Zeer snel geregeld

• Beschrijf uw aankoop: Ruiterwissers

Goed en snel

Goed en snel

• Beschrijf uw aankoop: Goed en fijn product

Uistekende service en klant gericht

2 setjes ruitenwissers besteld. Kreeg een mail dat maar één leverbaar was en dus van een set mijn geld terug kreeg. Dag later een mail ontvangen met het bericht dat ze een oplossing hadden. Zo toch 2 setjes mogen ontvangen

• Beschrijf uw aankoop: Pas perfect en geheel nieuw

Beslist aan te bevelen.

Snelle en keurige aflevering en ook bij retournering een snelle afwerking!!!

• Beschrijf uw aankoop: Goede aankoop

Gewoon een goede,vlotte service!

Ga zo door!

• Beschrijf uw aankoop: Eenvoudig en snel te regelen!

Er was 1 ruitenwisser foutief geleverd en deze werd zonder pardon omgeruild. Zelfs de portokosten om de foutieve retour te sturen werden betaald. Service met een hoofdletter.

• Beschrijf uw aankoop: Niet zoals het origineel, maar werkt naar behoren.

Goede prijs en kwaliteit. Gratis verzending!

Goede kwaliteit wissers van Bosch.

• Beschrijf uw aankoop: Ruitenwisser Alfa Mito

Uitstekende levering

Toppie joppie

• Beschrijf uw aankoop: Onderhoudsboekjes

Goede prijs en snelle levering

Zoals altijd worden de ruitenwissers snel geleverd. En dat voor een zeer aantrekkelijke prijs!

• Beschrijf uw aankoop: Ruitenwissers

Snelle service en duidelijke communicatie.

Zeer goede kwaliteit ruitenwissers.

• Beschrijf uw aankoop: Zeer goed

Product was snel binnen en precies wat ik besteld had

• Beschrijf uw aankoop: Ruitenwissers

Factuur

Goedemorgen, Ik heb een bestelling gedaan bij u op 05-09-2019 maar geen factuur ontvangen. Ook ik heb geen ordernummer: Mijn gegevens: Koeriersbedrijf Hakobjan B. V. Paardebloem 131 1689RT Zwaag Hollandtransport@outlook.com Hoppend op snelle reactie.

• Beschrijf uw aankoop: Ruitenwisser

Goedemorgen, Bedankt voor de bestelling van ruitenwissers voor uw Mercedes Vito en uw beoordeling! De factuur is zojuist nogmaals via email naar u verzonden. Misschien is het goed om uw review aan te passen (dat kunnen wij niet) zodat uw persoonsgegevens eruit gaan? Met vriendelijke groet, www.nieuweruitenwissers.nl

Wat zo fijn is dat ze zeggen volgende dag in huis dan is dat ook zo en dat vind super bij de meeste duurt het nog 2 A3 dagen dat is echt vervelend zal zeker meer bestellen bij dit bedrijf als ik wat nodig heb super

• Beschrijf uw aankoop: Ruitewissers

Volledig naar verwachting

Makkelijk te bestellen via website en razendsnel thuis. Prima op de hoogte gehouden tijdens hele proces.

• Beschrijf uw aankoop: Zeer goed verzorgd

goede website snelle levering

10 met een griffel

• Beschrijf uw aankoop: makkelijk

Snel verzonden en in huis en netjes verpakt en ook in 1x de goede maat ruitenwissers! En Bosch voor een hele scherpe prijs!

• Beschrijf uw aankoop: Super

Ruitenwissers goed verpakt in een aparte kartonnen doos met een plastic luchtkussen voor het stoten. Aantal dagen in bezit en doen hun werk goed en geruisloos. Ook een snelle levering, alhoewel dit voor mij niet belangrijk is. Het gaat om de kwaliteit van het geleverde en die is tot nu toe god.

Snelle service en prima product

Snelle service en prima product

• Beschrijf uw aankoop: Bosch ruitenwissers voor skoda combi

• Beschrijf uw aankoop: is goed

Fijn dat er voor mijn Amerikaanse auto hier wissers te koop waren. Goede prijs en snel geleverd

• Beschrijf uw aankoop: N.v.t.

Goed advies, snelle en adequate levering!

Voor mijn oldtimer vrachtauto speciale wissers nodig. Wisser+arm bleek niet meer leverbaar. Nieuweruitenwissers.nl dacht mee en kon de juiste losse rubbers leveren. Monteren was een fluitje van een cent met de bijgeleverde duidelijke handleiding.

• Beschrijf uw aankoop: Ruitenwisser (losse rubbers)

Afspraak = afspraak!

Op zoek gegaan naar de beste ruitenwissers uit de test en op website uitgekomen. Makkelijke site en juiste typenummer snel gevonden. Geleverd binnen 1 dag volgens afspraak bij POST.NL punt. Klasse! Oh ja; concurrerende prijs en géén verzendkosten en verpakt zonder overbodig plastic.

• Beschrijf uw aankoop: Bosch ruitenwissers

Prima, klantvriendelijk

Ondanks dat eerst de verkeerde ruitenwissers werden geleverd werd dit snel en netjes opgelost. Een foutje kan ons allemaal gebeuren. Ook snelle communicatie wat erg fijn is. Ik zou de volgende keer weer bij hun bestellen.

• Beschrijf uw aankoop: Ruitenwisserset

Prima afhandeling, goede communicatie over status pakket.

Zoals gewend

Sinds een aantal jaren heel simpel op merk/type bestellen en ze worden geleverd door Post nl. Ook nog eens voordelig.

• Beschrijf uw aankoop: Voor en achterwissers Bosch