Wederom top!

Aantal onderbroeken besteld en zwemkleding. Zaccini is een aanrader, betere kwaliteit dan BB

Bagger

Top service zeker aan te bevelen

• Betrouwbaarheid

Beste Jehonatan, Dank voor de door jou geschreven review. Wat vervelend om te horen dat je 10 boxershorts verwachtte en er 9 hebt gekregen. Zojuist heb ik even gekeken naar de order en ik zie dat je een 9-pack verassingsdeal hebt besteld. Klopt dat? Ik hoor erg graag jouw reactie tegemoet. Klanttevredenheid staat bij ons centraal. Fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Paulien paulien@directondergoed.nl of klantenservice@directondergoed.nl

prijs/kwaliteit is goed, but you don't get what you see.

Andere kleurstellingen ontvangen dan dat er besteld zijn. Graag had ik hierover contact gehad en op basis van dit contact zelf een beslissing genomen. Dit is dus een minpunt waar ik minder enthousiast over ben.

• Betrouwbaarheid

Goedemorgen, Bedankt voor uw bericht en vervelend dat u niet helemaal tevreden bent. Ik zie dat er een verrassingsdeal is besteld en hier kunnen de boxershorts afwijken van het plaatje. Uiteraard is het wel zo dat als u niet tevreden bent wij graag meedenken aan een passende oplossing. Ik hoor het graag. Met vriendelijke groet, joost@directondergoed.nl

Groot aanbod en snelle levering.

Top site.

• Betrouwbaarheid

Uitstekende deals en vandaag besteld = écht morgen in huis

Volgende keer ga ik hier zeker weer bestellen. Bij Directondergoed zit je direct onder goed!

• Betrouwbaarheid

Goede kwaliteit, snel bezorgd!

• Betrouwbaarheid

Voorraad blijkt niet te kloppen

Het door mijn bestelde product was volgens de website voorradig ( 5 stuks ten tijde van de bestelling ). Maar in de praktijk was dit helaas niet het geval. Na twee dagen gebeld en vernomen dat er een mail verstuurd zou zijn, waarin een toelichting zou staan mbt de vertraging, die in niet heb ontvangen Vriendelijke collega heeft toen deze mail alsnog gestuurd Bestelling vandaag , 7-7-21 uiteindelijk ontvangen Het zijn luxe problemen… Maar Mijn punt is dat ik van jullie , beter voorraad beheer had verwacht…. Met vriendelijke groet Dirk de jong Marconiweg 1401 vk bussum

• Betrouwbaarheid

Goedemiddag Dirk, Dank voor de door jouw geschreven review. Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak. Klanttevredenheid staat bij ons centraal en daarom denk ik graag met je mee voor een passende oplossing. Ik heb je dan ook even persoonlijk nog een mailtje gestuurd. Ik hoor erg graag jouw reactie tegemoet. Mocht je verder nog vragen/opmerkingen hebben, stel ze dan gerust. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Paulien

Ik had een setje boxers besteld, maar er was iets mis gegaan. Toen kreeg ik een mail van de klantenservice (Paulien), dat er iets mis was gegaan en dat de boxers die ik besteld had er niet meer waren. Mocht ik andere boxers uitzoeken, en ik zou er nog een verrassing bij krijgen (weet nog niet wat, bestelling komt vanmiddag pas binnen). Dus ben benieuwd!! Maar dit heeft Paulien van de klantenservice perfect opgelost Mvg Frans

Geen retourlabels

Een bestelling: vier leveranciers met elk een afwijkend retourstuur-regime! Zeer frustrerend als blijkt dat de maten ook niet passen

• Betrouwbaarheid

goedemorgen, Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat u niet tevreden bent over onze service. Retourneren is bij ons heel eenvoudig alleen ik kan niet zien bij welke andere leveranciers u nog meer heeft besteld. Is het probleem inmiddels opgelost? Ik hoor het graag. Met vriendelijke groet, Joost

prima service

snelle service, prima kwaliteit

• Betrouwbaarheid

Merk ondergoed met snelle levering

Vandaag voor een bepaalde tijd besteld en dan morgen in huis. Met andere woorden een snelle levering maaaaaar...... Ik heb de bestelling op tijd gedaan en aangegeven dat de volgende dag geleverd moest worden. Na alle bevestigingen van bestelling en betalingen enz. zag ik in de leveringsbevestiging dat het 48 uur na de bestelling geleverd zou worden. D.m.v. de keuzemogelijkheid om de levering aan te passen naar een ander tijdstip en/of datum heb ik dat kunnen wijzigen naar een levering binnen 24 uur (wat ook mij keuze was bij het bestellen) Hiervoor een halve ster aftrek anders was het de volle 5 sterren geweest. De prijs is op het moment van bestellen de laagste van Nederland geweest maar dat is altijd een moment opname

Aanrader

Direct ondergoed was mij door een vriend aangeraden en zo kan ik het weer door aanraden. breed aanbod, goede prijzen en deals en helemaal fijn klantencontact.

Betrouwbare shop

Goede deals, snelle levering. Niks geen aanmerkingen

Beter gewend

Slechte kwaliteit

• Prijs N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Goedemorgen, Bedankt voor het achterlaten van de review en vervelend dat u niet tevreden bent over de kwaliteit. Wij denken altijd mee en mocht de kwaliteit niet naar wens zijn kunt u kosteloos retour sturen of omruilen. Graag ontvang ik een mail van u met ordernummer en postcode zodat ik het voor u kan oplossen. Met vriendelijke groet, Joost joost@directondergoed.nl

Top ervaring

Goed en snel alternatief geboden voor een artikel dat niet voorradig was Zodoende toch snel in huis

Snelle levering.

late levering, goede communicatie

Hoewel ik de snelle communicatie en deze beoordeling waardeer, blijft het feit dat ik langer op mijn bestelling moet wachten dan beloofd.

• Betrouwbaarheid N.v.t.

verrassingsdeal DEAL boxershorts besteld

Erg tevreden goede prijs en mooie kwaliteit!

Mooie kwaliteit

Zeer tevreden. Ik draag altijd Tommy boxers

Niet geleverd

Ik heb nu een aantal gemaild over dat mijn pakket niet is geleverd. Vervolgens krijg ik geen antwoord en bij deze probeer ik het nogmaals.

• Betrouwbaarheid

Goedemiddag Sander, Dank voor je bericht. Wij hebben geen email ontvangen volgens ons systeem. Klanttevredenheid staat bij ons centraal en dus los ik dit alsnog graag samen met je op. Zou je contact op willen nemen met mijn persoonlijke e-mail en daarin je ordernummer en postcode nummer vermelden? paulien@directondergoed.nl 085 30 30 094 Ik hoor graag van je. Fijne dag.

Goed, op tijd netjes ingepakt

Voor herhaling vatbaar

Snelle levering, veel keuzes Fijn deze site gevonden te hebben

• Betrouwbaarheid

Snelle levering van een leuk verrassingspakket Deal

Snelle levering van een leuk verrassingspakket Deal International boxers

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Netjes optijd geleverd

Mijn eerste bestelling en nix raars of iets en volgende dag in huis

Over Direct ondergoed

Wij zijn Directondergoed. Niet nieuw in dit spel, maar nog lang niet uitgespeeld. Altijd op zoek naar hoe het anders kan. Wij willen niet serieus geworden worden, maar nemen sommige dingen wel heel serieus. Zoals mensen blij maken. En daar worden wij weer blij van. Why so serious? Als je onder maar goed zit. Wij zijn snel, sneller...direct. Met ons zaken doen gaat aerodynamisch en vol gas. Daarnaast selecteren we heel precies - onze etalage is er alleen voor de beste merken. Zo kiezen we uit op onder ander: stijlvol of juist een eigenzinnig design, slijtvast (geen slipgevaar), en natuurlijk comfort+. Dit vind je terug in de beste deals voor boxershorts, slips, strings, bralettes en meer!