Afspraak, levering en ontwerp. Uitstekend. Zelfs ben ik geholpen via mail omdat ik niet perfect kan werken met orders via internet. Dank u.

prettige contacten, snelle kwalitatieve levering

zie boven

Zonder UPS een prima bedrijf

Pakket niet ontvangen, kwijtgeraakt door UPS. Na behoorlijk wat mailcontact gaan ze hun best doen om de nieuw geproduceerde zonnebrillen opnieuw te laten afleveren.

Zeer vriendelijke service, heel snelle levering en topkwaliteit!

Wij bestelden onze leidingscadeau's (bedrukte flesopeners) op deze website en zijn heel tevreden van het resultaat. Zeer vriendelijke service, daarna een heel snelle levering (amper 2 dagen tijd), en de kwaliteit van de flesopeners is top.

geen goede ervaring

2 x aanmaningen ontvangen, terwijl er nog niet geleverd is. Ook moeten vragen waar de bestelling blijft.

Vriendelijk en meedenkend

Had wat polsbandjes (50 stuks) besteld. Met mijn eigen ontwerp natuurlijk. En wat was ik blij toen ze me het ontwerp lieten zien. Een toegevoegd hartje in het bandje, waarvan ik achteraf spijt dat ik het zelf niet had toegevoegd. Ik heb ze hiervoor hartelijk positief bedankt. Alle lof voor Maxilia. Eindelijk een bedrijf dat meedenkt.

zeer mooie dopper flessen

we zijn erg blij met onze dopper flessen met ons logo erop. Mooie kwaliteit en snelle levering. Top.

Super geholpen

Duidelijke drukproef en op tijd geleverd

Voor het eerst besteld bij Maxilia. Doppers zien er top uit en nog eens super snel geleverd ook! Zal voor een volgende bestelling zeker weer hier aankloppen.

Persoonlijke, snelle service

Het zat vanwege gekozen afbeelding niet helemaal mee betreft mijn bestelling. Er werd zo snel gereageerd en meegedacht! Een klein lolletje hier en daar maakt het persoonlijk en fijn! Toen alles uiteindelijk goed was ging het super snel!

Fijn bedrijf, duidelijke website, snelle en goede communicatie.

Fijn bedrijf, duidelijke website, snelle en goede communicatie. Collega's kunnen reeds gemaakte afspraken zien, hierdoor met verschillende mensen direct en duidelijk kunnen communiceren. Website helder en overzichtelijk. Vriendelijke mensen.

Hele slechte ervaring

Eerst kreeg ik een een mail dat de bestelling geproduceerd was en twee dagen later bezorgd zou worden. Deze mail kreeg ik op de oorspronkelijke datum van bezorging. Twee dagen later hadden we nog niets. Gebeld, gebeld, gebeld. Er zou een koerier onderweg zijn. Na veel heen en weren bleek de bestelling niet eens geproduceerd te zijn... Hadden we niks. Heeft alles bij elkaar veel tijd en stress gekost. Het mogelijke bleek onmogelijk.

Fijne communicatie!

Denken mee met product keuzes, daarnaast fijne druk voorbeelden mogen zien! Snelle reacties op de emails. Ook de vraag of ze nog iets kunnen betekenen voor je na de vrijblijvende offerte is als prettig ervaren.

Fijn en snel geholpen

Fijn contact, snelle levering, mooie producten voor betaalbare prijs!

Fijn en snel contact met de meiden van het salesteam. Producten worden snel geleverd en zien er goed uit. Goede prijs en kwaliteitsverhouding!

Goede service, prettig geholpen, top product!

Nadat ik de bestelling had gedaan, beetje op het laatste moment, ben ik super te woord gestaan via de mail! Tevens product precies op tijd geleverd. Product is prima, exact zoals beschreven en in de proefdruk is laten zien. Zeer tevreden, bestel hier zeker weer!! :-)

Ontzettend behulpzaam

Zeer tevreden!! Kon over al mijn vragen bellen, en werd altijd meteen geholpen. Snelle reacties en heel vriendelijk en behulpzaam contact.

Kwaliteit en klantgericht met een korte levertijd

Dit is de 2e keer dat ik een kleine bestelling heb gedaan. Snelle communicatie via e-mail en daarna snelle levering. Het product is van een goede kwaliteit en in mijn geval een traktatie om uit te delen als relatiegeschenk.

supersnel en mooie producten

supersnel en mooie producten, wordt altijd snel geschakeld en ze doen wat ze beloven!

Hele fijne service met een persoonlijke benadering!

Anniek en collega's hebben mij gedurende het hele proces heel goed en snel te woord gestaan. Kan het zeker aanraden om bij Maxilia te bestellen!

Goede service, mooie kwaliteit voor een zeer competitieve prijs

Inmiddels hebben we meerdere artikelen besteld bij Maxilia. De service is fantastisch, de prijs kwaliteit is ook erg goed. We kunnen niet anders zeggen dat we heel erg tevreden zijn en zeker in de toekomst vaker zullen gaan bestellen bij Maxilia.

geweldige service en hele fijne enthousiaste medewerkers!

Ik plaatste een bestelling om een aantal potloden te laten bedrukken. logo toegestuurd klaar. Maar ik heb wel vier ontwerpen ontvangen voordat het, naar mijn gevoel, de juiste was. Wat een een begrip en geduld heb ik ervaren van Anouk! Ik voelde me bezwaard maar Anouk zei dat ze het met liefde deed en zo heb ik het ook ervaren. Het resultaat is gaaf en de potloden zullen met veel plezier uitgereikt en gebruikt gaan worden. Jullie score is vijf sterren maar jullie verdienen wel een sterrenhemel! Dank je wel!!

Indien er iets verkeerd loop met de bestelling. Dan word je dadelijk verwittigd en zij doen het nodige om je zo goed mogelijk te helpen. Zodat de levering nog op tijd word geleverd. Super team.

Geweldig bedrijf, snelle levering, top service!

Geweldig bedrijf, snelle levering, top service!

Flexibel, creatief, correct en fijn om mee te werken

Voor een beurs hadden we een gift nodig, online keuze genoeg en na contact met een van de medewerksters al snel een proef. Omdat er veel mensen een idee over hadden intern, diverse aanpassingen gemaakt en ook proeven hiervan gehad. Uiteindelijk een perfect ontwerp en besteld. Levering conform afspraak etc. Fijn werken en precies het product wat we wilden.

Over Maxilia.nl

Maxilia is al jarenlang dé specialist op het gebied van gepersonaliseerde relatiegeschenken met een haarscherpe bedrukking. Niet alleen onze kwaliteit, maar ook onze no-nonsense service is waar onze klanten keer op keer voor terugkomen. En daar zijn we trots op! Daarnaast begrijpen wij als geen ander dat jij als klant niet altijd voor ‘de standaard’ wilt gaan. Wij helpen jou dan ook graag om het onmogelijke, mogelijk te maken! Dat doen we uiteraard niet alleen, maar met een jong en enthousiast team van meer dan 100 toegewijde Maxilianen verspreid over vier landen.