Overzichtelijke website, niet duur en snelle levering.

Uitstekende levering.

Product is zeer naar wens, heb gelijk extra besteld om geen verzendkosten te hebben.

Levering later dan voorzien

Bestelling zelf ok

Iets minder snelle levering

Voor 17u besteld, de volgende dag thuis, was niet helemaal correct. Er zat een dag tussen. Tot nog goeie service.

Duidelijke website, met prijzen vergelijken kwam Allesvoorparket als goedkoopste uit de bus. De houdbaarheidsdatum is ook lang zodat je gerust wat extra kan bestellen zodat bezorgen gratis is.

Bestellen en afleveren top

Goede prijzen en snelle levering

Online besteld en s'anderendaags geleverd, zeer tevreden.

Niet zoals verwacht

De kleuren waren heel anders dan verwacht. Donker eiken is te licht ook experts zeggen dat.

Snel en reactief

Alle bestellingen de dag later om 11u geleverd! Bij vragen; meteen antwoord Handleidingen en alle product data zijn beschikbaar Eventueel nog tips & Tricks op de website zetten? Om je vloer te behandelen?

snel en niet duur

Binnen een dag precies het goede

Snelle levering en netjes verpakt!

Vanaf bestellen tot leveren, ben ik goed op de hoogte gehouden. Snelle levering en goed verpakt.

Correcte en snelle levering.

Goede snelle levering.

Goede prijs kwaliteit verhouding en echt snelle levering.

Makkelijk en snel!

Makkelijke online aankoop, prima producten in grootverpakking. Snelle correcte levering, goed verpakt!

Snel en professioneel

Fff

Had iets besteld maar dit was niet meer op voorraad Meteen netjes gebeld en binnen 2 dagen stond het geld weer op me rekening. De rest netjes geleverd binnen 1 dag. Geweldige service.

Goede en vlotte service

Prettig telefonisch contact en snelle bezorging.

Duidelijke website en snel geleverd

De website is duidelijk, bestelproces helder en levering volgens afspraak. Prima!

Fijn en uitgebreid telefonisch advies. Bestelling volgende dag binnen. Top!

Uitstekend!

Niets op aan te merken!

We zijn echt zo blij met de mooie stoel beschermers, het is echt van een goede kwaliteit. Onze bestelling is ook keurig verzonden. Ook het telefonische contact was zeer correct en vriendelijk.

Supersnel geregeld en bezorgd!

Lecol voor laminaat is een stuk goedkoper dan de gemiddelde winkel die Lecol verkoopt. Snel kunnen bestellen zonder gedoe met een account aanmaken en op het werk laten afleveren. Prima!

Overzichtelijk

Duidelijke site. Voldoende keuze voor wat ik wilde bestellen.

Gewoon goed

Via internet webshop besteld, alles goed gegaan.

Over Allesvoorparket.nl