots en panty met katoen.

Optimale service

Website is goed doorzoekbaar. Afrekenen is eenvoudig. Levering is snel en efficient. Vinq communiceert duidelijk en tijdig via emails hoe het bestel- en afleverproces verloopt.

Over VINQ.nl

VINQ.nl is de webshop met het grootste aanbod FALKE producten verstuurd vanuit Nederland. VINQ.nl is ontstaan vanuit een lange traditie in de verkoop van sokken, panty’s, sport en bodywear. Meer dan 30 jaar zijn wij als bedrijf al actief in deze branche. Enige jaren geleden zijn wij als winkel een partnerschap aangegaan met FALKE. Daarmee waren we de eerste officiele Brandstore buiten Duitsland. Eerst als www.falkewinkel.nl en nu als www.vinq.nl. Ons assortiment is de afgelopen periode uitgebreid met oa de merken Mey dames en heren ondermode, Laimböck dames en heren handschoenen en McAlson herenboxershorts.