Snel, vriendelijk en correct

Ben benieuwd naar de levering

In eerste instantie hadden we even miscommunicatie, maar dit is super fijn opgelost!

Hele fijne samenwerking met dit bedrijf. Vriendelijk en klantgericht. Denken fijn mee en gaan voor het mooiste eindresultaat! Tevreden klant!

Zeer snel geholpen, personeel denkt goed mee

Persoonlijk en fijn

Het contact is goed en er wordt echt meegedacht ik zou ze zeker aanbevelen!

Spoedje gevraagd! Keurig netjes gebeld over levertijd

Keurig netjes terug gebeld! Opties besproken.. en toen ik terug belde eiste ze ook gelijk om welke order t ging! Super klantvriendelijk

Top service!

Ik wilde iets bestellen om kado te geven, maar er waren wat haken en ogen aan het bestand wat ik ervoor had doorgestuurd. Er werd direct contact met me opgenomen en toen ik er alsnog zelf niet uit kwam, is er vanuit het bedrijf geweldig goed op ingesprongen. Ik heb ervaren dat er écht moeite voor me is gedaan, om de bestelling op de geplande datum in huis te hebben. Daarnaast heb ik zéér vriendelijke mensen gesproken en was zowel de mondelinge- alsmede de communicatie per mail, helder en stipt. Ik zie mijn bestelling spoedig tegemoet, maar ga er van uit dat ook die helemaal in orde gaat zijn.

Gezellig en goed geholpen

Super goede service van Gerard. Meteen nadat ik mijn drukproef had besteld, kreeg ik ook een persoonlijk telefoontje voor dingen die ze nog nodig hadden. Ook de levering kon sneller. Maxilia the best :)

Top contact

Snelle reacties, duidelijk contact.

uitstekend

snelle reacties, en goede kwaliteit dat we nu nogmaals bij jullie bestellingen doen.

Vragen die je hebt wordt snel op gereageerd en er word meegedacht met de mogelijkheden. Een zeer snelle levering.

Snelle service met een glimlach

Snel geholpen en foutje in drukvoorbeeld direct met een glimlach verholpen.

heel behulpzaam

meedenken, pro actief en algemeen erg behulpzaam. zeker een goede ervaring, ook voor een kleine klant als ik

Behulpzaam en klantvriendelijk

Ik werd meteen gebeld toen er iets niet onduidelijk was. De updates over mijn bestelling zijn wat veel, maar aan de andere kant weet ik daardoor wel waar ik aan toe ben.

Snel, duidelijk en klantgericht!

Zeer goed geholpen. Er wordt goed meegedacht en er is geen vraag te veel!

Zeer goed, snel en persoonlijk geholpen bij de gepersonaliseerde bestelling.

Behulpzaam, snel en conform afspraak!

Heerlijk als een bedrijf pro-actief en snel handelt en ook nog eens goed en tijdig communiceert over alle stappen.

Weer een snelle levering en goede service afgehandeld door Rosanne!

snelle service

Snelle reactie en service.

Geweldig! Wat een service!

Prima opvolging, direct antwoord op alle vragen. Snelle en correcte levering. Een aanrader

overzichtelijke site en gelijk goede afhandeling

overzichtelijke site en gelijk goede afhandeling van de bestelling.

Prima offerte en snelle levering

Excellent, goed meegedacht over de offerte en snelle levering

Johan, die altijd meteen meedenkt, flexibel is en razendsnel kwaliteit levert.

Soms willen we ineens iets en dan moet het meestal ook meteen snel. Johand denkt altijd mee, is flexibel en levert razendsnel en met hoge kwaliteit.

Snel en klantgericht

Prima geholpen

Steeds snelle respons ! Prima service Snelle leveringen !

Top service!

Snelle reactie op offerte verzoek, en aanpassingen om tot finale resultaat te komen. Deze service houdt ik van.

Over Maxilia.nl

Maxilia is al jarenlang dé specialist op het gebied van gepersonaliseerde relatiegeschenken met een haarscherpe bedrukking. Niet alleen onze kwaliteit, maar ook onze no-nonsense service is waar onze klanten keer op keer voor terugkomen. En daar zijn we trots op! Daarnaast begrijpen wij als geen ander dat jij als klant niet altijd voor ‘de standaard’ wilt gaan. Wij helpen jou dan ook graag om het onmogelijke, mogelijk te maken! Dat doen we uiteraard niet alleen, maar met een jong en enthousiast team van meer dan 100 toegewijde Maxilianen verspreid over vijf landen.