Een TOP ervaring met Maxilia

Wij hebben een mooi product geleverd gekregen, daarnaast zijn we super geholpen door Erika en Annerie! Toppers zijn het!

• Ik ben vaker klant geweest

Slechte communicatie zorgt voor fout op fout

Na bestelling en betaling blijkt de opdracht niet doorgezet te zijn naar productie. Een mail met de leveringsdatum bleek het alarm dat er iets mis was, maar daar moesten we zelf naar vragen! In plaats van een levering kwam er dus ...niets. Verkoop van de merchandise op het evenement was dus niet meer mogelijk. Er werd een kleine korting aangeboden en de productie werd alsnog gestart. Op vragen wanneer de levering plaats zou vinden en op het verzoek om het afleveradres aan te passen werd niet gereageerd. Opnieuw kregen we een automatische melding van levering, terwijl het adres nog niet was aangepast, Ook daar moesten we zelf contact over opnemen. Of het nu opgelost is? Nee, er kwam een nieuwe leverdatum en tegelijk is de bestelling naar het oude adres verzonden. Kwalitatief uitermate teleurstellend.

• Ik ben eerste keer klant

Contact is goed maar had meer verwacht van de bedrukking

De communicatie is heel goed maar de bedrukking op de pennen valt tegen. We hebben matte pennen en de bedrijfsnaam is met een blinkende sticker erop geplakt. Dit zag je niet op het voorbeeld. Pennen zelf zijn wel mooi en schrijven goed.

• Beschrijf uw aankoop Matte pennen met opdruk
  • Ik ben eerste keer klant

Net zo geweldig als de eerste keer

Na al eerder pennen besteld te hebben, heb ik nogmaals een set pennen besteld! Ik ben net zo tevreden, al dan niet meer dan de vorige keer! Na al wat ervaring te hebben met aanleveren van bestanden, ging het nog sneller! (En Maxilia is al zeer snel met leveren!) Lang verhaal kort, wederom een zeer fijne en geslaagde ervaring!

• Ik ben vaker klant geweest

Snel geregeld en verzonden!

In de notities heb ik aangegeven hoe ik ons logo op de tas wou hebben. De eerste proef was direct goed. Het systeem werkt makkelijk en snel.

• Communicatie
  • Beschrijf uw aankoop A4 tas met logo.

ABSOLUMENT FAN

J'ai commandé des petits sacs à dos en tissus avec mon logo et je suis bluffée. De grosses sociétés me disaient que mon image n'était pas de bonne qualité et là le résultat est incroyable. Juste pas très clair de valider après avoir payé mais bon. Livraison rapide ça va faire un super cadeau et je vais recommander pour sûr des produits

• Oui
  • Sac à dos cordon
  • N/A

Het product is prachtig, ook al kwam het traag

De muismat ziet er schitterend uit met ons logo erop. Daarnaast werkt de draadloze oplader prima, ook door een telefoonhoesje heen. Dus het product is uitstekend. Bestellen en ontwerp ging ook uitstekend met Maxilia. Wat niet goed ging, was de levering. De opdracht was niet goed doorgekomen bij de leverancier. Ik moest daar achterkomen door een vraag in een mail of ik tevreden was, terwijl ik nog niets had vernomen van verzending. Daarna werd de opdracht doorgezet. Deze kwam alsnog later dan aangegeven. Eerlijk gezegd vind ik dat zo'n herstelopdracht met voorrang behandeld dient te worden. Daarnaast vind ik dat Maxilia zelf meer op de logistiek mag zitten en zaken mag checken voor er een mail uitgaat.

• Beschrijf uw aankoop Muismat met draadloze oplader
  • Ik ben vaker klant geweest

Goedemiddag Ab, Bedankt voor je eerlijke feedback. Goed om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit van de muismat en draadloze oplader, evenals met het ontwerpproces van de bestelling. Het spijt ons echter ten zeerste dat de levering niet aan je verwachtingen voldeed. We begrijpen volledig hoe frustrerend het kan zijn om te wachten op een bestelling, vooral als er onverwachte vertragingen optreden. Je suggestie om herstelopdrachten met prioriteit te behandelen zal zeker worden meegenomen in onze interne processen. Bovendien zullen we onze logistieke procedures nauwkeurig bekijken om ervoor te zorgen dat dergelijke incidenten in de toekomst worden voorkomen. Als er nog iets is waarmee we kunnen helpen of als je verdere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen. Met vriendelijke groet, Maxiliaan Melissa

Altijd top geregeld

Al meerdere bestellingen geplaatst voor school. Er wordt goed meegedacht en je kunt altijd je vragen stellen. Producten hebben goede kwaliteit en worden zeer gewaardeerd door de collega’s en ouders!

• Ik ben vaker klant geweest

Hi Marnix, Bedankt voor je positieve feedback! Wat goed om te horen dat de schorten goed bevallen bij collega's en ouders. Veel plezier met je bestelling en hopelijk tot in de toekomst. Met vriendelijke groet, Maxiliaan Erika

Levering laat op zich wachten

Bestelling zou op 19 april verzonden worden. Tot op heden zit er nog geen beweging in de track en trace we zijn bijna 2 weken verder.. Ondertussen krijg ik wel al review mailtjes over hoe de bestelling is gegaan..

• Ben je vaker klant geweest? Nee
  • Ik ben eerste keer klant

Hi Emma, Onze oprechte excuses voor het ongemak en de vertraging die je hebt ervaren met je bestelling. We begrijpen hoe frustrerend het kan zijn om te wachten op een pakket, vooral wanneer er geen beweging is in de trackinginformatie. Gelukkig hebben we inmiddels contact gehad en zijn we samen tot een oplossing gekomen. Ik wens je alsnog veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Maxiliaan Anouk

Altijd goed en snel geleverd

Reageren snel per mail, producten zijn goed!

• Beschrijf uw aankoop Keycords
  • Ik ben vaker klant geweest

Hi Janneke, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze snelle reacties per e-mail en dat je blij bent met de kwaliteit van onze producten. Als je in de toekomst nog vragen hebt of als er iets is waarmee we kunnen helpen, laat het ons dan alsjeblieft weten. We staan altijd voor je klaar. Groetjes, Maxiliaan Melissa

Geweldig mooie pennen, snelle levering

Het is zo gemakkelijk om online de juiste pen te selecteren, het logo te uploaden en te bestellen. Ik kreeg snel een digitaal voorbeeld en na akkoord leek het bijna wel alsof ik ze de volgende dag in huis had! Ideaal.

• Ik ben vaker klant geweest

Snelle communicatie, levering, en kwaliteit!

Zeer tevreden met de samenwerking. Er werd snel gereageerd op mijn vragen. Daarnaast had ik voor Maxilia gekozen ivm snelle levering, en daar hebben ze ruimschoots aan voldaan! Dank

Goede betaalbare pennen

Op de website is het eenvoudig bestellen. De communicatie over het vervolgproces is helder. Fijn dat het mogelijk is om voor een kleine oplage te kiezen tegen een betaalbare prijs. Pennen worden keurig verpakt en snel geleverd.

Zeer tevreden, aanrader.

Flesopeners laten bedrukken. Snelle en duidelijke communicatie en levering. Dank voor de goede service.

Klantgericht

Zeer behulpzaam, meedenkend, adviserend. Kortom TOP service.

Duurzame relatiegeschenken

Bestel hier met enige regelmaat de Doppers. Deze zijn duurzaam en betaalbaar via Maxilia. Bij het bestelproces maak ik soms fouten omdat opties verstopt zitten in uitklikmenu's (die ik over het hoofd zie). Maar de klantenservice maakt het altijd weer goed: benaderbaar en meedenkend.

Slechte start

Op advies van een medewerker een sample via het bestelsysteem aangevraagd en vervolgens een betaalverzoek krijgen van circa 650 euro. Hopelijk kunnen we deze 5 snel strepen. Mvg Gerard

Snelle en zeer goede service

Na mijn bestelling werd al snel een drukproef gestuurd. Na mijn goedkoop bestelling in behandeling genomen. Binnen vier dagen bestelling in huis en we zijn heel erg tevreden. Top service!

Goedkope producten, snelle service, duidelijke website

De goedkope prijs trok me naar de webshop. Daarnaast erg tevreden over het bestelproces! Snel, duidelijk en overzichtelijk. Binnen een half uur na bestelling al het digitale voorbeeld in de mailbox, met aanpassing omdat dat het logo zo beter uit zou komen! Dan weet je dat er echt een betrokken persoon aan het werk is. Benieuwd naar het resultaat!

Vriendelijk, behulpzaam en snel

Wij hadden behoorlijk wat eisen en verschillende afdrukvoorbeelden die er moesten komen. Dit was echter geen probleem. Geen frustraties vanuit het bedrijf en elke dag weer zonder moeit hulp gekregen.

Super geweldig

Geweldig en uitstekend spullen kan het nergens anders beter vinden ik ben echt blij dat jullie ook snel leveren

Snelle en goede service

Het ontwerp was aangeleverd en binnen een dag hadden we een proefdruk en konden we hem al bevestigen. Enorm snel en al vaker dingen besteld voor onze vereniging. Aanrader!

Snelle service en heel mooi resultaat!

Goede communicatie, duidelijke offerte en afdrukvoorbeeld en daarbij een snelle service, prijs en heel mooi product, maakt het helemaal top! Een aanrader! Verbeterpunt zou zijn als je meerdere kleuren pennen in 1 bestelling zou kunnen doen. Dus wel 250 st. prijs, maar dan per 50 of meer in andere kleuren.

Zeker een aanrader

Makkelijk ontwerpen, goede prijs voor kleine oplages en netjes en snel verzonden.

Snelle en goede hulp bij ontwerp, bestellen en levering

Fijne samenwerking en medewerking om het idee uit te werken. Snelle actie en reactie en update van de status!

Utrechtsestraatweg 149

3911 TS Rhenen

Over Maxilia.nl

Maxilia is al jarenlang dé specialist op het gebied van gepersonaliseerde relatiegeschenken met een haarscherpe bedrukking. Niet alleen onze kwaliteit, maar ook onze no-nonsense service is waar onze klanten keer op keer voor terugkomen. En daar zijn we trots op! Daarnaast begrijpen wij als geen ander dat jij als klant niet altijd voor ‘de standaard’ wilt gaan. Wij helpen jou dan ook graag om het onmogelijke, mogelijk te maken! Dat doen we uiteraard niet alleen, maar met een jong en enthousiast team van meer dan 100 toegewijde Maxilianen verspreid over vier landen.