heel erg goed

Kort geleden nog gesproken met de afdeling factuur etc en gesproken met een zeer begripvolle dame. Stom van me dat ik niet om haar naam gevraagd heb. Ze was heel professioneel en zeer begripvol in mijn situatie. Chapeau voor uw bedrijf Met vr gr Ton Sie

Super geholpen in een moeilijke tijd

Net als veel ondernemers in de crisis van Corona heeft argeweb een super nette oplossing voor ons geregeld.

Snelle reactie bij een storing

Al meer dan 10 jaar maak ik gebruik van Argeweb en ik heb nooit eerder een storing gehad. Maar gister lag dan toch een keer mijn email eruit. Mijn melding werd direct serieus opgepakt en ik werd netjes op de hoogte gehouden via het ticketsysteem. Communicatie is het belangrijkste als het om verstoringen gaat. Dik in orde dus bij Argeweb. Storing is na korte tijd netjes verholpen. Nog steeds een tevreden klant. Op naar de volgende 10 jaar!

Uitstekende ondersteuning

Argeweb biedt uitstekende ondersteuning voor de producten die ze aanbieden. De migratie van Hosted Exchange 2010 naar Exchange Online liep vlekkeloos, evenals de migratie van Exchange Online naar Office 365, een week later!

Al vele jaren helemaal top

Al sinds 1998 ben ik klant van Argeweb. Prima provider met een perfecte service.

~ Ondersteuning mét oplossingen: snel, vriendelijk, treffend ~

Ieder contact met Argeweb is feest - ja, zelfs de facturen, want ik krijg topservice (die ik nodig heb) voor een betrekkelijk zachte prijs. Argeweb scoort het hoogst vanwege het waanzinnig hoge niveau van de klantenservice: vlot (de telefoon gaat amper over), supervriendelijk, ontspannen (al ben IK in de stress!) en altijd met oplossingen à la minute.

Prettig

Nooit problemen gehad, gewoon stabiel

Snel duidelijk en overzichtelijk

Bij Argeweb beland na fusering, enorm tevreden over de interface op de website en altijd correct en vlot geholpen bij vragen. No-nonsense goed te bereiken hoster!

Snelle, adequate en vriendelijke oplossing van het probleem!

Snelle, adequate en vriendelijke oplossing van het probleem!

Fantastische service

zeer correcte en snelle service degelijke en snelle hosting ik ben een tevreden klant dus

al jaren klant

al jaren klant, geweldige service

Zeer vriendelijk, duidelijk en proffesionele advisering en hulp!

Kijk, daar hou ik nu van! ik werd snel, accuraat en duidelijk geholpen. Ondertussen werden ook de nodige aansluitingen en onvolkomenheden gemaakt. Een groot compliment is op zijn plaats

Fijne servicedesk bij Argeweb, oplossinggericht en heel klantvriendelijk.

Argeweb heeft mij goed geholpen na een wat moeizame migratie van de website. Persoonlijk, bijzonder vriendelijk en klantgericht.

snelle verwerking van verzoek

's Ochtends een verzoek ingediend, begin van de middag reactie dat ons verzoek is verwerkt in het account.

Mijn probleem snel en professioneel opgelost

Ticket aangemaakt, uurtje later al de oplossing. Ik hoefde zelf niets meer te doen. Ging alles maar zo makkelijk

Goed geholpen door en duidelijk!

Leuk gesprek gehad met medewerker! En goede service. Net als 'vroeger'

Goede service. Waar voor je geld. Niet de goedkoopste maar daardoor krijg je wel kwaliteit.

Uitstekende kwaliteit servers!

Via google terecht gekomen bij Argeweb. Zitten rond speuren en zag er goed en vertrouwd uit. Eerst klein pakketje genomen voor VPS maar al snel geupgrade naar het grootste. Allemaal vlekkeloos en geen problemen!

perfecte afhandeling

Iedere keer, als er iets is, word ik perfect te woord gestaan en worden oplossingen gevonden. Hoort natuurlijk… maar o zo fijn dat Argeweb dat steed maar weer doet! Dank,

Wij zijn nog maar kort klant van Argeweb maar de support die zij leveren is gewoon fantastisch. De migratie van Kpn naar Argeweb gaf wat problemen aangezien onze website niet meer in de lucht is. Zij doen er alles aan dit opgelost te krijgen. Als zij deze service ook voor de toekomst blijven leveren dan is dat meer dan we durven hopen.

top!

Ik host al jaren mijn websites bij Argeweb en ze zijn altijd heel snel. Nu werd ik weer heel snel geholpen met het verlopen van mijn certificaat. Dit scheelt mij honderden euro's omzet als mijn website eruit ligt.

Blij

Heel blij met Argeweb voornamelijk Mitchell,Jeffrey en Shanise bedankt voor jullie geduld en hulp!! Ik ben een blije klant :)

Al mijn vragen worden gelijk als het mogelijk is verholpen

Ik doe al een aantal jaren zaken met Argeweb en heb tot nu toe altijd prettig mijn verzoeken of problemen kunnen bespreken.

Snel

In 23 seconden was mijn vraag beantwoord. Binnen 2 minuten was de oplossing geregeld.

Uitstekend!!

Na het niet functioneren van diverse instellingen van de website en mailbox server werd het gelijk opgelost en een zeer goede service en oplossing geboden. Keep up the great work!!