Tot nu toe niet goed

8 oktober jl ontving ik het product ultrasun face anti-age spf30 tinted honey. Tot mijn spijt moest ik dit op 11 oktober retourneren omdat het pompje van het ‘flesje’ niet functioneerde waardoor er niets uitkwam. Ik heb het artikel dan ook teruggezonden met het verzoek mij een ander exemplaar toe te zenden. Tot nu toe heb ik nog niets gehoord of ontvangen. Het betreft ordernr. ORD25598.

Het is jammer dat u niet volgens de retourvoorwaarden die in onze webshop vermeldt staan hebt gehandeld. Dan hadden we naar een juiste oplossing gezocht (al dan niet na contact met de groothandel) en zo hadden wij ook wat tips kunnen geven waardoor het product wellicht wel uit de flacon zou kunnen worden gehaald. Aangezien wij onze producten via een fulfilment bedrijf laten verzenden ontvangen wij 1x per week een notificatie van eventuele retourzendingen. Aangezien wij van u geen notificatie omtrent een geplande retourzending vernamen konden wij daardoor pas later een reactie geven. Inmiddels hebben wij het probleem opgelost.

Juiste bestelling snel gestuurd.

Overzichtelijke website duidelijk overzichtelijk welke producten je wil bestellen. Producten worden snel gestuurd.

Altijd goed

Snelle levering, duidelijke website en een groot assortiment. Wat ook fijn is dat wanneer het mogelijk is de bestelling als brievenbuspakketje wordt verstuurd!

Goed geregeld

Snelle Actie goed geregeld

Prachtige producten

Waar kan ik Dr.Eckstein schoonheidssalons vinden?

U vindt deze op https://doctorecksteinnetherlands.nl en dan onder het kopje locaties specialisten.

Goede snelle levering

Goed betrouwbaar

Volgens afspraak binnen En een goed ptoduct

Snel geleverd en goed verpakt.

Zeer tevreden!

super snelle levering

alles op voorraad en snelle levering

Prima webshop.

Duidelijke website en praktisch in gebruik.

Goede en snelle service

De enigste die mijn merk verkoop

Zeer snelle levering en producten altijd op voorraad

Overzichtelijke website met goede omschrijving van de producten, veel keuze in merken, snelle levering.

Prima service product snel in huis

Snelle service product snel in huis!

Makkelijke site, snelle levering, keurige communicatie per e-mail over bestelling, uitstekend

Goede website

Snelle levering.

Prima levering

Producten ken ik en de levering verloopt goed

Pakketje snel ontvangen met leuke proefmonsters erbij

Nette service

heel goed

Vlugge levering

de bestelling werd snel en keurig geleverd.

Prettig om daar te bestellen, duidelijke website

Snelle levering.

Produkt was iets beschadigd. Levering super snel.

Altijd erg goed

Alles prima verlopen

Vlekkeloos

Snelle levering en veel keuzes bij betalen en waar je het pakje geleverd wilt hebben.