Had een probleem met bestellen, maar dit werd heel snel opgelost. Echt binnen een paar minuten. Bij andere webshops zou dat dagen gekost hebben!

Door de jaren heen bestel ik keukengerei bij jullie. De ervaring is elke keer TOP

Snel geleverd, goede prijs

Wij hebben onderdelen voor de Magimix besteld, Deze zijn erg snel geleverd voor een erg goede prijs. Als ik weer iets zou moeten bestellen zou ik sowieso ook op deze website kijken!

Heel erg goed van klantenservice tot en met thuis bezorging

Ik had een vraag over een product en degene die in aan de telefoon kreeg hoefde noch het product noch het antwoord op te zoeken. Heel fijn om iemand te spreken die weet wat er verkocht wordt. Bij de bestelling zat een visite kaartje met een handgeschreven boodschap. Dat voelt toch meer alsof je bij een lokale winkel koopt dan bij een massale webshop. Zeer goeie ervaring dus.

Snel geleverd en goed verpakt. De onderdelen zijn uitstekend.

Persoonlijke en snelle service, top

Zeer snelle service

goede service, prettig contact

het bestelde product voldoet aan de verwachtingen, tegen een prima prijs de communicatie was goed en bijzonder vriendelijk met een beetje "extra"

Snelle afhandeling; prima service

Snel geleverd, goede prijs!

Snel geleverd, goede prijs. Ook nog een handgeschreven bedankje erbij. Erg tevreden!

Supersnel verstuurd.

Ben erg tevreden over dit bedrijf.

Supersnelle bezorging.

Ruime keus in wat ik wilde bestellen. Was keurig verpakt en een handgeschreven (?) kaartje erbij; maakt het persoonlijk.

perfect!!!!

geweldige en zeer snelle service. Ik zou het ten zeerste aanbevelen

Goede service en goed advies gekregen

Heel behulpzaam

Hoger kwaliteit en snelle levering

Mooi assortiment met hoogwaardig keukengerei. Levering supersnel en goed verpakt. Aanrader.

Stomme fout van mij werd soepel opgelost

Snelle levering en duidelijke website.

Echt supersnel losse deksel voor onze magimixhakmolen ontvangen !

Heel fijn dat we een losse deksel konden bestellen. Nu doet de hakmolen het weer. En ook het handgeschreven kaartje echt heel leuk. Wij zijn er blij mee!

Snelle levering, keurig verpakt, voldoet aan de verwachting

Verzending van het product was goed.

Snel, correcte behandeling en nazorg !!!

Snel geleverd en correcte nazorg!! Fijn geholpen en goeie prijs!!!

Deksel voor mijn magimix besteld, snel geleverd, goed verpakt

Goede producten. Snelle levering en persoonlijke aandacht.

Zelfs op zondag met alle geduld geholpen door Dirk Dolman

Bij het bestellen ging er een en ander fout. Vrijwel direct na melding kreeg ik ondersteuning en werd de koop prima afgehandeld. Bezorging op tijd.

Over Surprise kookgerei

Surprise kookgerei is sinds 2001 uw specialist in kookgerei en design cadeau artikelen, kook- en woon gerelateerd. Vanuit ons eigen magazijn in Roosendaal verzenden wij door geheel Nederland en België en adviseren u bij uw bezoek aan onze winkel. Surprise kookgerei is een MKB bedrijf en geen grote multinational, het bedrijf wordt gerund door 2 gepassioneerde ondernemers waardoor elke klant persoonlijk geholpen wordt en elke order met persoonlijke aandacht verwerkt wordt. Bij SURPRISE kookgerei vindt u alles op het gebied van keukenhulpen. Van aanzetstaal tot zoutstrooier van topkwaliteit en gerenommeerde merken. Uit ruim 25 jaar ervaring in luxe huishoudelijke artikelen, design, gedekte tafel, etaleren en demonstreren voor gerenommeerde merken is Surprise kookgerei ontstaan waarbij de passie voor heerlijk en vooral praktisch koken als leidraad dient.