Vlot en accuraat.

Waar gemaakt dat was toegezegd.

Heel tevreden!!!!

Goede ervaring Snelle bezorging!!!!

Goed product en levering

Perfect product en levering

prima levering en snel

gewoon bestellen

Te snelle levering ik had ingevuld woensdag en kwam dinsdag maar we zijn er toch blij mee

Snelle goede levering!

Makkelijk te vinden

Bestelling prima verlopen

Bestelling prima verlopen

Prima service en website, snelle levering

Zeer behulpzaam per telefoon en snelle bezorging. Top!

goed, duidelijk, en voordelig

Snelle levering.

Goed product en snelle levering

Floorservice vind ik een uitstekende patketreiniger. Reinigt mijn parket grondig. Product is na bestelling snel geleverd

Snelle levering en erg goede productinformatie

Het is erg prettig dat er uitgebreide informatie op de site staat over het producten. Op die manier kan je goed tevoren hoe je het moet verwerken. De spullen zijn, zoals gewoonlijk, snel geleverd.

Vlug in huis Olie nog niet gebruikt

Prima kwaliteit en snel bezorgd!

Licht eiken rozetten (echt hout) besteld voor de CV pijpen door mijn PVC vloer. Voor het boren van de eerste gaten gebruikte ik niet een originele houtboor en aangezien ze in het midden niet vast zitten, was dit niet eenvoudig en niet mooi. Voor de volgende gaten heb ik originele houtboren gebruikt en dat was super simpel en topkwaliteit.

Rommel

De pad houder is veel te klein door de kracht van de motor van het boenmachine met de borstel erop danst het toestel op en neer waardoor je nadien pijn in de rug krijg Spijt dat ik het gekocht raad het niet aan voor mij is het rommel Doordat ik jaren ervaring en gewerkt heb met boenmachine wetrok nooit problemen gehad kon met een pinkje met het machine boenen of schuren.

Beste, Wat vervelend dat u problemen ervaart met de boenmachine XL-300. Dit horen we eigenlijk nooit over deze machine, we hebben hier zeer goede ervaringen mee. Had u al contact opgenomen met onze klantenservice om dit probleem te bespreken? Wellicht kunnen we de machine omruilen. Het is niet de bedoeling dat u ontevreden bent en al helemaal niet dat u rugklachten krijgt. Dat hoeft écht niet. We gaan contact opnemen voor een passende oplossing! Mvg Mirna Swaans van Allesvoorparket

Compleet en op tijd geleverd

Makkelijk en duidelijk bestellen

Goed advies

Zowel via whatapp als telefonisch advies gevraagd voor het afwerken van mijn vurenhouten wand/plafond. Snelle reactie, gied advies. Vervolgens makkelijk besteld en snelle levering. Top!

Snelle verzending en prima producten

Snelle verzending en prima producten

Hele goede service

In eerste instantie verkeerde kleur olie geleverd. Na 1 telefoontje werd de volgende dag de juiste kleur geleverd en een retourticket voor de foutief geleverde!

Eenvoudig onderhoudsmiddelen te vinden en te bestellen. Ook de betaling gaat eenvoudig en snel en bij eerste bestelling zelfs nog een korting. Bestelde product wordt de andere dag geleverd volgens afspraak. Concluderend een prima service van Allesvoorparket. Kan deze webshop van harte aanbevelen.

Snel en goed geleverd volgens afspraak

Goed gedaan zoals het hoort

Klip en en klaar en snel

Fantastische service en snelle levering

Fijne website, kort contact via de mail gehad en binnen een dag bezorgd.

Goed product en snel geleverd

Duidelijke website met een uitgebreid assortiment en een snelle levering. Vandaag besteld morgen geleverd

Ringbaan-Zuid 376 5022GA Tilburg

013-2070001

Over Allesvoorparket.nl

Allesvoorparket.nl is een webshop waar u werkelijk ALLES kunt kopen voor uw vloer; van installatie tot afwerking, van onderhoud tot vloerbescherming. Van oorsprong is Allesvoorparket.nl een parketspeciaalzaak. Vanuit die deskundigheid en dat netwerk bieden wij alles voor de installatie en het onderhoud van uw vloer online aan. U bestelt in onze webshop, maar krijgt dezelfde deskundige service als de bezoekers van onze showroom. Onze servicemedewerkers komen allemaal uit de praktijk en hebben samen meer dan 100 jaar ervaring in het leggen en onderhouden van parketvloeren en houten vloeren. Zij staan altijd voor u klaar. Bel ons dan ook gerust op 013 207 00 01.