Duidelijk en goede site. Communicatie perfect en de medewerkers denken met je mee als er iets niet meer leverbaar is. Alles goed geregeld!

Zorgvuldig en correct!

Een prettig en gebruiksvriendelijke webshop en een correcte afhandeling van bestelling.

Pracht ringen

In mooie doosjes geleverd De zwarte ring valt wat kleiner. De rose gouden is precies goed

Leuke winkel, goede klantenservice!

Ik had verschillende steentjes besteld. 1ervan was niet leverbaar en kreeg een alternatief aangeboden. Die vond ik mooi en ben akkoord gegaan. Alles goed ontvangen maar 1 steentje was uiteindelijk niet mooi die retour gestuurd en netjes geld terug ontvangen. Prima service!

duidelijke site met uitgebreide informatie xacte leveringsdagatum

Interessante aanbiedingen en snelle levering van goed verpakte producten van Melano.

Ruime keuze.

Ruime keuze tegen een leuke prijs. Verzending ook op en top!

super!

Snel en je wordt super geholpen meteen reactie op je vragen.

Netjes verpakt. Ik ben tevreden.

niks bijzonders

ik bestel, betaal en het wordt afgeleverd...wat is daar bijzonder aan dat ik een beoordeling moet geven?

Blijf zo doorgaan

Mooie sieraden en vlugge levering Goede afhandeling

Aanrader!

Mooie producten, ruime keuze. Maar ook zeker een snelle levering en een hele nette levering. Ik ga hier vaker bestellen!

Alles netjes verzonden en voldoende emails

Ik werd na het plaatsen van de bestelling nog geattendeerd op het feit dat ik korting kreeg. Hiervoor moest ik een aparte email sturen. Ik ben benieuwd hoe dit dan verder in zijn werk gaat. Verder werd de bestelling netjes en snel geleverd, De producten zijn naar mijn zin.

Zeer goede service

Netjes verpakt en duidelijke site

Prettig

Snel en netjes verzonden

Slecht

Goede service. Snel antwoord op vragen. Vlotte bezorging Leuk verpakt

Super service !

Alles zeer vlot verlopen

Prima bedrijf

Leuke sieraden, voor een prima prijs. Goede service en communicatie.

super service

Geweldige levering en service

Een mail gestuurd daar ik twijfelde over de maat ,supersnel antwoord met retour mogelijkheid...top

Kleine miskoop

Balletje van de ring valt er steeds uit! Waardeloos voor zo een dure ring

Zeer nette levering@

Aantrekkelijke website, mooie kortingen, snel verzonden, en een nette mail waarin geschreven werd dat 1 artikel helaas toch niet op voorraad bleek te zijn, met daarbij gelijk een terugstorting van de kosten. Heel blij met het sieraad!

Veel keuze

Ben tevreden over de juweeltjes

Ik vond het jammer dat de unlimited ring er niet meer was, stond nog wel te bestellen.. dit is netjes opgelost door een andere ring te bestellen zonder het restgeld terug te betalen! Erg netjes

Alle 3 super mooie ringen . Snel geleverd. Ik ben er blij mee.

Nederhof 17

6171HA Stein

Over SJD Jewelry

SJD Jewelry is sinds 2011 erkend Melano dealer. Sinds 2015 zijn wij erkend iXXXi dealer. In 2020 is daar Doodles aan toegevoegd. Wij verkopen de Melano en iXXXi sieraden via de volgende webwinkels. www.buy-Melano.online, www.buy-iXXXi.online en www.designer-jewelry.nl. Wij streven ernaar om elke klant tevreden te stellen. Ben je niet tevreden of heb je een vraag neem dan telefonisch contact met ons op via +31-46-2340400 of via email. [email protected] of [email protected]. Je kunt tevens chatten via de webwinkels.