jullie werken heel snel - soms té snel

ik heb snel een offerte gekregen, maar de proforma moest daarna 2 x verbeterd worden: eerste keer omdat het aantal niet klopte (wat ik had doorgegeven in de opmerking bij goedkeuring van de proef) en 2de keer omdat de BTW nog aangerekend was (en ik had mijn BTW nummer doorgegeven bij de goedkeuring van de proef).

super service, snel !

super makkelijk, snel, goed en duidelijk

Netjes geholpen!

Het e.e.a. besteld snel en duidelijk geholpen!

Heel goed te woord gestaan

Bij vragen snelle reactie terug Telefonisch netjes en correct

Snelle en goede service, in één woord top!

snelle, efficiënte en vriendelijke hulp

Heel goeie ervaring!

Ben super goed geholpen en geadviseerd! Niks was teveel moeite. Goede service. Nu afwachten of mijn bestelling aansluit bij de service maar daar heb ik volop vertrouwen in.

Super behulpzaam

Snel en goed geregeld

Product is wat we ervan verwachten. Is dus goed.

Enige min punt de aflevering door UPS. Zij hebben het pakketje aan de voordeur gelegd omdat wij niet thuis waren op het moment van levering. Dit in een drukke straat. Gelukkig waren we kort nadat ze het geleverd hadden thuis dus pakketje hebben we. Maar toch!!

Snelle reactie

Zowel Twan als zijn collega Tijmen hebben goed en vol geduld geholpen. Soms moest ik wat extra uitleggen en niet alles op hun website of in de communicatie was meteen duidelijk. Maar uiteindelijk zijn we er samen uitgekomen en ben ik benieuwd naar het eindresultaat

Super snelle en groeide service voor een uitstekende prijs

Snel, accuraat, top

Wordt meegedacht in ontwerp, snelle afhandeling en levering

Nette correcte Levering

Goede communicatie, fraai product, kwaliteit opdruk. Een aanrader!

fijne, snelle samenwerking!

Fijn dat er snel en praktisch wordt meegedacht, zonder onnodig moeilijk doen. Heel erg fijn!

Beter dan dit kan gewoon niet

Super netjes en goed geholpen

top!

Nemen genoeg tijd voor hun klanten, en verder een hele goede service

Snelle, goede en correcte service

Onze notitieblokjes zijn snel en goed geleverd. Fijn dat jullie meehelpen met het ontwerpje en alles netjes digitaal afhandelen.

Klantvriendelijk!

Alle communicatie ging goed en snel. Word zeker snel verholpen!

smooth!

`Gewoon helemaal goed

Duidelijke, snelle en klantvriendelijke hulp

Ik werd steeds erg duidelijk, snel en vriendelijk geholpen.

deskundig en zeer snel

snelle reactie op vraag en verwerking opdracht

Zeer gied

Een heldere offerte, snel en vervolgens een correcte afhandeling.

Snel, attent en persoonlijke service

Vriendelijk, scherp geprijsd - ik blijf hier terugkomen!

Snelle en correcte service en begeleiding in het hele proces

Snelle reactie en opvolging van de medewerkers. Je hebt het gevoel dat je persoonlijk geholpen wordt. Er konden gelukkig nog wijzigingen doorgegeven worden omdat de medewerkers zeer snel opvolgen.

Supersnel en vriendelijk

Via de chat een vraag gesteld, daarop snel een positief antwoord gekregen over snelle levering. Bestellen via de site ging snel en makkelijk. Ik werd nog even gebeld om me te wijzen op de drukproef in mijn mailbox die ik moest goedkeuren om mijn deadline te halen. Helemaal super tot nu toe. Bovendien goede prijs/kwaliteit verhouding en korte levertijden. Nu afwachten hoe het product er uit ziet en of het inderdaad op tijd komt, maar daar ga ik wel van uit :-)

Over Maxilia.nl

Vijf landen, één organisatie. Verdeeld over twee kantoren: een aan de Rijn in Rhenen en in Moers in Duitsland. Met meer dan zestig gepassioneerde Maxilianen met ieder een eigen specialisme. Van online marketeers met expertises in SEO en SEA tot verkopers met een goudeerlijk karakter. Allemaal met een gedrevenheid waar je u tegen zegt. Want als internetleverancier in de promotionele branche maken wij, al sinds de oprichting in 2007, van een 'mission impossible' met veel plezier een succes. More reason to smile.