Top producten en snelle levering!

Mijn bestelling was snel geleverd en de kwaliteit van de producten is super!

goed!

prima geen opmerking!

Levering weer top

Wederom volgende dag in huis!

Een onderbroek gehadu de andere 4

Bestel al jaren maar dit nog niet meegemaakt! Niet beloven de volgende dag binnen als product niet op voorraad is. Ben wel geholpen met een onderbroek maar wanneer de rest kom! Ik weet het niet . Ben benieuwd

• Betrouwbaarheid

Goedenavond, Bedankt voor het bericht en excuses voor het ongemak! Door vertraging van de Deal boxershorts in maat L Xl en XXL konden wij inderdaad niet op tijd leveren. Ik verwacht halverwege volgende week de volledige order te kunnen versturen. Ik hoop dat dit nog op tijd is ? Ik hoor het graag. Met vriendelijke groet, Joost [email protected]

Uitstekende oplossing

Er werd alles gedaan om het probleem van het niet leveren van de bestelling naar alle tevredenheid op te lossen. Je merkt dat je als klant wel op de eerste plaats staat en je gehoord wordt. Complimenten hiervoor!!

• Prijs N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Goedemorgen, Bedankt voor het bericht en excuses voor het ongemak. Het zou nog kunnen dat ze toch nog beschikbaar zijn. Ik kom in ieder geval graag met een passende oplossing. Wellicht kunnen wij vrijdag even bellen om het op te lossen? Hoor het graag. Met vriendelijke groet, [email protected]

Prima service. Kreeg 2x ‘verkeerde’ kleur boxers in verassingpakket. Na een belletje kon ik het retour sturen en ontving ik een paar gangbare blauwe.

• Betrouwbaarheid

Snel en netjes verzonden en afgeleverd. Boxershorts passen en dragen fijn.

• Betrouwbaarheid

Het door mij bestelde pakket va 8 boxershorts bleek niet meer voorradig (dit was niet tijdig bijgewerkt op de website). Toen de levering niet binnen een werkdag kwam, heb ik gebeld. Klantenservice medewerker Joost bood excuses aan, gaf aan dat de nieuwe voorraad nog zo’n twee weken op zich zou laten wachten. Dat vond ik te lang voor het al betaalde bedrag. Ik kreeg direct het aanbod om de 2 nog wel voorradige boxershorts alvast geleverd te krijgen, maar toch ook mijn volledige betaling terug te krijgen. Wanneer de voorraad over een paar weken binnen is, dan ontvang ik het resterende deel van mijn bestelling met separaat een betaalverzoek om het totaalbedrag over te maken. Prima opgelost, en heel blij dat we toch al 2 boxershorts hebben ontvangen.

top

snel geleverd en de klantenservice helpt je goed! bestel hier zeker weer.

Online voorraad klopt niet

Via tussen webwinkel v en d wilde ik een bestelling doen, want het was gelukkig nog op voorraad voor een prima prijs. Gelijk besteld en betaald, kreeg echter de mededeling een dag later dat het helemaal niet klopte. De voorraad was er niet wat ik bestelde en kon ook niet geleverd worden. Gelukkig snel de order kunnen annuleren en heb een terugbetaling ontvangen. Helaas onbetrouwbaar dus als het gaat om wat er op de site staat en of er voorraad via v en d site is via derden leverancier als deze.

• Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Beste Peter, Bedankt voor het bericht en onze excuses hiervoor. Het zou inderdaad moeten kloppen en dit was niet het geval. Graag zet ik deze ervaring nog om in iets positiefs door middel van een tegoedbon. Zou je mij een mail kunnen sturen naar [email protected] ? Ik hoor het graag. Met vriendelijke groet, Joost

Direct goed

Snel geleverd beste prijs dankjewel direct ondergoed!

• Betrouwbaarheid

DHL is niet zo goed maar directondergoed is helemaal super bedankt ik bestel graag nog een keer, tip graag de optie om via postnl te verzenden

• Betrouwbaarheid

Tevreden over kwaliteit, service en communicatie

Tevreden over kwaliteit, service en communicatie.

• Betrouwbaarheid

Toppie zoals ik van Directondergoed gewend ben

Al jaren klant en nog altijd even tevreden. Klasse mannen!

Fijne website

Bestel hier altijd mijn sokken en ondergoed voor het hele gezin. Altijd snelle levering en goede deals.

• Betrouwbaarheid

Nog steeds niet geleverd, bij bestellen waren er volgens de site 3 op voorraad.

Nog steeds niet geleverd, bij bestellen waren er volgens de site 3 op voorraad. Uiteindelijk werden de sokken alsnog keurig geleverd en een kleine compensatie dat het langer dan gepland duurde.

• Betrouwbaarheid

Goedemorgen, Bedankt voor het bericht. Ik zie inderdaad dat de Tommy Hilfiger sokken niet op tijd geleverd zijn mijn excuses hiervoor. 19 januari krijgen wij ze binnen en voor de vertraging kom ik graag met een passende korting. Uiteraard kan ik de order ook voor u annuleren indien gewenst. Is het mogelijk mij een korte mail te sturen? Hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Joost [email protected]

Positief

Positief. Snelle levering.

• Betrouwbaarheid

Snelle service, goed contact, top webshop!

Snelle service, goed contact, top webshop!

Altijd snelle bezorging

Normaal koop ik hier altijd mijn boxershorts maar dit keer ook voor de t-shirts gegaan. Zitten top en goede kwaliteit! Wederom weer volgende dag geleverd!

• Betrouwbaarheid

Zeer snelle levering en producten voldoen geheel aan mijn verwachting. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

• Communicatie N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Goede service snelle levering!

Erg blij met de verrassingsdeal!

wachten

Ik wacht nog steeds: snel, sneller...direct....

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Beste Hans, Bedankt voor het bericht en excuses voor de vertraagde levering van de Derby Long shirts. Verwachting is dat ik ze begin volgende week kan verzenden zoals telefonisch besproken. Met vriendelijke groet, Joost [email protected]

Prima ondergoed en snel geleverd

Prima ondergoed en snel geleverd

• Communicatie N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Verder prima verlopen. Had alleen meer diverse kleuren besteld! Dacht ik!

Prima. Iets andere kleuren dan gedacht. Van de 4, 3 dezelfde kleur. Maar is voor nu Prima

• Betrouwbaarheid

Oké boxershorts maar niet zoals beschreven

Zag een 12-pak boxers in mooie kleuren. Heel divers en paar mooie kleuren erbij. Heb ik vervolgens besteld. Ik kreeg alleen maar zwarte of donkerbruine binnen, geen enkele met echte kleur. Toen ik ging nakijken stond er onder bestelling in kleine letters dat de kleuren zoals afgebeeld niet precies zo geleverd worden, maar het zou wel mooi worden. Heb hier nog over gemaild en kreeg 10% korting. Liefst zou ik toch wel gewoon mooiere boxers hebben ontvangen. Vandaar deze review zo.

• Betrouwbaarheid

Hoi Menno, Bedankt voor de review en vervelend dat je niet 100% tevreden bent. Hugo Boss heeft altijd vrij basic kleuren. Ik kan de boxershorts nog wel omruilen alleen kan het heel even duren voordat de collectie zoals afgebeeld weer beschikbaar is. Wellicht kan je mij mailen en dat wij alsnog samen tot een goede oplossing komen. Hoor het graag. [email protected]

Herestraat 106 9711 LM Groningen

Over Direct ondergoed

Wij zijn Directondergoed. Niet nieuw in dit spel, maar nog lang niet uitgespeeld. Altijd op zoek naar hoe het anders kan. Wij willen niet serieus geworden worden, maar nemen sommige dingen wel heel serieus. Zoals mensen blij maken. En daar worden wij weer blij van. Why so serious? Als je onder maar goed zit. Wij zijn snel, sneller...direct. Met ons zaken doen gaat aerodynamisch en vol gas. Daarnaast selecteren we heel precies - onze etalage is er alleen voor de beste merken. Zo kiezen we uit op onder ander: stijlvol of juist een eigenzinnig design, slijtvast (geen slipgevaar), en natuurlijk comfort+. Dit vind je terug in de beste deals voor boxershorts, slips, strings, bralettes en meer!