Goede & snelle afhandeling bestelling & after service

Sokken snel in huis! Afhandeling van een weeffout sok, super snel en fijn geregeld en omgeruild.

Gewoon alles prima

Een dikke tien

VINQ, een fijne ontdekking

Ik ben zeer tevreden met VINQ en de natuurlijke producten. Ben ook zeer content met de snelheid waarmee mijn bestellingen bezorgd worden.

Goede service , snelle levering

Goede prijs kwaliteit verhouding

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

Supersnelle levering van een perfect product

Vandaag besteld, morgen in je brievenbus. Wat een service!

Prima ervaring!

Prima kwaliteit en snel geleverd

de FALKE Teppich im Schuh Herensok past mij niet goed

Het model van deze sokken past niet goed bij mij. Vinq biedt aan om ze om te ruilen en dat illustreert weer de uitstekende service die ik van Vinq gewend ben

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

Voor de eerste keer iets besteld Vinq, het werd vlot geleverd

Een heel prettige webwinkel

Voor mij is dit de webwinkel met het beste aanbod aan Falke producten in Nederland. Meerdere bestellingen gedaan. Bestellen, leveren en eventuele nazorg verlopen altijd soepel en van 'klant betrokkenheid'.

altijd keurige levering

Mooie artikelen van kwaliteit. Het enige nadeel vind ik dat je niet kosteloos kunt retour zenden.

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Nee

betrouwbaar

Bij contact een vriendelijke benadering en geduldig/gedegen iets uitzoeken betreffende jullie producten.

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

Kwaliteitsvolle producten en zeer snelle levering

Kwaliteitsvolle producten , zeer snelle levering en telkens een bedankkaartje bij de bestelling, heel klantvriendelijk, een échte aanrader!

VINQ: betrouwbare webshop

Inmiddels heb ik bij VINQ meerdere bestellingen geplaatst. Kwalitatief goede producten, snelle levering en prima service. Een klacht over een geleverd product wordt snel en vakkundig verholpen.

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

De producten die ik bij u bestelde zijn prima.

Prima service.

Ben heel tevreden over de gevoerde communicatie toen bleek dat mijn bestelling niet op voorraad was. Ik ben heel goed op de hoogte gehouden.

Zeer goed en klantvriendelijk

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

Prima, goede kwaliteit, snelle levering

Prima, goede kwaliteit, snel geleverd. Niet goedkoop, maar zijn geld ook goed waard.

Super snelle levering

Alle webwinkels af gezocht voor snelle levering. Alleen bij jullie lukte het nog op tijd. Ik ben heel blij met de teensokken. Ik ga zeker weer bestellen bij jullie!

Fijne sokken, snel geleverd

Erg tevreden met de teensokken van Injinji.

• Communicatie N.v.t.
  • Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? N.v.t.

Super snel!

In de avond bestelling gedaan en de volgende dag al in huis. Mooie Mey pyjama, goed kwaliteit stof. Netjes verpakt!

Goede kwaliteit, snelle levering

Fijne en kwalitatief goede sokken, grote keuze, snelle levering, vriendelijk personeel. Top.

Helemaal naar wens.

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

Goede service en nog betere onderbroeken (van Mey)

We kopen al jaren sokken en panty's bij VINQ maar nu dan ook eindelijk over op de boxers van Mey, en dus kunnen we niet meer terug. (mijn man dan) Fijne service en altijd een goed en persoonlijk advies.

• Zou u ons aanbevelen bij vrienden of kennissen? Ja

Fijne webshop, gemakkelijk in gebruik!

Doen wat ze beloven. Bedankt lieve mensen!!

Goede communicatie over de producten en de spaarregeling

Goede communicatie over de producten en de spaarregeling

Over VINQ.nl

Bij VINQ.nl is onze passie voor kwaliteit en stijl diepgeworteld in meer dan 40 jaar ervaring in de wereld van sokken, panty's, ondergoed, homewear en sport. Sinds ons partnerschap met het gerenommeerde beenmodemerk FALKE in 2011, zijn we uitgegroeid tot de eerste officiële FALKE Brandstore buiten Duitsland, een mijlpaal die ons verhaal van vakmanschap en toewijding illustreert. Als pioniers in online retail hebben we onze expertise vertaald naar een digitale ervaring, eerst als Falkewinkel.nl en vervolgens als VINQ.nl. Onze online aanwezigheid heeft ons in staat gesteld om een uitgebreid assortiment FALKE aan te bieden, met toevoegingen van topmerken zoals Mey ondergoed & homewear, SNURK, McAlson boxershorts en Injinji teensokken. Bij VINQ.nl draait alles om het leveren van hoogwaardige producten die niet alleen comfort bieden, maar ook een weerspiegeling zijn van uw persoonlijke stijl en levensstijl. Van tijdloze klassiekers tot innovatieve nieuwkomers, we zijn er trots op een diverse selectie aan te bieden die voldoet aan de behoeften en verlangens van onze gewaardeerde klanten. Ontdek de perfecte balans tussen traditie en innovatie bij VINQ.nl je voelt dat het goed zit!