Alles goed gegaan

Snel in huis en mooi product. Ruikt erg lekker.

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei N.v.t.

Snelle levering, aardig kaartje erbij. Gewoon goed

Snelle levering.

Handig om losse onderdelen snel te bestellen.

Heel fijn

Het fijnste vond ik een handgeschreven attentie bij levering! Toppie!

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei N.v.t.

Snelle levering en een hele mooie prijs-kwaliteit verhouding

Ik koop hier zeker nog vaker, top !!

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei Was mijn eerste keer

Geweldige service!!

Bij de bestelling een notitie aangemaakt dat we 2 van de 4 bestelde Le Creuset schalen snel nodig hadden ivm een afscheid. Niet alleen zijn we per dag (!) per mail op de hoogte gehouden van status en verzending (op tijd!) maar waren de 2 schalen ook al helemaal in prachtige cadeau verpakking ingepakt!! Echt een geweldige communicatie en service, nogmaals dank voor jullie time & effort!

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei 1

Snelle levering en keurig verpakt.

Heel goed en tevreden

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei 1x

Klantvriendelijkheid

Meedenken en de tijd nemen

Snel geregeld, snel geleverd

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei 1x

Monteren ging goed

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei N.v.t.

Snelle levering en zorgvuldig verpakt

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei N.v.t.

goede communicatie en snelle levering.

Prachtig assortiment. Mooie kwaliteit. Uitgebreid aanbod. Op voorraad. Vandaag besteld en in eerdaad morgen in huis. Fantastisch1.

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei eerste keer

Ja vanaf bestelling tot het aankomst thuis, alles perfect. In het pakketje nog een kleine briefje van de afzender " veel plezier met uw aankoop " Geweldig.

Helemaal goed!

Snelle levering, goed verpakt en heel vriendelijk persoonlijk kaartje: top!

Prima product, concurrerende prijs ,Supersnel geleverd

De titel zegt het al: Prima product, concurrerende prijs ,Supersnel geleverd (volgende dag, niet erg belangrijk voor me overigens maar was zeer onder de indruk!) Een Le Creuset wok (36cm) die voor 90€ onder de prijs bij Le Creuset werd geleverd Meer dan blij mee!!

Snelle levering!

Ben blij met mijn aankoop, op tijd bezorgd.

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei N.v.t.

Fijne service en snelle levering!

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei 2e keer

Slecht telefonisch advies

Slecht

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei 1

Meneer heeft een oud mes vervangen van een ouder type keukenmachine voor een nieuwe uitvoering, dat hier iets meer ruimte op zit naar het deksel in vergelijking tot de oude uitvoering is nu eenmaal zo, nieuwe machines werken ook zo. Dat ons antwoord niet positief was omdat wij de situatie nu eenmaal niet kunnen veranderen is dan helaas zo.

Goed!

Betrouwbaar!

Super winkel

Overzichtelijke website. Snelle levering. Goed verpakt. Keurig op de hoogte gehouden van de verzendstatus. Factuur bijgevoegd met een kaartje met een heel vriendelijke boodschap. Top!

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei 2e keer

Professioneel en vriendelijk behandeld

Ik krijg in eerst instantie de verkeerde product. Mijn bestelling werd naar iemand anders gestuurd en anders om. Dit had natuurlijk niet mogen gebeuren maar het werd professioneel en zo snel mogelijk opgelost. Ik kon de verkeerde bestelling makkelijk retourneren en bij mijn eigen bestelling ontving ik een attentie en vriendelijke brief als goed makkertje. Fijn dat de bedrijf op die manier verantwoordelijkheid had genomen. De producten werden steeds zoals beloofd de volgende dag bezorgd.

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei 1

Geweldige service, met een persoonlijk tintje. Dat vind je niet bij de grote webwinkels,!

En bovendien zeer scherpe concurrerende prijzen!

uitstekende producten snel geleverd

`uitstekend

Snelle levering, mooi bedrijf

Als ik iets extras nodig heb voor mijn Magimix hebben zij het op voorraad. Snelle levering, en een prikkel toch bij de levering.. Goede service Kortom mooi bedrijf

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei Paar keer

Uitmuntend

Snelle service, fijne producten, attente handgeschreven noot.

Over Surprise kookgerei