Overzichtelijk en Duidelijke handleiding

Ik kom er niet achter of hij nou werkt of niet werkt. Aangesloten op electriciteit. Knippert alleen als ik na uitschakelen weer inschakel. Hoe kan ik controleren of hij écht werkt. Ik zie geen merkbare verandering. Wat is de goede afstand van de gardenprotector tot de plek waar de marter huishoudt.

Heel goed!

Ik heb de animal repeller besteld. De zending was heel snel binnen en het produkt was zoals beschreven. Het geluid is al behoorlijk irritant voor mijn oren dus ik hoop dat de dieren nu ook uit mijn garage blijven.

Lekker makkelijk en snel

Achter je computer op je gemak zoeken naar wat je wil hebben, bestellen, afrekenen en leveren. Wat wil je nog meer!!!!

Supersnel, prima site

Supersnel, prima site

Makkelijk en snel

Sensor en spray om steenmarters te verjagen, product nog niet uitgeprobeerd

Helemaal goed.

I.v.m. martersschade onder de auto gevraagd voor een wat snellere levering. Geen enkel probleem. Het apparaat werd meteen verzonden.

Prima afhandeling

Snel. simpel en goed.

Uitstekend!

Snel geleverd. Vraag snel beantwoord.

DHL :-(((

Helaas was er bij DHL een storing waardoor het pakket 3 dagen later werd bezorgd. Toch maar Post.nl?

duidelijke site en uitleg van het produkt.

Levering als de gesmeerde gezwinde bliksem

Wat vermag ik na het bovenstaande toevoegen? Ik bekom een uitstekend product en draalloos geleverd waarbij ik ook nog eens minutieus van de levering op de hoogte wordt gehouden. Ik blijf het wel jammer vinden dat er geen echte veilige betaalmogelijkheid geboden wordt nl per giro-overschrijving. Nu is er een groep die niet kan bestellen.

Pluspunten

kwaliteit kan ik nog niet beoordelen, de hond reageert overduidelijk op de verjager, dus hij werkt overduidelijk. Hoe het werkt over langere tijd kan ik nu uiteraard nog niet beoordelen.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Zie beoordelingen

Scherpere prijs

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Afspraken worden correct nagekomen. Product werkt conform beschrijving.

Afmetingen bij product vermelden

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Super bedrijf niks op aan te merken top

Geen

geen

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Vlotte levering en na terug sturen bedrag terug gestort. Vriendelijk aan de telefoon

Volledige etiket beschrijving van artikel op de webshop, geen verrassing voor klant. Duidelijkheid geeft tevreden klanten

Over Steenmarterverjagen.nl

Steenmarterverjagen.nl In 1982 zijn wij begonnen met dieren/ruiterspeciaalzaak Zeeman, een van de grootste dierenspeciaalzaken van Noord-holland. Na 25 jaar hebben hebben wij die verkocht en zijn verder gegaan met de webwinkel Dierenshop.nl die wij al gestart zijn in 2003. Door de jarenlange ervaring die wij hebben opgedaan in de branche kunnen wij u helpen met advies voor de juiste producten. Per 1-1-2017 hebben wij samenwerking met dieren/ruitersport Megastore bij Ruiter & Dier Zeeman, hier kunt u de producten bekijken afhalen en ook ruilen Bezoek deze winkel eens! Ruiter & Dier Zeeman Zandloper 9 1731 LM ,Winkel Wij hebben een uitgebreid assortiment producten, waarvan de meeste op voorraad. Wij proberen orders die voor 11.00 uur besteld en betaald zijn, die dag nog te verzenden. Mocht u niet tevreden zijn met onze producten, dan kunt u het terug sturen door middel van het kopen van een pakketzegel, wij storten dan het aankoopbedrag van uw product terug op uw rekening. Tevens is het mogelijk om de producten af te halen, en te ruilen.