Ruime keuze ixxxi

Ruime keuze w.b. ixxxi. Goede, snelle levering. Alleen jammer dat je voor een behoorlijk bedrag moet bestellen om geen verzendkosten te hebben en ik vind de verzendkosten best hoog.

snelle levering mooie kwaliteit

Tijdens mijn online bestelproces was er que kleur iets niet helemaal goed gegaan. Door de leverancier werd die opgemerkt en deze heeft mij erop geattendeerd. Basisring had ik zelf wat te hoog besteld maar kon makkelijk worden aangepast. 1 onderdeel was niet voorradig, daarvan werd ik netjes op de hoogte gebracht

Super goede service

Per abuis goud ipv zilver besteld, de gouden teruggestuurd en zilveren besteld. Binnen een week was alles geregeld. Zelfs het gehele bedrag terug ontvangen terwijl ik het normaal zou vinden dat ik zelf de porto kosten voor mijn rekening nam dus dat was echt super service.

snelle en goede levering!

De producten worden snel geleverd! Goede service.

Helemaal tevreden

Goede service, snelle levering, mooi ingepakt. In mijn geval was 1 artikel toch niet meer op voorraad, maar ik kreeg daar heel snel al een mail over met de vraag of het erg was als ik de order daarom iets later zou ontvangen. Ik vond dat geen probleem, vind het al heel fijn dat ze er meteen over mailden!

Zeer goed.

Mooie website, snelle levering. Bij vragen snelle reactie en goede communicatie.

Prachtig

Mooi opgestuurd met zorg.en makkelijk terug te sturen .Vriendelijk geholpen en geadviseerd

snelle levering, mooi verpakt .

Jammer dat de verzendkosten brievenbus envelop, voor een steentje € 4.95 zijn. Is van een anderr bedrijf die ook Melano verkopen €1.95

Geweldig om op deze site iets te kopen.

Zeer goede en snelle levering. Uitermate goed verpakt. Mooi materiaal. En vragen worden quasi onmiddellijk beantwoord.

Gewoon geweldig!

Snelle service, mooie sieraden, goed met klantcontact, denken met je mee. Dus in een woord geweldig!

Super fijne webwinkel, met geweldige en behulpzame medewerkers. Wat ze beloven maken ze ook waar, zal zeker vaker een bestelling plaatsen

Snelle levering en veel producten

Producten goed verpakt en extra rubbertjes bij geleverd

Veel keus, snelle levering en snelle reacties via de mail!

Nu een paar keer besteld, alleen maar positief! De site is overzichtelijk, veel keus, prima prijzen. Ik word, via de mail, goed op de hoogte gehouden van acties e.d. Positief ook de vaste klantenkorting van 5%. Levering is snel en de artikelen zitten keurig verpakt. Ook over het retourneren van artikelen doen ze niet moeilijk. Ik heb afgelopen week iets retour gestuurd. Geld nog niet ontvangen, maar ik vertrouw erop dat dat goed komt.

Super goede service. Altijd top!

Altijd correct en kwaliteit.

goede service!! ook bij retourneren direct geld terug

goede service!! snelle levering!! ook bij retourneren direct geld terug

Zeer correct en snel

Zeer goed!

Goede communicatie & meedenken! Ring was er niet meer en men bood direct een goed alternatief aan!!

Altijd oplettend en pro-actief

Mijn keuze was niet meer voorradig, maar daar werd snel op geanticipeerd. En de oplossing was ook zo gevonden. Altijd tevreden over de dienstverlening!

Snelle service!

Heb wat IXXXI ringen gekocht, 2 dagen later binnen gekregen. Mooi verpakt! Ga zeker weer wat bestellen...

Perfecte service

Ik heb mooie ixxxi vulringen besteld met een leuke korting. Het was netjes verpakt en had het snel in huis

Snelle en nette service Grote collectie Melano sieraden

Mooie sieraden, nette service

Veel keus, leuke acties, goed mailcontact bij vragen,snelle verzending, goed verpakt. Heel tevreden.

Super geholpen

Dik tevreden.

Duidelijke website en snelle levering

Veel keus, snelle levering. Klantenservice prima. Jammer(maar begrijpelijk) dat de outletwinkel zo ver weg is voor mij.

Snelle en nette levering.

Over SJD Jewelry

SJD Jewelry is sinds 2011 erkend Melano dealer. Sinds 2015 zijn wij erkend iXXXi dealer. Wij verkopen de Melano en iXXXi sieraden via de volgende webwinkels. www.buy-Melano.online, www.buy-iXXXi.online en www.designer-jewelry.nl. Wij streven ernaar om elke klant tevreden te stellen. Ben je niet tevreden of heb je een vraag neem dan telefonisch contact met ons op via +31 85 0606078 of via email. info@buy-Melano.online, info@buy-iXXXi.online. Je kunt tevens chatten via de webwinkels.