Niet de juiste levering als wat er besteld wordt

Heb via jullie website een bestelling geplaats krijg ik anders als dat ik besteld heb. Hier contact overgehad per mail blijkt dat de product die ik heb besteld niet op vooraad is ik deze geroutineerd vervolgens een paar weken later een mail ontvangen dat de juiste product weer leverbaar ik opnieuw besteld krijg ik weerdrie verschillende allerlij verschillende moddelen als dat ik besteld heb drie verschillende ck doosjes met verschillende lengtes

• Betrouwbaarheid

Goedemiddag, Naar aanleiding van ons gesprek hoop ik dat ik met een passende oplossing ben gekomen. Excuses voor het ongemak en tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Joost

snel geleverd en de klantenservice helpt je goed! bestel hier zeker weer.

Online voorraad klopt niet

Via tussen webwinkel v en d wilde ik een bestelling doen, want het was gelukkig nog op voorraad voor een prima prijs. Gelijk besteld en betaald, kreeg echter de mededeling een dag later dat het helemaal niet klopte. De voorraad was er niet wat ik bestelde en kon ook niet geleverd worden. Gelukkig snel de order kunnen annuleren en heb een terugbetaling ontvangen. Helaas onbetrouwbaar dus als het gaat om wat er op de site staat en of er voorraad via v en d site is via derden leverancier als deze.

• Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Beste Peter, Bedankt voor het bericht en onze excuses hiervoor. Het zou inderdaad moeten kloppen en dit was niet het geval. Graag zet ik deze ervaring nog om in iets positiefs door middel van een tegoedbon. Zou je mij een mail kunnen sturen naar joost@directondergoed.nl ? Ik hoor het graag. Met vriendelijke groet, Joost

Direct goed

Snel geleverd beste prijs dankjewel direct ondergoed!

• Betrouwbaarheid

DHL is niet zo goed maar directondergoed is helemaal super bedankt ik bestel graag nog een keer, tip graag de optie om via postnl te verzenden

• Betrouwbaarheid

Tevreden over kwaliteit, service en communicatie

Tevreden over kwaliteit, service en communicatie.

• Betrouwbaarheid

Toppie zoals ik van Directondergoed gewend ben

Al jaren klant en nog altijd even tevreden. Klasse mannen!

Fijne website

Bestel hier altijd mijn sokken en ondergoed voor het hele gezin. Altijd snelle levering en goede deals.

• Betrouwbaarheid

Nog steeds niet geleverd, bij bestellen waren er volgens de site 3 op voorraad.

Nog steeds niet geleverd, bij bestellen waren er volgens de site 3 op voorraad. Uiteindelijk werden de sokken alsnog keurig geleverd en een kleine compensatie dat het langer dan gepland duurde.

• Betrouwbaarheid

Goedemorgen, Bedankt voor het bericht. Ik zie inderdaad dat de Tommy Hilfiger sokken niet op tijd geleverd zijn mijn excuses hiervoor. 19 januari krijgen wij ze binnen en voor de vertraging kom ik graag met een passende korting. Uiteraard kan ik de order ook voor u annuleren indien gewenst. Is het mogelijk mij een korte mail te sturen? Hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Joost joost@directondergoed.nl

Positief

Positief. Snelle levering.

• Betrouwbaarheid

Snelle service, goed contact, top webshop!

Snelle service, goed contact, top webshop!

Altijd snelle bezorging

Normaal koop ik hier altijd mijn boxershorts maar dit keer ook voor de t-shirts gegaan. Zitten top en goede kwaliteit! Wederom weer volgende dag geleverd!

• Betrouwbaarheid

Zeer snelle levering en producten voldoen geheel aan mijn verwachting. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

• Communicatie N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Goede service snelle levering!

Erg blij met de verrassingsdeal!

wachten

Ik wacht nog steeds: snel, sneller...direct....

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Beste Hans, Bedankt voor het bericht en excuses voor de vertraagde levering van de Derby Long shirts. Verwachting is dat ik ze begin volgende week kan verzenden zoals telefonisch besproken. Met vriendelijke groet, Joost joost@directondergoed.nl

Prima ondergoed en snel geleverd

Prima ondergoed en snel geleverd

• Communicatie N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Verder prima verlopen. Had alleen meer diverse kleuren besteld! Dacht ik!

Prima. Iets andere kleuren dan gedacht. Van de 4, 3 dezelfde kleur. Maar is voor nu Prima

• Betrouwbaarheid

Oké boxershorts maar niet zoals beschreven

Zag een 12-pak boxers in mooie kleuren. Heel divers en paar mooie kleuren erbij. Heb ik vervolgens besteld. Ik kreeg alleen maar zwarte of donkerbruine binnen, geen enkele met echte kleur. Toen ik ging nakijken stond er onder bestelling in kleine letters dat de kleuren zoals afgebeeld niet precies zo geleverd worden, maar het zou wel mooi worden. Heb hier nog over gemaild en kreeg 10% korting. Liefst zou ik toch wel gewoon mooiere boxers hebben ontvangen. Vandaar deze review zo.

• Betrouwbaarheid

Hoi Menno, Bedankt voor de review en vervelend dat je niet 100% tevreden bent. Hugo Boss heeft altijd vrij basic kleuren. Ik kan de boxershorts nog wel omruilen alleen kan het heel even duren voordat de collectie zoals afgebeeld weer beschikbaar is. Wellicht kan je mij mailen en dat wij alsnog samen tot een goede oplossing komen. Hoor het graag. Joost@directondergoed.nl

Gewoon goed snel en correct

• Betrouwbaarheid

Snelle en perfecte levering ga zo door!

Snelle en perfecte levering ga zo door!

• Betrouwbaarheid

Bestelling alsnog ontvangen en persoonlijk contact

Ergens was iets misgegaan met mijn bestelling. Prima hersteld en alles alsnog gekregen. Met zelf een extra. Daarna ook nog gebeld om te vragen of alles alsnog goed was gegaan. Top!

• Betrouwbaarheid

Goedemorgen Patrick, Allereerst bedankt voor de mooie bestelling en excuses voor de vertraagde levering. Ik zag dat de bestelling niet goed is aangekomen bij ons magazijn. Zojuist de order doorgezet en deze wordt morgen verzonden. Voor het ongemak heb ik wat extras aan de order toegevoegd. Ik hoor het graag als de bestelling goed is aangekomen. U kan mij mailen op joost@directondergoed.nl Met vriendelijke groet, Joost

Top service en ondergoed

Top service en ondergoed

Verkeerde maat,

Bestelling geleverd maar S ipv XL. Zie niet hoe het te retourneren Vervolg: na een mail werd er keurig persoonlijk gebeld. Er zal er een xtra zending verstuurd worden. Zeer correcte en snelle afhandeling, complimenten.

• Betrouwbaarheid

Goedemiddag Maarten, Bedankt voor de review en excuses voor het toesturen van de goede maat. Ik los het graag netjes op. Kosteloos retourneren kan via deze link. https://directondergoed.nl/retouren Verder kijk ik graag of wij alsnog de juiste maat kunnen sturen of een goed alternatief kunnen bieden. Zou je mij een mail kunnen sturen? joost@directondergoed.nl Ik hoor het graag. Met vriendelijke groet, Joost

Veel aanbod en goede pakketjes saengesteld

Tevreden over het aanbod

• Betrouwbaarheid

een uitstekend product prima op tijd thuis

gebruik al jaren 'Deal' boxershorts en wil geen andere

Over Direct ondergoed

Wij zijn Directondergoed. Niet nieuw in dit spel, maar nog lang niet uitgespeeld. Altijd op zoek naar hoe het anders kan. Wij willen niet serieus geworden worden, maar nemen sommige dingen wel heel serieus. Zoals mensen blij maken. En daar worden wij weer blij van. Why so serious? Als je onder maar goed zit. Wij zijn snel, sneller...direct. Met ons zaken doen gaat aerodynamisch en vol gas. Daarnaast selecteren we heel precies - onze etalage is er alleen voor de beste merken. Zo kiezen we uit op onder ander: stijlvol of juist een eigenzinnig design, slijtvast (geen slipgevaar), en natuurlijk comfort+. Dit vind je terug in de beste deals voor boxershorts, slips, strings, bralettes en meer!