Goeie ervaring, snelle levering

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei 1x

Snelle levering en een creuset bakvorm voor een zeer goede prijs!

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei 10

Alles volgens plan netjes bezorgd met een vriendelijk persoonlijk kaartje.

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei 1 keer

Snel en super goed verpakt

Borden gekocht, hoeveel de doos duidelijk gevallen was bij het transport was alles zo zorgvuldig ingepakt zonder onnodig gebruik van plastic dat alle borden nog heel waren.

Snel en volgens afspraak

Schitterende pannenset tegen concurrerend scherpe prijs besteld. Volgende ochtend geleverd. Als consument sta je dan toch te kijken en ben je zeer tevreden. En tevreden dat ben ik, zowel met de bestelling als de snelheid van handelen. Dank.

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei Eén keer

Beste Maria, veel plezier met je mooie pannen

Makelijk bestellen en snelle levering. Bij de bestelling zat een klein persoonlijk berichtje. Heel leuk!

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei 1 keer

Zeerzorgvuldigpositief als heel mooi en goed geregeld

Alles zeer goed geregeld, ook bij retour betaling snel

Beste plek voor top keukengerei!

Niet alleen het beste keukengerei, maar ook de beste service EN de laagste prijzen!

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei 3x

geweldig

Fantastisch geholpen. Direct antwoord op mails.

Perfecte service

Al meerdere pannen besteld en bij niet kunnen beslissen en vragen over het product gebeld, prima telefonisch bereikbaar en fantastisch advies. Alles heel goed verpakt verzonden en een scherpe prijs. In een woord super!

Website duidelijk, makkelijk besteld, goed verpakt en heel snel geleverd. Daar was ikbheel blij mee. En bij het openen nog een handgeschreven bedankje! Top!

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei Eenmaal

Snelle levering Ben erg tevreden over mijn aankoop

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei Twee keer

Makkelijker kan ik niet shoppen!

Leuk persoonlijk contact, mooie spullen en zorgzaam verpact. De vlotte verzending was ook fijn met Tr. en Tr. Tot 'n volgende keer, dank u wel en tot ziens.

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei Heel vaak.

Super snelle levering

Ik had een blender van Magimax besteld. Daags erop werd deze al geleverd. Dus keurig op tijd met een scherpe prijs die ik elders nergens zo kon vinden. Met ook nog een gratis citruspers en een vriendelijk kaartje erbij. Dus voor mij is dit echt een 10 waard.

Snelle levering zoals beloofd

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei 2x

Hele goede service. Snel

Wij vinden koffie erg lekker en goed van prijs

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei Vlgs. mij 4 keer

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei Eerste keer

Duidelijke website, snelle verzending.

Prima ervaring

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei 1

Goede prijs, Simpel bestellen, goed verpakt, persoonlijk bericht

helemaal tevreden! Dank

Goed product, snelle service

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei Dit was de eerste x

Zoals je hoopt dat het gaat

Mooi assortiment, zeker als het gaat om reserve onderdelen. En snel geleverd.

Hele fijne winkel

Fijne winkel, Dirk en Ila geven goed advies. Met vragen kun je altijd terecht. En je wordt goed op de hoogte gehouden over je bestelling. Kortom een fijne winkel, ik koop er graag mijn spullen

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei Regelmatig

Ik ben van TopRooster.nl, maar hier weten ze ook wat 'Top' betekent. Bedankt voor de topservice! Martijn.

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei N.v.t.

Super goed gedaan

Super goed gedaan Snel en betrouwbaar

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei 1x

erg klantvriendelijk

bijzonder behulpzaam, empathisch, professioneel, nodigt uit om meer zaken te doen!

leemstraat 9

4705RT Roosendaal