Geweldig en goed

Wat een service van Surprise kookgerei Staan je netjes te woord en regelen je bestelling geweldig Je bestelling wordt snel en netjes verstuurd en de verpakking is stevig en goed verzorgd Super winkel zeer te vrede en eerlijken mensen Zeker aan te bevelen mooie artikelen

Snel en veel service

Prettige site, snelle reactie en verzending. Helaas had mijn product een defect maar er werd direct op mijn mail gereageerd en na de retour een nieuw exemplaar opgestuurd.

Vriendelijk, prima service en snelle bezorging!

Mijn envelop met de bestelling was onderweg geopend en de inhoud verdwenen. Contact met Surprise opgenomen, zij stuurden het bestelde artikel direct zonder kosten opnieuw.

Snel en top

Hele snelle levering

Heel mooi en een goed cadeau

Deze broodmand zag er weer perfekt uit. Ik geef regelmatig iets van Alessi als cadeau voor een huwelijk o.i.d. Wanneer het past laat ik er iets in graveren. Het is blijvend mooi na vele jaren! Het mareriaal is stevig en duurzaam!

Hoe snel kun je leveren?

Tijdens het opzoeken van een recept namiddag kwam ik erachter dat ik geen spiraalsnijder had.. even googelen en bestellen! Maar hoe snel en accuraat was dat geleverd! Meteen de dag erna al kunnen koken mét persoonlijke boodschap erbij! top!!

uitstekend

Snelle verzending, goed assortiment.

Het mes van mijn magimix le blender was na vele jaren intensief gebruik kapot, bij deze webshop weer snel een nieuwe in huis zodat ik dit veelgebruikte apparaat weer snel kon gebruiken. Ik heb mij tevens verwend met een prachtig scherp mes van Global.

Verwachtingen ingelost

Alles naar wens, zoals het ons werd voorgesteld. Heel blij met de snelle levering. Bedankt!

Goede communicatie en snelle correcte levering

De prachtige pannen kwamen keurig op tijd en waren goed verpakt. Heel leuk was er een kleine notitie toegevoegd, handgeschreven! Complimenten voor deze leuke touch!

heel goed

het grape fruit mesje is geweldig de gebruiker is heel enthousiast ook de dubbele asperge schiller is een succes ,lukt zelfs bij wortelen

Super snelle service

Eind van de middag 2 artikelen los van elkaar besteld.. volgende dag al geleverd als 1 pakket sneller kan het niet.

Tijdens het werken met mijn Magimix 4200xl sneuvelde tegelijkertijd een stukje van de mengkom en de deksel. Paniek. Online bestelling klaar gezet. Telefonisch contact gezocht. De onderdelen waren gelukkig op voorraad en Suprise kookgerei heeft direct mijn bestelling verzonden welk ik de volgende dag in huis had. Hierdoor kon ik gelukkig al mijn baksels nog op tijd af krijgen.

Snel, voldoet aan verwachting

Goed.

Super snelle verzending, en leuk een persoonlijk geschreven kaartje er bij.

Snel, correct, vriendelijk

Snel, correct, vriendelijk

Prettige winkel

Alles wordt zorgvuldig ingepakt.

goed. Correct. Eerlijk naar prijs

uitstekend

Bijzonder duidelijk en snel. Ik liep zelf een beetje vast in het systeem via mijn telefoon. Later op de laptop besteld en het leek alsof ik 2x had besteld. Op de mail hierover kwam direct antwoord, dat ze het al hadden gezien en er werd 1 bestelling uitgehaald. Bijzonder vriendelijke mail en zeer snel en correct gehandeld. Product arriveerde keurig op de gegeven tijd.

Snelle service en vooral het handgeschreven briefje erbij werd zeer op prijs gesteld

Vlotte levering en zeer vriendelijk contact

Heel vriendelijk en correct contact gehad en een vlotte levering. Heel blij met mijn bestelling.

pro-actief en goede service

Eén van de bestelde artikelen was niet op voorraad, maar had levertijd. Dit werd duidelijk gecommuniceerd met keuze om bestelling te laten staan of geld terug voor dat artikel. Afhandeling was uitstekend en snel!

Snelle levering. Heel klantvriendelijk door het persoonlijke (met de handgeschreven) berichtje erbij.

Snelle service, goed product!

Goede service en vriendelijke medewerkers

Over Surprise kookgerei

Bij SURPRISE kookgerei vindt u alles op het gebied van keukenhulpen. Van aanzetstaal tot zoutstrooier van topkwaliteit en gerenommeerde merken. Uit ruim 25 jaar ervaring in luxe huishoudelijke artikelen, design, gedekte tafel, etaleren en demonstreren voor gerenommeerde merken is Surprise kookgerei ontstaan waarbij de passie voor heerlijk en vooral praktisch koken als leidraad dient.