Ik heb van Tijmen een geweldige service gekregen. Er zijn diverse lay-0uts gemaakt voordat ik definitief de keuze voor een opdruk heb gemaakt. Niets was teveel gevraagd. Kortom zeer tevreden met de service tot nu toe en ben benieuwd naar het definitieve resultaat.

Duidelijke website en fijne hulp

De stappen op de website bij een bestelling doorloop je eenvoudig en snel. Er wordt meegedacht en snel gereageerd. Kortom, prima klantenervaring!

Droevig.

Doen heel enthousiast en alsof ze behulpzaam zijn om jou je bestelling te laten plaatsen, als je vervolgens een bestelling plaatst waarbij iets naar hun verantwoordelijkheid fout gaat, geeft er niemand thuis. Geld weggegooid..

Prima service!!

prima service

Goed geholpen

Ik ben supersnel geholpen met wijzigingen!

Wat een aardige meid is charlotte. Contact opgenomen via de chat en gelijk antwoord gehad. Wat ook erg leuk is dat de bevestiging mail niet standaard zijn, maar hele leuke spontane mailtjes. Kan niet wachten mijn product uit te delen en meer te bestellen

Snel, persoonlijk en flexibel

Het contact was bereikbaar en persoonlijk en de service snel en flexibel. Prima, goede ervaring.

Ik had pennen nog voor mijn stageschool, hier heb ik ze goedkoop gevonden en met de beste klantenservice. Als ik ooit nog weet zoiets nodig heb dan kom ik hier zeker terug.

Snelle service en duidelijke communicatie

Bestellen gaat eenvoudig en eventuele adreswijziging wordt direct adequaat opgepakt. Goede heldere communicatie en goed in het nakomen van afspraken.

Top geregeld en begeleid!

Goede prijs voor het product dat ik zocht. Snelle reactie op mijn vragen en na MIJN eerste misser in mijn aangeleverde product voor proefdruk zonder enige opmerking een nieuwe (2e) proefdruk ontvangen. Snel in behandeling genomen, plezierig en meedenkend per email en telefoon te woord gestaan.

Top, snel geregeld

Snel antwoord op alle vragen. Super snel geholpen en bestelling kunnen plaatsen. Een en al top!

Geweldig makkelijk en goed

Wat een feest om hier leuke dingen te bestellen. Goedkoper als verwacht, duidelijk concept vooraf! kortom een aanrader!

Goedemorgen, Ik kan de service van Maxilia en Tirza alleen maar omschrijven als geweldig. De elektronische manier van aanleveren in combinatie met de persoonlijke begeleiding en touch van Tirza, maakt het bestellen bij jullie zo prettig. Daarnaast werkt jullie systeem prettig, waardoor het voor een ieder makkelijk te gebruiken is.

Snelle reactie en professioneel antwoord

Duidelijke communicatie en heldere antwoorden. Blij met de service (en dit is niet de eerste keer :) )

lekker vlot en goedkoop

Omdat ons logo niet zo lekker op een pen kon staan heeft men mij uitstekend geholpen. Paar klikken, wat vrije tekst en ik heb een schitterend ontwerp terug gekregen. Voor zo'n leuke prijs dat ik de bestelling meteen heb opgehoogd van 50 naar 100 pennen. Voor veel bedrijven niet veel maar voor onze stichting een beste investering. Maar bij Maxilia dus ook volop aandacht voor de kleinere bestellingen! Ik ben tevreden!

Snelle service voor een goede prijs. Ook het digitale voorbeeld is heel makkelijk.

Behulpzaam en adviserend in de juiste materialen en daarnaast snel!

Gerard helpt altijd snel! Als we een vraag hebben, adviseert hij en denkt hij mee. Daarnaast wordt er snel gereageerd door het hele team!

geweldige snelle service van Tirza en Anne, top!!

Fijne hulp, snel een offerte en directe levering.

Snelle, gerichte manier van werken.

Snelle en gerichte communicatie en acties. Vanaf eerste vraag tot aan de levering altijd tevreden.

Alles ging heel vlot en ben er zeker van dat de bestelling in orde gaat zijn. BEDANKT!

Prettig contact en snelle service

Heel prettig contact en vlotte service. Persoonlijk contact wat t heel makkelijk maakt.

Snelle flexibele werkwijze en producten van goede kwaliteit

Goed contact tijdens het traject met Top product als eindresultaat!!

Net als vorig jaar een mooi project opgepakt met Mark van Maxillia.

Zeer tevreden met de service!

Mijn opdracht is meerdere keren aangepast, net zo lang tot ik helemaal tevreden was. Zowel per mail als telefonisch zeer snel en vriendelijk.

Over Maxilia.nl

Vijf landen, één organisatie. Verdeeld over twee kantoren: een aan de Rijn in Rhenen en in Moers in Duitsland. Met meer dan zestig gepassioneerde Maxilianen met ieder een eigen specialisme. Van online marketeers met expertises in SEO en SEA tot verkopers met een goudeerlijk karakter. Allemaal met een gedrevenheid waar je u tegen zegt. Want als internetleverancier in de promotionele branche maken wij, al sinds de oprichting in 2007, van een 'mission impossible' met veel plezier een succes. More reason to smile.