Snel!

Eerste keer dat ik hier iets bestel. Was snel geregeld. Bestelling ging vlekkeloos, het versturen deden ze erg snel en het was zoals verteld de volgende dag in huis. Produkt is ook erg goed. Ik had een andere set Bosch wissers maar die deden totaal niet wat ze moesten doen (niet hier aangeschaft) de nieuwe doen het PERFECT. 5 sterren absoluut zonder twijfel.

• Beschrijf uw aankoop: Bosch retrofit

snel de goede artikelen geleverd

snel de goede artikelen geleverd

Snel en goede kwaliteit

Snel geleverd, prima service

• Beschrijf uw aankoop: Ruitenwissers vw up

snelle service

mooie ruitenwissers paste goed

• Beschrijf uw aankoop: snelle levering

Top prijs

1/3 goedkoper danin de winkel

Goeie service

Goedkoper dan elders. Geen verzendkosten en snel geleverd. Over de kwaliteit kan helaas niets zeggen omdat ik ze pas in gebruik heb genomen.

• Beschrijf uw aankoop: Achter ruitenwisser

Goede service en snel geleverd

Goede service en snel geleverd.

• Beschrijf uw aankoop: ruitenwissers

Gewoon goed. G

Zo hoort het te gaan. Soepel en op tijd en netjes verpakt

• Beschrijf uw aankoop: Ruitenwisser set

Snelle levering en prima producten tegen een gunstige prijs

Via de webisite snel de juiste ruitenwissers gevonden. Bestelling lag binnen 2 dagen in de brievenbus en goed verpakt. Het vervangen van de ruitenwissers was met de bijgeleverde instructies en verwijzing naar een instructie-video kinderlijk eenvoudig. Slechts 5 minuten werk. Een prima product tegen een gunstige prijs. Volgende keer zal ik weer hier bestellen.

perfect

Makkelijk te vinden op de site ,snelle levering de volgende dag al,en erg handig het demonstratie filmpje

• Beschrijf uw aankoop: goede prijs

• Beschrijf uw aankoop: N.v.t.

Goedkoper dan bij dealer, uitstekende kwaliteit

Makkelijk online het juiste type te vinden, volgende dag al bezorgd, prima uitleg bijgevoegd dat zelfs een leek als ik ben de wissers kan installeren.

• Beschrijf uw aankoop: ruitenwissers voor en achter

Gemakkelijk af te halen bij post nl punt

Netjes en verzorgd

• Beschrijf uw aankoop: Ruitenwissers

Mijn vragen werden snel beantwoord, ook in het weekend. Perfekt.

• Beschrijf uw aankoop: Ruitenwissers

Snelle levering van hetgeen ik naar op zoek was

Conform afspraak snel geleverd. Prima statusupdates tussendoor.

• Beschrijf uw aankoop: Achterwisser

Snelle levering. Mooi product. Ga zo door.

• Beschrijf uw aankoop: Bosch Aerotwin

Snelle levering prima ruitenwissers

• Beschrijf uw aankoop: Bosch ruitenwissers

Snel geleverd en goede en heldere service!

• Beschrijf uw aankoop: Goed

eenvoudig en snel goede ruitenwissers

Prima bedrijf. Goede ruitenwissers, snel geleverd en tegen goede prijs.

• Beschrijf uw aankoop: ruitenwissers

Slechte ervaring

Had de foutieve ruitenwissers besteld en terug gestuurd in de juiste verpakking. Nadat ik een e-mail verzond met de vraag of ik de juiste alsnog gepaste kon verkrijgen, krijg ik het antwoord dat het artikel beschadigd is. Nochtans nooit gebruikt gezien het niet de juiste zijn.. conclusie geen geld en geen ruitenwissers dus. Heel jammer qua service.

• Beschrijf uw aankoop: Ruitenwissers

Bedankt voor uw bestelling en review! Wij kunnen ons voorstellen dat u niet tevreden bent. Wij hebben de ruitenwissers zwaar beschadigd en niet in de juiste doos retour ontvangen. Wij hebben u gevraagd om hier rekening mee te houden, maar helaas is de ruitenwisser zwaar beschadigd. Wij hebben u nog een oplossing geboden, maar daarvoor was het blijkbaar al te laat. Het is jammer dat het zo gelopen is, mocht u alsnog gebruik willen maken van ons voorstel dan is dat natuurlijk altijd mogelijk! Met vriendelijke groet, www.nieuweruitenwissers.nl

Snelle levering van een zeer goede set ruitenwissers!

Hier iets kopen gaat zoals verwacht, de juiste Bosch ruitenwissers voor mijn Toyota Auris zijn zeer snel geleverd!

• Beschrijf uw aankoop: Ruitenwissers Toyota Auris

Vlot, correct, goede prijs.

Zoals het hoort.

• Beschrijf uw aankoop: N.v.t.

Goed snel en redelijk geprijsd!

• Beschrijf uw aankoop: Ruitenwissers

Correcte levering aan correcte prijs

Wij kenden het produkt al via een andere leverancier , die dit niet meer kon leveren

• Beschrijf uw aankoop: Precies wat wij nodig hadden

Snel

Duidelijke site, bestelde spullen snel in huis!

Over nieuweruitenwissers.nl

Bosch Aerotwin ruitenwissers voor uw auto koopt u eenvoudig online in onze gespecialiseerde webwinkel. Naast ruitenwissers voor de voorruit kunt u hier ook de bijbehorende Bosch achterwissers, ruitenwisserbladen en ruitenwisserrubbers bestellen. Alles met gratis verzending! Bovendien ontvangt u bij aankoop van elke tweede ruitenwisser € 5,- korting op uw gehele bestelling. Zo kunt u bijvoorbeeld voordelig een achterruitwisser erbij bestellen! Daarnaast hebben wij ook een ruim assortiment olie, koelvloeistof, ruitenvloeistof, autopoets producten en vele andere auto onderdelen! Kijk gerust rond in onze webshop!