top service en communicatie

afgelopen dagen goed contact gehad en en snelle terugkoppelingen ontvangen. Prima dus.

Goede prijs, service en ze doen wat ze zeggen!

Kortom, mijn eerste ervaring is zeer positief en zal dit bedrijf zeker aanraden of zelf in de toekomst weer opzoeken.

Snelle reactie, fijne service

Bedrijf reageert snel en vriendelijk.

Denise heeft ons top geholpen!

Denise heeft ons top geholpen!

super!

Duidelijk, snel, compleet, goed bereikbaar: heel fijn!

Ondanks de druk voor een snelle levering super geholpen om de beschikbare opties te bekijken

Super service, snel contact en zeer duidelijke communicatie.

vlot geholpen!

On-line snel gevonden wat we zochten met een duidelijke offerte aan een scherpe prijs. Per mail extra kleuren kunnen toevoegen. Leuk om zo toch een persoonlijke touch te krijgen bij een on-line platform

Top en persoonlijke service!

Dit was mijn eerste ervaring met Maxilia en tot op heden vind ik het top geregeld. Ik had gevraagd om een drukproef en dat gind super snel. Ook telefonisch erg vriendelijk. Zeker een aanrader!

Mijn ervaring in één woord geweldig!

Ik word elke keer zo goed en vlug geholpen’ wil je het anders de opdruk, dan proberen jullie mij te helpen en als het niet gaat dan word ik ook eerlijk en gauw ingelicht met goede uitleg!

super!

goed contact gehad en heel fijn dat er werd gedacht in mogelijkheden! Bedankt!

De EMBT en Maxilia partner voor het leven. Poaaah genieten

Like, share, follow jeweet toch?! Goodies goodies goodies

Goed contact en snelle afhandeling!

Ruime keuze op de website en de afhandeling ging ook prima, (één min misschien, dat het account niet gelijk lukte door dat het wachtwoord vaker niet geaccepteerd werd) maar toen dat voor elkaar was ging het uitstekend!

Uitstekend door Charlotte geadviseerd en geholpen!

Uitstekend door Charlotte geadviseerd en geholpen in mijn zoektocht naar een mooie thermosfles.

Super snelle, uitstekende service

Charlotte van Maxilia.nl reageert heel vriendelijk, snel en adequaat op vragen.

Prima geholpen

Snelle reacties en precies gedaan wat ik wilde. Alleen bestellen via de website werkte niet

Fijne partij om mee te werken

Fijne partij om mee te werken. Hoewel - bij mij - alles digitaal ging, heb ik tot nu toe niets te klagen. Snelle reacties, snelle proef en vooralsnog snelle levering. Eindresultaat heb ik nog niet kunnen zien en levering is nog niet gebeurd, dus dat is nog even afwachten. Maar ervaring tot nu toe is prima!

Elke keer tevreden met de bestelling

Ik bestel voor mijn werk verschillende bedrukte artikelen. Elke keer ben ik super tevreden over de service, het fijne gebruik van de website en de kwaliteit van de geleverde artikelen! Ik bestel het liefste bij Maxilia.

Snelle service, snelle reactie en communicatie met een leuke twist.

Snel en goed geholpen.

Wij hadden glazen en mokken nodig voor ons bedrijf. Het logo met kleurnummers toegestuurd, een paar dagen later werd er een afdrukvoorbeeld digitaal gestuurd. Het voorbeeld was prima, de bestelling is geplaatst en we kijken uit naar de levering.

Positieve eerste ervaring

Heel duidelijke en open communicatie over het verloop van mijn bestelling. Leuk dat je een voorontwerp kan zien en dat er mogelijkheid is tot bijsturing en goedkeuring van het ontwerp. De verwerking van mijn bestelling verliep zeer vlot. Het schept vertrouwen dat je bij iedere stap een terugkoppeling ontvangt via mail.

Vlotte reactie

Snelle service, bij vragen direct antwoord. Fijn

Prima communicatie

Doen wat ze beloven

TOP

Sehr schnelle und einfache Abwicklung

Prima geholpen

Top communicatie & service

Communicatie met Tirza en Maxilia in zijn algemeen zijn altijd echt super. Niks is teveel en de herinneringen ervaar ik als prettig.

Over Maxilia.nl

Vijf landen, één organisatie. Verdeeld over twee kantoren: een aan de Rijn in Rhenen en in Moers in Duitsland. Met meer dan zestig gepassioneerde Maxilianen met ieder een eigen specialisme. Van online marketeers met expertises in SEO en SEA tot verkopers met een goudeerlijk karakter. Allemaal met een gedrevenheid waar je u tegen zegt. Want als internetleverancier in de promotionele branche maken wij, al sinds de oprichting in 2007, van een 'mission impossible' met veel plezier een succes. More reason to smile.