Prachtige sieraden voor mijn vrouw en dochter van 8 maanden!

Geweldig, echt topklasse en een aanrader. Enkele weken geleden had ik de bestelling ontvangen, deze was heel erg leuk verpakt. Het ging om een armbandje voor mijn vrouw en dochtertje van 8 maanden welke prachtig met de hand is gemaakt door Laura. Deze heb ik op onze trouwdag aan ze gegeven en ze vonden het een fanatisch cadeau! De communicatie met Laura verliep ook erg fijn. Dit kon via app, zodat ik daar mijn vragen aan haar kon stellen en ik kreeg snel reactie terug! Bovendien was de levertijd veel sneller dan gedacht! Dankjewel voor de Service!

Bestelling ontvangen, was gewoon al ontzettend leuk verpakt en ht armbandje ziet er fantastisch uit. Weet zeker dat mijn dochter het fantastisch gaat vinden. Een echte aanrader en ik kom zeker nog een x terug want er staan fantastisch mooie dingen op de site, top

Weer heel fijn geholpen en super tevreden met het armbandje

Dit is de 2e keer dat ik zelf een armbandje bestelde als cadeautje voor iemand anders. 2 keer een "probleem" gehad wat niet aan de eigenaresse lag. Maar alle 2e de keren heeft de eigenaresse het helpen oplossen! Echt top service en zulke mooie armbandjes.

Super snelle vooral vriendelijke service

Ik heb mijn armbandje gister rond een uur of 2 besteld. Laura reageerde snel op de vragen die ik haar via app heb gestuurd en omdat het een spoedje was heb Laura mijn armband binnen een dag verstuurd. Ik heb dus nog geen 24 uur hoeven te wachten. Het armbandje is super mooi en sluit goed aan. Dankjewel voor de goede service

Met liefde gemaakte prachtige sieraden

Heel blij met mijn armband en de goede service van dit bedrijf.

Fantastisch, origineel en persoonlijk

Prachtig ingepakt armbandje voor onze newborn. Het idee was om het voor speciale gelegenheden om te doen, maar het is zo leuk dat ze het elke dag draagt.

Mooi sieraad, netjes verpakt

Heel blij met mijn ketting

Mooi, goed en snel!

Prachtig sierraad, mooi verpakt en snel geleverd! Super cadeau!

Prachtige sieraden,erg leuk verpakt en heel goede service

Alles was snel klaar, een oneffenheidje werd meteen vervangen. Heel tevreden

Prachtig armbandje!!

Op de site stond dat de levertijd wel 3 weken kon bedragen. Volgens mij had ik het na 2 of 3 dagen al binnen. Prachtig armbandje met maandsteentje. Een blijvend cadeautje voor mijn lieve nichtje. Leuk verpakt ook.

Stevige, mooie juwelen Zeer tijdloos

Mooie persoonlijk armbanden, subtiel en stijlvol

Mooie producten, met aandacht gemaakt. Fijn dat er vooraf persoonlijk afstemming was over de bestelling

Geen geboorte steen ontvangen bij mijn bestelling van de maand juni

Ik heb m’n bestellingen netjes bezorgd gekregen en ben dik tevreden over de service het armbandje en geboorte steentje. Nogmaals dankje wel voor de goeie snelle service Laura. Groetjes...

Het is een supermooi orgineel cadeau om weg te geven

Fijne snele service, mooi verpakt in een woord TOP

Erg mooi!

Prima en vlotte bezorging. En erg verzorgd opgestuurd. Erg mooi !!

Tot in de puntjes verzorgd

Ik heb een armbandje voor mijn kleindochter besteld, zag er perfect verzorgd uit, goede communicatie, persoonlijk en attent. Het pakketje was een feestje om te geven! Een aanrader!

Ik heb een prachtig baby armbandje ontvangen, wat ook nog eens zeer mooi ingepakt was. Mijn dochter en schoonzoon waren er erg blij mee.

goede kwaliteit!

Mooie website waar eenvoudig de voorkeuren zijn in te vullen. Vanzelfsprekend duurt de levering wat langer als alles handgemaakt wordt. En het eindresultaat was helemaal top!

Snelle levering in mooie geschenkverpakking. Helaas was armbandje nog te groot. Na mailcontact armbandje opgestuurd en weer netjes, op maat, terug gekregen.

Weer een prachtig armbandje nu voor mijn schoondochter.

Top verpakt en prima kwaliteit

Erg mooie set moeder, dochter armbandjes aangeschaft. Voel erg goed in de smaak, is van goede kwaliteit en werd prachtig mooi verpakt door de brievenbus geleverd. Zeker een aanrader voor een speciaal kado!

Mooi product, keurig geleverd.

De ketting die ik besteld had is erg mooi. Keurig geleverd in een net doosje met briefje. Aan alles is te merken dat het met aandacht gemaakt en verpakt is.

GEWELDIG!♡

Van beide kindjes een armbandje laten maken. Super fijne,vriendelijke en snelle service! Armbandjes zijn heel mooi en zijn nu na bijna 1,5jaar dragen nog net zo mooi!

Kom zeker een keer terug.

Een prachtig sieraad, ook snel geleverd en heel erg mooi en met zorg ingepakt. Ik ben zeer tevreden en ik kom zeker een keer terug.

Super leuk!

Vooral de persoonlijke boodschapjes er om heen, mailtjes e.d. Gewoon leuk geformuleerd!

Over LOVY luxe kindersieraden

LOVY bestaat sinds 2008 en heeft het mooiste aanbod persoonlijke zilveren sieraden voor baby, kind & mama van Nederland en België. Ik (Laura) maak speciale sieraden voor jou en je kindje(s). In de webshop vind je een ruime keuze aan kettingen, armbanden en bedels: van de allerkleinste maatjes tot volwassen maten. Alle sieraden zijn origineel ontworpen door LOVY. De onderdelen van mijn sieraden zijn gemaakt van door-en-door echt zilver. En ik kan aan vrijwel elk ontwerp een naam of datum voor je toevoegen. Speciaal voor: Moederdag, verjaardag, geboorte, doop, communie en bruiloft.