Had spullen besteld voor goed 500 euro om een houten vloer te behandelen. Bij het voorbereiden van de vloer is de vloer dusdanig veranderd qua kleur en look dat we besloten hebben om laminaat te gaan leggen. Was wel even balen en zeker omdat we voor dat geld spullen gekocht hadden. Na een mailtje kregen we snel een reactie op onze mail en we hebben alles geretourneerd. Zoals in de voorwaarden staat is dit op eigen kosten, heb het dan over 6,95 euro. Kregen snel reactie dat ze de spullen hadden ontvangen en dat we het volledige bedrag terug kregen. Gezien bovenstaande in een woord super. Mij zou je niet horen over de 6,95 euro retourkosten. Goed en snel geregeld ga zo door.

Slecht

Product wat geleverd is zat onder de krassen. Ten tweede reactiesnelheid mail en de behandeling/afhandeling kan ik als teleurstellend beoordelen. Mij zien ze niet meer terug.

Goedemiddag, Wij zijn verrast door uw reactie en beoordeling! Er zitten inderdaad krasjes op de machine. Wij geven direct toe: dit hoort niet en we bieden u 2 opties om het op te lossen: 1. 10 euro compensatie 2. Machine omruilen Dit wordt allemaal per e-mail besproken waarbij u in de e-mail nog aangeeft "Dank voor je snelle reactie". We hebben om om de dag e-mail contact gehad; bij sommige webshops moet je minimaal 5 werkdagen wachten voordat u een reactie terug krijgt :) Volgens mij doen we dat helemaal niet slecht! De allerbeste optie is een gloednieuwe machine en die is u geboden. Naar ons inziens hebben wij zeer klantvriendelijk gehandeld. Het spijt ons dat u niet tevreden bent en mochten we nog iets voor u kunnen betekenen horen we het graag.

Goede service!

Als je product een latere levering heeft dan wordt je keurig op de hoogte gehouden.

Goed product en snelle levering

Goed product en snelle levering

Te kleine proefverpakking qua prijs

Snelle levering Ben altijd tevreden over de producten die ik bestel Nu proefsample besteld Vond deze duur tegenover de inhoud ervan. Bestel wel vaker proefverpakkingen van duurdere merken maar daar is de inhoud altijd iets meer

snelle en correcte levering

zocht een goede manier om onze vloer te beschermen tegen krassen door stoelen die over de vloer schuiven. Dit product voldoet uitstekend

correct

foutje in betalingsproces werd correct en snel rechtgezet

Great service

Great service

Snelle, correcte levering

Er zat een sticker op het product met info over de webshop. Handig, dan heb je dat bij de hand als het spul op is. Slim idee en handig voor de klant.

correct

Professionele website/omruiling en terugbetaling geen enkel probleem.

Corect

Behulpzaam , corect,en zeer snel geleverd naar Belgie aanrader!

correcte levering

Goed Snel en betrouwbaar

De bestelde attributen werden snel geleverd ,ik ben dik tevreden en die alles voor n redelijke prijs ,de parketvloer ligt er weer als n zonnetje bij. J.Kooper te 's-Gravenhage

Prima service en het artikel is snel verzonden.

Goede ervaring mee

alles perfekt gegaan

alles helemaal naar wens verlopen

Good delivery. Horrible product (Woca Stain Remover)

The delivery was very good but one of the products, the spot remover, turned out to leave white residue on my wood. I tried oiling up and cleaning the spot but the white stain is not being removed. Can someone help me figure out how to remove this white stain from the spot remover? THANK YOU!

Snelle levering, goed verpakt

Oprijd en naar verwachting

Niet veel aan toe te voegen. Makkelijk, duidelijke communicatie en oprijd geleverd. Wat wil je nog meer?

Snelle verzending en goede service

Ik heb een spraymoo van bona besteld welke na 1 week stuk was. Ik heb gelijk een nieuwe gekregen! Hele goede service

Positief, alles in orde!

Juiste product netjes op tijd geleverd.

Snel en goed geleverd.

Gewoon prima. Bestelling conform mijn bestelling uitgevoerd en geleverd.

Verkeerde kleur besteld, ruilen was zo geregeld en volgende dag al nieuwe olie binnen.

Zeer tevreden, snel, ongecompliceerd.

Over Allesvoorparket.nl

Allesvoorparket.nl is een webshop waar u werkelijk ALLES kunt kopen voor uw vloer; van installatie tot afwerking, van onderhoud tot vloerbescherming. Van oorsprong is Allesvoorparket.nl een parketspeciaalzaak. Vanuit die deskundigheid en dat netwerk bieden wij alles voor de installatie en het onderhoud van uw vloer online aan. U bestelt in onze webshop, maar krijgt dezelfde deskundige service als de bezoekers van onze showroom. Onze servicemedewerkers komen allemaal uit de praktijk en hebben samen meer dan 100 jaar ervaring in het leggen en onderhouden van parketvloeren en houten vloeren. Zij staan altijd voor u klaar. Bel ons dan ook gerust op 013 207 00 01.