Snel en professioneel ontwerp

Drukvoorbeeld snel en naar tevredenheid aangeleverd. Wijziging in product ook vlot geregeld.

So far so good

Prima geholpen met het bestellen.

• Ik ben eerste keer klant

Via een zoekmachine deze site gevonden, al snel bleek dat de prijs zeer scherp is t.o.v. andere shops. Na mijn wensen te hebben doorgegeven kun je makkelijk online de diverse ontwerpen bekijken, tevens krijg je ook snel reactie als je iets graag gewijzigd ziet. Verzending verliep goed en de bestelling zat heel netjes verpakt in doosjes. Aanrader!

Top service!

Zeer goed klantervaring. Dank voor de goede en fijne service. We kijken uit naar onze bestelling en zijn benieuwd naar het eindresultaat.

Geweldig!!

Ruben heeft mij echt het gevoel gegeven dat ik de enige klant was en enorm meegedacht! Super onderscheidend!! Dank!!!

snelle correcte levering

ik word altijd heel goed door Denise geholpen, snel en correct.

Snel!

Snelle afhandeling en zeer God geholpen

• Ik ben eerste keer klant

Snelle, professionele service en levering

Bij bestelling van bidons zijn we snel geholpen en ook zijn ze erg precies in de aflevering. Bij het afwijken van een kleur werd er meteen contact opgenomen met ons om te overleggen of er actie moest worden ondernomen. Heel prettig!

• Ik ben eerste keer klant

Goede service en snelle levering.

Goede service en snelle levering.

• Ik ben vaker klant geweest

Goede communicatieve samenwerking tot een mooi product!

Door de fijne samenwerking en aandragen van ideeën zal ik deze organisatie zeker aanraden om tot een mooi product te komen!

• Ik ben eerste keer klant

Een goed bedrijf dat blij mag zijn met haar personeel.

Ik ben niet erg bedreven in alles wat via internet besteld moet worden. Tirza en Just hebben me echter geduldig en vriendelijk met mijn bestelling geholpen, ondanks dat ze het volgens mij duidelijk druk hadden. En als je voor zo’n leuke prijs aan zulke mooie bedrukte pennen kunt komen om b.v. reclame voor je bedrijf te maken, zou je bijna zelf een bedrijf beginnen. Maar niet in relatiegeschenken, want tegen jullie is het moeilijk concurreren.

Denkt met de klant mee

Op basis van onze order is bijna alles mogelijk. Erg fijn dat ook de kleine ondernemer geholpen kan worden.

• Ik ben eerste keer klant

Sociaal, beleefd en zelfs na 7 veranderingen nog steeds klantvriendelijk!

Ik werd geholpen door Denise. Het mail contact verliep heel soepel, dit doordat er snel gereageerd werd. Daarbij heb ik wel 7 keer gevraagd om het ontwerp aan te passen, en nog steeds bleef ze vriendelijk en klantgericht. Heel fijn bedrijf die ik zeker ga onthouden.

• Ik ben eerste keer klant

Snel, goed materiaal, goedkoop. Heel tevreden

prima service!

zeer prettig ervaren.

• Ik ben vaker klant geweest

Snelle reacties, interesse en behulpzaam!

Snelle reacties, interesse en behulpzaam

Goede communicatie en afhandeling

goed geinformeerd, schrepe pijs

Behulpzaam met de drukproeven

Perfecte service

Heb het product nog niet binnen maar ben nu al zeer tevreden over de service die er verleend wordt. Snel en zeer behulpzaam én zeer snelle levering. Ben erg benieuwd naar het resultaat maar ben nu al erg blij.

Super goed bedrijf

Tijdige levering en er wordt altijd goed meegedacht. Ook is de kwaliteit erg goed van alles wat zij leveren

• Ik ben vaker klant geweest

Super geregeld en pro’s citeren meegedacht

Correcte en goeie service. Heerlijk!!!

Goed, snel , degelijk

Snelle reacties, prima producten, snelle levering.

• Ik ben eerste keer klant

Ruben is vriendelijk, kundig, professioneel en reageert snel

Ruben is een prettig persoon. Op alle vragen weet hij een afdoende antwoord. Helaas was het gekozen product niet voorradig en daarna kwam het bericht dat de nieuwe voorraad eerst gekeurd moest worden. Dat is uiteraard niet leuk, maar door de manier van communiceren van Ruben hebben wij ons daar snel overheen gezet en wachten we gewoon lekker de bestelling af. Hoe doet die man dat toch?!

super service

onmiddellijke reactie bij een vraag, super service, vlugge levering

• Ik ben eerste keer klant

Persoonlijk, vriendelijk en meedenkend!

De website en de mogelijkheden zijn heel duidelijk. Als je daarna voor aanvullende hulp of info belt wordt er snel gereageerd en iedereen heeft verstand van zaken. Anniek, onze contactpersoon, is zeer doortastend en helpt je direct met alle vragen. Wij hebben haar ook nog nooit met een 'offday' en een chagrijnig humeur kunnen betrappen! Heel behulpzaam en vriendelijk, je hangt de telefoon altijd weer vrolijk op.

Over Maxilia.nl

Filter op Taal