Super snel geregeld en geleverd!

Wederom snel en fijn geregeld.

Goede ervaring telefonisch goed bereikbaar als je vragen hebt

Strak geregeld, zonder gedoe.

Webshop is toegankelijk en werkt zonder problemen. Snelle reactie en snelle levering, kortom; een tevreden klant.

tot zover goed

Ik wacht nog even af hoe het product in het echt aanvoelt en er uitziet.

Dubbel S; Super Service!!

Niets is een probleem voor Maxilia! Noodzakelijke codes op de factuur, geen probleem. Aangepast afleveradres, geen probleem. Zelf gewenste leverdatum, geen probleem. Daarnaast een supersnelle levering; wat bij de officiële website van de Dopperflessen 2 weken duurde (én alleen met vooruitbetaling) doet Maxilia het binnen 1 week (op rekening)! Zelfs over de keuzes van fleskleuren wordt nog meegedacht! Oftewel: Dubbel SS - SUPER SERVICE!!!

Snel geholpen

Binnen een uur respons. Duidelijke offerte. Snel geregeld.

Goede snelle service

Er wordt snel gereageerd op mail. Jammer vond ik dat de telefoon vaak niet werd opgenomen.

Super, snel en verzorgd

Communicatie verliep duidelijk en vlot, product heeft een goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Een bedrijf waarbij je geen hobbels hoeft te nemen. Alles loopt zoals afgesproken. Vriendelijk, goede service, je kan er op rekenen!

Snel en accuraat!

Mails over (mogelijke) bestellingen worden zeer snel opgevolgd! Bestelling moet nog binnenkomen, maar daar vertrouw ik op dat dat goed komt!

De website is goed te gebruiken, en mooi product ontvangen.

De website is goed te gebruiken, en mooi product ontvangen.

Prima service en snelle levering

Prima service en snelle levering. De status van je product wordt je constant medegedeeld. . Voor de rest niets dan lof.

Super snelle service

Heel content van de communicatie, snelle antwoorden, duidelijk in antwoorden

super leverancier

snelle reactie van Erika en altijd meedenkend.

Duidelijk, snel en heel aardig

Jullie medewerker Twan heeft ons ontzettends goed geholpen. Hij was snel, duidelijk en ontzettend vriendelijk. Geweldig!

Snelle, duidelijke service!

Ik heb nog geen product ontvangen maar tot nu toe ben ik zeer tevreden.

In een woord GEWELDIG

Persoonlijk aandacht en mee denken Goede adviezen en reageerd snel op de emails

Maxilia is altijd behulpzaam en levert goede producten.

Ik word altijd snel geholpen, altijd vriendelijk en geduldig, proefdrukken zijn altijd binnen no-time klaar.

Vlekkeloos geholpen

Erg fijn en vriendelijk geholpen, het hele proces verliep vlekkeloos.

Uitmuntend!

Gebeld, besteld, wordt binnen 1 dag geleverd werd verteld. Made my day!!! Thnx!

Denken goed mee met klant. Eerste drukproef was niet geheel naar wens maar nadat ik heb aangegeven hoe ik het graag zo willen, hebben ze dit meteen aangepakt en het resultaat van de drukproef was geweldig. Hopelijk zijn de producten net ze mooi als de drukproef en ben ik een zeer tevreden klant die dan graag blijft terugkomen!

Perfecte service, prima tasjes

Ik wilde graag tasjes met het logo van mijn bedrijf laten bedrukken voor een evenement, zodat ik deze mee kan geven aan potentiële klanten. Al vrij snel na het aanleveren van mijn logo, kreeg ik een voorbeeld en werd ik gebeld. Na een goed gesprek heb ik de tasjes besteld en deze werden enkele dagen later al geleverd. Leuke tasjes, mooie bedrukking. Enige nadeel is dat het logo op veel tasjes niet in het midden staat (van de breedte van het tasje), terwijl ik dat nog expliciet had nagevraagd. Verder een erg leuk tasje, maar niet volledig naar wens.

Hoed

Goed alleen jammer van de wachttijden van bepaalde artikelen.

Zeer hulpvaardig

Voor de aflevering moet er een lokale huispostcode toegevoegd worden. Kan niet in de online bestelling, maar Rosanne (die je echt aan de telefoon krijgt!) heeft dat snel ingevoerd.

Super goede en snelle service

Ik had snel bedrukte mokken nodig voor een klantevenement. Na een telefoontje over wat vragen over de bestelling, heb ik tijdig een proefdruk gehad. Tevens werd er meegekeken en leverde ik nog drukwerkbestanden aan. Een dag later kreeg ik een bevestiging met melding dat het geleverd wordt zoals bij bestelling werd verwacht.

Over Maxilia.nl

Drie landen, één organisatie. Verdeeld over twee kantoren: een aan de Rijn in Rhenen en in Moers in Duitsland. Met meer dan zestig gepassioneerde Maxilianen met ieder een eigen specialisme. Van online marketeers met expertises in SEO en SEA tot verkopers met een goudeerlijk karakter. Allemaal met een gedrevenheid waar je u tegen zegt. Want als internetleverancier in de promotionele branche maken wij, al sinds de oprichting in 2007, van een 'mission impossible' met veel plezier een succes. More reason to smile.