zeer goede installatie

gemakkelijk in omgang en mooi afgewerkt ben altijd tevreden met jullie apperaten mooi verzorgd en vlug en veilig geleverd

Mooie lichtgewicht speaker met goed geluid.

De Fenton FT12LED speaker besteld nadat ik eerst de FT10LED had besteld, maar die vond ik toch iets te licht. De FT12LED heeft bovendien meer aansluitingen en is met zijn 7,5 kilo heel draagbaar. Laatst in een café gebruikt op een verjaardag en was een succes! Qua volume net voldoende. Inmiddels binnen de afgesproken tijd geld retour van de FT10Led, dus Maxiaxi maakt zijn slogans waar.

Super service!

Ik heb nu inmiddels 3x besteld bij hen, en als er wat mis gaat, doen ze hun uiterste best om het op te lossen, en mee te denken! En ook nu weer ivm storing bij de bank, toch mijn voordeelkorting op het product verrekend!! Kennelijk mag ik geen 10! Geven maar echt dat verdienen ze wel!! Een dikke 10!!! Thanks Guys! Fijne feestdagen en een goed 2024! Vast wel tot ziens!! Ann van Essen.

Mooie set voor een scherpe prijs

Vonyx WM62B dubbele draadloze headset microfoon UHF - 16 kanaals en bijbesteld 2x XLR Kabel 1.5m Duidelijke website met uitgebreide product informatie. Vlotte levering, goed verpakt. Mooie set, werkt goed - helder geluid. Even wennen met de dasspeld microfoon. Gebruik door een kleine kerkgemeenschap, in een klaslokaal.

Snelle levering en goede prijs

Super snelle levering en producten voor een goede prijs.

Een goed product dat perfect aansluit bij mijn wensen.

Vanaf het moment van bestellen tot en met de levering is de afhandeling door MaxiAvi meer dan goed te noemen. Snel, adequaat verpakt, en...het product dat ik me wenste!

Snelle levering en goede kwaliteit van de DAB radio.

Snel geleverd goed product dat is maxiaxi

Mooie lamp, gebruikersvriendelijk. Voor de verjaardag van ons zoontje van 12, maar de lamp zal het op grotere feesten ook prima doen. Topproduct en snel geleverd

professionele en prettige zaak

Na levering van de radio-cd speler verliep aanvankelijk alles goed, maar al snel was de cd-speler defect. Na en prettig en snel contact werd het probleem snel opgelost door het zenden van een nieuw apparaat.

Prima spul, in 48h bezorgd.

Prima spul, in 48h bezorgd.

uitstekend

Gewenste goederen snel en naar tevredenheid geleverd. Compliment voor de super snelle telefonische bereikbaarheid servicedienst (10)

Een maxi(male) ervaring!

Product dat ik bestelde werd vliegensvlug en in goede orde afgeleverd. Een tweede product met fabrieksfout werd zonder probleem en snel omgeruild, zonder verzendkosten. Helemaal top. En blij met mijn aankoop. Een maxi(male) ervaring dus!

Makkelijk besteld snel in huis

Goede informatie op de website dus keuze was makkelijk gemaakt voor de spullen die nodig waren.

correcte behandeling

snel en vlot geleverd voor een mooie prijs

Goede kwaliteit.

Gekocht internet radio Brescia met WiFi, Dab+, Fm, CD speler en Bluetooth. Prachtige muziek, alles werkt prima!l De levering ging prima, de volgende dag al in huis. Echter is de gebruiksaanwijzing voor mensen met kennis van aansluitingen, bv Pre out&aux in Rca connectoren??, toslink??en Coaxial?? Waar zijn die afkortingen van en wat kan je ermee? Welke stekkers moet ik kopen ipv draadjes voor de luidsprekers? Een pdf over dit alles zou fijn zijn.

maxiaxi the best

Ik heb al 6 x besteld , en telkens moet ik zeggen de volgende dag in belgie geleverd. zelfs op vrijdag bestellen , en was zaterdag netjes geleverd door post nl. in deze tijden moet u wat geduld of begrip opbrengen voor de post , maar tot hier vlekkeloos. als u bij maxiaxi nieuw of retour deals besteld alles piek fijn verpakt en dik inorde. ook goed beschermd in de verpakking. twijfel niet als u iets nodig hebt bij maxiaxi zit u goed.

Zeer tevreden met levering en prijs.

Onze eerste bestelling was te licht bevonden. Op zondag een nieuwe zwaardere installatie uitgezocht welke direct al op maandag werd geleverd. Super snelle service en uitvoering. Zeer tevreden.

Bestelling voldoet volledig aan de verwachting.

Duidelijke communicatie.

Goed product, snel geleverd

Ik heb een lichtset gekocht,eenvoudig te monteren. Prima product. Alleen naar de wat complexere lichtinstellingen is het wel zoeken.

Gewoon weg TOP (klein min puntje)

Geleverde product voldoet aan verwachtingen (geluid, gebruikersvriendelijk. Snelle levering en een hele goede ondersteuning / service! Jammer dat de meegeleverde stekker apart besteld moet worden, vond ik niet duidelijk aangegeven in de advertentie.

Geleverd volgens afspraak en product conform specificaties

Goede pinspots

Twee BeamZ PS6WB LED Pin Spots gekocht (voordelig geprijsd en zonder verzendkosten). Prima heldere lichtbundels, geven een mooi effect, gericht op 2 groepen van elk 15 mini-spiegelbollen om een grote ruimte van een sterren/sneeuw-effect te voorzien. Zeer snel geleverd.

Snelle levering en het product is precies volgens de beschrijving

Zeer positief

Ootmarsumsestraat 100

7602 JP Almelo

Over MaxiAxi

MaxiAxi.com: betaalbaar licht & geluid voor iedereen! MaxiAxi.com heeft een uitgebreid assortiment met licht- en geluidsapparatuur. Op MaxiAxi.com kun je niet alleen voor speakers en gave lichteffecten voor feestjes terecht, ook voor de professionele licht- en geluidsbranche ben je aan het juiste adres. Naast licht- en audioproducten vind je ook consumentenelektronica op onze webshop. Radio’s, platenspelers en karaokesets ontbreken daarom niet in ons assortiment. Doordat de groei van MaxiAxi.com gestaag wordt voortgezet, doen wij er alles aan om ons assortiment regelmatig uit te breiden. Je zult daarom regelmatig nieuwe producten zien verschijnen op onze website. Voordelen van bestellen op MaxiAxi.com ✅ Doordeweeks voor 23:59 besteld, morgen in huis ✅ Gratis retourneren binnen 30 dagen ✅ Een team met productspecialisten op verschillende gebieden ✅ Gratis verzending vanaf € 50,- ✅ Keuze uit vele betaalmogelijkheden Klanttevredenheid staat hoog in het vaandel. Bij MaxiAxi.com vinden we klanttevredenheid erg belangrijk. We zijn dagelijks bezig met het uitbreiden van ons assortiment, het gebruiksvriendelijker maken van onze website en natuurlijk het zo goed mogelijk helpen van al onze klanten in Nederland en België. Met een gemiddelde score van een 9.2 uit maar liefst 15000 beoordelingen kunnen we wel stellen dat onze klanten tevreden zijn. MaxiAxi.com is door de uitmuntende score dan ook verbonden aan diverse keurmerken waardoor de kans op een miskoop minimaal is. Stel je vraag aan onze productspecialisten! Ons team van productspecialisten staat op werkdagen paraat om al jouw vragen te beantwoorden. Of het nu gaat om een specifiek product in onze webshop, jouw bestelling of de installatie van de zojuist geleverde speakers. Stel je vraag door te bellen of Whatsappen naar 085 - 105 1929, een mail te sturen naar [email protected] of begin een chat tijdens onze kantooruren op MaxiAxi.com.