Geen levering

4 oktober bestelde ik DEAL boxershorts. Al jaren koop ik die bij Direct Ondergoed. Vele mailtjes gestuurd, maar nul reactie.

Onbetrouwbaar!

Eerst een verrassingspakket online besteld van 10 stuks. Hierna had ik met Joost telefonisch contact of ik eventueel de restpartij boxershort van de failliete Cavello in de maat XL kon overnemen. Hierover maakte we samen een afspraak over voor een speciale prijs. Met een toegestuurde betaallink heb ik deze direct betaald. Hierna begonnen de problemen. Het verrassingspakket wat uit 10 boxershort moest bestaan werden er maar 8 geleverd. Over de betaalde restpartij hoorde ik niets meer, na vele mailtjes en telefoontje met Joost werd er wel veel beloofd maar niet geleverd. Na uiteindelijk een dreigement dat we terug zouden slaan vanuit ons eigen bedrijf door de website te bestoken en een jaar plat te leggen werd uiteindelijk het bedrag terug betaald. Alles bij alles heeft het veel negatieve energie gekost en wacht ik nog steeds op de levering van 2 boxershorts. Normaal schrijf ik nooit een recensie maar voor dit bedrijf ben je gewaarschuwd.!

KOOP HIER NIET

Niet de boxershorts gekregen die ik besteld heb, niet het juiste model en goedkoper. Na meer dan 2 weken bellen en mailen geen contact kunnen krijgen. Conclusie ik krijg niet de juiste shorts en ook geen geld terug. Mijn advies, hier niet te kopen!!!, onbetrouwbaar bedrijf!!!!

Betaald nooit wat geleverd

Besteld set van 12 onderbroeken die op het moment van bestellen op voorraad waren. Maar ik kreeg een mail dat ze pas over twee weken weer beschikbaar waren. Maar helaas niks naar twee weken ontvangen. Dus wacht ik nog een week om contact op te nemen. Na diverse mails een reactie van de verkoper. Das ze niet meer leverbaar zijn. Ik vraag of hij niks anders heeft van vergelijkbare model. Daarna ondanks diverse mails en proberen te bellen nooit niks meer gehoord en weg is mijn 138euro.

Slecht

Ordernummer 000071280 Ik bestelde op 2 oktober 20 onderbroeken DEAL XXL, omdat deze me goed passen en ik ze graag draag. U leverde echter 16 DEAL XXL onderbroeken, en 8 Zaccini XXL onderbroeken. Deze laatste passen me niet, ze vallen heel veel kleiner. Op mijn mails hierover van 6 en 12 oktober jl. ontving ik geen enkele reactie. Zoals ik voorstelde in mijn mails zou ik alsnog de 8 Zaccini onderbroeken (waarvan er nu één gedragen is) willen omruilen voor de 4 Deal onderbroeken die ik besteld had. Wilt u me bevestigen dat dit nu op de aller kortste termijn geregeld wordt?

• Prijs N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Zo slecht nog nooit meegemaakt!!!!

op 3 Okt 6 pack Cavello besteld. Volgens de website was maat L op voorraad, levering volgende dag. Hierna op 6 okt mail gestuurd, paar dagen daarna gebeld, voicemail ingesproken. Nergens geen reactie op. Ga er nu na 10 dagen vanuit dat ik mijn geld € 69,95 helaas kwijt ben.

• Betrouwbaarheid

Goedemiddag Jan, Bedankt voor het bericht Cavello is recent failliet gegaan. kan je mij het ordernummer met postcode vandaag mailen naar [email protected] ? Dan handel ik het netjes af. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Joost

TOP!

Geen op of aanmerkingen! Prijs was goed en levering was snel binnen

• Betrouwbaarheid

levering was iets later maar goed opgelost

Ik kom hier wel weer.

Snel geleverd prima service

alles was ok!

Bestelling maar deels op voorraad, terugbetaling min 25%

Na een bestelling van €300+ te hebben gedaan welke maar voor ongeveer een derde op voorraad was kreeg ik de keuze geld terug deels uitleveren en een enkele week later de rest. voor het laatste gekozen want er was geen haast. Na een enkele dag het eerste deel keurig ontvangen! Maar na 6 weken was m’n bestelling nog steeds niet binnen, gevraagd om terug betaling, die zou terug betaald worden, wat ook gebeurde alleen ipv €209 euro maar €169 zo’n 40 euro minder als betaald hebt en na vele onbeantwoorde mailtjes en 2 weken verder helaas deze beoordeling moeten schrijven….

• Betrouwbaarheid

Hoi Cees, Bedankt voor je bericht. Ik los het graag netjes op. Je kan mij rechtstreeks een mail sturen. [email protected] Met vriendelijke groet, Joost

Jammer!

Eerst halve bestelling ontvangen waarna direct goed mailcontact te hebben gehad, moet ik de andere helft nog steeds ontvangen en krijg ik geen antwoord meer op mijn mail. Beetje jammer!

• Betrouwbaarheid

Hoi Desiree, Excuses voor de vertraging. Kan ik ze vandaag nog opsturen ? Hoor het graag je kan mij even mailen op [email protected] mvg Joost

Bestelling

Goede service ,zeer tevreden

• Betrouwbaarheid

Goedemorgen, Bedankt voor het bericht en excuses voor de vertraagde levering. Ik zag dat de bestelling in ons systeem niet goed was doorgekomen. De order wordt vandaag verzonden en is morgen in huis. Ik hoop dat dit nog op tijd is ? Kan u anders mij nog een mail sturen op [email protected]? Met vriendelijke groet, Joost

Bestelling verliep goed

Geen opmerkingen!

• Betrouwbaarheid

Favoriete winkel voor ondergoed.

Ik heb onlangs een bestelling geplaatst bij Directondergoed.nl en ik ben zeer tevreden over de ervaring. De bestelling werd snel en netjes geleverd, en de producten waren van hoge kwaliteit. Ik was vooral onder de indruk van de keuze aan producten. Directondergoed.nl heeft een groot assortiment ondergoed voor mannen, vrouwen en kinderen, van alle soorten en maten. Ik vond gemakkelijk wat ik zocht, en ik was blij met de vele opties. De prijzen waren ook zeer concurrerend. Ik betaalde een eerlijke prijs voor de producten die ik bestelde, en ik was blij met de kwaliteit die ik ervoor kreeg. Ik zou Directondergoed.nl zeker aanraden aan iedereen die op zoek is naar ondergoed van hoge kwaliteit tegen een betaalbare prijs. Pluspunten: + Snelle levering + Groot assortiment producten + concurrerende prijzen + Hoge kwaliteit producten

Geen problemen

deal boxershorts besteld. Was naar wens.

Slecht

Producten niet bezorgd, geen reactie op e-mail en slecht telefonisch bereikbaar.

• Betrouwbaarheid

Goedemiddag, Bedankt voor het bericht en vervelend dat de order nog niet binnen is. Ik los het graag netjes op. Kan u mij een mail sturen naar [email protected] met het ordernummer ? Hoor het graag. Met vriendelijke groet, Joost

top!

Snel geleverd en prima onderbroeken

• Betrouwbaarheid

Alles naar wens, Super product.

Besteld en snel geleverd

Prima kwaliteit voor mooie prijs

Persoonlijk contact

Mijn bestelling (zwembroek) werd snel geleverd en ging gauw mee op vakantie. Helaas was er iets mis met de zwembroek (kan gebeuren), maar dat werd gelukkig goed opgelost!

Uiteindelijk prima service

Na een telefoontje over een bestelling, was de bestelling binnen no time geregeld

• Betrouwbaarheid

Ik heb mijn pakket nog steeds niet

Beste, Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen. Mvg

• Betrouwbaarheid

Goedemorgen Wim, Bedankt voor het bericht. De bestelling gaat er vandaag uit! Excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Joost

Breed assortiment, snel geleverd

Altijd makkelijk om snel online een paar boxer shorts te bestellen.

Goede prijs en kwaliteit

Goed ondergoed voor mijn dochters

Over Direct ondergoed

Wij zijn Directondergoed. Niet nieuw in dit spel, maar nog lang niet uitgespeeld. Altijd op zoek naar hoe het anders kan. Wij willen niet serieus geworden worden, maar nemen sommige dingen wel heel serieus. Zoals mensen blij maken. En daar worden wij weer blij van. Why so serious? Als je onder maar goed zit. Wij zijn snel, sneller...direct. Met ons zaken doen gaat aerodynamisch en vol gas. Daarnaast selecteren we heel precies - onze etalage is er alleen voor de beste merken. Zo kiezen we uit op onder ander: stijlvol of juist een eigenzinnig design, slijtvast (geen slipgevaar), en natuurlijk comfort+. Dit vind je terug in de beste deals voor boxershorts, slips, strings, bralettes en meer!