Snelle levering en goede info over de levering

Alles positief zoals ik gewend ben

TOP product en met de sound of speed geleverd

Mooie overzichtelijke website, en de karaoke set van Fenton is boven verwachting. dikke duim voor de kwaliteit van de microfoon en al het plezier wat iedereen er mee beleeft

TOP product en met de sound of speed geleverd

Snel, behulpzaam en goedkoop

Voor de beginnende en minder-welstellende muzikant/dj is deze shop zeker aan te raden. Goede prijzen, snelle levering ook naar België) en prima retourbeleid zijn de sterkste troeven.

Snel het juiste artikel

Snel verzonden en ontvangen, netjes ingepakt én een scherpe prijs

Topservice

Keurig binnen 1 dag de woofer van mijn Fenton SHFT60B geleverd! Zeer blij dat ik nu van mijn Fenton SHFT60B speakers kan genieten Ondanks deze miskoop waarschijnlijk door nogal brute mishandeling van deze speakers door de vorige eigenaar die deze speakers retour gestuurd had en ik deze met een leuke korting kon aanschaffen doordat alleen maar kon lezen retour met gebruikssporen! De magneet die normaal op de speaker bevestigd is lag op de bodem. Ondanks dat ik nu de woofer heb kunnen bevestigen zonder frontje te zien ik zeer blij ben! Top Maxiaxi!!!

Goed ingepakt en snelle verzending

Een aanrader. Alles was goed ingepakt om de kans op een breuk zo klein mogelijk te houden. De verzending was snel. Ik had alles nog op tijd in huis voor kerstavond.

Degelijk

Als je gewoon jezelf blijft, wordt je vanzelf bijzonder

Prachtig toestel.

Alles werkt, zoals het moet werken.

snel en goed , dus vertrouwd!!

alleen positieve

Waar voor je geld

Als beginner een keyboardspeler gekocht en ook nog gratis lessen erbij. Wat wil je nog meer?

Snelle levering; ontzettend slechte kwaliteit

Een platenkoffer aangeschaft; maar na ontvangst bleken de scharnieren en sluitwerk stuk en ontzet + zelfs de schroefjes die er uit waren, ontbraken. Retour gestuurd en gelijk 2e poging gedaan. Vandaag geleverd; exact dezelfde situatie; ziet er treurig uit. Hiermee helaas niet meer tijdig een leuk kerstcadeau.

Goede service, ze hebben me persoonlijk gecontracteerd om een tweeter naar wens samen te stellen. Heb vandaag 2 woofers van 600 watt besteld. Ik weet zeker dat deze goed zullen zijn.

Gewoon tevreden.

Was een retourdeal 2x een sneeuwmachine Bij 1 mist een stroomsnoer, maar ondanks dat zeer tevreden.

Altijd top

goede prijs kwaliteit en juiste levering

goeeeeeeed!

Snelle levering en goed produkt.

Waanzinnig goede service en producten

Heb een dab systeem met cd speler gekocht bij maxiaxi en heb een bijzonder goede ervaring hier beleefd qua service en persoonlijk contact..na de bestelling en zeer snelle levering goede tips en en uitleg per mail ontvangen.. Kortom een zeer tevreden klant ..die zeker weer komt shoppen. Zo doorgaan MaxiAxi...Top !!

PERFECT

Op beloofde tijd geleverd. Had een dag later een probleempje dat een half uurtje na mijn mail (laat op de dag) meteen was opgelost door hun wel heel snel antwoord! Voor service en contact : 10/10 !

Zeer duidelijk en overzichtelijke webshop

Zeer geordend en overzichtelijk webshop. Producten zijn makkelijk te vinden. Handig voor herhaling van een bestelling. Product specificaties duidelijk en vooral aanbevelingen van andere producten die passen bij je gekozen producten is een pluspunt.

Voor herhaling vatbaar

De geleverde toestellen werken perfect en de levering was heel stipt.

Vlotte levering

Goed geregeld, mooi product

Alles ok goed contact

zeer goede installatie

gemakkelijk in omgang en mooi afgewerkt ben altijd tevreden met jullie apperaten mooi verzorgd en vlug en veilig geleverd

Ootmarsumsestraat 100 7602 JP Almelo

Over MaxiAxi

MaxiAxi.com: betaalbaar licht & geluid voor iedereen! MaxiAxi.com heeft een uitgebreid assortiment met licht- en geluidsapparatuur. Op MaxiAxi.com kun je niet alleen voor speakers en gave lichteffecten voor feestjes terecht, ook voor de professionele licht- en geluidsbranche ben je aan het juiste adres. Naast licht- en audioproducten vind je ook consumentenelektronica op onze webshop. Radio’s, platenspelers en karaokesets ontbreken daarom niet in ons assortiment. Doordat de groei van MaxiAxi.com gestaag wordt voortgezet, doen wij er alles aan om ons assortiment regelmatig uit te breiden. Je zult daarom regelmatig nieuwe producten zien verschijnen op onze website. Voordelen van bestellen op MaxiAxi.com ✅ Doordeweeks voor 23:59 besteld, morgen in huis ✅ Gratis retourneren binnen 30 dagen ✅ Een team met productspecialisten op verschillende gebieden ✅ Gratis verzending vanaf € 50,- ✅ Keuze uit vele betaalmogelijkheden Klanttevredenheid staat hoog in het vaandel. Bij MaxiAxi.com vinden we klanttevredenheid erg belangrijk. We zijn dagelijks bezig met het uitbreiden van ons assortiment, het gebruiksvriendelijker maken van onze website en natuurlijk het zo goed mogelijk helpen van al onze klanten in Nederland en België. Met een gemiddelde score van een 9.2 uit maar liefst 15000 beoordelingen kunnen we wel stellen dat onze klanten tevreden zijn. MaxiAxi.com is door de uitmuntende score dan ook verbonden aan diverse keurmerken waardoor de kans op een miskoop minimaal is. Stel je vraag aan onze productspecialisten! Ons team van productspecialisten staat op werkdagen paraat om al jouw vragen te beantwoorden. Of het nu gaat om een specifiek product in onze webshop, jouw bestelling of de installatie van de zojuist geleverde speakers. Stel je vraag door te bellen of Whatsappen naar 085 - 105 1929, een mail te sturen naar [email protected] of begin een chat tijdens onze kantooruren op MaxiAxi.com.