Goede pasvorm

Snelle service, goede pasvorm en kwaliteit.

Geweldige service

Duidelijke website en supersnelle afhandeling en levering.

• Beschrijf uw aankoop: N.v.t.

Mijn bestelde product bleek niet meer leverbaar. Dat werd snel en naar tevredenheid opgelost door een vervangend product toe te sturen.

• Beschrijf uw aankoop: Bosch aerotwin ruitenwissers

Prima webshop

Gebruiksvriendelijk website en een snelle levering

• Beschrijf uw aankoop: Motor olie

snel geleverd!

Gewoon goed en voordelig

Bestellen, snelle afhandeling en levering en zoals niet anders verwacht goed passend deze wissers. En ook nog eens stil, en speciaal regen gehad om het te testen en beter dan de fabrieks wissers en ook nog eens stiler

Prima prijs kwaliteitsverhoudimg

Volgende keer graag weer!

• Beschrijf uw aankoop: Bosch flatblades

Alles in orde

Goede prijs en de ruitenwisser kon gewoon door de brievenbus dus hoefde niet thuis te zijn.

• Beschrijf uw aankoop: Ruitenwisser achter

Gemakkelijk te selecteren en snel ontvangen

Gemakkelijk te selecteren en snel ontvangen

superservice

ik bestelde nieuwe ruitenwissers maar bij het afrekenen ging het mis. Het formulier weigerde steevast mijn geldige en solvabele Mastercard te aanvaarden.Eén mailtje gestuurd en het euvel was in 1,2,3 verholpen. Bleek dat door een foutje op de beveiligde site ik geen bevestiging kreeg maar dat de transactie wel was doorgevoerd. 2x zelfs. Binnen de 24 uur had ik mijn ruitenwissers hier en het teveel betaalde bedrag stond de dag erna terug op mijn rekening. Keurig toch?

• Beschrijf uw aankoop: Bosch Aerotwin ruitenwisserset

uitstekend

omschrijving - levering- produkt- prijs : allemaal top!

• Beschrijf uw aankoop: ruitenwissers

Helaas coronspondeerde het product niet met het type auto

helaas een verkeerde ruitenwisser ontvangen. Product omschrijving klopte wel maar deze ruitenwisser past niet op het type auto wat ik had aangegeven

• Beschrijf uw aankoop: Ruitenwisser voor daf 55 coupe

Bedankt voor uw bestelling en review! Het spijt ons om via een review te moeten horen dat u niet tevreden bent met de geleverde ruitenwisser. Zou u rechtstreeks met ons contact willen opnemen om te kijken waarom deze wisser (50 cm lang met haakaansluiting, zoals origineel geleverd op een Daf 55 Coupé) niet past op uw oldtimer zodat we dit probleem kunnen oplossen? Met vriendelijke groet, www.nieuweruitenwissers.nl

goed geleverd alleen 5 werkdagen wachten beetje lang

5 werkdagen wachten beetje lang

• Beschrijf uw aankoop: goed verpakt netjes geleverd

Snel en heel voordelig !

Kon bijna niet geloven dat er twee (2. !!) originele Bosch voorruit-wissers voor mijn Porsche Cayenne S 2016 in de verpakking zaten voor díe prijs !

• Beschrijf uw aankoop: Bosch ruitenwissers Porsche Cayenne S. 2016

Snelle levering en goede ruitenwissers

Zeer goede ruitenwissers van prima kwaliteit

• Beschrijf uw aankoop: N.v.t.

Probleemloos, zoals het hoort.

Goede kwaliteit, snel en redelijk geprijsd. Herinneringsmailtje was zinvol, want het was weer tijd om nieuwe wissers aan te schaffen.

• Beschrijf uw aankoop: N.v.t.

Prima informatie, prijs in orde.

Verzending iets trager dan verwacht maar kan door corona-drukte komen.

• Beschrijf uw aankoop: Achterruitenwisser

Snel, accuraat

Snel, accuraat, scherp geprijsd

• Beschrijf uw aankoop: Originele Bosch ruitenwissers

Leuke aanbieding, vlot te bestellen en ook vlot geleverd, toppie dus.

Op diverse sites gekeken en dit leek met de meest complete set voor een leuke prijs.

• Beschrijf uw aankoop: Clean Car kit 5 in 1

Goede ervaring

Niet duur en snelle bezorging

Snel geleverd, goed product

Snel geleverd, goed product

• Beschrijf uw aankoop: N.v.t.

website is goed, levering met hapering

eenvoudig toegang te krijgen tot de website en het bestellen van onderdelen. ook snel een bericht dat de order is ontvangen, maar het duurde een paar dagen en een vraag mijnerzijds wanneer er geleverd ging worden. probleem met toeleverancier. kan gebeuren maar een pro-actieve boodschap naar de klant met die info zou wel helpen.

• Beschrijf uw aankoop: ruitenwissers

Goede Service en goed product

Snelle levering en mijn ruitenwisser werkt perfect!

• Beschrijf uw aankoop: Ruitenwisser vosch

Prima service en communicatie

Ondanks niet telefonisch bereikbaar, toch een snelle reflectie op mijn vraag. Prima levering voor de rest is het aan het geleverd product hoe tevreden je hierover kan zijn! (Ook tevreden)

Over nieuweruitenwissers.nl

Bosch Aerotwin ruitenwissers voor uw auto koopt u eenvoudig online in onze gespecialiseerde webwinkel. Naast ruitenwissers voor de voorruit kunt u hier ook de bijbehorende Bosch achterwissers, ruitenwisserbladen en ruitenwisserrubbers bestellen. Alles met gratis verzending! Bovendien ontvangt u bij aankoop van elke tweede ruitenwisser € 5,- korting op uw gehele bestelling. Zo kunt u bijvoorbeeld voordelig een achterruitwisser erbij bestellen! Daarnaast hebben wij ook een ruim assortiment olie, koelvloeistof, ruitenvloeistof, autopoets producten en vele andere auto onderdelen! Kijk gerust rond in onze webshop!