Toch niet super.

Er moesten 5 pakketten toekomen die samen verstuurd werden en de volgende dag zouden geleverd worden. 3 pakketten kwamen toe de volgende dag en 2 pakketten een dag later. Ik geef niemand de schuld maar begrijp hier niks van. 1 bestelling, beloofd te leveren de volgende dag. Als dagen nu al 48 uur duren dan wordt het lang wachten op Pasen en Kerstmis, mijn gedacht.

Echt heel goed

Een topper van disco luidsprekers

Aanrader

Producten waren zoals beschreven Scherpe prijs kwaliteitverhouding

Prima afhandeling

Gewoon een goede verzorging

Op tijd geleverd. Goed product. Zoals je mag verwachten

Overzichtelijke website met oog voor kwaliteitsproducten!

Zeer ruim aanbod van top audio en visuele producten aan een aantrekkelijke prijs en snel geleverd! Leuk vind ik dat er goed omgegaan wordt met retourartikels die duidelijk gemarkeerd worden aan verlaagde prijzen. Zowizo mijn persoonlijke nr 1 en van men gasten ook die steeds verschieten van die multiroom PowerDynamics plafond speakers hier :-)

Alles oke

Snel en volgens afspraak

Top service en zeer snel

Twijvels gehad welke installatie ik moest aanschaffen. Voor een klein familie feestje of gewoon hobby thuis. Advies gekregen over een bepaalde set. Set besteld prijs en kwaliteit zijn top. Zelf de vx1015bt besteld super zuivere geluid en fijne bass. Veel vermogen. Tevens ook een complete set kabels statieven en speakers met woofer. Je kan er heel bellen je word gelijk geholpen. Niet de 100ste wachtende. Zelfde geld voor de chat. Geen chatbot maar gewoon een adviseur die gelijk reageert. Zelf hou ik wel van wat bass alleen wist niet hoe. Er heen gebeld haar fijn uitleg gekregen hoe ik het met een extra woofer kon doen. Besteld op advies. Werkt super en heb het geluid wat ik wil! Top bedrijf en top service

Bestelling was er snel, de internetradio werkt perfect. De DAB+ radio niet dus die heb ik helaas weer terug moeten sturen maar ook dat was snel geregeld. Ik heb het geld alweer op mijn PayPal account terug gekregen. Kortom goede zaak en vriendelijk service. Ook op mijn gestuurde mails snel antwoord gekregen.

Snelle levering, goede kwaliteit prijs verhouding

Goed product

Goede koop voor weinig geld

Mooi product, voldoet aan de verwachtingen, grote lichtopbrengst voor de grotere ruimtes

Verder niets aan toe te voegen.

Snelle verzending en goede communicatie

Snelle levering en top product. Ook fijne en bruikbare informatie per e-mail over het gebruik van de keyboard, dus gelijk goed aan de slag gegaan.

Prina

Werkt naar behoren

Klopt helemaal

Toestel voldoet aan de beschrijving

Geen commentaar

Alles dik voor elkaar

Snelle en goede levering, prima platenspeler!

Goed zoals het hoort.

Geen min punten.

Hele fijne Dab radio,mooi geluid.snelle levering.

Uitstekende aankoop Fenton

Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop van de Fenton karaoke set van MaxiAxi. De levering was snel en het product was naar mijn verwachtingen qua kwaliteit en gebruiksgemak. Ik waardeer vooral de gebruiksvriendelijke interface, waardoor onze karaoke-avonden thuis een groot succes zijn geworden. Ook de klantenservice van MaxiAxi was uitstekend; ondanks de week voor de kerstdagen, was het nog dezelfde dag verzonden. Ik kijk ernaar uit om in de toekomst meer te bestellen en beveel MaxiAxi zeker aan.

goed, snel en geen op of aanmerkingen

Goed en snel.

Goed en snelle levering.

De platen speler werkt uitstekend

Snelle levering en goede info over de levering

Alles positief zoals ik gewend ben

Over MaxiAxi

MaxiAxi.com: betaalbaar licht & geluid voor iedereen! MaxiAxi.com heeft een uitgebreid assortiment met licht- en geluidsapparatuur. Op MaxiAxi.com kun je niet alleen voor speakers en gave lichteffecten voor feestjes terecht, ook voor de professionele licht- en geluidsbranche ben je aan het juiste adres. Naast licht- en audioproducten vind je ook consumentenelektronica op onze webshop. Radio’s, platenspelers en karaokesets ontbreken daarom niet in ons assortiment. Doordat de groei van MaxiAxi.com gestaag wordt voortgezet, doen wij er alles aan om ons assortiment regelmatig uit te breiden. Je zult daarom regelmatig nieuwe producten zien verschijnen op onze website. Voordelen van bestellen op MaxiAxi.com ✅ Doordeweeks voor 23:59 besteld, morgen in huis ✅ Gratis retourneren binnen 30 dagen ✅ Een team met productspecialisten op verschillende gebieden ✅ Gratis verzending vanaf € 50,- ✅ Keuze uit vele betaalmogelijkheden Klanttevredenheid staat hoog in het vaandel. Bij MaxiAxi.com vinden we klanttevredenheid erg belangrijk. We zijn dagelijks bezig met het uitbreiden van ons assortiment, het gebruiksvriendelijker maken van onze website en natuurlijk het zo goed mogelijk helpen van al onze klanten in Nederland en België. Met een gemiddelde score van een 9.2 uit maar liefst 15000 beoordelingen kunnen we wel stellen dat onze klanten tevreden zijn. MaxiAxi.com is door de uitmuntende score dan ook verbonden aan diverse keurmerken waardoor de kans op een miskoop minimaal is. Stel je vraag aan onze productspecialisten! Ons team van productspecialisten staat op werkdagen paraat om al jouw vragen te beantwoorden. Of het nu gaat om een specifiek product in onze webshop, jouw bestelling of de installatie van de zojuist geleverde speakers. Stel je vraag door te bellen of Whatsappen naar 085 - 105 1929, een mail te sturen naar [email protected] of begin een chat tijdens onze kantooruren op MaxiAxi.com.