top, goed geregeld

prijs goed, op tijd en duidelijk

• Beschrijf uw aankoop: N.v.t.

Good bedrijf. Good product.Zeer tevreden.

Good bedrijf. Good product.Zeer tevreden.

Snelle keuze en kevering

Past perfect!

• Beschrijf uw aankoop: Bosch Aerotwin tbv Mazda Mz5 ND

Snel, goed en duidelijk

Goede en snelle levering, ook in deze periode waarin vele leveringen vertraagd zijn. Website is duidelijk en simpel. Ruitenwisser(s) bestellen kan niet makkelijker.

• Beschrijf uw aankoop: Ruitenwissers Golf variant

Duidelijke site, snel geleverd.

Geen op of aanmerkingen, alles is zoals je wenst verlopen.

Simpel

Gewoon mijn automerk, -type en bouwjaar ingevoerd en besteld. Het monteren was voor een ruitenwissermaagd kinderspel, misschien dat de woorkeuze niet echt gepast is.

• Beschrijf uw aankoop: Kwaliteit

Mooie Bosch wissers. Snel geregeld.

Goed.

• Beschrijf uw aankoop: Achterwisser Suzuki SX4 en SWIFT

Van A tot Z goed geregeld

Van bestelling tot levering, van levering tot plaatsing was alles tip top.

• Beschrijf uw aankoop: Ruitenwisser Toyota

Zeer gozd

Makkelijk

Heel simpel, kopen via nieuweruitenwissers.nl gaat makkelijk, snel en volgens afspraak. Prima zaak

• Beschrijf uw aankoop: voor en achterruitenwissers BMW X3

zeer tevreden

overzichtelijke bestelsite, werkt prettig en makkelijk

• Beschrijf uw aankoop: ruitenwissers

artikel besteld en perfect op tijd geleverd

• Beschrijf uw aankoop: achterruitenwisser suzuki swift

Enorme keuzemogelijkheden, levering super snel!!

Zie boven

• Beschrijf uw aankoop: Ruitenwissers voor Fiat Panda

Heel netjes. Mijn bestelling kwam terug vanwege verkeerde adres. Heel snel geregeld en opnieuw verstuurd

• Beschrijf uw aankoop: Ruitenwisser

Goed merk en snel geleverd

• Beschrijf uw aankoop: Ruitenwisserblad Toyota Yaris

Precies wat ik wilde

No nonsense, recht voor zn raap

• Beschrijf uw aankoop: Ruitenwissers

Snelle goede service en kwaliteit

Makkelijk en snel te bestellen, duidelijk welke ruitenwissers ik nodig had voor mijn auto

• Beschrijf uw aankoop: Ruitenwissers

Prima artikel met uitstekende verzending

Een set ruitenwissers besteld voor een VW Up, het artikel van Bosch werd snel verstuurd en goed verpakt ontvangen. De installatie (instructie op het verpakte artikel) was een fluitje van een cent. Prima!

• Beschrijf uw aankoop: Ruitenwissers

Wat ik nodig had werd snel bezorgd.

Op de website was het onderdeel snel gevonden en gemakkelijk besteld.

• Beschrijf uw aankoop: Ruitenwisser

Ik zocht een ruitenwisserblad voor mijn boot en had een aantal bedrijven aangeschreven. Dit bedrijf had als enige een oplossing. Ruitenwisserblad gemonteerd met adapter en werkt perfect. Blij mee!

• Beschrijf uw aankoop: Ruitenwisser blad en adapter

Duidelijke website voor keuze.

Netjes geleverd.

• Beschrijf uw aankoop: Ruitenwissers voor Camperbus

De levering van het juiste product is naar volle tevredenheid verlopen

Door een misverstand is het verkeerde product ontvangen maar een simpele mail wisseling was voldoende om de volgende dag het juiste product te ontvangen. Kortom een prime service.

Snel en zuiver.

Duidelijke aanwijzingen welke wissers nodig zijn op de site. Niet de goedkoopste maar wel duidelijk en snel. Zeker een aanradertje

• Beschrijf uw aankoop: Ruitenwissers voor Tesla model S

Ik had op de Bosch website de juiste ruitenwisserset opgezocht en besteld bij nieuweruitenwissers.nl. Echter, deze leken niet te passen en ik wilde deze terugsturen/omwisselen. Direct kreeg ik per email de uitleg inclusief een youtube filmpje waarin uitgelegd werd hoe het beschermkapje verwijderd kan worden. Top service.

Prima ruitenwisser

Past perfect en is identiek aan originele ruitenwisser van VW UP.

• Beschrijf uw aankoop: Prima

Over nieuweruitenwissers.nl

Bosch Aerotwin ruitenwissers voor uw auto koopt u eenvoudig online in onze gespecialiseerde webwinkel. Naast ruitenwissers voor de voorruit kunt u hier ook de bijbehorende Bosch achterwissers, ruitenwisserbladen en ruitenwisserrubbers bestellen. Alles met gratis verzending! Bovendien ontvangt u bij aankoop van elke tweede ruitenwisser € 5,- korting op uw gehele bestelling. Zo kunt u bijvoorbeeld voordelig een achterruitwisser erbij bestellen! Daarnaast hebben wij ook een ruim assortiment olie, koelvloeistof, ruitenvloeistof, autopoets producten en vele andere auto onderdelen! Kijk gerust rond in onze webshop!