Fantastishe Service

Geweldig hoe er wordt meegedacht en de manier waarop je je ontwerp kan aanleveren. Zo zit je niet met een halfbakken product. Ik ben tevreden!

Top kwaliteit en snel

Ik ben positief verrast door de goede kwaliteit voor een fijne prijs! En ook nog eens heel snel geleverd. Ik kom zeker terug.

top!

heel snel en goed geholpen

zeer goede en ook een super snelle service

via webshop is bestellen eenvoudig maar ik had foutje gemaakt en dit werd opgemerkt en opgelost...top! voor herhaling vatbaar!

Vlotte samenwerking!

Amai, wat een keuze! Vlot antwoord wat betreft de prijzen en mogelijkheden. Op korte termijn hebben ze ons nog snel kunnen helpen voor items voor een beurs. Ik kijk al uit naar onze volgende bestelling!

Kundige communicatie, veel productopties, Snel resultaat

Een voorbeeldaanvraag wordt snel opgepakt en makkelijk zichtbaar gemaakt. Gelijk een goede indruk van het eindresultaat is daardoor mogelijk. Snel antwoord per mail. En een wijziging is snel uitgevoerd. Per mail hele duidelijke communicatie gehad.

Geweldige service! Snelle verzending

We hebben eerder besteld bij Maxilia met dezelfde goede service, we zijn wederom erg blij met de levering.

Ondanks dat ik zowel via mail als telefoon veel vragen had bleef de klantconsulent (Inda) geduldig en behulpzaam. Dank daarvoor.

Van het begin tot eind keurig verzorgd! Topklasse!

De bereidheid van het personeel om mee te denken in mogelijke oplossing en product suggesties te doen die passen bij wat wij als bedrijf zochten was super. Erg tevreden ook over de snelle reactietijd op het moment dat er vragen zijn en de kwaliteit van de producten is ook goed.

Top levering en kwaliteit

Al meerdere keren producten besteld met ons logo. Deze keer mutsen waarop ons logo keurig is aangebracht. Kwaliteit is prima, ziet er netjes uit en de levertijd was zoals van te voren aangegeven.

Mooi produkt en snel geregeld.

Prettig contact met Rosanne en fijn geregeld. De automatische offerte vind ik minder lekker werken. Tevens heb ik mijn collega Renske van finance als contactpersoon opgegeven voor de factuur. Maar zij werd ineens gemaild met berichten die voor mij bestemd waren. Dat is een verbeterpuntje.

Helemaal geweldig

Overzichtelijkse site, goede en snelle service en mooie kwaliteit.

Snel en professioneel

Ik werd Snel en professioneel geholpen.

Top service, snelle levering en erg klantvriendelijk.

Binnen zeer korte tijd producten bedrukt. Duidelijke afdruk opzet ontvangen. Super snelle levering (van 1ste contact tot levering nog geen 4 dagen) en aantrekkelijk geprijsd. Hulde!

Super goede service

Ik heb schrijfblokken met een gepersonaliseerde lay-out besteld bij Maxilia. Maxilia reageerde zeer snel, contact met de werknemer was zeer aangenaam. Alles verliep vlot en nu wacht ik op ons pakje. Een echte aanrader!

Snelle levering en duidelijke communicatie

Dit was de eerste keer dat ik voor ons bedrijf wat bestelde bij Maximilia. Het bestelde artikel was even niet op voorraad maar dat werd meteen gecommuniceerd alsook de verwachte leverdatum. Het product werd alsnog snel geleverd en was precies zoals we verwacht hadden. Fijne service!

Snelle en duidelijke communicatie

Goede service, snelle en duidelijke communicatie!

niet lullen maar poetsen

doen waar je voor staat en geen mits en maar, duidelijk en correct

Goede service en fijne mensen om mee te handelen. Snel en goed.

Snelle en goede service

Ik heb al meerdere malen hier besteld. Je krijgt snel je drukwerkvoorbeeld, zodat je een goed en duidelijk beeld hebt van jouw product. De levertijd is ook nog eens korter geworden!

Een prima koop ervaring tegen een goede prijs

Ben via de Duitse site bij de Nederlandse gekomen, leuk en deskundig contact, zonder al te veel obstakels. Uiteindelijk een goed product gekregen tegen een mooie prijs. Een goede reden om terug te komen.

Meedenkend en vlotte afhandeling

Alles lekker snel geregeld en produkt ziet er top uit! Goede communicatie! Kortom wij zijn blij met jullie!

Er wordt snel gereageerd op de mail met een duidelijk antwoord op mijn vraag, top!

Wanneer ik een vraag had kreeg ik hier snel reactie op. Het antwoord was altijd relevant en werd echt klantvriendelijke behandeld.

Goede service en persoonlijk contact

Voor de tweede keer besteld bij Maxilia en beide keren zeer tevreden over de snelheid van levering en het persoonlijk contact via de mail. De prijs kwaliteit is prima en ga hier in de toekomst zeker vaker bestellen!

Over Maxilia.nl

Maxilia is al jarenlang dé specialist op het gebied van gepersonaliseerde relatiegeschenken met een haarscherpe bedrukking. Niet alleen onze kwaliteit, maar ook onze no-nonsense service is waar onze klanten keer op keer voor terugkomen. En daar zijn we trots op! Daarnaast begrijpen wij als geen ander dat jij als klant niet altijd voor ‘de standaard’ wilt gaan. Wij helpen jou dan ook graag om het onmogelijke, mogelijk te maken! Dat doen we uiteraard niet alleen, maar met een jong en enthousiast team van meer dan 100 toegewijde Maxilianen verspreid over vijf landen.