Netjes op tijd geleverd

Goed verlopen volgens afspraak

Geen aanmerkingen, alles vlg afspraak

• Beschrijf uw aankoop: Uitstekende keus deze Bosch wissers voor mijn Volvo V70

perfect bedrijf

Na aanvankelijk een niet passende achterwisser te hebben ontvangen heeft nieuweruitenwissers.nl er alles aan gedaan om uit te zoeken waar de oorzaak lag. Deze was terug te voeren op hetn productielandvvan de auto. In mijn geval JAPAN. dit komt niet zo vaak voor. Het probleem kon ik gelukkig zelf oplossen met het omzetten van de rubber. nieuweruitenwissers.nl heeft me dit gecompenseerd. leverancier heeft de zoekfunctie op zijn site aaqngepast. Jammer is dat voor dit soort situaties geen telefoonnummer beschikbaar is. Eeen snelle communicatievorm kan vaak onnodige ergernis voorkomen.

• Beschrijf uw aankoop: bosch aerotwin

Goede kwaliteit ruitenwisser

• Beschrijf uw aankoop: Ruitenwisser Bosch

Snelle levering originele Bosch onderdelen Goede prijs/kwaliteits verhouding

• Beschrijf uw aankoop: Bosch ruitenwissers

Zoals aangeprezen en verwacht

Uitstekende kwaliteit en service.

• Beschrijf uw aankoop: Flashlube geeft de noodzakelijke smerig aan je dieselpomp, nadat de overheid beslist heeft dat diesel geen zwavel (smeer eigenschappen meer mag bevatten.

Goed dat ze ee herinnering sturen na 12 maanden. Dan weet je precies weer wat je gekocht had.

Super snel geleverd

Gemakkelijk de juiste ruitenwisser gevonden op de site (via automodel en bouwjaar). Super snelle levering (volgende avond in huis). Montage was super makkelijk.

• Beschrijf uw aankoop: Ruitenwissers Bosch Twingo

Snel in huis, juiste product, makkelijk geïnstalleerd

Snel in huis, juiste product, makkelijk geïnstalleerd.

• Beschrijf uw aankoop: Vw passat ruitenwissers

Prima. Juiste materiaal snel geleverd!

Ik vond het fijn dat je heel makkelijk kunt zien of een bepaald product ook daadwerkelijk op jouw (type) auto past.

• Beschrijf uw aankoop: Ruitenwissers voor Defender 110

Prima snel geleverd in een drukke tijd!

Goede informatie over welk type wissers ik nodig had, diezelfde avond werden ze al verzonden. Ze passen ook perfect en waren eenvoudig te monteren.

• Beschrijf uw aankoop: Ruitenwissers voor BMW x1

Vlotte levering goede kwaliteit

Prima.

• Beschrijf uw aankoop: Bosch aerotwin voor saab 9-3

Zeer goede service

Bij Bosch ruitenwissers ontbrak relevante adapter voor mijn vw. Werd direct op mijn mail gereageerd en voor een goede snelle oplossing gezorgd.

• Beschrijf uw aankoop: Bosch ruitenwissers

Goede levering

Ze Zijn snel met de levering en goed verpakt

• Beschrijf uw aankoop: Goed

Goede prijs en vlotte levering

Goede prijs en vlotte levering

Prima Bosch ruitenwissers

Mijn bestelling is snel geleverd. Ik vond de webshop wel voor verbetering vatbaar op het punt van selecteren/filteren. De pop-up schermpjes vielen grotendeels buiten beeld. Dus vanaf winkelmandje werkt de webshop prima. Het betrof een bestelactie met mijn mobiel.

• Beschrijf uw aankoop: Ruitenwissers

Artikel kwam snel binnen en was goed ingepakt.

super

zeker de moeite waard , echt toppie . in de middag bestellen ,volgende dag in huis en zeker goed verpakt

• Beschrijf uw aankoop: ruitewissers twin air

Prima.

• Beschrijf uw aankoop: Ruitenwisser

Goede overzichtelijke site met prima prijzen

Bestelling in prima staat en snel ontvangen.

Makkelijk en snel

Snel de juiste wissers kunnen vinden. Levering was snel.

• Beschrijf uw aankoop: Top

Fijn advies, snelle levering, goede kwaliteit

Ik kreeg fijn en goed advies, ontving mijn ruitenwissers snel en ze werken top!

• Beschrijf uw aankoop: Ruitenwissers - Bosch flatblade

Doen wat er beloofd wordt.

Bestellen, afhandelen, leveren. Precies zoals beschreven.

• Beschrijf uw aankoop: Kwaliteit voor redelijk prijs

prima bedrijf

Nette prijs, keurig verpakt thuis gestuurd Ik had de verkeerde wisser besteld en kon deze gemakkelijk retourneren en kreeg de juiste zonder problemen toegestuurd. Uitstekende service dit was de 2e positieve aankoop bij nieuweruitenwissers.nl groeten van Henk

• Beschrijf uw aankoop: Top

Snelle levering, fantastische klantenservice

Ik heb een set ruitenwissers voor en een achter besteld voor mijn Renault Clio III. De wissers arriveerden ondanks de postdrukte met drie dagen. In mijn onhandigheid heb ik bij het installeren een van de adapters gesloopt. Ik stuurde een mailtje naar de klantenservice en er is zonder extra kosten een nieuwe gestuurd per post!

Over nieuweruitenwissers.nl

Bosch Aerotwin ruitenwissers voor uw auto koopt u eenvoudig online in onze gespecialiseerde webwinkel. Naast ruitenwissers voor de voorruit kunt u hier ook de bijbehorende Bosch achterwissers, ruitenwisserbladen en ruitenwisserrubbers bestellen. Alles met gratis verzending! Bovendien ontvangt u bij aankoop van elke tweede ruitenwisser € 5,- korting op uw gehele bestelling. Zo kunt u bijvoorbeeld voordelig een achterruitwisser erbij bestellen! Daarnaast hebben wij ook een ruim assortiment olie, koelvloeistof, ruitenvloeistof, autopoets producten en vele andere auto onderdelen! Kijk gerust rond in onze webshop!