Super goede service

Zeer tevreden met service en levering.

Goede tips

goede tips gelezen.

Goed . Alleen DHL niet.

Ik zou binnen 48 uur het pakketje ontvangen. maar dankzij DHL is deze tijd is al lang voorbij. Heb het apparaat net geinstalleerd , dus nog even afwachten hoe het werkt.

Snelle levering, goede informatie

Ultrasone steenmarterverjager besteld. Deze was snel binnen. Op de website ook al veel informatie kunnen vinden over steenmarters en manieren om er af te komen. Kortom, duidelijke website en snelle levering.

De levering ging snel

We hadden hoge verwachtingen van de steenmarterverjager, helaas trekt hij/ zij zich er niets van aan. We hebben het apparaat al op meerdere plekken bevestigt.onze slaapkamer is onder het dak, we denken dat de marter via een boom op het dak springt en dan verder rent.

Overzichtelijke, informatieve website.

Zocht een goede steenmarter verjager die robuust was en die op batterijen EN op een adapter kon functioneren. De WEITECH 2 leek daaraan te voldoen en had boven de geluidsgolven signalen ook nog een felle led flitser! De bestelling verliep prima!! De bezorging was binnen enkele dagen! En.... sinds de installatie van de WEITECH 2 (1 week geleden) hebben wij nog geen marters weer gehoord in de dakgoot die hij bestrijkt!! Terwijl de nachtelijke overlast eigenlijk dagelijks aan de orde was.

Positieve en plezierige benadering.

Prettige mensen (dames) die op een positieve manier het probleem proberen op te lossen. Later bleek er iets anders aan de hand te zijn (althans naar het leek) toen tweemaal door de dames benadert om te over leggen. Ook dit contact verliep goed. en plezierig. Kreeg haast het idee dat ze zij uitsloofden om een goede indruk achter te laten

Een snelle levering van de marterverjager. Een aangename helpdeskmedewerker die voor zover mogelijk mij kon helpen met mijn probleem en dat op afstand. heb hem nu een kleine week in de kruipruimte waar wij het beest horen. Heb zelf het idee dat hij al zijn werk doet al realiseer ik mij dat het nog wel wat kort dag is om van goede resultaten te kunnen en mogen spreken maar ik ga van het positieve uit..

geweldig

het is een geweldig apparaat het werkt perfect

Snel en makkelijk

Lekker snel

Toch liep ik tegen wat problemen aan. De locatie waar de adapter in moet is moeilijk te vinden. Gelukkig wist de helpdesk al wat er aan de hand was voordat ik mijn vraag helemaal had gesteld. De lengte van het snoertje aan de adapter is met 150cm wel érg kort. Denk eens aan een lengte van een metertje of 10, daar héb je wat aan.

goede levering werkt nu afwachten of het goed werkt

nog even afwachten

Net geïnstalleerd deze week, hopelijk gaat het werken...:-)

Kan dus nog een 10 worden!

Het werkt direct

Marter zat in de garage en onderkeldering 1 x gespoten en de marter is weg.

Prima product

Handig, duidelijk. Het werkt, zoals we hoopten.

Overzichtelijk en Duidelijke handleiding

Ik kom er niet achter of hij nou werkt of niet werkt. Aangesloten op electriciteit. Knippert alleen als ik na uitschakelen weer inschakel. Hoe kan ik controleren of hij écht werkt. Ik zie geen merkbare verandering. Wat is de goede afstand van de gardenprotector tot de plek waar de marter huishoudt.

Heel goed!

Ik heb de animal repeller besteld. De zending was heel snel binnen en het produkt was zoals beschreven. Het geluid is al behoorlijk irritant voor mijn oren dus ik hoop dat de dieren nu ook uit mijn garage blijven.

Lekker makkelijk en snel

Achter je computer op je gemak zoeken naar wat je wil hebben, bestellen, afrekenen en leveren. Wat wil je nog meer!!!!

Supersnel, prima site

Supersnel, prima site

Makkelijk en snel

Sensor en spray om steenmarters te verjagen, product nog niet uitgeprobeerd

Helemaal goed.

I.v.m. martersschade onder de auto gevraagd voor een wat snellere levering. Geen enkel probleem. Het apparaat werd meteen verzonden.

Prima afhandeling

Snel. simpel en goed.

Uitstekend!

Snel geleverd. Vraag snel beantwoord.

DHL :-(((

Helaas was er bij DHL een storing waardoor het pakket 3 dagen later werd bezorgd. Toch maar Post.nl?

duidelijke site en uitleg van het produkt.