Zeer goede kwaliteit producten, snelle en betrouwbare levering

De producten zijn van zeer goede kwaliteit. De levering is snel en betrouwbaar.

goede omschrijving hoe te vervangen top

goede ervaring onderdeel besteld snel geleverd en goede tip hoe te vervangen

Kookgerei doet wat ze beloven..!

Prima prijs/prestatieverhouding. Keurige en vlotte levering. Gewoon zoals het ‘hoort’.

Goede en snelle service

Altijd de beste prijs en dan ook nog snel geleverd met een handgeschreven briefje. Ik hou ervan! dank jullie wel

Snel, goed en persoonlijk

Alles prima voor elkaar

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei 1

Persoonlijk kaartje bijgevoegd, erg attent!

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei N.v.t.

Niets op aan te merken.

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei 1x

Snelle en correcte levering.

Vorige week een Multi cooker besteld en deze is snel geleverd. Product was goed ingepakt. Zeer tevreden over de bestelling en verzending. Product zelf moeten we uiteraard nog goed testen en gebruiken. Maar dat staat los van de goede afhandeling van de bestelling.

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei 1

Magimix blender besteld, nergens goedkoper. Snel verzonden en netjes verpakt!

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei eerste keer

Gewoon goed

Bestelling geplaatst en dag erna was het er al

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei N.v.t.

Positief verrast op alle fronten!

Kwaliteit top Prijs nergens goedkoper Verpakking degelijk Persoonlijke touch dmv handgeschreven note!

Betrouwbaarheid

Ik kan alleen over de bestelling en levering oordelen; het artikel wordt nog cadeau gedaan. Bestelling en levering waren zeer vlot en betrouwbaar. Hel fijn want ik had nog nooit via deze site een aankoop gedaan.

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei Nooit

Erg blij met mijn crockpot, voel me een keukenprinses. Snelle levering top !

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei 1e x

Hele persoonlijke service!

Ik had bijna een verkeerd onderdeel gekocht voor onze Magimix. Hier werd ik netjes over gebeld, omdat aan de andere bestelde onderdelen te zien was dat die ene voor een ander model was. Elke andere webshop had dit waarschijnlijk gewoon opgestuurd zonder iets te zeggen. Keurige prijzen ook, en een handgeschreven briefje bij de bestelling. Hier ga ik vaker bestellen!!

Top service!

Ik heb bij Surprise een Le Creaset pan aangeschaft. Na twee keer gebruiken viel het ons op dat er een kleine onvolkomenheid in de bodem zat. Surprise heeft onze vraag hierover supersnel en netjes afgehandeld, en via Le Creuset een vervangende pan geregeld. Super service!

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei 1 keer

Goed en eerlijk advies

Goede geholpen bij informeren vooraf. En daarna netjes en snel geleverd

Alles prima gegaan !

Tegenwoordig wel eens het gevoel dat niets meer normaal kan gaan maar Suprise Kookgerei heeft het wel waargemaakt! Dank!

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei 1x

Bestelling vlot afgeleverd. Netjes ingepakt met een leuke en vriendelijke groet.

Snel, goed én voordelig

Mijn bestelling was snel binnen, goed en met zorg verpakt en Suprise was ook nog eens erg voordelig. Ik ben heel blij met mijn nieuwe pannen!

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei 1

Vlotte levering en goed verpakt

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei Was de eerste keer

Snel, veel keuze

Kreeg eerst verkeerde onderdeel maar werd direct hersteld zonder extra tijd en kosten. Heel attent Veel keuze

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei 3

Klantvriendelijk

Verzorgd ingepakt. Op tijd verstuurd en aangekomen

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei 1

Snelle levering en een mooi product.

Beuken snijplank besteld. Prachtig exemplaar. Nu alle keer aan het insmeren met de olie. Kan niet wachten tot de plank verzadigd is.

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei 1

Bestellen ging gemakkelijk, prima verpakking en verzending

De artikelen waren prima verpakt en keurig op tijd! Met persoonlijke noot! Zeer correct en vriendelijk.

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei Nu voor het eerst

Gewoon goed!

Ruime keuze bij Surprise Kookgerei.nl! Snelle en betrouwbare levering! Gewoon 'n super bedrijf!

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei 4

leemstraat 9