Gewoon heel erg goed

Goed alpaca dekbed gekocht voor een prima prijs Zeer tevreden

Kamelenharen dekbed besteld. Door Corona wat vertraging. Uitstekende gecommuniceerd. Kortom dik tervreden !

Supersnelle levering

Heel fijn dekbed,het voldoet helemaal aan de verwachting.

De levertje was iets langer als gebruikelijk. Via de mail werd ik op de hoogte gebracht dat het iets langer ging duren.

Klantvriendelijk, meedenkend en snelle correspondentie

Nadat ik mijn bestelling geplaatst had wilde ik de betalingswijze nog wijzigen en in een later stadium ook nog het afleveradres. Dit was geen enkel probleem en is beide keren zorgvuldig en snel aangepast. Tevens werd ik nog verzocht (om eventuele teleurstelling achteraf te voorkomen) even goed te checken of ik wel de juiste maat dekbed had besteld omdat de bestelde maat afweek van de meest gangbare maten. Deze service is toch helemaal top.

Een geweldige keuze

Een geweldige keuze en de service was reuze De communicatie liep als een trein en dat vond ik heel erg fijn Door het product wat ik koos slaap ik nu ook nog als een roos.

Geweldig dekbed, en snel geleverd.

Een dekbed van alpacawol. Ik kan het iedereen aanbevelen. En goede prijs kwaliteit verhouding. Zeer tevreden.

Top service en heerlijk slape

Super goede service

fantastisch bedrijf

Mijn dekbed van jakwol is fantastisch. Het is helemaal apart voor mij gemaakt en na wat vertraging, waarvan ik steeds op de hoogte werd gehouden, kwam mijn dekbed in een mooie foedraal bij mij thuis. Jakwol is heerlijk warm, zonder broeierig te zijn.

super kwaliteit , de beste klantvriendelijkheid én snel ook nog !

dit was een top-online ervaring voor mij, ik kan iedereen adviseren zaken te doen met Gisba , om er zeker van te zijn een goed product in huis te krijgen voor een prima prijs !

Duidelijke website, goede prijs voor het dekbed, snel ontvangen. Goed product. Voldoet volledig aan de verwachting.

Prima onderdeken op maat gemaakt.

De Merino onderdeken is op maat gemaakt. Nu liggen we heerlijk te slapen op deze zachte deken.

Geweldige service en meedenken!

Dekbed bleek niet op voorraad, kreeg de opties: annuleren, ander dekbed of verzending naar mijn buitenlands adres. Voor dit laatste gekozen en netjes ontvangen. Ik werd steeds goed op de hoogte gehouden van het vervolg.

Kwalitatief product

Een Kwalitatief product. Daar wacht ik graag iets langer op.

Alles verliep prima.

Het dekbed werd zelf eerde geleverd dan verwacht!

Was wel even schrikken dat het niet voorradig was , maar met de belofte dat het speciaal moest gemaakt worden en het 4 a 6 weken kon duren werd het na 4 weken netjes bezorgd. Ben er uiterst tevreden mee.

Great service and phone advice

I've ordered an Alpaca duvet from this shop, everything went great from the advice I have received to the delivery and follow-up questions via email. Totally recommend it!

Accurate afhandeling bestelling

Net product, snel geleverd. Prijs kwaliteit prima.

Pima topper, prima levering. Helemaal blij.

Zie hierboven

Topkwaliteit en persoonlijke srrvice voor een scherpe prijs

Tweede zomerdekbed bij Gisba (jakwol). Vlotte communicatie en assistentie, zeer hoge kwaliteit. We dachten aanvankelijk dat het dekbed nogal dun en licht was maar de warmtefactor is perfect! In de herfst gaan we nog een tussenseizoendekbed aanschaffen.

Bestelde artikelen voldoen aan de omschrijving.Kwaliteit ziet er goed uit. Levering snel, en correct.

Lekker warm alpaca dekbed

Ik zou het fijner vinden wanneer je de dekbedden aan alle 4 de kanten aan elkaar zou kunnen ritsen ipv 2 kanten

Prima kwaliteit onderdeken

De merino onderdeken is prima. we slapen er heerlijk op.

Alles was prima in orde.

Alles was prima in orde. Product, verzending, contact.