Zeer fijne webwinkel! Nemen de tijd om de juiste service te geven, heel persoonlijk. Goede prijzen en snelle levering Ik zal hier vaker bestellen.

PERFECT

Zeer snelle levering, correcte communicatie

Snelle service en levering. Goed ingepakt en product beschermd.

topkwaliteiten topservice

Kan er niks anders van vinden.. goede kwaliteit, perfecte service en snel geleverd.

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk bedrijf. Als je wat besteld met een lief handgeschreven kaartje er bij mocht je vragen hebben. Echt top

Efficient afgehandeld

Snel geleverd, goed verpakt, duidelijk gecommuniceerd.

onduidelijk wanneer levering

Ik dacht, dat er direct levering was, omdat bij andere artikelen stond "langere levertijd" o.d. Ruim een week, te laat als verjaars kadootje

Beste Joyce, bij dit artikel stond een zwart vrachtwagentje met de melding " niet op voorraad". Bij het plaatsen in het winkelwagentje krijgt u de melding te zien Dit artikel heeft mogelijk enige levertijd (gemiddeld 8 a 10 werkdagen). Informeer voor een indicatie.

Top service !

snel en correct geleverd, degelijk verpakt, duidelijke faktuur en een vriendelijke handgeschreven nota voor eventuele extra informatie en of hulp. top service

Prima levering en kwaliteit bedankt hiervoor

De bestelling via internet was makkelijk verlopen. Betaald en daarna 3-mails voor alle gegevens.

Mooie producten. Goede service

Snel bezorgd. Mooie producten. Leuke online winkel.

Snelle service en levering. En een lief persoonlijk bericht toegevoegd

Hoe leuk is het dat je bij je bestelling een handgeschreven kaartje ontvangt!

Zeer duidelijke beschrijving en persoonlijk briefje

Sommige producten hebben nu eenmaal wat specifiekere aanduiding nodig om een goede keuze te kunnen maken. Die informatie was op de website aanwezig. Bij levering zat nog een handgeschreven berichtje aan de pakbon. Dat maakt online bestellen toch net even wat persoonlijker.

Ik heb een keukenmachine besteld en gelijk de dag daarna krijg ik hem. Goed verpakt en mooie apparaat.

PRIMA!

Precies zoals beschreven en dus verwacht......

Prima zaak

Zie boven.

Een goed adres!!!

Snelle levering, en een persoonlijk handgeschreven berichtje toegevoegd.

Prima ervaring en persoonlijke aandacht

Het is goed om de kleinere ondernemer te steunen door je producten bij hen te kopen. De 'grote jongens' hebben immers al meer dan genoeg in de melk te brokkelen en maken meer kapot dan me lief is. Voor mij dus zo min mogelijk Bol.com of Coolblue of Unilever of... Het bestelde product, een messenplaat voor de Magimix 'Le Blender' is netjes, snel en goed geleverd tegen een goede prijs. Met een persoonlijk schrijven erbij! Geweldig!!!

Fijne (web)winkel

Bestelling plaatsen en ontvangen ging soepel en snel. Communicatie was prima. Fijn om te shoppen bij Surprise kookgerei!

Vlot en nauwkeurig

Goed en snel verzorgd

snel en goede levering,goede prijs

mengbak Magimix besteld, snel geleverd, goede kwaliteit, normale prijs.

Snelle levering, telefonisch goed bereikbaar en behulpzaam.

Snel, goed verpakt, fijne prijs

Wachttijd duurde wat lang en vind ik onduidelijk, maar het retourneren is helemaal naar wens afgehandeld.

Blender besteld, was op voorraad en binnen 2 dagen thuisbezorgd, super

Over Surprise kookgerei

Bij SURPRISE kookgerei vindt u alles op het gebied van keukenhulpen. Van aanzetstaal tot zoutstrooier van topkwaliteit en gerenommeerde merken. Uit ruim 25 jaar ervaring in luxe huishoudelijke artikelen, design, gedekte tafel, etaleren en demonstreren voor gerenommeerde merken is Surprise kookgerei ontstaan waarbij de passie voor heerlijk en vooral praktisch koken als leidraad dient.