Super service en hele vlotte comunicatie

Goeie en vlotte service!

Goede en vlotte service!

Prima site!

ervaring met de bezorging van bestelde artikelen website is ook overzichtelijk

Fijne webwinkel

Fijne site waar gemakkelijk op gezocht kan worden. Je wordt goed op de hoogte gehouden van se status van je bestelling. Bestelling klopt tot nu toe prima.

snelle bezorging

Mooie collectie , veel keus

Snelle levering, verzending mooi verzorgd

Snelle levering...

Amazing

Great stuff, love the products

Super service!

Snelle levering, erg klantvriendelijk! Gewoon top! zou zeker wéér bestellen!

Snelle levering, goed verpakt

Mijn bestelling werd snel verzonden en was keurig verpakt. Ik had 5 ringen besteld, waarvan er een helaas niet meer leverbaar was. Helaas was dit niet van tevoren gemeld, toch een kleine teleurstelling bij het openmaken van het pakketje. Het geld voor die ring was wel meteen teruggestort, dus dat was wel netjes.

Perfect zoals gewoonlijk

Perfect zoals altijd

Makkelijke website, snelle levering

Van mijn bestelling iets retour gestuurd om te ruilen. Verliep uiterst prettig. Makkelijke website, snelle levering en prettig mailcontact.

Prima. Alles geleverd gekregen op het juiste tijdstip.

Prima bedrijf, doen wat ze beloven.

Zeer snelle levering en berichtgeving

Overzichtelijke website, nette levering

Overzichtelijke website, nette levering

Dik tevreden

Ik ben heel erg tevreden, snelle levering en netjes verzorgd. Zeker voor herhaling vatbaar.

Topwebshop

Mooie ruime collectie. Supersnel in huis, en netjes verpakt.

Had een aantal steentjes de verkeerde maat besteld. Dit was zeer vlot geregeld om ze om te ruilen

Makkelijk te bestellen, prima levering na 2-3 dagen.

SUPER snelle levering! Perfecte service!

Ik heb al meerdere bestellingen gedaan, service is echt heel erg goed! Ik ben vaste klant geworden!

Ik heb al meerdere keren een bestelling gedaan en ik ben super tevreden over de webshop, service en de levering! En altijd heel happy over mijn ixxxi ringen!! Heb nu alweer een lijst klaar liggen voor de volgende bestelling! Zal zij zeer zeker bij iedereen aan bevelen!!!

alles was perfect, zoals op foto

snelle levering, verzorgd

Al meerdere malen besteld, altijd snelle verzending en bij vragen altijd antwoord en goede service.

Geweldige service

Foutje met m’n bestelling snelle reactie terug gekregen en perfect afgehandeld. Snelle service.

Netjes geleverd...

Hele goede service!

Ze verlenen erg goede service. Ik ben erg tevreden met de aankoop

Over SJD Jewelry

SJD Jewelry is sinds 2011 erkend Melano dealer. Sinds 2015 zijn wij erkend iXXXi dealer. In 2020 is daar Doodles aan toegevoegd. Wij verkopen de Melano, Doodles en iXXXi sieraden via de volgende webwinkels. www.buy-Melano.online, www.buy-iXXXi.online. www.buy-Doodles.online en www.designer-jewelry.nl. Wij streven ernaar om elke klant tevreden te stellen. Ben je niet tevreden of heb je een vraag neem dan telefonisch contact met ons op via +31 85 0606078 of via email. info@buy-Melano.online, info@buy-iXXXi.online of info@buy-doodles.online. Je kunt tevens chatten via de webwinkels.