Snelle afwikkeling

Product lijkt prima te werken. Geen last meet gehad.

• Welk product heeft u gekocht? N.v.t.

Goede service en levering

Geen probleem meer met marters

• Welk product heeft u gekocht? Marterverjager

Perfect!

Bestelling is snel geleverd en producten werken super.

• Welk product heeft u gekocht? Garden Protector 4 met adapter.

matig

Heb de verjagen gekocht om katten uit de tuin te weren Er wordt nog steeds in mijn tuin gepoept en wel op 2 meter van het apparaat af. Het apparaat staat op stand 4, hoger kan niet dan horen we zelf ook de piep.

Perfect en snelle levering

perfect snelle levering

Correct en snel

Contact krijgen was even moeilijk maar daarna uiterterst correct en snel

Fijne communicatie en snelle service

Alles dik in orde.

Duidelijke Website

Duidelijke website

Vriendelijk

Ik had het verkeerde besteld. Maar een erg vriendelijke telefoniste Heeft mijn erg goed geholpen. Daar voor alsnog mijn dank

Netjes afgewerkt en geleverd

Super goede service

Zeer tevreden met service en levering.

Goede tips

goede tips gelezen.

Goed . Alleen DHL niet.

Ik zou binnen 48 uur het pakketje ontvangen. maar dankzij DHL is deze tijd is al lang voorbij. Heb het apparaat net geinstalleerd , dus nog even afwachten hoe het werkt.

Snelle levering, goede informatie

Ultrasone steenmarterverjager besteld. Deze was snel binnen. Op de website ook al veel informatie kunnen vinden over steenmarters en manieren om er af te komen. Kortom, duidelijke website en snelle levering.

De levering ging snel

We hadden hoge verwachtingen van de steenmarterverjager, helaas trekt hij/ zij zich er niets van aan. We hebben het apparaat al op meerdere plekken bevestigt.onze slaapkamer is onder het dak, we denken dat de marter via een boom op het dak springt en dan verder rent.

Overzichtelijke, informatieve website.

Zocht een goede steenmarter verjager die robuust was en die op batterijen EN op een adapter kon functioneren. De WEITECH 2 leek daaraan te voldoen en had boven de geluidsgolven signalen ook nog een felle led flitser! De bestelling verliep prima!! De bezorging was binnen enkele dagen! En.... sinds de installatie van de WEITECH 2 (1 week geleden) hebben wij nog geen marters weer gehoord in de dakgoot die hij bestrijkt!! Terwijl de nachtelijke overlast eigenlijk dagelijks aan de orde was.

Positieve en plezierige benadering.

Prettige mensen (dames) die op een positieve manier het probleem proberen op te lossen. Later bleek er iets anders aan de hand te zijn (althans naar het leek) toen tweemaal door de dames benadert om te over leggen. Ook dit contact verliep goed. en plezierig. Kreeg haast het idee dat ze zij uitsloofden om een goede indruk achter te laten

Een snelle levering van de marterverjager. Een aangename helpdeskmedewerker die voor zover mogelijk mij kon helpen met mijn probleem en dat op afstand. heb hem nu een kleine week in de kruipruimte waar wij het beest horen. Heb zelf het idee dat hij al zijn werk doet al realiseer ik mij dat het nog wel wat kort dag is om van goede resultaten te kunnen en mogen spreken maar ik ga van het positieve uit..

geweldig

het is een geweldig apparaat het werkt perfect

Snel en makkelijk

Lekker snel

Toch liep ik tegen wat problemen aan. De locatie waar de adapter in moet is moeilijk te vinden. Gelukkig wist de helpdesk al wat er aan de hand was voordat ik mijn vraag helemaal had gesteld. De lengte van het snoertje aan de adapter is met 150cm wel érg kort. Denk eens aan een lengte van een metertje of 10, daar héb je wat aan.

goede levering werkt nu afwachten of het goed werkt

nog even afwachten

Net geïnstalleerd deze week, hopelijk gaat het werken...:-)

Kan dus nog een 10 worden!

Het werkt direct

Marter zat in de garage en onderkeldering 1 x gespoten en de marter is weg.

Prima product

Handig, duidelijk. Het werkt, zoals we hoopten.

Over Steenmarterverjagen.nl

Steenmarterverjagen.nl In 1982 zijn wij begonnen met dieren/ruiterspeciaalzaak Zeeman, een van de grootste dierenspeciaalzaken van Noord-holland. Na 25 jaar hebben hebben wij die verkocht en zijn verder gegaan met de webwinkel Dierenshop.nl die wij al gestart zijn in 2003. Door de jarenlange ervaring die wij hebben opgedaan in de branche kunnen wij u helpen met advies voor de juiste producten. Per 1-1-2017 hebben wij samenwerking met dieren/ruitersport Megastore bij Ruiter & Dier Zeeman, hier kunt u de producten bekijken afhalen en ook ruilen Bezoek deze winkel eens! Ruiter & Dier Zeeman Zandloper 9 1731 LM ,Winkel Wij hebben een uitgebreid assortiment producten, waarvan de meeste op voorraad. Wij proberen orders die voor 11.00 uur besteld en betaald zijn, die dag nog te verzenden. Mocht u niet tevreden zijn met onze producten, dan kunt u het terug sturen door middel van het kopen van een pakketzegel, wij storten dan het aankoopbedrag van uw product terug op uw rekening. Tevens is het mogelijk om de producten af te halen, en te ruilen.