Levering OK, Corten OK.

Zeer tevreden.

Snel geleverd. Cortenstaal borderrand met bijbehorende hardhouten paaltjes. Prima kwaliteit.

Snelle goed verpakte levering, mooi mos!

Duidelijke site. Bestelling vlot verzonden, maar door DHL traag bezorgd, maar daar kan compleetgroen.nl weinig aan doen. Ik ga zeker vaker bestellen bij compleetgroen.nl.

Snel en netjes

De bestelling was zorgvuldig ingepakt en snel verzonden. Ik ben er erg blij mee

Top service , mooi materiaal

Gewoon GOED

Compleet Groen is super!

Heb een Corten stalen tuinschutting van Adezz besteld bij Compleet Groen. Superb klantenservice, snelle responsetijd en scherpe prijs.

Geweldig hele goede service

Brander besteld maar de vonkontsteking werkte niet contact opgenomen werd meteen gehandeld en nieuw onderdeel geleverd top service

Snelle levering, goede kwaliteit

Super degelijke kwaliteit, snel geleverd, houtopslag voldeed geheel aan de verwachting en voor een redelijke prijs

Mooie plantenpotten en goede service

Mooie plantenpotten met een verweerde en tegelijkertijd chique uitstraling. Door het ruwe oppervlakte is het een plantenpot die slakken mijden waardoor de planten niet opgegeten worden. De potten worden goed ingepakt verzonden en je wordt keurig gebeld als de verzending verlaat is.

Mooie vuurschaal, goed afgeleverd

Super mooie waterschaal!

Een prachtige waterschaal besteld, snel verzonden en heel erg netjes verpakt. Zeer tevreden dus.

Alles was goed

Is een hele mooie schotel

Top op tijd geleverd.Vlotte service.

Top op tijd geleverd.Vlotte service.

Prachtige cortenstalen bak, op tijd geleverd!

Éen eyecatcher in onze voortuin:, de cortenstalen bak zonder bodem, met daarin een boompje, plantjes en een lampje om het 's avonds te verlichten. Super blij zijn we met het resultaat. De roestafzetting die we zo mooi vinden kwam er al op na 3 dagen (en met behulp van wat zout water in een spuitflacon.

Snelle levering, goede oplossing van probleem.

De levering was zeer snel. Eén onderdeel miste, maar werd na melding gelijk nagestuurd

Super snelle levering !

Heel mooie potten ontvangen, zeer goed verpakt.

Vlotte levering

Snelle levering en de kwaliteit van de cortenstaal plantenbakken is top!

Snelle levering en service

Snelle afhandeling van de bestelling en het product is van goede kwaliteit. Zeer tevreden!

Een beschadigd product ontvangen

De vijver was ontzettend vies, er staan zelfs voetstappen op. Hoe? Verder was het product heel vies en al roestig. Na het schoonmaken met een hogedrukreiniger kwamen alle beschadigingen in zicht. Kortom ik moet die vijver/vogelbad laten zandstralen en opnieuw laten spuiten. Het is dat ik niet direct heb kunnen kijken maar anders had ik dit nooit besteld.

Beste Sander, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Jammer om te horen dat u niet helemaal tevreden bent over de waterschaal cortenstaal. Onze schalen worden bijna altijd ongeroest afgeleverd. Het roesten van de waterschaal is een natuurlijk proces dat begint zodra deze bij u in de tuin staat. Eventuele krasjes zijn binnen een aantal weken niet meer zichtbaar door de roestlaag. Het is dus niet nodig om de waterschaal te stralen en te spuiten. Uiteraard had u de waterschaal mogen retourneren en misschien kunnen kiezen voor een gepoeder coaten waterschaal. Hopelijk kunt u toch met veel plezier van uw schaal genieten!

Zonder meer uitstekende service

Perfect !

fijne leverancier

snelle correcte levering van de materialen, en goede communicatie

zeer goede prijs/kwaliteit, snel en correct geleverd

Duidelijke webshop goede prijs

Eenvoudige en overzichtelijk webshop, na bestelling via e-mail geïnformeerd over de levering die paar dagen later op de aangegeven dag netjes en vriendelijk werd bezorgt.