Filters

10

Betrouwbaar, goede kwalitieit, komt beloftes direct na.

Ik ben erg tevreden. Een probleem met de levertijd van mijn Vandyck Superior Duo dekbed is direct keurig en zonder problemen door de leverancier opgelost. Kortom, betrouwbaar, toegankelijk, perfecte service en vooral heerlijk slapen. Zéér aan te bevelen dus.

  • Aanbevelen? Ja
10

Superb

Bedankt voor jullie service en geweldige producten. Zeer duidelijke en gemakkelijk te navigeren site. Ik heb mijn bestelling de volgende dag ontvangen!

  • Aanbevelen? Ja
4

Moeizaam

Eind februari gaf ik aan dat de 2 Ducky Dons D'orveige allseason dekbedden ons niet goed bevielen en ik binnen de retourtermijn wilde retourneren. Je moet best wat stappen door om uiteindelijk iets retour te kunnen sturen, de klantenservice was niet bereikbaar, dus ik heb dit via de mail en later toen Koen belde afgehandeld. Begin maart retourneerde ik de dekbedden voor een Ducky Dons D'Orveige winterdekbed en een 4-seizoenendekbed afmeting 140*220 cm. Het winterdekbed was direct beschikbaar, voor het 4-seizoenendekbed bedroeg de levertijd toen 2,5 week. Omdat we onze oude dekbedden nog moesten retourneren heb ik gevraagd of het winterdekbed niet alvast vooruit gestuurd kon worden (we zitten anders zonder). Ook toen de 2,5 week in zicht kwam en ik niets hoorde (en me zelfs een beetje bezwaard begon te voelen omdat ik het dekbed nog moest retourneren) heb ik maar besloten het dekbed uit de camper op te halen en de zaken vooruitlopend op de ontvangst van het laatste nieuwe dekbed te retourneren. Vervolgens heb ik er weken achteraan gemaild wanneer ik de rest zou ontvangen, maar ik hoorde maar niets van Koen. Tot ik eindelijk een mail ontving dat het dekbed mij was toegezonden en zowaar vanavond stond deze klaar, alleen blijkt het een 4 seizoenen Ducky Dons Taurus dekbed te zijn, alleen het zomerdeel, in de afmetingen 240*220 (!) met een plastic zak er om heen met de tekst 'Euro Cleaning'. Achteraf bleek dit een fout te zijn, dat kan gebeuren. Uiteindelijk heb ik na het schrijven van deze beoordeling het goede dekbed ontvangen, en heb ik het verkeerde dekbed (bedoeld voor een klant) teruggestuurd. Toch laat me de gehele afwikkeling niet los. Het heeft mij veel energie en extra tijd gekost om hetgeen te krijgen wat ik besteld en betaald heb. Dat zou eigenlijk niet de bedoeling moeten zijn. Een korte terugkoppeling tussentijds “ben er mee bezig” is zo gestuurd. Jammer!

  • Aanbevelen? Nee
10

Heel klantvriendelijk!

Telefonisch goed bereikbaar. Zeer coulant wat betreft ruilen van ons dekbed. Kwaliteit van dekbed zeer goed. Plus heel klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
2

Heel erg teleurstellend

Twee dekbedden eind januari besteld. Het is niet gelukt binnen een maand de bestelde dekbedden of het aangeboden alternatief te leveren aangezien alle 4 de dekbedden geheel niet voorradig bleken te zijn. Voor 23:00 besteld zelfde dag verzonden?!. Het lijkt of er informatie wordt achter gehouden. Ik voelde mij aan het lijntje gehouden. Ik had mijn geld al uitgegeven dus kon niet meer naar een alternatief overstappen. Zijn het enkel dozen schuivers? Het wordt mij allemaal niet duidelijk. Ik hoop dat ik in dezer dagen mijn geld terug heb ontvangen. Voor mij een primeur. De eerste slechte recensie ooit geschreven....

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen Rachel, Bedankt voor het delen van je ervaring. Ten eerste vinden ik het enorm vervelend hoe alles is gelopen. Graag wil ik wel enige nuance aanbrengen. Op zowel de productpagina, als de afrekenenpagina en in de bevestigingsmail staat vermeld dat de levertijd van je bestelling 5 - 25 werkdagen is. Dat is dus 5 weken. Die nog niet voorbij zijn. We hebben je telefonisch een veel beter dekbed beloofd te leveren (de volgende dag) voor dezelfde prijs. Helaas hebben we die afspraak niet kunnen nakomen door een fout tijdens het invoeren van de order. Daar baal ik enorm van. Zoals ik al eerder heb gemaild heb je order geannuleerd en het geld teruggestort. Daarnaast mag je (zoals ook in de mail vermeld voordat je de beoordeling plaatsen) een kussen uitzoeken t.w.v. € 50,- Mocht je nog andere ideeën hebben over het verbeteren van de situatie dan hoor ik het graag. Groeten, Team Donskussen.nl

10

Goede service en top producten

Door de overzichtelijk vormgegeven website kwam ik snel het juiste hoofdkussen uit. Het kussen is van hoogwaardige kwaliteit en is niet te vergelijken met de hoofdkussens die ik hiervoor heb gehad. Ik zak er iets in weg, maar niet te veel. Daarnaast bied het de juiste steun en stevigheid. Donskussen.nl zal ik absoluut aanraden aan anderen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijke site, goed product en snelle levering

Sliep al een tijdje slecht door het huidige kussen op mijn waterbed. Op internet donskussen gevonden. Door de duidelijke site het juiste kussen kunnen selecteren en besteld. Deze werd maandag al geleverd en sindsdien slaap ik weer als doornroosje! Al met al een duidelijke site met goede producten en een snelle levering helemaal Top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Betrouwbaar en coulant

Keurig volgens afspraak geleverd. Helaas was het product wat ik bestelde niet wat ik bedoelde. Dat is eigenlijk ook best lastig met een hoofdkussen. Geen probleem. Retourlabel aangevraagd, teruggestuurd en binnen een week stond het geld weer op mijn rekening. Om verlegen van te worden want ze hebben er wel kosten voor moeten maken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en uitstekende service

De keuze voor een nieuw kussen viel op een hard kussen met veren. De levering was snel via Postnl. Het kussen had inderdaad heel wat "veer"kracht. Helaas was de keuze voor een hard kussen toch niet de juiste. Na overleg met Donskussen werd het keurig en snel afgehandeld. Prima service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Topservice

Topservice

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service en klantvriendelijk.

Een hele goede ervaring bij Donskussen. Veel keus in artikelen en goede omschrijving/duidelijke website, waar ik zeker nog een keer zal gaan bestellen zonder aarzelen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering! Héérlijk stevig en toch zacht kussen

Heerlijk zacht en toch stevig kussen! Had ik dit maar eerder besteld! Minder last van mijn nek s’morgens!

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel fijn kussen

Ben al jaren op zoek naar een goed kussen, vele dure kussen uitgeprobeerd. Maar altijd teleurgesteld in aankoop.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima Service

Heerlijk zacht kussen. Al verschillende goede kwaliteit kussens geprobeerd, maar na een aantal maanden erop geslapen te hebben steeds niet tevreden. Had een donskussen en ben blij dat ik weer een goed donskussen heb gevonden. Slaap er nu enkele weken op en slaap heerlijk. Kussen is wel dik. Heb er zelf dons uit gehaald.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede onlinewinkel met fijne dienst na verkoop

Besteld artikel was niet op voorraad,heb er twee weken op moeten wachten,maar is uiteindelijk netjes toegekomen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service, zeer attent

De kussens worden keurig in tassen geleverd. Zijn gewoon goede degelijke kussen, waar je jaren mee vooruit kan.

  • Aanbevelen? Ja
9

Geweldig

Slaap heerlijk door zonder nekpijn. Ben er erg blij mee

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Prima kussens

  • Aanbevelen? Ja
10

Service met een hoofdletter S, klant staat voorop

Had 2 x een hotelversie gekocht, was maar 1 beschikbaar, 2de tegen een zeer gereduceerde prijs gekregen. Top!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

ruilen gaat zonder problemen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige persoonlijke service!

Snel, persoonlijk en meedenkend. Goed duidelijk advies en zeer fijne kussens van kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect kussen goeie kwaliteit

Snelle levering,goed kwaliteit kussen

  • Aanbevelen? Ja
10

overzichtelijk, goed advies, door keuze menu.

Door het keuze menu kom je snel op de voor jou geschikte artikel

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijk dekbed, snelle levering

Het is een feestje om naar bed te gaan!

  • Aanbevelen? Ja
10

Next day delivery and order as expected

Smooth experience, the pillow I've ordered looks and feels exactly as described.

  • Would you recommend us? Yes

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd