Snelle levering & goede producten

Ik heb sokken & boxer voor kids besteld (Sinterklaas cadeau) alles kwam de volgende dag reeds binnen! Fantastisch!

Fijne winkel! Snel geleverd

Bestelling was de volgende (middag!) al in huis. Netjes verpakt (niet van die grote dozen zonder inhoud). Ik ben zeer tevreden met direct onder GOED!

Top !

lekker vlot en goed product

• Betrouwbaarheid

Super leuk verrassingspakket binnen 1 dag geleverd!

Verassingspakket van Tommy Hilfiger besteld. Na het bestellen, krijg je meteen een mailtje met het tijdsvak waarin de bestelling wordt geleverd. Super handig en de volgende dag al in huis. Ik blijf hier bestellen!

Goede spullen, snel geleverd

Diverse merkartikelen gekocht. Prijsniveau is redelijk tot goed. Er wil op dit soort websites wel eens wat fout gaan qua levering van de juiste maten maar hier ging het allemaal goed. Het bestelde werd binnen 1 dag geleverd (niet dat dat voor mij per se hoefde maar goed), en was keurig verpakt, zonder overbodig verpakkingsmateriaal.

• Betrouwbaarheid N.v.t.

fijne webshop met mooie aanbiedingen

Snelle levering.

perfect

alles vlot geregeld en bezorgd.

Super snel geleverd

Goede prijs-kwaliteitverhouding

• Betrouwbaarheid

Wel deze uitnodiging voor review ontvangen, maar de bestelling nog niet......, later is alles goed gekomen.

• Betrouwbaarheid

Hoi Ferdinand, Als het goed is is de bestelling inmiddels binnen. Excuses voor de vertraging en als er nog vragen zijn hoor ik het uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Joost joost@directondergoed.nl

heel goed

snelle levering en mooi ondergoed

• Prijs N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Goede ervaring, fijne winkel

Snel geleverd.

Anneloes

Om 11 uur savonds besteld en het pakketje de volgende dag al in huis. Helemaal top!

Leuke webshop!

De boxershorts waren snel geleverd en ik kreeg ook nog een leuk cadeau bij mijn bestelling.

• Betrouwbaarheid

Geen levering, prijs verkeerd op website

Vorige week een bestelling gedaan voor boxershorts voor €80. Niks meer vernomen dus zelf na vijf dagen contact gezocht waar mijn bestelling blijft. Snelle reactie, blijkt dat de prijs €170 had moeten zijn maar dat ze me wel tegemoet willen komen en €130 rekenen. Pardon? Dus eerst niks laten horen en daarna €50 extra durven vragen door een interne fout. Gelijk laten annuleren, nu hopen dat ik snel mijn geld terugkrijg. Hopelijk is het een incident maar ik ga hier niks meer bestellen.

• Betrouwbaarheid

Goedemiddag Wouter, Allereerst bedankt voor je mooie bestelling. Ik heb het even bekeken en ben het met je eens aangezien wij u hadden moeten contacten over de fout en niet omgekeerd. Voor deze keer ben ik bereid de order als nog door te laten gaan voor het bedrag dat u had betaald. Ik zag wel dat de order inmiddels al is terugbetaald maar dat kunnen we uiteraard weer rechtzetten. Mocht je dit willen hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Joost

Alles super gelaufen

Kann man weiterempfehlen top

Snelle levering en zeer adequate klantenservice

Boxers van Calvin Klein besteld waarvan de maat flink groter was dan ik had verwacht. Samen met Joost van klantenservice gezocht naar passende oplossing. Dit ging snel en naar tevredenheid. Ik ga hier de volgende keer weer bestellen.

• Betrouwbaarheid

Goedemiddag Rune, Vervelend dat je niet tevreden bent met de verrassingsdeal. Calvin klein valt inderdaad groter dan Hugo Boss. wel denk ik graag mee aan een passende oplossing. Wellicht is het handig om dit telefonisch te doen, maar kan ook per mail joost@directondergoed.nl ik hoor het graag in ieder geval. Met vriendelijke groet, Joost 085 30 30 094

Goede en snelle levering

Goed verzorgd afgeleverd

zoals het hoort

Wat je ervan verwacht. Gewoon zoals jet moet.

Fijne winkel

Goede eerste ervaring

Uitstekend.

Bestelling geplaatst en keurig volgens afspraak geleverd.

Leuke winkel

Zeer snel in huis

Netjes en snel

Goed verpakt!

Snelle levering!

Goede winkel

Ik koop hier vanaf nu mijn boxers!

• Betrouwbaarheid

Fijne winkel voor boxers en sokken

mooie deals, snel in huis. SUPER!!

Over Direct ondergoed

Wij zijn Directondergoed. Niet nieuw in dit spel, maar nog lang niet uitgespeeld. Altijd op zoek naar hoe het anders kan. Wij willen niet serieus geworden worden, maar nemen sommige dingen wel heel serieus. Zoals mensen blij maken. En daar worden wij weer blij van. Why so serious? Als je onder maar goed zit. Wij zijn snel, sneller...direct. Met ons zaken doen gaat aerodynamisch en vol gas. Daarnaast selecteren we heel precies - onze etalage is er alleen voor de beste merken. Zo kiezen we uit op onder ander: stijlvol of juist een eigenzinnig design, slijtvast (geen slipgevaar), en natuurlijk comfort+. Dit vind je terug in de beste deals voor boxershorts, slips, strings, bralettes en meer!