Top producten en leveringen

De producten zijn goed en ze leveren het op tijd, verder vragen ze een goede prijs voor de producten, erg betrouwbare leverancier!

• Betrouwbaarheid

Goede service en levering. Helemaal tevreden

• Betrouwbaarheid

Levering heeft nog steeds niet plaatsgevonden!

Na bestelling 1 melding gehad dat eea later zou komen, daarna niets meer vernomen...

• Betrouwbaarheid

Goedemorgen Robert, Bedankt voor de review en vervelend dat de bestelling nog niet binnen is. Ik denk graag mee aan een passende oplossing. Wij verwachten de boxershorts uiterlijk maandag te kunnen verzenden. Is dit nog op tijd? Voor het ongemak doe ik graag wat extra's om u alsnog een tevreden klant te maken. Hierover hebben wij je een mail gestuurd. Met vriendelijke groet, Joost joost@directondergoed.nl

Fijn dat de levering zo snel is en goede kwaliteit van de producten

Goede deals

Mooie set Björn borg gekocht. Alles naar wens

Top service!

Product was niet helemaal naar wens, kon het kosteloos omruilen. Persoonlijke service waar naar mijn mening veel bedrijven wel een voorbeeld aan kunnen nemen.

Fijne website voor ondergoed

Prima en snelle levering. Dikke 10

In orde!

Helemaal prima

2 producten besteld en 2 andere producten aangekregen :-(

2 producten besteld en 2 andere producten aangekregen :-( Bestelling teruggestuurd en hopelijk verloopt de terugbetaling wel goed.

• Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Goedemorgen Ivo, Ik kan de retour uiteraard direct verwerken. Graag hoor ik nog even wat er precies verkeerd is gegaan. Volgens de pakbon kloppen de artikelen wel en denk altijd graag mee aan een passende oplossing. Wij gaan er voor om alle klanten tevreden te maken ook als er wat fout is gegaan. Kan je mij even een korte mail sturen? joost@directondergoed.nl Hoor het graag. Met vriendelijke groet, Joost

Geweldige klantenservice

Al n poos fan van de interessante pakketten. Evt hiaten worden adequaat opgelost.... Top

Mooie kwaliteit, supersnelle levering

Ik zocht ondergoed in micro-kwaliteit omdat ik veel sport en dit dan prettig draagt. Deze boxers zijn van mooie kwaliteit. Ik heb ze op zondagmiddag besteld en zij werden maandagavond al bezorgd. Supersnel! Topservice!

• Betrouwbaarheid

Leuke boxershorts en snel geleverd!

Verrassingsdeal besteld erg tevreden en alles was snel in huis.

Super makkelijk

Webshop zeer klantvriendelijk en de service ook helemaal top. Een echte aanrader!

• Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Helemaal (onder)goed!!!

Overzichtelijke website met veel merken. Vandaag besteld morgen in huis. Helemaal top! Én ze hebben niet alleen ondergoed

Zeer matig

De vraag om een review is er sneller dan de onderbroeken waar ik nog steeds op wacht.

• Betrouwbaarheid

Goedemorgen Willem, Allereerst excuses voor de vertraagde levering. Ik verwacht dat wij de order uiterlijk vrijdag nog kunnen verzenden is dat nog op tijd ? Uiteraard kan ik de order ook voor u annuleren. Voor het ongemak kan ik kosteloos een paar sokken van Tommy Hilfiger toevoegen. Kan u de maat naar mij doorsturen en of mij updaten? Alvast bedankt voor de moeite. En vervelend dat dit is voorgevallen. Met vriendelijke groet, Joost

Zeer makkelijk te bestellen, snel in huis

• Betrouwbaarheid

Snelle levering voor een goede prijs

Doen wat ze beloven

• Betrouwbaarheid

Kwaliteit is gelijk als Hema , had het beter verwacht. Verder niks op aan te merken

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Helaas fout product . Maar goed opgelost

Fabriek fout in product. Maar direct ondergoed gaf keurig reacties op mijn emails en uiteindelijk netjes mijn geld terug gekregen !

Heel snel geleverd

Mooie boxers

Foutje perfect opgelost

paar orderregels besteld, snelle levering maar helaas van de 3 x XXL die ik bestelde kwam er 1 x een S binnen. Ook hadden ze niet gemeld dat de sokken die ik bestelde later nog moesten komen, maar dat kwam -liet ik me vertellen- omdat deze sokken vaker een probleem gaven in order afwikkeling. Jammer dat dat ik daar zelf achter moest komen en een "klacht" moest insturen, maar goed, kan gebeuren. Mailtje gestuurd en snelle reactie, met als doelstelling: van de klacht toch een 10 maken. Bijna gelukt want het heeft mij tijd gekost, maar oplossing was snel, prima en klantgericht dus als ik 9+ kon geven deed ik dat.

Sterk in service

Heel klantvriendelijk , zeker als het gaat om snel reageren en oplossen

Nice shop

Very fast delivery

Helemaal (onder)goed!

Kwaliteit van de onderbroeken was goed en levering was op tijd - prima ervaring!

prima service!

Snel geleverd en kwaliteit is top! Ik ging voor de Zaccini wijde boxershorts. Zeker een aanrader!

Over Direct ondergoed

Wij zijn Directondergoed. Niet nieuw in dit spel, maar nog lang niet uitgespeeld. Altijd op zoek naar hoe het anders kan. Wij willen niet serieus geworden worden, maar nemen sommige dingen wel heel serieus. Zoals mensen blij maken. En daar worden wij weer blij van. Why so serious? Als je onder maar goed zit. Wij zijn snel, sneller...direct. Met ons zaken doen gaat aerodynamisch en vol gas. Daarnaast selecteren we heel precies - onze etalage is er alleen voor de beste merken. Zo kiezen we uit op onder ander: stijlvol of juist een eigenzinnig design, slijtvast (geen slipgevaar), en natuurlijk comfort+. Dit vind je terug in de beste deals voor boxershorts, slips, strings, bralettes en meer!