Prima eerste ervaring met deze winkel

Goede prijs-kwaliteitverhouding en snelle verzending

Eerste aankoop

Enkel een vraagje.....is dit product wel cortenstaal..?Roestproces gaat traag of heb ik te weinig geduld. Maar bij eerste aankoop betaling en levering perfect. Mvgr. J-P

Goedendag meneer, Hartelijk dank voor uw eerlijke review. Zoals in de mail besproken duurt het natuurlijke oxidatieproces ongeveer 4-6 maanden. Mocht u nog vragen hebben dan helpen wij u graag! Hartelijke groet, Het team van Compleet Groen

Zeer plezierig, snelle bediening, snelle beantwoording.

Vandaag besteld, morgen in huis. Aanvullende vragen over het product wordt per omgaande beantwoord. Prima service.

Snel en goed verpakt geleverd!

Mooie waterschaal. Snel geleverd. Heel tevreden. Value for money!

De prijs is aantrekkelijk en de service uitmuntend.

Ik heb een inbouwset vuurtafel gekocht. Goed advies over de afmetingen en de accessoires. Ook de nazorg is prima. En de prijs is zeker concurrerend te noemen.

Makkelijk te bestellen via website

Pakket corten staal besteld ,eenvoudig te plaatsen , duidelijke handleiding op de verpakking. Zijn er zeer tevreden mee

Perfecte service

Zeer correct bedrijf in omgang met zijn cliënten.

Snelle duidelijke levering

Snelle duidelijke levering

Product is op tijd en in goede staat geleverd. Vriendelijke en behulpzame bezorger.

Gewoon top!

Erg fijn via de mail geholpen, mooie aanbieding gedaan en de levering was er ook super snel!

Prachtige schaal!

Bezorging prima en de schaal staat mooi.

Prima kwaliteit sedum cassettes

Eenvoudig neer te leggen en goede kwaliteit planten

Snelle service, jammer van late levering op de dag. Maar goed opgelost.

Super levertijd van een aa tal dagen. Op de dag van levering was levering niet binnen gesteld tijdvak. Uitei delijk heb ik zelf gebeld hoe lang het nog zou duren. Er was iets mis gegaan en het was onbekend hoe lang het nog zou duren. Pakket kon in tuin geplaatst worden, zodat ik wel mijn afspraken kon afhandelen. Tip: geef even door dat het later wordt. Dan kan ik daar rekening mee houden. Verder heel mooie plantenbakken. Het staat fantastisch.

Goedendag, hartelijk dank voor uw review. Vervelend dat de levering niet helemaal volgens de planning is verlopen. Onze excuses hiervoor. Wij zullen uw tip zeker meenemen in ons eerst volgende overleg! Hartelijke groet, het team van Compleet Groen

Top kwaliteit plantenbakken

Goed en goedkoop

Supper geleverd netjes ingepakt

Supper en de levering op tijd .

Wij zijn zeer tevreden vanaf het eerste moment van de bestelling. Factuur volgde direct na betaling. De goederen werden volgens plan geleverd. Ik bestel hier zeker terug.

top

snelle en correcte bestelling/levering

Niks mis mee

Zoals het hoort.

Snelle levering en product zoals omschreven

Snelle en correcte levering

Fijne webshop, goede prijs en vlotte levering

Prachtige bak in polyester en stevig onderstel

Perfekte aflevering en verpakking. Niets dan goed. Dank u wel.

geduldig in vragen beantwoorden en advies

uitstekend

levertijd zoals beloofd, product goed verpakt

Alles TOP

Alles was duidelijk en goed gecommuniceerd en de ontvangen producten perfect in orde ;-)

Snelle service, kwalitiet niet naar verwachting

Waterschalen hebben een gat onderin met een witte plastic dop. Dat is nergens vermeld of op een foto zichtbaar.

Goedendag mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Jammer om te horen dat u niet helemaal tevreden bent over de schaal. Het klopt inderdaad dat er een klein gaatje onderin de waterschaal zit, dit is ook te zien op de tekening op de productpagina. De dop zorgt ervoor dat uw de schaal eenvoudig kunt legen en/of reinigen. Als het roestproces is voltooid dan is de dop niet meer te zien. Hopelijk kunt u toch met veel plezier van uw schaal genieten!

Wezelkoog 34 1822 BL Alkmaar

+31 (0)72 844 57 65