Deal boxershorts besteld levering was prima en de prijs ook.

er is niets geleverd

na bestelling direct betaald en na 2 weken nog niets geleverd gekregen

• Betrouwbaarheid

Goedemorgen Cor, Nog bedankt voor de mooie order en excuses voor de vertraagde levering van de Hugo Boss boxershorts. Wij gaan deze uiterlijk deze maandag versturen. Is dat nog op tijd? Als je mij nog even mailt kom ik in ieder geval met een passende compensatie voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Joost [email protected]

Echt goed prijs en geweldige aanbiedingen

Goede en optijd

Voor eerst bestel goedeprijs

• Betrouwbaarheid

Op zich goed qua verzending

Maar in de loop van de week bleek dat in een doosje van xxl de maat M heeft gezeten terwijl ik xxl besteld had. Dit is door mij niet gezien omdat ik 6 shirts had besteld en 4 daarvan waren goed en de maat M niet is opgevallen en inmiddels was de verpakking al weggegooid.

• Betrouwbaarheid

Hoi Johan, Bedankt voor het bericht. Stuur mij even een mail met het ordernummer naar [email protected] dan los ik het uiteraard netjes op! Met vriendelijke groet, Joost [email protected]

Snel geleverd, prima prijzen

• Communicatie N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Heb het goede ervaring gevonden.

Er is wat verkeerd gegaan. Maar zeker netjes op gelos.Kunnen nog veel een voorbeeld bij nemen.

Snel

Goede kwaliteit

Oke

Oke

• Betrouwbaarheid

Zeer correcte afhandeling van de besteling

Ik had per ongeluk de verkeerde maat besteld. Contact opgenomen via email en de juiste maat was al onderweg voordat het retour gestuurde ontvangen was. Als dat geen superservice is! Dat kom je niet vaak meer tegen. En hier dus nog wel. Klasse!

• Betrouwbaarheid

Snelle levering en mooi product

• Communicatie N.v.t.

Prima site

Bestel hier wel vaker en altijd goed. als er wat mis gaat zijn ze er ook altijd snel bij. Zeker een aanrader.

Perfect!

Plaatste een bestelling om 23:00 uur en kreeg het alsnog de volgende dag in huis. Top service!

Goed geholpen!

Bestelling was een dag te laat, maar vriendelijk te woord gestaan en snel geholpen. Kom de volgende keer hier weer terug.

slecht.

ik heb mijn ondergoed nog steeds niet. ik wacht al 2 weken. maar ik heb wel betaald.

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Goedemorgen, Bedankt voor het bericht en excuses voor de verlate levering. Zoals zojuist telefonisch besproken sturen wij de boxershorts begin volgende week op. Mochten er nog vragen zijn dan kan u mij uiteraard bereiken. Met vriendelijke groet, Joost [email protected]

Even wennen!

Ik koop bij een aantal ondergoedstores online. Grote vakkennis over de waren qlsook over verzenden en terug zenden. Moet gezegd: Het ondergoed was bij V&D gekocht (webshop) maar werd verzorgd door dit bedrijf. Weliswaar zou ik er nog een keer opnieuw kunnen bestellen maar ik merk na een terugzending dat je veel te lang moet wachten op je geld terug op de rekening. Op die manier zou je het kunnen vergeten en dat kan/mag niet de bedoeling zijn. Dat zou mij echt tegenhouden. Dus op het moment vanschrijven nog eens de oproep: Graag mijn geld retour! Dus daarom beveel ik vooralsnog niet aan.

• Prijs N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Gemakkelijk te bestellen, goede keus op de website en snel geleverd.

Prima en snelle levering

Ik ben uitermate snel bediend. Binnen dag geleverd wat ik heb besteld.

Goede kwaliteit en goedkoop

Voor de eerste keer een bestelling geplaatst en tot nu toe tevreden. Kwaliteit en van de onderbroeken zijn goed en tegen een op dat moment de goedkoopste prijs.

• Betrouwbaarheid

Fijne turbo service , goed ondergoed.

Super snelle turbo service. Telefonisch wordt je ook prettig en fijn geholpen. Boxershorts voor mijn zoon en hipsters voor mijn dochter van Zaccini is fijn en goed ondergoed.

Prima de luxe

Top onderbroeken, hele snelle bezorging. Niks dan lof

Goede service!

Er was even een kleine hapering rondom mijn bestelling, maar dit is heel netjes opgelost

Een kapotte onderbroek

Onderbroeken van Levi's besteld. Snel geleverd. Eentje was kapot, mailtje gestuurd en meteen twee nieuwe gekregen. Super en snel opgelost!! TOP!!!

Gewoon goed!

Altijd top!

• Betrouwbaarheid

Bestel hier altijd en altijd word ik goed geholpen!

Over Direct ondergoed

Wij zijn Directondergoed. Niet nieuw in dit spel, maar nog lang niet uitgespeeld. Altijd op zoek naar hoe het anders kan. Wij willen niet serieus geworden worden, maar nemen sommige dingen wel heel serieus. Zoals mensen blij maken. En daar worden wij weer blij van. Why so serious? Als je onder maar goed zit. Wij zijn snel, sneller...direct. Met ons zaken doen gaat aerodynamisch en vol gas. Daarnaast selecteren we heel precies - onze etalage is er alleen voor de beste merken. Zo kiezen we uit op onder ander: stijlvol of juist een eigenzinnig design, slijtvast (geen slipgevaar), en natuurlijk comfort+. Dit vind je terug in de beste deals voor boxershorts, slips, strings, bralettes en meer!