Goede en persoonlijke service!

Ik werd heel snel geholpen met een mooi drukvoorbeeld en persoonlijk telefoontje. Ik moet nog wachten op het resultaat maar het zal vast en zeker heel mooi zijn

Goede prijs kwaliteit verhouding en prima service en snelle afhandeling.

Snel en gemakkelijk

De website is hee fijn Je krijgt snel ook voorbeeld gemaild Bij het bestellen krijg je goede service

Super geholpen

Netjes en snel geholpen Meerdere malen een opzet gemaild zonder problemen. We zijn benieuwd naar het uiteindelijk resultaat

Flexibel en goed mee gedacht

Voor een klant heb ik een canvas shopper ontworpen. Maxilia heeft heel goed meegedacht in de zoektocht naar formaat om af te drukken in combinatie en in verhouden met de canvas shopper tas zelf. We kijken uit naar het eindresultaat maar ik verwacht zeker dat mijn klant tevreden gaat zijn.

Super snel, duidelijk, goede prijs-kwaliteit

Wat een snelle service en mooie opdruk op de bestelde doppers. Heel fijn dat ik ze ook in minder grote aantallen kon bestellen en in meerdere kleuren. Ben echt super happy met het resultaat. Het uitzoeken op de website ging prima, uploaden logo idem. Proefdruk zag er perfect uit. En de verzending was echt dagen eerder dan verwacht. Ik ben super tevreden!

Goed geholpen

Bij mijn bestelling ben ik goed geholpen. Ze denken mee en zijn goed benaderbaar.

Fijne en persoonlijke service

Er werd elke keer snel gehandeld en contact opgenomen zodra er iets overlegd diende te worden. Erg fijn!

Goed en duidelijk te woord gestaan. Snel een drukvoorbeeld.

Heel fijn geholpen

Heel fijn geholpen, Niks was teveel gevraagd

Topservice en snelle levering

Met een deadline in het vooruitzicht goed meegedacht en de producten perfect op tijd geleverd!

snel contact . snel een mail terug . en heel vriendelijk . daarom komen wij ook terug .

Prima service!

Het afdrukvoorbeeld is meerdere malen gewijzigd, maar zonder commentaar. Ook andere wijzigingen werden snel doorgevoerd. Prima service.

Snel en duidelijk

Kort, snel, duidelijk

Makkelijk te bestellen, mooie producten

Goede prijs kwaliteitverhouding. Ben tevreden over mijn bestellingen tot dusver. Je wordt goed op de hoogte gehouden vh proces.

Goede contact

Ik had een goede contact met een medewerker na het plaatsen van mijn order. Samen konden wij een oplossing voor een extra wens van mij vinden. Bedankt voor dit!

Top geholpen en zeer benieuwd naar het resultaat

Fijne communicatie en helder over wat er verwacht werd om een zo goed mogelijk product te leveren.

snelle reacties

Fijne duidelijke site en je wordt snel geholpen bij vragen.

Fijne service en denken goed mee

Snel en persoonlijk geholpen.

Prima geholpen zelfs een beetje té

Na aanvraag kreeg in van verschillende personen antwoord over hetzelfde onderwerp. Zo kreeg ik ook van drie verschillende medewerkers drukproeven, offertes en antwoorden. Dat geeft blijk van de enorme gedrevenheid en dat is te waarderen. Echter, voor de klant is dat niet heel makkelijk en voor de organisatie niet echt effectief en efficiënt

Korte lijntjes met persoonlijk contact

Het persoonlijke en directe contact via de mail werkte snel en dat is prettig voor een vlotte afhandeling van een order.

Zeer snelle reactie

Had bij de concurrent besteld maar een week voor die tijd werd het geannuleerd, ik in paniek maar door de snelle reactie en service van Maxilia heb ik er weer alle vertrouwen in. Nogmaals dankjewel

Supergoed

Als terugkerende klant ben je na een jaar zelfs nog bekend en zijn ontwerpen die hergebruikt moeten worden meteen gevonden, zodat ik het niet opnieuw hoef te sturen. Ik ben er altijd vriendelijk, enthousiast en efficiënt geholpen!

Ik ken Maxilia al 5 jaar. Ze zijn heel dienstverlenend en klant is echt koning. Levertijd zoals aangegeven en ze leveren ook kwaliteit. You name it, they have it.

Over Maxilia.nl

Vijf landen, één organisatie. Verdeeld over twee kantoren: een aan de Rijn in Rhenen en in Moers in Duitsland. Met meer dan zestig gepassioneerde Maxilianen met ieder een eigen specialisme. Van online marketeers met expertises in SEO en SEA tot verkopers met een goudeerlijk karakter. Allemaal met een gedrevenheid waar je u tegen zegt. Want als internetleverancier in de promotionele branche maken wij, al sinds de oprichting in 2007, van een 'mission impossible' met veel plezier een succes. More reason to smile.