Goede winkel

Ik koop hier vanaf nu mijn boxers!

• Betrouwbaarheid

Fijne winkel voor boxers en sokken

mooie deals, snel in huis. SUPER!!

• Betrouwbaarheid

Goede kwaliteit en pasvorm.

De shortpijpen kunnen iets langer en strakker.

Prima verlopen!

Prima verlopen

• Betrouwbaarheid

Makkelijk te vinden, snelle levering en top kwaliteit!

Al een aantal keer ondergoed besteld en altijd een super snelle levering en goede kwaliteit. Ik blijf hier bestellen!

• Betrouwbaarheid

Geen opmerkingen gewoon goed!

Snelle levering, goede prijs en een service waar veel bedrijven nog wat van kunnen leren.

• Betrouwbaarheid

mooie shorts van zaccini besteld!

Erg leuke shorts besteld en ze waren ook nog eens heel snel in huis! Ook de klantenservice is erg vriendelijk.

Perfect!

Boxershorts waren zeer snel in huis en ook nog super mooi. Volgende keer weer directondergoed!

Snel betalen, niet leveren

Product was volgens site op voorraad. Besteld, betaald. Mailtje sorry leverancier heeft leveringsproblemen (noem ik afschuiven), dus was niet op voorraad. “Vanaf 28/9 kunnen we leveren…” Nog steeds niet geleverd…

• Communicatie N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Hoi rein, Ik heb de order zojuist aangepast en wordt vandaag verstuurd met de extra afgesproken boxershorts. Ik hoop dat ik de klacht zo netjes heb opgelost. Fijne dag nog en als er nog vragen zijn hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Joost joost@directondergoed.nl

Goede bedoelingen, matige uitvoering

Wellicht een gevalletje Murphy's las. Cons: Orderbevestiging kwam niet binnen, uiteindelijk ook niet gekregen. Er worden verwachtingen geschept die ze niet kunnen waarmaken aangezien ze zelf afhankelijk zijn van leveranciers. Persoonlijk heb ik liever dat ze zeggen we weten het niet ipv dingen zeghen die je niet kan garanderen. Uiteindelijk in 2 aparte zendingen bestelling ontvangen waarbij de 2e zending niet juist was (verkeerde merk). Kan alleen niet checken wat ik had besteld omdat ik geen order bevestiging had gekregen. Heb er door al het gemail ook niet meer de puf voor om verhaal te halen en het te corrigeren. Pro's: Klantcontact is snel en goed. Fouten worden erkend, tot 2x toe extra paar sokken toegestuurd gekregen. Kwaliteit product is goed Al met al denk dit bedrijf het prima met de klant voor heeft, maar is het mijn geval effe goed fout gegaan.

• Betrouwbaarheid

Hoi Steffen, Bedankt voor je review. Deze bestelling is inderdaad niet vlekkeloos verlopen. Waarvoor mijn excuses. Inderdaad een geval van Murphy's law ;) Ik hoop dat wij nog een keer een kans krijgen bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Joost

Goed geholpen met duidelijke communicatie met de klantenservice!

Er was een verkeerd product geleverd helaas. De klantenservice heeft dit snel en vriendelijk opgepakt, met een super oplossing uiteindelijk! Alsnog binnen No-Time mijn gewenste product ontvangen. Het is de 2e, en niet de laatste keer dat ik hier bestel!

Prima webshop

Het ondergoed dat ik heb besteld is een goede keus geweest. De bezorging was goed.

Top boxers!

Snelle levering!

mooie site!

Leuke producten en scherp geprijsd.

Ga zo door!

Geen opmerkingen verder!

• Betrouwbaarheid

Goede service en snel geleverd!

Volgende keer bestel ik weer bij jullie! Helemaal super!

• Betrouwbaarheid

Niet wat ik dacht te bestellen

Helemaal niets van de foto op de website is uiteindelijk geleverd

• Prijs N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Hoi Niels, Vervelend dat je niet tevreden bent over de gestuurde boxershorts. Graag los ik het probleem netjes voor je op en sturen wij alsnog de boxershorts naar wens. Kan je mij een korte mail sturen met ordernummer en postcode? Ik hoor het graag. Met vriendelijke groet, Joost joost@directondergoed.nl

heel goed

heel goed

Goede aanbiedingen

Ik kwam hier via een klasgenoot en vind het een goede webwinkel

leuke site!

Kon mijn boxershorts snel vinden en ze waren ook snel geleverd!

Helemaal super!

Leuke verrassingsdeal besteld van Calvin Klein. Ik had een bestelling geplaatst om 11:00 en het was de volgende dag nog in huis! Tot de volgende keer!

Snellere levering

Snelle levering en uitstekende service

• Betrouwbaarheid

Duidelijk, snelle levering, goed product!

Plezierig en direct. Duidelijke beschrijving en selectiemogelijkheden. Snelle afrekening en levering. Keurig op de hoogte gehouden van de voortgang en levering. En het lijken zeer degelijke producten.

Complete verrassing idd

Ipv de door mij in de verrassing gesuggereerde set ontving ik een compleet andere set, die niet in de buurt kwam van de suggestie; advies dus: kijk uit met die zogenaamde verrassingsaanbieding, dat kan bij dit bedrijf best een ‘bad surprise’ zijn!

• Betrouwbaarheid

Goedemorgen, Bedankt voor de review. Inmiddels heb ik u ook een mail gestuurd met de oplossing. U kunt de order kosteloos omruilen voor de gewenste boxershorts. Door een inpak fout van ons magazijn zijn niet de juiste verzonden. Met vriendelijke groet, Joost

uitstekend

Ik vind prima ondergoed. Ik zal iedereen aanraden om het te kopen.

Over Direct ondergoed

Wij zijn Directondergoed. Niet nieuw in dit spel, maar nog lang niet uitgespeeld. Altijd op zoek naar hoe het anders kan. Wij willen niet serieus geworden worden, maar nemen sommige dingen wel heel serieus. Zoals mensen blij maken. En daar worden wij weer blij van. Why so serious? Als je onder maar goed zit. Wij zijn snel, sneller...direct. Met ons zaken doen gaat aerodynamisch en vol gas. Daarnaast selecteren we heel precies - onze etalage is er alleen voor de beste merken. Zo kiezen we uit op onder ander: stijlvol of juist een eigenzinnig design, slijtvast (geen slipgevaar), en natuurlijk comfort+. Dit vind je terug in de beste deals voor boxershorts, slips, strings, bralettes en meer!