Duidelijke info

Je krijgt een duidelijke mail met info over de status van je artikel.

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Snelle levering (volgens informatie op de website; dekbedden worden op bestelling gemaakt).

Als een heerlijk warm ligbad

Mijn Yak All Year wollen dekbed van mevrouw Francien Spannenburg is een totale topper.Het dekbed is heerlijk warm met 2 lagen yakwol erin verwerkt.In eerste instantie dacht ik dat ik terug naar mijn jeugd reisde,het leek alsof ik onder 2 dekens lag.Gelukkig niet meer het oude dubbele veren dekbed dat met knopen aan elkaar zat.Dit dekbed is maar 1 laag doch warm genoeg omdat ik in een goed geisoleerde flat woon met dikke dubbele ramen,het is hier in de winter ,s avonds niet snel kouder dan 18 graden.Mijn slaapkamer ligt aan mijn gang waar de voordeur uitkomt op een binnengang dus niet op de koudere gallerij. Heel veel dank aan mevrouw Francien Spannenburg ze leverde het top produkt dat ik verwacht had.

Keurig gecommuniceerd over de te verwachte levertijd en die klopte dan ook.

Het oude wollen dekbed was aan vervanging toe. Bij Gisba een merinowol duo winterdekbed gekozen. Een prima keuze. Heerlijk warm en valt zoals de beschrijving aangeeft soepel om je heen.

Alles was heel goed en kwaliteit is super

Het was de eerste keer dat ik heb besteld maar alles was maar wens. Kwaliteit van het dekbed is zeer goed, ben er content van.

Uitstekend kwaliteits product en uitstekende communicatie

Bij bestelling werd direct een mail van Gispen De wollen dekbed winkel ontvangen met de verwachte levertijd (ruim 2 weken). Het product werd ook zonder nog daar nog een keertje over te bellen gewoon keurig geleverd.

Alpaca vier seisoenen dekbed die ik heb aangeschaft is van zeer goede kwaliteit.Super. En snelle levering.

Goeie communicatie, top service en de alpaca seizoendekbed bevalt me super. Wil niet meer iets anders. Helemaal top

Als boven.

Geen slapeloze nachten

Bij Wollendekbedwinkel.nl een matrastopper besteld van Merino. Moest op maat gemaakt worden, dus een iets langere levertijd (keurig aangegeven!). De topper is van superieure kwaliteit, alsof je op een wolkje ligt. Heerlijke nachtrust sindsdien.

Uistekend

Na over merinowollen 4 seizoenen dekbed gekocht levertijd zou ongeveer 5 weken zijn, is uiteindelijk eerder gekomen, hierover zijn we van te voren geïnformeerd

Zeer blij met de aankoop.

Na lang wikken en wegen toch besloten om het donzendekbed (met beschermhoes) plaats te laten maken voor een Alpaca wollen 4-seizoenen dekbed. Ik was even bang dat ik het lekkere alles omvattende dons zou missen maar niets is minder waar! De stap heb ik genomen omdat ik astma heb en Alpaca daarin een goede keuze is. Blij met de aankoop!

Licht en warm

Aanrader voor wie iets anders wil dan een donsdeken

Heel comfortabel dekbed!

Een weldaad voor mijn nachtrust!

Mijn geduld is op de proef gesteld.

Ruim 2 maanden heb ik op mijn nieuwe dekbed gewacht. Over het product, een dekbed van merino wol ben ik zeer tevreden. Het slaapt heel fijn. Het dekbed moest op maat gemaakt worden. Dan snap ik dat ik even moet wachten. Maar ruim 2 maanden en al betaald denk je soms ook komt het goed. In deze tijd heb ik 2 mails gekregen dat eraan gewerkt werd. Dan was ik weer wat gerust gesteld. Het zou fijn zijn, als iets gemaakt moet worden en je lang moet wachten je een aanbetaling doet en bij levering de rest betaald.

Dank voor uw reactie en fijn te horen dat het dekbed waar u zo lang op heeft moeten wachten naar tevredenheid is. T.a.v. de levertijd: De levering heeft lang op zich laten wachten. Dat kwam ook doordat de kerstsluiting van de producent daar precies inviel en hadden ze te maken met zieke productiemedewerkers wat zorgde voor extra vertraging. Onze excuses voor deze lange levertijd, maar hopen toch op uw begrip voor deze overmachtssituatie. Over het deels vooruit en deels achteraf betalen zullen we kijken wat we kunnen doen. Vóór Corona hadden we de mogelijkheid (en keuze op de website) om bij levering te betalen: De levering onder rembours. Helaas zijn alle pakketdiensten daar tijden Corona mee gestopt en hebben het niet opnieuw geïntroduceerd. We zullen kijken of we een manier kunnen vinden om deels bij levering en deels voor aflevering te betalen bij producten waarvan een lange levertijd voorzien wordt. Voor nu rest ons niets anders dan u veel goede nachtrusten toe te wensen onder uw dekbed dat ondanks het lange wachten wel lekker slaapt.

Prima service en heerlijk dekbed

Heel goede service. Per mail nog check of bestelde dekbed wel de goede was. En reminder voor tijdig ophalen bestelling. Het dekbed van kashmir is geweldig. Voegt zich goed en is heerlijk warm. Nooit meer een andere!

Correct geven goed advies

Correct, geven goed advies

Goede koop

Na een paar weken onder ons nieuwe wollen deken van Apalca's te hebben geslapen zijn wij enthousiast. Het dubbele dekbed (-10 graden Celcius buiten) leek bij het opmaken van het bed zwaar. Maar toen wij er onder lagen viel dit 100% mee en heel bijzonder is dat het niet benauwd aanvoelt. Al met al zijn wij blij dat we na enig gepuzzel deze keuze hebben gemaakt.

Zeer goede kwaliteit, service is top.

Heel vriendelijk te woord gestaan, levering duurde langer dan verwacht

Heel erg vriendelijk te woord gestaan. Het door ons bestelde dekbed was op voorraad bij degene die de dekbedden maakt (alpaca). Uiteindelijk geen 3 tot 5 dagen gewacht, maar 10 dagen. Maar het dekbed was het wachten waard, bevalt supergoed!

jakharen plus winterdekbed

het dekbed is echt warm aangenaam om aan te raken,Ik heb 17 graden in de slaapkamer maar dekbed houdt goed warm.Goed contact met de klantenservice!Mvg.Adrian

Zeer deskundig geholpen door de medewerkers

Super, andere bedrijven kunmen wat leren van deze vriendelijke mensen

Goede service, ben zeer tevreden

Heb een Merino wollen winter dekbed gekocht. goede kwaliteit Perfecte levering volgens afspraak, Prettig telefonisch contact en advies

Voortreffelijk geadviseerd en prima product geleverd

Goed doorgevraagd naar mijn behoefte en beargumenteerd mijn eigen ideeën veranderd zodat ik het juiste product kon aanschaffen

Goede communicatie

Goede communicatie over verraging