zeer goed

goede uitleg van het product.

Niet fijn door bezorging elders

Helaas kon ik niet zelf een locatie invullen voor aflevering. Vervolgens is het op weer een andere locatie dan gezegd afgesproken. Dit vond ik een écht minpunt omdat het ook behoorlijk uit de buurt was. Het heeft niets met het product te maken.

U had bij uw bestelling de keuze uit 15 afhaal locaties in uw woonplaats. Er zou er dan altijd wel 1 in de buurt moeten kunnen zijn. Uw pakket is dan ook afgeleverd op de afhaal locatie die u bij uw bestelling heeft aangevinkt.

Uitstekend en snel

Prima, snel

Besteld en de goede levering snel in huis

Snelle reactie en een snelle levering

Heel tevreden

Eerste keer maar niet de laatste keer

Na bestelling duidelijke informatie dat artikelen besteld moesten worden dan weet je waar je aan toe bent. Alles goed verpakt bij levering.

Algemeen goed.

Algemeen goed. Wacht wel altijd of jullie een goede aanbieding hebben. Alleen duurt lang voordat je het per post heb. En ik gebruik een merk dat jullie verkoopt en nog betaalbaar is.

Duidelijke webshop Vlotte levering Geen verzendkosten

Hele fijne service.. had het fout gedaan. Andere dag in huis!

Prima bedrijf

Makkelijk bestellen en snelle levering.

Goed en snel.

Producten in orde en vlot geleverd.

Bestelling snel geleverd

Na even zoeken het product gevonden wat ik zocht . En is het snel geleverd

Komt na wat ze beloven .

Een duidelijke site , makkelijk bestellen en de bestelde goederen worden netjes verpakt verzonden . Verzendlijst is precies zoals aangegeven. Ik ben tevreden . Ik ben heel blij dat ik de producten van Nouvital ook online kan bestellen.

Handige site, bestelling netjes afgeleverd

Bestelling keurig netjes verpakt

Snel en perfect

Levering was snel. Belangrijker nog de producten zijn prachtig, voldoen volledig aan de verwachting en niet duur.

100% Top

Snelle levering, alles volgens bestelling, prima product, uitstekende website.

Eenvoudige website. Prima informatie over m’n bestelling en bezorging zoals belooft. Keurig netjes afgeleverd.

Fijne webshop

Mijn eerste keer besteld (kende de shop nog niet). Snelle nette levering. Leuke producten. Niet bij alle producten ingredientenlijst(bestanddelenlijst) vermeld. Met name in.v. m. Allergieën o.a.

Super goed

Zeer snelle levering en goed verpakt Goede producten

Snelle verzending, goed verpakt, goed product

Snelle verzending, goed verpakt, goed product

Slechte klantenservice

Een tijd terug heb ik contact gezocht via de mail omdat ik mij afvroeg wanneer mijn pakketje geleverd zou worden. Op deze mail kreeg ik zo’n brutale reactie. Ik kreeg een uitleg met op die dag heb je hem besteld, dan duurt het zoveel dagen, koningsdag is een feestdag dus dan doen ze bij de post niks. Nou ik vond het zo brutaal, er werd net gedaan of ik dom ben. Ga hier nooit meer bestellen in ieder geval!!

Zeer snelle levering

Artikel niet voorradig, betaald, na een week nóg geen geld terug

Iets besteld op de website, dient meteen betaald te worden, order door hun geannuleerd want niet voorradig. Zou mijn geld met een paar dagen terug op de rekening krijgen, na een week nog niets. Contact opgenomen, geen antwoord. Zeer slechte ervaring, wordt gewoon genegeerd.

Het bedrag is 2 dagen geleden naar u terug gestort via Mollie. Wij hebben een mail zonder enige tekst ontvangen van iemand met dezelfde achternaam als de uwe. Maar uiteraard hadden wij geen enkel idee wat hiervan de bedoeling was.

Zeer goede klantenservice

Ik stuurde een mail nav een bestelling en kreeg zeer snel antwoord Dat gebeurt tegenwoordig niet vaak meer

Altijd snelle levering

Goede producten, ben heel tevreden over Beautyshoppers!