Laden reviews...
Laden reviews...
6 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klantenfeedback wijst op stijgende prijzen, onduidelijke facturering en gebrekkige communicatie. Verhalen over contractwijzigingen zonder duidelijke toestemming en vervelende incasso's komen voor. De ervaring is overwegend negatief wat betreft betrouwbaarheid en klantwaarde. Klanten twijfelen aan de prijs-kwaliteitverhouding en aan de algehele dienstverlening.
In 2005 een contract afgesloten voor de looptijd van telkens 5 jaar. Dit is goed gegaan in 2010 en 2015 in 2020 blijkt echter dat ze eenzijdig de looptijd hebben aangepast naar 4 jaar. Door het bedrag dat geïncasseerd werd was dat niet opgevallen. In 2024 vind er weer een incasso plaats met ongeveer hetzelfde bedrag als in 2020 mij was niet opgevallen dat het een jaar korter was. In 2025 in de periode dat mijn vader is overleden is mij niet opgevallen dat ze opnieuw een bedrag incasseerden omdat het hier 2025 betrof dacht ik ok dat is weer voor de komende 5 jaar niet realiserende dat er in 2024 al een soortgelijk bedrag was geincasseerd. Dit jaar opnieuw een afschrijving, toen bleek dat ze het vanaf 2024 van een 5 jarige overeenkomst hadden aangepast naar 1 jaar. Als ik vervolgens direct na de laatste factuur die overigens is verzonden na het verstrijken van de verlengingstermijn (als ik dat voor die tijd had ontvangen had ik eerder kunnen reageren) is de boodschap u moet gewoon betalen,ondanks dat ik direct na ontvangst van de factuur het domein heb verhuisd en dus geen services meer afneem van argeweb/yourhosting
Beveelt niet aan
29 March 2026
Edwin Goud
Sliedrecht
We hebben in 3 jaar tijd een zeer grote prijsverhoging gehad, bijna 3x de oorspronkelijke prijs. Slechte communicatie met klantenservice. Nu zitten we voor een fractie van de prijs bij een andere hosting.
Beveelt niet aan
16 December 2025
H
Doirn
Verschrikkelijk. Ik betaal blijkbaar al 10 jaar voor een service pakket van een website die al jaren uit de lucht is. Mijn fout. Maar als ik dan vraag coulant te zijn, om dan de nieuwe rekening niet meer op te eisen aangezien ze al 9 jaar gratis geld hebben gekregen... Maar nee, incassobureau er bij. Naar. Ik snap niet dat je per sé geld wil verdienen boven een blije klant. Dan had je nu 5 sterren gehad wat meer oplevert in de toekomst. Bedankt argeweb!
Beveelt niet aan
16 December 2025
Jan
Vlaardingen
Na 2 jaren goedwerkende website kan nu homepage niet meer updaten. Geen enkele medewerking vanuit het bedrijf, reageren nergens op. Advies maak geen gebruik van Argeweb.
Beveelt niet aan
28 August 2025
Wim
Twello
Ga niet in zee met deze mensen. Als je een probleem hebt verschuilen ze zich achter Microsoft. Lig er nu al ruim een week uit met mijn zakelijke e-mail. Eindelijk aan de lijn wordt je weggedrukt en als het tegen 17.00uur loopt laten ze je wachten en verbreken ze je verbinden. Ze mailen dan terug uit naam van Yourhosting.nl Heel slecht allemaal.
Beveelt niet aan
11 August 2025
B
Woerden
21 jaar geleden klant geworden, sindsdien diverse keren verkocht. Nu dus sinds een paar jaar Argeweb/Yourhosting. Service is inmiddels beroerd, de kosten absurd. Ik heb zojuist, met heel veel moeite en vaak bellen naar Argeweb, alles overgezet. Kosten waren de afgelopen jaren van € 80 naar € 600 per jaar opgelopen, nieuwe partij doet het voor € 70 en heeft mij ook nog gratis geholpen met alles bij Argeweb wegkrijgen. Werkelijk absurd duur en absurd slecht. Ben dit overigens aan het schrijven terwijl ik in de wacht sta om telefonisch mijn contract te beëindigen, dat is de enige methode.
Beveelt niet aan
28 July 2025
Geee
Utrecht
Treurig de facturen zijn gewoon met 55% gestegen sinds eind 2023. Iedere keer een schepje er bovenop. Ik ben er klaar mee, en mocht je denken om hier een pakket aan te schaffen? Think twice!
Beveelt niet aan
22 January 2025
Dennis
Rotterdam
Veel te duur Onduidelijke nota's etc...
Beveelt niet aan
12 September 2024
Reinoud J. Slagter
Bussum
Ik heb hun diensten opgezegd voordat de nieuwe periode in ging. De opzegging is duidelijk te lezen op mijn portaal toch blijven zij facturen sturen met de ene naar de andere verhoging. Wegblijven dit is een graaiers club. Heb al meerdere emails gestuurd met bewijsstukken die zij zelf ook kunnen lezen op mijn portaal. Zonder resultaat of terugkoppeling. Uiteindelijk zet ik er maar een jurist op.
Beveelt niet aan
28 May 2024
Wim
Almere
Ik herroep mijn positieve reactie van 14 10 2020 in deze rubriek. Argeweb heeft mij ernstig teleurgesteld door absurde facturen voor onduidelijke diensten.
Beveelt niet aan
20 May 2024
A.J.Dekker
Malden
Domeinen vastgelegd bij @argeweb @ArgewebSupport, onderdeel van @Yourhosting niks aangekondigd van verlenging maar sturen een mail dat de verlenging van een jaar automatisch verwerkt is a €21,99 per .nl domein. Absolute oplichting! Walgelijke manier van zaken doen. Doe er je voordeel mee en haal alles weg bij Argeweb en Yourhosting.
Beveelt niet aan
16 April 2024
Steffen Boskma
Haarlem
ArgeWeb is een slordig en gemakkelijk te manipuleren bedrijf. Een onverlaat die toevallig het adres en de naam van mijn moeder van 87 kent vraagt vrolijk een website voor haar aan en vinkt automatisch incasso aan en ArgeWeb begint zonder enige controle met incasso te dreigen als mijn moeder niet betaalt. Wat moeten ze zich diep schamen dat het zo gemakkelijk is om zoiets doen. t beloofd alles te verwijderen. Maar mijn moeder krijgt vrolijk weer een dreigbrief van jullie . Willen jullie dit direct in orde maken en een bos bloemen bij mijn moeder bezorgen en veel excuses maken dat jullie zo’n gemakkelijk te manipuleren bedrijf zijn .
Beveelt niet aan
2 April 2024
E
Breda
Ik was lange tijd een tevreden klant. Inmiddels ben ik teleurgesteld en heb die aanbieder gewisseld. Uitgangspunt was een buitenproportionelle prijsverhoging op die al hoge prijs. OK, hun keuze. Mijn teleurstelling heeft echter met de communicatie van de prijsverhoging en afhandeling van de overstap te maken. Ik ben over de prijsverhoging geinformeerd via een misleidende email met factuur kort voor de verlenging, te kort, om binnen een redelijk termijn van twee weken op te zeggen. De verdere afhandeling is buiten gewoon onprofessioneel en niet rechtskonform. Het gedraag herinnert mij aan **********.
Beveelt niet aan
23 February 2024
Achim
Schiedam
Wij zijn als IT bedrijf 15 jaar klant bij Argeweb. Altijd zeer tevreden geweest. Sinds de overname door Yourhosting is het een groot drama geworden! We zijn GOLD partner en brengen dus behoorlijk wat omzet naar Argeweb. Keer op keer gaat het mis, wordt er niet op tickets gereageerd, of krijg je een helpdeskmedewerker aan de lijn die totaal niet begrijpt hoe ernstig de situatie is als je een domeinnaam verhuisd, na 3 dagen nog niets geregeld is om vervolgens een onbeschoft kereltje (Jordi) aan de lijn te krijgen. Wij zijn voornemens om alles weg te halen bij Yourhosting....wat een balletent!!
Beveelt niet aan
13 October 2023
Alexander
Moordrecht
Je staat minimaal 20 minuten in de wachtrij. Als je iemand te pakken krijgt begrijpt die het zelf ook niet. Als je er niet uit komt wordt er “ticket” aangemaakt. Wacht je een week lang op reactie en komen ze met een antwoord wat totaal niet je vraag is. Ik zou niet meer opnieuw bijgaan
Beveelt niet aan
4 October 2023
Floor
Groningen
PAS OP! **********, na een opzegging een creditnota ontvangen, wacht inmiddels al langer dan een maand op die terugbetaling, nooit wat ontvangen, denk dat ik mijn geld nooit meer terug krijg. Pas op voor deze **********! Contact maken met de klantenservice is ook nog een kunst. Ben al meerdere jaren klant, maar na die overname is alles bergafwaarts gegaan. Dus, weet wat je doet als je met deze partij in zee gaat!
Beveelt niet aan
23 September 2023
Kai
Wd
Ik ben jaren klant geweest bij Argeweb, jaren tevreden geweest. Je betaald hier de hoofdprijs van alle webhostingproviders in heel Nederland, maar hebt daarvoor wél een enorm fijne en behulpzame telefonische klantenservice voor terug. Wat je bij andere partijen weer niet hebt. En dat was waarom ik voor Argeweb koos. Sinds Argeweb is overgenomen door Your Hosting, geven zij aan dat ze telefonische klantenservice eigenlijk niet meer doen, zijn onvriendelijk en kortaf aan de telefoon en geven zelfs aan dat je een lastige klant bent. Ondanks dat, betaal je nog steeds wel dezelfde prijzen. Het is vaak ene Jordi die op de telefonische klantenservice zo onvriendelijk is en weinig moeite wil doen richting klanten. Ik ben na ruim 5 jaar, nu met 9 websites bij ze weggegaan.
Beveelt niet aan
21 April 2023
Selina
Breda
(Automatische vertaling...) Blijf uit de buurt van Argeweb! Ik heb enkele domeinen overgedragen aan Argeweb, na een jaar besloot ik deze te verhuizen naar een andere registrar voor de ICANN-vervaldatum, maar ze stuurden een valse factuur waarin ze smeekten om geld, zelfs als ze niet de verwachte service boden. Een domein loopt af in augustus 2023 maar ze stuurden een factuur in december 2022... wat een grap! Het lijkt erop dat dit bedrijf zaken doet op een onethische manier, ik hoop dat ICANN dit kan stoppen. Ik raad aan deze bedrijven te mijden! Stay away from Argeweb! I transferred some domains to Argeweb, after one year I decided to move those to another registrar before ICANN expiration but the sent a **** invoice begging for money even if they are not providing the expected service. One domain is due to expire in August 2023 but they sent invoice on December 2022... what a joke! Seems this company is running business in an unethical way, hope ICANN can stop this. I recommend to AVOID this companies!
Beveelt niet aan
20 January 2023
SP
IT
Argeweb stuurt tot heden post naar mijn inmiddels 2 jaar geleden overleden vader. Kennelijk was zakelijk account van kpn zomaar overgenomen door Argeweb. Wisten wij niet. Account opgezegd per mei maar nog steeds brieven en verzoek om betaling. En steeds post gericht aan papa. Schandalig! Mijn moeder ligt daar wakker van. Telefonisch krijg je dit bedrijf niet te pakken en per mail is het standaard werk. Geen excuses geen aanpassing. Niks. Ik heb nu gemaild want voor mijn moeder is de confrontatie te emotioneel. Ik hoop dat er live contact volgt en dat de zaak wordt afgedaan!
Beveelt niet aan
30 July 2022
Bianca
Oisterwijk
Mijn hostingprovider is overgenomen door Argeweb. De migratie is bijzonder rommelig verlopen. En voorheen betaalde ik nog geen 100 euro per jaar. Nu krijg ik ineens maandelijks facturen. Totale kosten: meer dan 500 euro per jaar! Ongelofelijk, wat een ********ij...
Beveelt niet aan
13 May 2022
Peter
Overloon
Opgelicht. Domein gehad via argeweb, via de mail een aantal opgezegd. Nu kunnen ze mijn mail niet vinden en krijg ik een rekening van 700 euro. Pas op!
Beveelt niet aan
23 February 2022
fam van der Pool
Nijmegen
Goede overgang naar Argaweb. Geen enkele mail verloren hetgeen niet bepaald standaard is. Website met kleine vertraging door Argeweb geplaatst. Was geen enkel probleem voor ons. Sofar so good. Prof of the pudding is eating maar daar heb ik veel vertrouwen in. Ga zo door,
Beveelt aan
17 July 2021
Cees Dekker
Amsterdam
Zonder bericht gemigreerd van Internedservices naar Aaaarghweb. Gevolg: ruim 36 uur geen mail. Slechte helpdesk. Geen communicatie. Net weer online: mails verdwenen, documenten verdwenen. Geen excuses voor het geklungel. Wat een prutsers!!!
Beveelt niet aan
27 January 2021
Hans
Amsterdam
Beste Hans,
Allereerst vervelend om te vernemen dat de migratie naar Argeweb niet vlekkeloos is verlopen. Dat is natuurlijk nooit de bedoeling en excuses dat het zo is gelopen.
Mijn collega die verantwoordelijk is voor de Servicedesk zal contact met je opnemen om het een en ander te bespreken zodat er samen gekeken kan worden naar een oplossing.
Tot slot, ons doel is om te zorgen dat klanten bij Argeweb naar volle tevredenheid van de diensten gebruik maken. Wij betreuren het oprecht zeer dat dit ons in jouw geval niet gelukt is.
Ik ga er vanuit dat na het telefonisch contact een passende oplossing is geboden.
Met vriendelijke groet,
Manon
Dankzij Jeffrey K. van Argeweb kan ik nu gebruik maken van office 365 met import van mijn oude data (8jaar) exchange omgeving. Dit ging niet zinder slag of stoot en na 2 dagen zwoegen heeft hij het voor elkaar gekregen. Lang aan de telefoon, maar altijd vriendelijk en behulpzaam. Topmedewerker! Aanwinst voor het bedrijf en mij als klant.
Beveelt aan
28 October 2020
Freena
Rhenoy
Dit is de ergste helpdesk die ik ooit gesproken heb, terwijl je je vraag nog aan het stellen ben, onderbreken met de vraag: waarom je nu eigenlijk bel? Ook op een toon van: hoe durf je te bellen? Ik ga direct opzeggen en overstappen. Terwijl mijn email-account is gehackt wens ik niet zo behandelt te worden.
Beveelt niet aan
23 October 2020
Evert
Veenendaal
Noordzee 10/
3144DB Maassluis
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops