Betrouwbare partij en kwalitatief goeie producten

Wij werken al een aantal jaren met dit bedrijf samen en doen op jaarbasis vrij veel zaken. Fijne partij om mee te werken, goeie mensen en ook bij verkeerde leveringen losse ze dit netjes op.

Fantastische service

Snelle reactie op vragen. Komen afspraken na. Snelle levering

Klantgericht, vriendelijk en snel geholpen

Razendsnel een passend aanbod ontvangen voor een gepersonaliseerd product en ook nog eens levering binnen 3 werkdagen. Verder zoeken werd overbodig. Aanrader!

Altijd snel, eenvoudig en zonder problemen

Nu voor de 4e keer bij Maxilia besteld voor ons bedrijf. Altijd goede, snelle en korte lijntjes, ideaal! Bestellen is peanuts, ook op maat, zoals met logo, aangepaste tekst etc. Tot de volgende order

Snelle service!

Fijn en snel geholpen, deal gemaakt. Goede kwaliteit verzendzakken met eigen logo.

Zowel sevice als klantenservice was top

Danku voor de snelle service en hulp top

Geweldige service

Mijn verzoek werd snel verwerkt, de wijziging werd ook snel opgepakt. Telefonisch contact was ook enorm prettig. Kortom een aanrader!

Wat een topper van een dopper!

Zeer goede website om te bestellen. De heldere communicatie over de status is erg fijn. Gevraagde drukproef zag er goed uit. Vlotte levering ondanks de drukke december maand. Kortom een topper van een dopper en ik ben zeer tevreden over Maxilia.

Disappointing

I was ordering Facemasks for an important event and the Website clearly said, they can be delivered with in 4 working days. After all, this took more than one week and didn`t arrive in time. Also the reply to my message, was not really helpful or polite!

Inda is de beste

Als mkb’er is het altijd druk aan het einde van het jaar. Opleveren van de laatste punten en opa dat moet ik ook nog regelen een leuke attentie voor mijn klanten. Indo was super snel in het schakelen tussen de wens en de verwachting. Als je bestelling nog dit jaar wilt ontvangen plaats dan uiterlijk voor datum x je order. Zo snellaadstations mogelijk heb ik alles aangeleverd en ups leverde zelf nog een dag voor de geplande lever datum. Dankzij Inda “Maxilia.nl” heb ik mijn relaties weten te verassen en heb ik een goede indruk kunnen achter laten. Ik wens Maxilia en Inda in het bijzonder fijne feestdagen en een erg succesvol 2022 ! Thank you all !!!!

Goedemorgen service, snelle reactie op mail. Duidelijke uitleg

500 verkeerd bedrukte aanstekers

Ik heb aanstekers besteld met 2 zijdige bedrukking met 2 verschillende logo's zo staat het ook in druk voorbeeld, echter nu 500 met 2x zelfde logo :( hoop dat we de waardering omhoog krijgen door afhandeling

Zou niet snel nog een keer bestellen

Vond de ervaring vrij stroef gaan. Kon in de eerste instantie mijn order niet voltooien vanwege fouten in het systeem, vervolgens kon ik geen proefdruk bestellen, hierna was de per mail bestelde proefdruk fout gedaan, en vervolgens kwam het nieuws na het goedkeuren van de verbeterde proefdruk dat niet al mijn artikelen geleverd konden worden. Erg lang mee bezig geweest helaas.

Super goede service en mooie kwaliteit producten.

Super goede service en mooie kwaliteit producten.

Goede service, het enige minpunt is de levering van UPS. Zij leveren niet bij een bedrijfsverzamelgebouw waardoor de levering veel te lang op zich laat wachten. Dit is echt een minpunt en daarom zou ik Maxilia.nl niet aanbevelen als je iets snel geleverd wilt hebben.

Handig, snel en goed!

Handig en prettig dat je het voorbeeld kunt zien, het is ook gemakkelijk aan te passen of evt te.annuleren voor iets anders. Werkt heel goed. Afhandeling gaat ook snel, goede communicatie er over en de producten zien er ook goed uit!

Duidelijk, ondernemend en vlot.

Ik heb hier voor verschillende andere bedrijven aangesproken Maxilia is de enige die mij kon geven wat ik wou.

Correcte prijs, nette afhandeling, producten snel in huis!

Correcte prijs voor de producten, snelle afhandeling van de bestelling en producten snel in huis!

Slechte uitstraling

Mijn winkelwagenmuntjes binnen gekregen, maar mijn logo zit op alle!!! Muntjes verschrikkelijk scheef geplakt. Het ziet er zo onprofessioneel en goedkoop uit, durf ze mijn klanten niet eens mee te geven.

prettig geholpen aan de telefoon

prettig aan de telefoon geholpen door contactpersoon hele aangename telefoonstem en vriendelijk.

Prima verlopen

Voorbeeld geen probleem en ook gewoon een voorbeeld voor het maken top verlopen!

Goede communicatie en goede prijs-kwaliteit verhouding.

Toch niet zo goed

Half november bestelling geplaatst, pennen met bedrukking van ons nieuwe logo. Men heeft ons op voorhand onvoldoende op gewezen op het feit dat ons logo misschien niet goed leesbaar zou kunnen zijn op deze pennen. Op de drukproef leek ons logo veel groter en duidelijker dan uiteindelijk op de pennen. Na levering gereclameerd, maar geen gehoor gekregen. Volgens hen is het gewoon leesbaar en houden zij aan dat het volgens drukproef gemaakt is die door ons akkoord is gegeven.

Snel, duidelijk en meedenkend.

Zeer fijne ervaring gehad door het snel schakelen.

Levertijden

Als eerste kreeg ik een levertijd van 25 november via de website. In de officiële bevestiging kreeg ik te horen dat het 19 november werd. Een aantal dagen later bleek mijn bestelling pas op 30 november verstuurd te worden en krijg ik het 3 december binnen. Ik heb mij richting mijn klant in allerlei bochten moeten wringen om dat geaccepteerd te krijgen. Kortom dat is wel een deuk in ons betrouwbare image.

Over Maxilia.nl

Maxilia is al jarenlang dé specialist op het gebied van gepersonaliseerde relatiegeschenken met een haarscherpe bedrukking. Niet alleen onze kwaliteit, maar ook onze no-nonsense service is waar onze klanten keer op keer voor terugkomen. En daar zijn we trots op! Daarnaast begrijpen wij als geen ander dat jij als klant niet altijd voor ‘de standaard’ wilt gaan. Wij helpen jou dan ook graag om het onmogelijke, mogelijk te maken! Dat doen we uiteraard niet alleen, maar met een jong en enthousiast team van meer dan 100 toegewijde Maxilianen verspreid over vijf landen.