Eerste keer dat ik hier mijn vloerzeep heb besteld. Alles erg vlot afgehandeld.

Makkelijk te bestellen, goede overzichtelijke site en keurig bezorgd. Naar alle tevredenheid

Super fijne webshop!

Super fijne webshop! Ik had een foutje gemaakt met bestellen en ze hebben dit zonder gedoe of meerkosten voor mij opgelost, heel fijn! Producten werden super snel en eerder dan verwacht geleverd. Ik zou er zeker weer bestellen!

Product werkte naar tevredenheid.

Vorig jaar hetzelfde product gebruikt maar teveel op de vloer gedaan waardoor de vloer lang bleef plakkern en je steeds voetstappen bleef zien. nu voor de tweede maal het produkt gebruikt en zo min mogelijk olie gebruikt met als resultaar na twee dagen een mooie vloer die niet plakt. Wel nog af en toe na gewreven.

De bezorging ging snel.

De eerste bestelling bij jullie bedrijf, en zijn erg tevreden. Ook het product, vloeibare was voor het pakket, werkt fantastisch, glimp als een spiegeltje!

Super service!

De website is heel duidelijk met alle informatie die je nodig hebt. De klantenservice is daarnaast ook super, snel een duidelijk antwoord op al mijn extra vragen!

Bestelde artikel snel geleverd.

Er was een probleem ontstaan. Dit is direct verholpen. Heel fijn.

Komen afspraken na, ook als ze er niets mee verdienen.

Ik heb mijn bestelling geannuleerd en ik had binnen 2 dagen mijn geld weer terug. Vind ik netjes.

Niet gekregen wat ik besteld heb.

Bij telefonisch contact werd gezegd dat het recht getrokken zou worden. Het ontbrekende nog niet ontvangen.

Goede en snelle service en levering

Het product is gewoon zeer goed en een mooie prijs .top

Alles vlot

Super vlot

Snelle goede levering

Een snelle en goede levering

Gewoon goed

Goei spul

Snel geleverd, duidelijk, goed verpakt

Snelle en correcte levering

Snel geleverd en hoefde er niet voor thuis te blijven, pakketje ging gewoon door de brievenbus. Geleverde vloerglijders van goede kwaliteit.

Duidelijke product omschrijving, snel geleverd. Netjes verpakt.

Super goed

Binnen 24 uur geleverd!

Goede prijs en snelle levering

De parketreiniger en onderhoudsolie werd de volgende dag geleverd en de prijs was prima.

prima artikelen maar niet goed verpakt

De pads werken prima, maar niet als je ze dubbelvouwt in een te klein doosje. Dan gaat de vouw er niet meer uit. Reeds telefonisch gemeld en ga er vanuit dat ik een nieuwe pad ontvang.

Heeft niet gewerkt

Stain is nog op mijn vloer.

Duidelijk en goed

De website maakt de koop makkelijk en duidelijk. Goed advies en ruime keuze

Fijne website en verzonden zoals aangegeven.

Prettige website en afspraken worden nagekomen.

Ringbaan-Zuid 376 5022GA Tilburg

013-2070001

Over Allesvoorparket.nl

Allesvoorparket.nl is een webshop waar u werkelijk ALLES kunt kopen voor uw vloer; van installatie tot afwerking, van onderhoud tot vloerbescherming. Van oorsprong is Allesvoorparket.nl een parketspeciaalzaak. Vanuit die deskundigheid en dat netwerk bieden wij alles voor de installatie en het onderhoud van uw vloer online aan. U bestelt in onze webshop, maar krijgt dezelfde deskundige service als de bezoekers van onze showroom. Onze servicemedewerkers komen allemaal uit de praktijk en hebben samen meer dan 100 jaar ervaring in het leggen en onderhouden van parketvloeren en houten vloeren. Zij staan altijd voor u klaar. Bel ons dan ook gerust op 013 207 00 01.