Helemaal super!

Snelle levering, super fijne boxershorts

Gewoon goed

2 sets ondergoed nodig en bij hun besteld. Werd op site volgende dag geleverd en wat men ook is nagekomen. Maar na besteld en betaald te hebben had ik de mogelijkheid om bestelling data aan te passen. En daar het mij het het beste uitkwam om van overdag naar de avond te gaan voor levering heb ik daar gebruik van gemaakt Kreeg hierna een nette mail mbt de aanpassing. Maar de volgende dag was mijn verbazing groot dat men opeens overdag voor de deur stond ipv de aangepaste en bevestigde tijd in de avond. 5 min later en ik was er niet meer geweest ! En dan ja DHL, ze komen aan pleuren je pakje in portiek en bellen aan en lopen al naar hun wagen !! Die gasten kunnen dan toch echt nog wat leren van Post NL.... Maar spullen verder van deze firma zijn prima en niets op aan te merken. Alleen moeten toch echt eens met hun koerier praten ...

• Betrouwbaarheid

Voor mij persoonlijk geen aanrader, maar misschien had ik gewoon pech

Er wordt reclame gemaakt met voor 23.00 uur besteld is de volgende dag in huis. Bestelling geplaatst op 5/9. Na 3 dagen maar eens gemaild waar mijn bestelling bleef, telefonisch niet bereikbaar. Bleek dat de door mij bestelde artikelen niet op voorraad waren, zou de week erna verzonden worden. 19 September opnieuw gemaild, blijkt het gewoon in het magazijn te liggen en wordt nu opgestuurd, wel met excuses en een presentje, maar goed, het is vandaag 20 September, ik ben in afwachting.

• Betrouwbaarheid

Goedemorgen, Bedankt voor het bericht en vervelend dat de bestelling niet op tijd is gekomen. Als het goed is wordt de order vandaag geleverd met de Tommy Hilfiger sokken voor het ongemak. Ik hoor het graag. Met vriendelijke groet, Joost joost@directondergoed.nl

Fijne shop

Snelle levering, mooie merken en super deals.

• Betrouwbaarheid

Super aardige en attente afhandeling

Snel, vriendelijk met extra aandacht

zeer goed

prima geen klachten

Gewoon goed voor elkaar

Zoals het vaker goed ging ging het nu ook goed geen klachten. Prima service ga zo door . Zeker een site voor ondergoed of ander kleding .

• Betrouwbaarheid

Voor de tweede maal een bestelling gedaan en ook nu verliep alles naar wens.

• Betrouwbaarheid

Besteld met korting en volgende dag in huis!

• Prijs N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Blij verrast met het verrassingspakket

Een low interest buy, en daardoor prettig als dat gemakkelijk en naar tevredenheid gaat. Verrassingspakket heeft me verrast. Goede shorts tegen een schappelijke prijs.

Komen afgesproken afspraak na

Goed product geleverd.

Doen wat afgesproken is.

• Betrouwbaarheid

Op tijd een passende oplossing

Mijn bestelling DEAL boxer shorts kon niet tijdig worden geleverd. Direct Ondergoed bood aan om direct een vervangend merk te leveren met de belofte om desgewenst later alsnog de originele bestelling uit te leveren. Ik heb van die aanbieding gebruik gemaakt, en vandaag ontving ik mijn eerdere bestelling. Dat vind ik uitstekende, flexibele service.

Super snel!

Mijn derde keer besteld en wederom de volgende dag al in huis. Chapeau.

Erg goed

• Betrouwbaarheid

Snel actie reactie na klacht

Na een wat trage bezorging, is mijn klacht snel en goed opgelost! Complimenten hiervoor! Snelle actie/reactie

• Betrouwbaarheid

Goedemorgen Peter, Bedankt voor het bericht en vervelend dat de bestelling nog niet is ontvangen. Ik los het probleem graag netjes op. Zou u mij ordernummer en/of postcode kunnen mailen dan kijk ik er direct naar? update: Het doorgegeven adres was niet juist. graag ontvangen wij het juiste adres zodat wij de order kunnen verzenden. Ik hoor het graag Met vriendelijke groet, Joost

Ik bestelde ondergoed en dat kreeg ik ook

Positief

• Betrouwbaarheid

Uiteindelijk is het goed gekomen

Mijn bestelling werd bevestigd, maar niet geleverd. Voorraad was niet op orde. Moest er zelf achteraan en na enkele mailtjes is het toch goed gekomen. Over de toegezegde korting heb ik niets meer vernomen.

Perfect zoals altijd

Top levering en product

Is mooi en zit goed

Is goed en netjes verpakt alleen de prijs erg duur maar kwaliteit goed

Snelle en correcte levering

Komt na wat het beloofd

Vlot geleverd, efficiënt verpakt

Probleemloos

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Komen met goede oplossingen

Er was even iets mis gegaan qua bestelling, enorm fijn opgelost door alsnog iets nagestuurd te krijgen wat mis was gegaan. Boxers zijn van goede kwaliteit en voldoet wanneer verwachting, zeker een bestelling waard!

• Betrouwbaarheid

Goedemorgen Anne, Bedankt voor je bericht. Ik zie dat er volgens de pakbon 3 verschillende 3-packs zijn verzonden. Waaronder ook 1 3-pack met zwarte en witten band. Wij gaan altijd voor een tevreden klant dus denk graag mee aan een passende oplossing. Wil je de 3-packs die je niet wil omruilen of wellicht een andere oplossing ? Ik hoor het in ieder geval graag. Je kan mij mailen joost@directondergoed.nl Met vriendelijke groet, Joost

Snelle en goede levering

Over Direct ondergoed

Wij zijn Directondergoed. Niet nieuw in dit spel, maar nog lang niet uitgespeeld. Altijd op zoek naar hoe het anders kan. Wij willen niet serieus geworden worden, maar nemen sommige dingen wel heel serieus. Zoals mensen blij maken. En daar worden wij weer blij van. Why so serious? Als je onder maar goed zit. Wij zijn snel, sneller...direct. Met ons zaken doen gaat aerodynamisch en vol gas. Daarnaast selecteren we heel precies - onze etalage is er alleen voor de beste merken. Zo kiezen we uit op onder ander: stijlvol of juist een eigenzinnig design, slijtvast (geen slipgevaar), en natuurlijk comfort+. Dit vind je terug in de beste deals voor boxershorts, slips, strings, bralettes en meer!