Zeer uitgebreid gamma met scherpe prijzen

Ik vond helemaal wat ik zocht voor de verjaardag van mijn echtgenote (die gek is van Alessi). Ook de zeer snelle levering is top!

super service

even contact gelegd en mogelijk wat ik wilde.

Erg leuk zo’n handgeschreven kaartje👍

Snel geleverd goed verpakt

Een aanrader

Product snel gevonden op de website én snel geleverd aan huis. Prima!!

Goed!

Product kwam netjes verpakt aan. Het was er de volgende dag zoals aangegeven. Handgeschreven kaartje erbij!

Goede communicatie en snelle levering

Uitstekekend!

Super winkel en service

Eerder ook al besteld bij de webwinkel. De service van zowel internetsite als telefonisch blijft ontzettend goed. Daarom als ik iets nodig heb dan check ik altijd eerst surprise kookgerei.

Topservice

Meedenken aan oplossingen!

heel fijn

goed product snelle levering

snel en voordelig

Zie boven

werkelijk fantasties

Precies wat ik nodig had .

Ik kon e.e.a. niet vinden. Een medewerker heeft mij toen de goede link gestuurd. Prima: "thumbs up"

Niets op aan te merken.

De juiste artikelen, goed verpakt en keurig geleverd.

Sterke prijs voor topprodukt

Het item dat ik kocht was zeer scherp geprijsd, na en vlotte en eenvoudige bestelling heb ik mijn product heel snel ontvangen, TOP

Superscherp geprijsd en snelle levering!!

Overzichtelijke website, veel onderdelen op voorraad en inderdaad vóór 17.00 uur besteld, de volgende dag in huis.

Zeer attent

Mijn bestelling kwam mooi op tijd . Tot mijn verbazing, met mijn bestelling lag er een handgeschreven kaart om mij te feliciteren met mijn aankoop en dat het personeel klaar stond indien ik vragen had.

Perfect!

Goede opvolging adhv mails van het ganse proces: van bestelling tot levering

Goede webwinkel

Goede kwaliteit, snelle verzending . Gewoon perfect.

Zeer snel en correct geholpen en geleverd

Snel, goed verpakt en vriendelijk

Snelle en correcte levering.

Erg attent dat persoonlijke berichtje bij de overigens keurig verpakte artikelen.

niets op aan toe te voegen

gewoon zoals het moet.

Een hele goede en snelle service!

Het is wat het is en zo heb ik het graag

Materiaal goed gevonden op site, besteld en netjes zoals gezegd en gedaan thuis geleverd. En een persoonlijk geschreven bericht erbij! Een aanrader dus. Dank je wel. Groetjes Anya

Kan niet beter.

Qllea tip top. Kontakt, berichtgeving over verzending, tempo van verzending, verpakking. Wren maar meer bedrijven zo....😁

Over Surprise kookgerei

Bij SURPRISE kookgerei vindt u alles op het gebied van keukenhulpen. Van aanzetstaal tot zoutstrooier van topkwaliteit en gerenommeerde merken. Uit ruim 25 jaar ervaring in luxe huishoudelijke artikelen, design, gedekte tafel, etaleren en demonstreren voor gerenommeerde merken is Surprise kookgerei ontstaan waarbij de passie voor heerlijk en vooral praktisch koken als leidraad dient.