Snelle levering en prima boxers van het merk Deal!.

Gewoon goed!

Bestel hier altijd mijn DEAL boxershorts 1 x kwam het iets te laat maar service is altijd goed!

• Betrouwbaarheid

Erg snel geleverd en service is altijd goed bij Directondergoed!

Uiteindelijk Top!

Mijn bestelling 8 maanden geleden gedaan, toen niet het goede artikel ontvangen. Na contact werd me beloofd dat dit verholpen zou worden. Het zou alleen wel even duren... Dat duurde ook ff maar het werd opgelost, en kosteloos... Ik ben tevreden over de service en het contact wat ik heb gehad! Zou hier zeker meer ondergoed aanschaffen, (mits het dan wat sneller geleverd wordt natuurlijk) :) :) ;)

• Betrouwbaarheid

Zeer snelle respons op vragen

Dank u voor de snelle reactie

• Betrouwbaarheid

Goedemorgen Bert, Kan je mij een mail sturen naar [email protected] met postcode en ordernummer ? Ik ga het voor je oplossen indien het niet is geleverd. Hoor het graag en excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Joost

top service snelle levering!

geen opmerkingen verder!

• Betrouwbaarheid

Een 9 omdat ze wat vertraging hadden bij de verzending door een foutje in het magazijn. Na een mailtje is het netjes opgelost.

• Betrouwbaarheid

Hoi Jelle, Bedankt voor de review. De order was blijven hangen in het systeem en gaat er vandaag uit. Voor het ongemak heb ik een extra boxershort toegevoegd. Ik hoop dat dit een passende oplossing is. Met vriendelijke groet, Joost

Goede service en redelijke prijs

Hartstikke prima.

Goede site, makkelijk te bestellen en snel geleverd. Alleen de keuze in maten is wat beperkter.

• Betrouwbaarheid

op de website zijn eer wel vaak aanbiedingen maar niet in alle maten.

ik had small besteld en krijg XL waardoor ik gedwongen was om de retour bon te printen en naar een DHL verzamel post moest rijden. Dat is vervelend want nu had ik net zo goed mijn bestelling in een ondergoedwinkel ter plaatse kunnen doen.

• Betrouwbaarheid

Goede kwaliteit en snelle bezorging

Mooie aanbiedingen. Goede kwaliteit en snelle bezorging.

Mooie onderbroeken met een uitstekende passing. Optijd geleverd . Kortom keurig

Kan haast niet beter

Geweldige boxers voor een schappelijke prijs. Snelle levering.

• Betrouwbaarheid

de geweldige service die ik heb ondervonden.

mijn bestelling had nogal wat vertraging waar directondergoed niets aan kon doen. De heer Joost heeft hier heel veel moeite voor gedaan om dit op te lossen. Regelmatig kreeg ik via de mail een up date. Uiteindelijk is alles op zijn pootjes terecht gekomen. Petje af voor de heer Joost als ook voor directondergoed. Met een mooie beloning voor het geduld wat ik had.

• Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Snelle levering wat je besteld heeft

Merk boxershort voor mooie prijs , snel geleverd ,

• Betrouwbaarheid

Levering prima, alleen verkeerde artikel

Heb 3 pakken boxers van Calvin Klein besteld. Echter 1 ander pak ontvangen. Heb gemaild maar geen antwoord gehad

• Betrouwbaarheid

Hoi Manon, Vervelend dat je niet het juiste hebt binnen gekregen. Ik lost het graag op. Kan je mij een mail sturen rechtstreeks ? Met vriendelijke groet, Joost [email protected]

Jammer verkeerde maat

4 onderbroekenpacks besteld van calvin klein in de maat m zat er 1 tussen van maat xl heb dir maar aan me vader verkocht heel jammer

• Betrouwbaarheid

Goedemiddag Stan, Bedankt voor je bericht en vervelend dat 1 3-pack de verkeerde maat was. Ik maak het graag goed doormiddel van een tegoedbon. Of als je voorkeur geeft aan een andere oplossing ben ik ook bereid mee te denken. Kan je mij een mail sturen met het ordernummer ? Hoor het graag. Met vriendelijke groet, Joost [email protected]

Snelle levering goede kwaliteit

Overzichtelijke site, snel besteld, snel geleverd. Goede kwaliteit en mooie prijs.

Mooie kwaliteit

De mannen hier in huis willen alleen nog de boxers van jullie zijn beter van kwaliteit dan de bjornborg En een snelle service

Super servce

Top site !

Levering was prima en top klantenservice!

Bestelling nooit ontvangen

Ondanks dat de bestelling niet is ontvangen, is de afhandeling snel en correct gedaan.

• Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Goedemorgen, Bedankt voor het bericht. Ik heb zojuist telefonisch contact gehad met uw vrouw. Wij zullen het netjes afwikkelen en de boxershorts verzenden. Met vriendelijke groet, Joost

Makkelijk besteld, snel geleverd!

Groot assortiment, makkelijk te bestellen en snel geleverd!

Alsnog geregeld

De bezorging was een paar keer misgelopen, dus ik stuurde maar eens een mailtje. Daar werd snel en accuraat op gereageerd.

• Betrouwbaarheid

Hoi Peter, Bedankt voor je bericht. Ik heb de order direct opnieuw aangemaakt en wordt vandaag nog verzonden. Mochten er nog vragen zijn hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Joost

Super ervaring

Eindelijk een site gevonden waar de producten overzichtelijk worden aangeboden. De levering verliep soepel, Ondergoed van goede kwaliteit!

Over Direct ondergoed

Wij zijn Directondergoed. Niet nieuw in dit spel, maar nog lang niet uitgespeeld. Altijd op zoek naar hoe het anders kan. Wij willen niet serieus geworden worden, maar nemen sommige dingen wel heel serieus. Zoals mensen blij maken. En daar worden wij weer blij van. Why so serious? Als je onder maar goed zit. Wij zijn snel, sneller...direct. Met ons zaken doen gaat aerodynamisch en vol gas. Daarnaast selecteren we heel precies - onze etalage is er alleen voor de beste merken. Zo kiezen we uit op onder ander: stijlvol of juist een eigenzinnig design, slijtvast (geen slipgevaar), en natuurlijk comfort+. Dit vind je terug in de beste deals voor boxershorts, slips, strings, bralettes en meer!