Zit onwijs lekker en staat ook goed

Zeer tevreden over de kwaliteit, zit en staat goed ☺️

Helemaal top

Blij met mn boxers. Zitten heerlijk

• Betrouwbaarheid

Calvin Klein zit altijd fijn!

Mooi 3-pack besteld met korting. Volgende dag geleverd.

Mooie webshop

Leuke merken en goede aanbieding. Ik heb me laten verrassen

Prima ervaring

Voor de tweede keer besteld in een korte tijd. Super service!

Was gewoon goed!!

• Betrouwbaarheid

Besteling snel geleverd en top service!

Had alles snel in huis en vriendelijke klantenservice. kom zeker weer een keer terug!

Creatief opgelost

De onderbroeken lieten even op zich wachten door leveringsprobleem cavello. Kan gebeuren. Ter compensatie voor de wachttijd paar Happy socks erbij ontvangen. Daar word je toch vrolijk van :)

• Betrouwbaarheid

Na twee weken nog niks ontvangen en ook geen order status gekregen.

Een product dat volgens de website op voorraad is, verwacht ik binnen een paar dagen te ontvangen. Helaas na 2,5 week het bestelde product nog niet ontvangen en ook geen enkele informatie over de status van mijn order ontvangen. Ronduit teleurstellend

• Betrouwbaarheid

Goedemiddag, Bedankt voor het bericht en vervelend dat u de bestelling nog niet binnen heeft. De order wordt vandaag verzonden en ik heb nog een oplossing gestuurd naar uw mail om u tegemoet te komen. Hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Joost

Correct en betrouwbaar

Zaccini besteld goede boxers leuk design Eerste keer besteld en de reviews waren niet allemaal positief maar ik heb Joost niet nog gehad.

• Betrouwbaarheid

Van tevreden klant naar ontevreden klant

Mijn ervaringen met deze website is eigenlijk heel raar gegaan... Ik had eerder 2 bestellingen bij hun geplaatst, wat gewoon helemaal goed verliep. Niks op aan te merken! Mijn laatste bestelling ging echter heel anders. Ik had op 13 januari een bestelling geplaatst, en op 16 januari nog steeds geen bevestiging van bestelling (uiteraard was de betaling wel gelukt, dat dan weer wel). Ik heb daarom maar een mail gestuurd met daarin de vraag hoe lang het nog gaat duren, mij werd beloofd dat ik het binnen een week wel zou ontvangen . Maar na 11 dagen (!!!) weer niks mogen ontvangen. Dus ik maar weer een mail gestuurd, toen is mij voorgesteld om de bestelling te annuleren en een cadeaubon van €10, voor mijn volgende bestelling. Nou, best oke dacht ik, dus ik ging akkoord. 4 dagen na dit bericht en mijn akkoord, weer niks gehoord! Ik wacht dus sinds de annulering al 2 weken op mijn geld, terwijl zij hebben gezegd dit binnen 2 werkdagen gestort zou zijn. Conclusie: mij zijn ze kwijt. Erg vervelend en ik hoop mijn geld nog terug te krijgen... UPDATE: Ik ben benaderd door Joost van direct-ondergoed, met een mail waarover ik zeer positief ben. Ik kan wel zeggen dat Joost er alles aan heeft gedaan om mijn ontevredenheid bij te stellen. Ondanks de laatste ervaring, zal ik toch weer bij hun bestellen!

• Prijs N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Hoi Luna, Erg vervelend dat het zo is gelopen. De gelden zijn inmiddels teruggestort volgens ons systeem. Voor al het ongemak en uw negatieve ervaring met ons heb ik denk ik voor u een leuke oplossing op de mail gezet. Ik hoor graag van u en hoop dat wij de positieve ervaring van de eerste bestelling weer terug kunnen krijgen. Met vriendelijke groet, Joost joost@directondergoed.nl

Heel goed snel netjes thuis bezorgd

Het was een verrassings pakket snel en netjes thuis gestuurd. Leuken onder broeken. Helaas weinig met prent en wel met streepjes maar die zijn minder leuk.

Top en snelle levering

Bestelling binnen een flits op je adres. Zeer goede prijs.

uitermate teleurgesteld

Nadat in eerste instantie de bestelling niet goed liep, werd na mijn klacht binnen een dag gereageerd. Ik kreeg uitleg over de reden van de vertraging en er werd een nieuwe leverdatum genoemd. De bestelling kwam stipt op tijd en was precies wat ik had besteld. En ik kreeg bovendien nog wat extra's vanwege de commotie. Goeie club, zeg ik alles overziende.

• Betrouwbaarheid

Had verassingsbox besteld van Hugo Boss. Daarmee heb je geen inspraak in de selectie van de 6 boxers ..echter had ik wel wat meer "kleur" verwacht dan alleen zwart!!!! Was weinig verrassend!!

• Communicatie N.v.t.

Prima.

Duidelijke informatie over procedure en voortgang. Ben heel tevreden. Top.

• Betrouwbaarheid

Leveren zoals verwacht en hebben uitstekende service

Door een niet gecommuniceerde vertraging, duurde levering langer dan verwacht. Directondergoed heeft echter een prima service en is makkelijk bereikbaar. Vriendelijk aan de telefoon en geweldig gecompenseerd voor de vertraging in de levering.

mooie kleuren boxers

voor de 1e maal besteld bij direct ondergoed. het duurde even voor het geleverd was maar dit kwam omdat er een artikel niet op voorraad was. misschien de volgende keer een mail sturen dat de bestelling wat langer op zich laat wachten of de artikelen die er wel al waren direct opsturen en niet wachten tot de rest komt. goed ontvangen en ze zien er mooi en kleurrijk uit. nu even afwachten of dit ook zo blijft. nu moeilijk te beoordelen. al heel wat boxers ondergoed besteld. maar de meeste waren binnen een aantal weken al kapot. dus kan ik op dit moment niet alles beoordelen. ze zitten in ieder geval fijn.

Alles goed verlopen

Ben blij met mijn bestelling. Mooie boxers en snel besteld/geleverd

• Betrouwbaarheid

Goede producten met goede service!

Ik had een grotere bestelling, waarbij een 3-pack sokken miste. Daar kreeg ik direct een persoonlijk bericht over met een extra 3-pack gratis erbij geleverd.

• Betrouwbaarheid

Lekker snel en goede prijs …

Mijn favoriete trunks van Boss, lekker snel en ook nog eens goedkoper geleverd… Volgende X weet ik jullie weer te vinden!!!

Supersnel geleverd

gewoon top!!

• Communicatie N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

De bestelling was er snel. Prachtige boxers. Goede kwaliteit.

Super kwaliteit

Kwalitatief goed met goede pasvorm en leuke prints! (zaccini)

• Betrouwbaarheid

Sublime pasvorm. Pas precies. Blijft goed, ook na een pasr keren wassen.

Over Direct ondergoed

Wij zijn Directondergoed. Niet nieuw in dit spel, maar nog lang niet uitgespeeld. Altijd op zoek naar hoe het anders kan. Wij willen niet serieus geworden worden, maar nemen sommige dingen wel heel serieus. Zoals mensen blij maken. En daar worden wij weer blij van. Why so serious? Als je onder maar goed zit. Wij zijn snel, sneller...direct. Met ons zaken doen gaat aerodynamisch en vol gas. Daarnaast selecteren we heel precies - onze etalage is er alleen voor de beste merken. Zo kiezen we uit op onder ander: stijlvol of juist een eigenzinnig design, slijtvast (geen slipgevaar), en natuurlijk comfort+. Dit vind je terug in de beste deals voor boxershorts, slips, strings, bralettes en meer!