Zelfs een persoonlijke notitie en hoge kwaliteit producten voor een mooie prijs!

Prima kwaliteit en snelle levering

Zie boven

Uitstekende snelle levering

Helemaal top. Toch al relatief oud onderdeel besteld en binnen 3 dagen gewoon geleverd. Helemaal blij

snel en persoonlijk

snelle levering met een persoonlijke noot.

Snelle nette levering

Precies wat ik zocht, een update voor mijn magimix 3100. Werkt perfect, snelle levering en leuk handgeschreven briefje erbij!

Snelle levering en goede verpakking

Juiste antwoord op een vraag

Als culinair kok loopt ik soms tegen vragen op waar snel een antwoord opmeet komen. In deze gevallen raad ik ieder Surprise Kookgerei van harte aan!

Eerlijk en correcte levering

Prima ervaring

super snelle levering en omvangrijk pakket met duidelijke gegevens

Super geregeld

Erg atend dat er een hand geschreven kaartje bij zat.

Perfecte afhandeling en bezorging van mijn bestelling.

zeer goed

Snel en klant vriendelijk

Wat ik waardeerde was het handgeschreven bedank kaartje terwijl het geen groot ding was wat wij kochten. Kortom, heel sympathiek. Ga zo door!

Zeer goede service

Product exact als verwacht, doet het goed. Toen het eerst geleverde artikel een defecte functie had werd er na telefonisch contact meteen een nieuwe opgestuurd, dezelfde dag nog! Het product kwam snel en werkt goed!

In alle opzichten uitstekend

Prima, een goede en snelle service

Heb geen enkel negatieve opmerking. Snel en goed.

Tevreden met onderdeel Magimix

Mijn raspsschijf van Magimix 4200 ging stuk ná 20 jaar gebruik. Laat ik nou nét de goede vinden bij Suprise kookgerei, en nog voor de helft van de prijs ook! Snel geleverd, ik ben helemaal blij.

Prima met zeer snelle levering!

Was weer een gezellig en deskundig advies!

Netjes geleverd en een persoonlijk wordt erbij

Snelle servies, goed verpakt met een persoonlijke handgeschreven notitie!

Snelle aflevering

Overzichtelijke website. Veel keus. Vlotte afhandeling.

Geweldig apparaat perfect geleverd en interessante site.

Snel netjes persoonlijk

erg klantgericht Een handgeschreven kaartje erbij Snelle levering

als altijd...

..goed, snel en keurig

zeer tevreden

geachte zeer tevreden als ik nog iets nodig heb zal ik bestellen,als er promotie s zijn laat het me weten via mail dank u gr jozefa

Zeer attente hulp en opvolging

Ik checkte de levertijd omwille van een verjaardagscadeau en Surprise Kookgerei heeft vaart achter de bestelling gezet zodanig dat de cadeau's op tijd toekwamen.

Over Surprise kookgerei

Surprise kookgerei is sinds 2001 uw specialist in kookgerei en design cadeau artikelen, kook- en woon gerelateerd. Vanuit ons eigen magazijn in Roosendaal verzenden wij door geheel Nederland en België en adviseren u bij uw bezoek aan onze winkel. Surprise kookgerei is een MKB bedrijf en geen grote multinational, het bedrijf wordt gerund door 2 gepassioneerde ondernemers waardoor elke klant persoonlijk geholpen wordt en elke order met persoonlijke aandacht verwerkt wordt. Bij SURPRISE kookgerei vindt u alles op het gebied van keukenhulpen. Van aanzetstaal tot zoutstrooier van topkwaliteit en gerenommeerde merken. Uit ruim 25 jaar ervaring in luxe huishoudelijke artikelen, design, gedekte tafel, etaleren en demonstreren voor gerenommeerde merken is Surprise kookgerei ontstaan waarbij de passie voor heerlijk en vooral praktisch koken als leidraad dient.