Mooi product voor in de tuin

Product, waterschaal, voldoet aan de verwachting en de beschrijving. Qua prijs ook goed. Levering was helaas wat vertraagd. En, ook door koningsdag, 2 dagen later.

Zelden mee gemaakt dat een product zo snel en op tijd werd geleverd. Gisteren om 11.00u twee stalen plantenbakken van 120x120cm besteld en vandaag om 8.30u stond de chauffeur al op de stoep. TOP!

goed product, snelle service, correcte prijzen

ik heb reeds een paar keer bij compleet groen gekocht en ben telkens aangenaam verrast geweest

Groot assortiment, duidelijke website, goede prijzen

Al mijn aankopen bij Compleet Groen waren van goede kwaliteit, goed geprijsd, en ook de bezorging verliep probleemloos. In geval niet meer op voorraad werd dat duidelijk vermeld. Heb aangeschaft o.a. corten sokkels en schalen die ik gebruik in mijn beeldentuin en ook mijn klanten verwijs is door naar Compleet Groen. Prettig is de duidelijke website.

Snelle levertijd en sedum van topkwaliteit

Sedum in cassettes besteld met beschermdoek en grind. De cassettes waren goed gevuld met mooie sedum en bijna geen "onkruid"

Goede en snelle service

Goede en snelle service en het product is top.

Mooi product

Beetje verbaasd over de levertermijn die niet klopte met de tijdlijn van de vervoerder. Verder kijk ik uit naar de evolutie van het product

Goed, product en uitstekende service

Alles gaat precies zoals moet en zoals je eigenlijk ook zou verwachten. Tegenwoordig zijn levertijden nergens meer wat het ooit wat en de service is ook niet altijd best. Bij compleetgroen nergens last van gehad en wordt alles netjes gedaan.

Gratis en op tijd bezorgd, product van goede kwaliteit.

Gratis en op tijd bezorgd, product van goede kwaliteit.

Geen

Product zoals verwacht. Snelle levering.

Product zoals verwacht. Snelle levering

Alles netjes verpakt en snel geleverd

Prima en snelle service

Goed, mooie water schaal voor goede prijs.

Zeer goed!

Vlotte en correcte levering van de bestelde goederen.

Sneller levering. Mooie kwaliteit.

Leuk product, snelle service

3 grijze muurbloempotten Wally XS besteld. Bij ontvangst vonden we toch de kleur niet juist. Snelle omruiling hoor zwart was geen probleem. Heel fijn!

Super komen afspraak levering ook echt na !

Super geholpen aan de telefoon. Voor uitleg ook netjes op tijd allemaal geleverd

Goede levering en beantwoord aan wat ik op de foto’s zie !

Zie boven

Snelle levering, goede communicatie

Wij mailden met een vraag en kregen snel en duidelijk antwoord. Ook de rest van het bestelproces verliep vlot en duidelijk.

Goed en snel

Goed en snel

heel mooie bloempotten

Veel keus Spoedig levering

Zeer plezierig

Keurig optijd en de goedkoopste

Prima van begin tot einde.

Top product en levering als belooft.

goed, weetniet hoe de schaal verder gaat roesten

Wezelkoog 34

1822 BL Alkmaar