Prima website, optijd geleverd met een persoonlijke schrijven erbij

Na bestellen gelijk bevestiging gekregen en snel de track & trace ontvangen. Snelle levering en product voldoet aan de verwachtingen.

Snel afhandeling

Positief

Fantastische service

Ik had 2 cadeaubonnen voor mijn verjaardag gekregen. Na wat te hebben uitgekozen wilde ik de 2 bonnen tegelijk inwisselen. Dat ging niet, dus ik stopte de bestelling. Binnen 5 minuten kreeg ik een mail of ze mij konden helpen. Ik mocht de nummers van de bonnen opgeven en klaar was Kees. Super services. Snelle reactie op een vraag later over een artikel. Ik kan niet anders zeggen. Een topervaring met surprise kookgerei. Een dikke 10

Oplossings- en klantgericht

Eerlijk en nakomen wat is beloofd

Gewoon eerlijk en doen wat ze beloven. Ook geen lokkertjes met levertijden maar gewoon houden aan de tijd die vermeld staat. Producten zijn ook precies wat men verkoopt. Kers op de taart....! Tijdens uitpakken van post pakket zat er een handgeschreven kaartje bij, waarin men ons veel plezier wenste met aankoop. Dit vonden wij echt super! Een persoonlijke noot met aandacht voor de klant. Maak je niet vaak meer mee. Top!

Knetter super

Geweldige, je hebt het bijna al in huis voor je het betaald hebt.

Mijn producten waren uitermate uitstekend.

snelle levering, een vriendelijk persoonlijk kaartje erbij

Ik kocht 3 koekenpannen van scanpan, zijn mooie pannen met een redelijk dikke bodem, ze bakken prima! De levering was volgens afspraak.

glad verlopen

alles conform afspraak!

Super snelle levering

Fijne communicatie, met een persoonlijk kaartje erbij! Ben erg tevreden over het product en levering!

Ik bestelde altijd mijn spullen bij de Hocras in Bussum, dat duurde vaak lang. De Hocras gaat in Bussum per 31 jan dicht en er is nu alleen nog via internet bij hun te bestellen, maar ik ben verder gaan zoeken en ben bij jullie terecht gekomen. Ik zal alleen te twijfelen of ik de goede producten besteld had en dat is gelukt. Hebben jullie toevallig van Magimix een brochure met artikelnummer. Wij hebben de Magimix Le Mini Plus en de Le Micro. Ik denk van allebei wel 4 complete sets met motor en dan heel veel losse onderdelen.

Prima 👍🏻

Snel geleverd, met persoonlijk kaartje erbij

Uitstekende, prettige keuzehulp

Voor aanschaf telefonisch contact over mogelijke aanschaf. Uiterst prettige en deskundige hulp. Veel volgens was het product snel geleverd! Chapeau

Producten snel en goed verpakt geleverd.

Twee keuken producten besteld. Binnen de beloofde tijd geleverd. Verpakking perfect.

Een dikke 10

Snelle levering en topproduct!

Goed op de hoogte gehouden!

Ik had een artikel besteld waarna meteen een reactie kwam dat dit later zou komen omdat dit niet op voorraad was. Het is gelukkig op tijd aangekomen met een handgeschreven notitie erbij, leuk! Enige nadeel was dat er voor het aankopen op de site niet te zien was dat het product niet op voorraad was.

Beste Esther, bedankt voor deze mooie beoordeling, op onze website is wel te zien of een artikel op voorraad is, namelijk aan het groene of zwarte vrachtwagentje met daarbij een vermelding zwart vrachtwagentje: Levertijd +/- 3 - 7 werkdagen groen vrachtwagentje: Voor 16:00 besteld, volgende werkdag in huis

Snelle levering, tijd tussen bestellen en afleveren veel berichten aangaande aflevering bestelling, prima. Een persoonlijke noot door middel van een kaartje in het pakketje, leuk. Deze ondernemer heeft er echt nog zin in!

Snelle Levering

En een leuk kaartje toegevoegd.

Supersnel geleverd

‘Avonds besteld en de volgende dag al geleverd: schitterend, dank!

supersnel Maar vooral probleemloos

betrouwbaar en vlot qua levering

Én een handgeschreven kaartje, waar vind je dat nog?!

👍🏾

Probleemloos supersnel

Net voor kerst was de mengkom van mijn magimix stuk. Gelijk nieuwe besteld en werd diezelfde dag nog verzonden. Super vooral met die feestdagen.

Ruime keuze, doet wat er beloofd wordt

Ruim assortiment, heeft ook veel reserve onderdelen.

Over Surprise kookgerei

Bij SURPRISE kookgerei vindt u alles op het gebied van keukenhulpen. Van aanzetstaal tot zoutstrooier van topkwaliteit en gerenommeerde merken. Uit ruim 25 jaar ervaring in luxe huishoudelijke artikelen, design, gedekte tafel, etaleren en demonstreren voor gerenommeerde merken is Surprise kookgerei ontstaan waarbij de passie voor heerlijk en vooral praktisch koken als leidraad dient.