Top notch service.

Had een aanbieding pas opgemerkt na bestelling. Eén telefoontje volstond om recht te zetten.

Snelle levering!

De ringen van ixxxi besteld, de volgende dag in huis. Zeer netjes verpakt!! Helemaal blij :)

Snel en goede service!

De bestelde ringen waren snel binnen. Er was een foutje ingeslopen en direct opgelost! De volgende dag had ik het juiste item binnen. Prima service!

Mooie spullen

De service is super. Ze reageren heel snel op mails en vragen. Website ook goed 1 tip de verschillende grote van de steen naast elkaar in een ring, oorbel of ketting te laten zien. Daarbij hebben de verschillende Websites verschillende aanbiedingen. Maar dat kan natuurlijk ook in jouw voordeel zijn

Snelle levering en prachtige sieraden

Prachtige sieraden en een snelle levering.

Prima behalve de leverancier

Alles was prima verlopen,snelle levering.Behalve de leverancier had het pakket gewoon tussen de brievenklep gestoken, iedereen kon het meenemen.Terwijl het in de brievenbus paste

Prima service, snelle levering en altijd perfect verpakt. Echt een aanrader om je spullen bij te bestellen.

In een woord geweldig

Hele goede service, je krijgt heel snel een reactie. Prima retour service. Kortom zou er zeker nog een keer bestellen

Prima en snelle levering

Super webwinkel

Snelle levering en hele mooie artikelen

Snelle levering, prima service

Fijne site en snelle verzending

Ik vind de website overzichtelijk en de foto's geven een zeer goed beeld van het artikel/sieraad. Het bestelproces is makkelijk en ook de verzending is snel en goed verpakt.

Zeker voor herhaling vatbaar

Snelle levering, mooie producten en fijn geprijsd

Super snelle levering.

Snel ontvangen en een leuke, handige verzameldoos er nog bij.

Goede klantenservice

Na een klein probleem met een steentje is dit prima opgelost. Goede klantenservice

Top!!

Net als de vorige keer netjes verstuurd en top service

Mijn webwinkel

Fijne site om te bestellen. Als je er niet uitkomt,krijg je altijd al snel hulp. Bestel alleen nog maar hier mijn ixxxi. Altijd wat korting,is ook heel erg leuk en meegenomen.

Elke bestelling top, compleet en snel bezorgd!

Elk jaar met mijn verjaardag breid ik mijn Melano collectie uit. Telkens wordt de hele bestelling goed en snel uitgevoerd en bezorgd. Heel tevreden en blij fijn bij hun bestellen.

Alles is vlot en correct verlopen!

Alles is zeer snel en vlot gegaan. Even per mail contact moeten opnemen met een vraag en direct en snel antwoord gekregen. Alles is vlot en professioneel verlopen. Ben heel tevreden.

hele lieve mensen

ben vaste klant en zal dat steeds blijven goede en lieve mensen zeer vriendelijk

vanwege vakantie moest ik iris langer wachten maar dat stond vermeld bij het bestellen. Dat was ik op een gegeven moment vergeten en ik doe een mailtje en kreeg snel een hele antwoord. Netjes verpakt, prima verder.

Mooie Melano armband

Erg mooie armband van Melano Netjes verpakt en verzonden Brievenbus pakketje

Geen problemen met opsturen van pakketje want het past door de brievenbus.

De ringen worden netjes verpakt en het pakketje past gewoon door de brievenbus zodat je er niet voor thuis hoeft te blijven.

Snelle levering en super mooie sieraden.

snelle levering en super mooie sieraden.

Goede beschrijving, goede klantenservice, duidelijke en correcte bestelstatus, snelle verzending en goed verpakt.

Over SJD Jewelry

SJD Jewelry is sinds 2011 erkend Melano dealer. Sinds 2015 zijn wij erkend iXXXi dealer. In 2020 is daar Doodles aan toegevoegd. Wij verkopen de Melano, Doodles en iXXXi sieraden via de volgende webwinkels. www.buy-Melano.online, www.buy-iXXXi.online. www.buy-Doodles.online en www.designer-jewelry.nl. Wij streven ernaar om elke klant tevreden te stellen. Ben je niet tevreden of heb je een vraag neem dan telefonisch contact met ons op via +31 85 0606078 of via email. info@buy-Melano.online, info@buy-iXXXi.online of info@buy-doodles.online. Je kunt tevens chatten via de webwinkels.