Prijs en levering maken het verschil

Ruiterwissers kan je overal kopen. Maar bij nieuweruitenwissers.nl koop je ze voordelig, een uitstekend merk en levering tot aan de deur. Wat wil een mens nog meer?

• Beschrijf uw aankoop: Ruitenwissers van merk Bosch

zeer goed !!!!

Dank voor de snelle levering van de Bosch wissers en ........een stuk goedkoper !!!! ( ik ben een echte Hollander )

• Beschrijf uw aankoop: Ruitenwisserbladen

Goede site

Eenvoudig de juiste ruitenwissers kunnen vinden door het keuze menu. Goed verpakt heel aangekomen in aangegeven tijd. Vraag via site snel beantwoord, check wel je spam-box

• Beschrijf uw aankoop: Ruitenwissers set

probleem netjes opgelost

Het systeem gaf de verkeerde ruitenwissers op en door dit bedrijf vakkundig opgelost. dank daarvoor

• Beschrijf uw aankoop: ruitenwissers

Snelle levering, goed verpakt en een nette prijs

Prima bedrijf met schappelijke prijzen, zeker in vergelijking met dealer bedrijven.

• Beschrijf uw aankoop: Set ruitenwissers, voor en achter

Supergoede ruitenwissers, supersnelle levering

De ruitenwissers die de VW merkdealer levert zijn niet best. Strepen en en stuiteren over het raam. Daarom bij nieuwe ruitenwissers.nl setje Bosch Aerotwin besteld voor voor en achter. De volgende dag al geleverd en alle problemen voorbij. Mijn ruiten worden weer streeploos en geluidloos schoon. En dat voor minder geld dan bij de dealer!

• Beschrijf uw aankoop: Bosch Aerotwin voor Golf GTE

Snel complete set voor V40

De set van compleet voor de gehele voorruit, 2 verschillende wissers voor bijna dezelfde prijs als in de bouwmarkt voor 1 wisser.

• Beschrijf uw aankoop: Conform specs op website

Prima ruitenwisser

Na bestelling duurde leveren 4 dagen. Vóór de levering kwam al een beoordelingsverzoek. Vreemd

• Beschrijf uw aankoop: Achterruitenwisser

Helaas verkeerde maat gekregen

Ondanks de bestelling op juiste automodel en bouwjaar toch verkeerde maat gekregen. Wacht nu op de reactie hoe dit op te lossen.

• Beschrijf uw aankoop: Ruitenwisser achterraam

Bedankt voor uw bestelling en review! Zoals uit het mail contact is gebleken is de bestelde en geleverde achterwisser voor een Opel Insignia sedan. Terwijl u een Opel Insignia station heeft. Daardoor is de wisser 10 centimeter te lang en is ook de aansluiting niet goed. Inmiddels heeft u de juiste wisser ontvangen! Wij zien u in de toekomst graag weer terug!

Alles goed geregeld maar levertijd Van een week

Ik zou wel weer hier bestellen. Duidelijke wepsite.

• Beschrijf uw aankoop: Goed verpakt geleverd.

Netjes snel geleverd, goed verpakt

Snel geleverd!

Bestelling snel in huis maar wel een erg grote doos in verhouding met de inhoud.

Uitstekend product en afhandeling

Snelle levering en product zoals omschreven

• Beschrijf uw aankoop: Ruitenwissers Range Rover

Geen ervaring

Ik heb vooralsnog niets van de bestelling niet ontvangen

• Beschrijf uw aankoop: Nog niets ontvangen

Bedankt voor uw bestelling en review! Het spijt ons om op deze manier te moeten horen dat u klachten heeft over uw bestelling. Uw bestelling heeft inderdaad een vertraging bij PostNL opgelopen (zoals de laatste tijd helaas vrij veel gebeurd...). We zien in de track-en-trace dat de verwachte bezorgtijd morgen (dinsdag) is. Wilt u het ons laten weten als de bestelling morgen aan het einde van de dag nog niet bezorgd is? Dan kunnen wij actie ondernemen. Met vriendelijke groet, www.nieuweruitenwissers.nl

Goed bedrijf

Snelle levering uitruimen uitzoek.

• Beschrijf uw aankoop: N.v.t.

Snelle levering voor een scherpe prijs!

Snelle levering voor een scherpe prijs!

levering is prima verlopen

makelijk bestellen en duidelijk uitleg. prijs vergeleken en was normaal. kortom tevreden!

• Beschrijf uw aankoop: bosch ruitenwisser

Goed geprijsde kwaliteits ruitenwissers, snel geleverd!

Via internet gaan zoeken naar wissers voor mijn TT die bij de meeste zaken zo'n € 45 per paar kosten. Hier gevonden voor €16! Na ontvangst bleken dit inderdaad nieuwe en de juiste wissers te zijn. Goede deal dus ;-)

Goede service, voordeligste prijs

Prima op tijd geleverd.

• Beschrijf uw aankoop: ruitenwissers BMW5

Goede service en snelle levering

Bestelling was beschadigd binnengekomen. waarschijnlijk door transport. wij hebben hier melding van gemaakt en kregen direct een mail met een passende oplossing. alles goed afgehandeld. zullen dit bedrijf aanraden.

• Beschrijf uw aankoop: Handzeep

snellelevering

• Beschrijf uw aankoop: ruitenwissers

Top ruitenwissers

Het zijn top ruitenwissers,alleen gaan ze moeilijk open,dan ben je bang dat je het stuk maakt.

Snel en voordelig

Snel en voordelig, super kwaliteit

• Beschrijf uw aankoop: Ruitenwissers

verzending had wat vertraging; product prima

verzending had wat vertraging en track-en-trace gaf dit niet vooraf aan; product prima

• Beschrijf uw aankoop: achter ruitenwisser Hyundai Kona

Goede ruitenwisser

het afleveren zou iets sneller kunnen, maar verder goede service en een prima product

• Beschrijf uw aankoop: ruitenwisser

Over nieuweruitenwissers.nl

Bosch Aerotwin ruitenwissers voor uw auto koopt u eenvoudig online in onze gespecialiseerde webwinkel. Naast ruitenwissers voor de voorruit kunt u hier ook de bijbehorende Bosch achterwissers, ruitenwisserbladen en ruitenwisserrubbers bestellen. Alles met gratis verzending! Bovendien ontvangt u bij aankoop van elke tweede ruitenwisser € 5,- korting op uw gehele bestelling. Zo kunt u bijvoorbeeld voordelig een achterruitwisser erbij bestellen! Daarnaast hebben wij ook een ruim assortiment olie, koelvloeistof, ruitenvloeistof, autopoets producten en vele andere auto onderdelen! Kijk gerust rond in onze webshop!