Snelle levering van de bestelde artikelen.

De ene dag bestelling geplaatst, de andere dag geleverd. De te bestellen artikelen zijn altijd voorradig.

supersnelle levering, kwaliteit product is top

altijd goede service, producten worden snel geleverd, erg tevreden

Altijd super snel binnen

Perfekte artikelen

Make site mag wat duidelijker. Moeilijk te zien welke kleur een oogpotlood heeft. Moest zelf een bruine hebben was niet te zien, ook omdat er alleen maar nummers staan en geen kleuren. Verder was alles overzichtelijk , en snel geleverd.

Wij nemen de teksten en foto's over van de groothandel. En daar moeten wij het mee doen. Er zijn bijvoorbeeld 4 verschillende bruintinten en 5 verschillende grijstinten in het assortiment. Veel klanten hebben bij bijvoorbeeld de schoonheidssalon of ICI Paris al eens een kleurtje aangeschaft en bestellen dan online dezelfde kleur. En als klanten ergens niet uitkomen kunnen ze het natuurlijk altijd vragen en kunnen wij aangeven welk nummer het dichts bij de wens in de buurt komt. Overigens kan er ook op het bovenste plaatje geklikt worden zodat er een grote foto in beeld komt en de kleur op het uiteinde en de dop duidelijker te zien is.

Altijd prima geregeld en snel in huis

Jullie hebben mijn producten, leveren snel, er zitten altijd een paar monstertjes bij.topservice dus.

Snel, goede producten

Mijn eerste ervaring met dit bedrijf. Snelle levering goede producten Ik ben er blij mee

De afhandeling was klantvriendelijk en plezierig

Zeer tevreden!

Snelle levering!

Prima, goede en snelle levering

Op de website is het even zoeken omdat er heel veel producten op staan. Ben zeer tevreden over de bestellingen, prijzen en levering

Snel geleverd, goed verpakt

Ik werd goed op de hoogte gehouden over de voortgang van de bestelling en levering. Netjes verpakt en snel geleverd.

Een hele goede ervaring. Goeie service / bezorging.

bestelling was bijzonder snel en goed bezorgd. Fijn.

Blij dat jullie Odol mondwater nog kunnen leveren!

De levering was ook snel maar omdat ik geen informatie had gekregen over de bezorgdag ging het mis met de levering. Ik was wel thuis maar zat buiten en heb de bel niet gehoord. Met KDZ telefonisch afgestemd wanneer het product dan afgeleverd zou worden.

Altijd snel geleverd

Uitstekend!!!

Prima producten en snelle levering

Prima producten en snelle levering

Overzichtelijk en snel bezorgd. Fijne producten.

Goed en snel.

Duidelijke site Groot assortiment Gemakkelijk bestellen Snelle levering

Snel en betrouwbaar

Bestellingen komen altijd binnen afgesproken tijdstip

Goede ervaring.goed geregeld en prima

Goede ervaring.goed geregeld en prima

Mooie producten

Mooie producten

Snel en compleet!

Goede website en altijd snelle levering

Snelle levering en goede producten

Snelle levering en goede producten

Pruma goede service, snel....

prima!!!!

Goede en snelle service. Bestelling wordt netjes afgeleverd.

snelle bezorging

duidelijke site, en snelle bezorging