Goed advies, dus hier gekocht

Ik heb dit product gekocht nadat ik deskundig telefonisch advies kreeg over een Magimix 4100 waarbij ik een set onderdelen heb die een soort upgrade was naar 4200. Online weinig over te vinden, dus deskundig advies was me iets waard.

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei 1

Goede producten snel geleverd voor een goede prijs

Ik heb bij Suprise kookgerei de perfecte opschep lepels gekocht en schep er graag mee op.

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei 2x

Heel erg onder de maat

Rond uit bespottelijk dat zij mij een verkeerd artikel sturen van een heel ander persoon. Dit kan gebeuren maar nu ben ik ook nog verantwoordelijk om een retourlabel te printen terwijl ik geen printer heb ik moet maar aan mensen om mij heen vragen om te printen en vervolgens nog moeite doen om het pakket van een ander eerst terug te sturen voor dat ik mijn artikelen krijg. Ronduit bespottelijk. Groet

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei 1

Goede prijs en snelle verzending

Heel blij met mijn aankoop. Goede prijs, snelle verzending, gratis ingepakt als cadeau en een handgeschreven kaartje erbij. Top!

Fijn bedrijf

Prima service, vriendelijk en snel geleverd

Gewoon prima

Doen wat je ervan verwacht. Helemaal topman

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei 2

Voldoet aan mijn verwachting

Snelke levering. Persoonlijk briefje bijnhet pakket

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei Een maal

Zeer netjes verpakt en op tijd met èèn woord super service. Een kaartje hand geschreven met warme woorden toppie.

Goeie service

Alles snel geleverd, factuur duidelijk en overzichtelijk. Ik had bij de eerste bestelling de verkeerde maar deksels besteld en het zonder probleem gewijzigd. Factuur werd moeiteloos aangepast en de bestelling was de volgende dag geleverd! Top en klasse dit!

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei Internet

Mooi product, snel verzonden en goed ingepakt. Top service.

Goede service en redelijke prijzen

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei 4

De soepkommen waren extreem goed ingepakt, geen gevaar voor schade. Vrijdag besteld, dinsdag geleverd, ben er zeer blij mee.

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei Dit was de eerste keer

Snelle verzending uitstekend verpakt.

Alles liep zeer voorspoedig en geweldig ingepakt! Top dank

Snelle correcte bezorging

Snelle en goede bezorging, de persoonlijke noot met handgeschreven briefje was erg leuk. Leuke winkel ook met mooie kookspullen in Roosendaal. Tot volgende keer.

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei N.v.t.

Van begin tot eind heel goed verzorgd en super snel. Het geschreven kaartje erbij is ook leuk . Dit laatste geeft je het ouderwetse gevoel dat je een klant bent, kom zeker terug Heel tevreden en zeker ook met mijn Magimix

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei 1x

Superservice!

Mijn nieuwe Creuset waterfles was gevallen en de dop daardoor helemaal ingedeukt. Als ik nog een fles zou kopen, kreeg ik er een losse nieuwe dop bij. Wat een fantastisch aanbod! Natuurlijk meteen nog zo'n prachtige fles gekocht. Bedankt!

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei N.v.t.

Fijne klantgerichte dienstverlening en service.

Tijdens het eerste telefonisch contact met een zeer vriendelijke en behulpzame dame de bestelling direct via de website ingediend. Een extra bijpassend aanvullend reserve onderdeel bleek op dat moment niet op voorraad; direct werd aangeboden dat ik op de hoogte gebracht zou worden zodra het onderdeel weer verkrijgbaar zou zijn. Deze afspraak is ook keurig netjes nagekomen, waarop ik ook dit via de website heb besteld. Leveringen waren snel en goed verpakt afgeleverd.

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei 2 keer

Alles perfect verlopen

Aankoop en levering gingen zoals beloofd. Zelfs nog een leuk kaartje in de doos.

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei 1

Uitstekend en Bijzonder Goed!

Kwaliteit en kwantiteit met zeer goede service

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei N.v.t.

Goed materiaal ziet er prachtig uit

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei Eerste keer

Supersnelle service

Pakketje kwam heel snel met een lief persoonlijk geschreven kaartje erbij

Snelle en keurige levering

Snelle en keurige levering. Handgeschreven kaartje erbij maakt het “persoonlijk”.

Goed en snel

Goede prijs, snelle levering en goede communicatie!

Prettige communicatie, wordt goed op de hoogte gehouden, van het proces vanaf koop tot bezorgen. Het cadeau was prachtig ingepakt met een persoonlijk geschreven kaartje,

leemstraat 9 4705RT Roosendaal

Over Surprise kookgerei