perfecte service!

snelle en prima service. Prima latex kussen met donsgevuld omhulsel. Al eerder zo'n kussen gehad. Prima bevallen. Ze zijn niet goedkoop maar de prijs meer dan waard

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle verzending, hoge kwaliteit en regelmatige status updates

Snelle verzending, updates aangaande verzend en ontvangstmoment, gewoon lekker makkelijk. Ook nog eens een heerlijk en betaalbaar donsdekbed!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Een goede stevige, maar toch zachte kussen.

Het contact met donskussen.nl was erg prettig. Er wordt serieus met je mee gedacht over wat je wensen zijn en welke kussen dan het beste bij je past. En het is niet zo dat er wat wordt aangesmeerd aan je. Ik ben erg tevreden over het contact en de geboden service. Eindelijk een goede kussen en niet eens duur!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Advies op maat en een zeer correcte ensnelle service!

voor herhaling vatbaar!

Uitstekende informatie, prima service

We kwamen op de website van Donskussen terecht bij het zoeken naar informatie over diervriendelijk dons. De uitgebreide productinformatie heeft ons goed geholpen. Toen bleken ze ook zelf leverancier van duurzame producten te zijn, en tegen concurrerende prijzen. Tenslotte heeft Koen van der Velden ons uitstekende service geleverd. Ik kan deze webwinkel zeer aanbevelen. En het kopen van gecertificeerd sinds natuurlijk...

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik werd persoonlijk geïnformeerd over de beschikbaarheid van een besteld product en kreeg heel correct een beter en duurder alternatief voor hetzelfde bedrag aangeboden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Erg fijn dat je een kussen mag uitproberen en deze mag retourneren op het moment dat het niet bevalt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Goede service.

Site beter “up to date” houden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke communicatie wat betreft levering, goede prijs kwaliteit verhouding.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle correcte levering met een persoonlijke noot erbij.

2 sterren: slechter dan verwacht

Zeer slechte service. Heb reinigingskosten moeten betalen voor een item dat ik zonder te gebruiken heb geretourneerd. Volgend het bedrijf was het duidelijk dat ik het dekbed had gebruikt. Ik heb het echter alleen uit de doos gehaald en gelijk teruggestopt omdat ik zag dat ik het verkeerde dekbed had besteld. Dat ze reinigingskosten in rekening brengen voor een gebruikt item kan ik begrijpen. Maar in dit geval is het volkomen onterecht.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Snelle levering, goed verpakt, website fijn en duidelijk.

geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede informatie, goede prijzen en snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Kwaliteit product. Csr friendly

DHL avondlevering niet nagekomen volgens afspraak

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Verzendafspraken worden niet nagekomen. Voor avondbezorging moest extra betaald worden. Toch werd overdag bezorgd, ook veel later dan was aangegeven. Heb 4x hierover klacht ingediend en pas na een week aanhouden werd gereageerd.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Snelle levering tegen scherpe prijs

Mijn voorkeur gaat toch uit naar Post.NL als vervoerder

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

heldere website

via de ene weg (computer met link die ik ontving) kreeg ik korting, via de andere weg (website direct benaderen op smartphone) was er geen sprake van korting en golden de hogere prijzen...

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering Duidelijke website Handige videos die extra toelichting geven op de eigenschappen van het kussen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle webshop, makkelijk te gebruiken. Veel informatie. Bestelling en levering conform verwachtingen.

Iets vlottere communicatie per mail

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Uiteindelijk m'n bestelling ontvangen

Communiceren Terugbellen Nakomen van afspraken

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

groot assortiment en snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Verkopen zeer goede dekbedden en kussens. De klantenservice reageert snel en handelt eventuele klachten zeer kundig en rechtvaardig af. Erg fijn bedrijf.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke website en een uitermate heldere uitleg over het kussen dat het best bij je past. Vele kussens verder (gekocht bij andere bedrijven) ben ik via via terecht gekomen bij donskussens.nl en kan dit iedereen aanbevelen! Heb geen stijve nek meer als ik opsta waardoor ik me een stuk fitter voel. De service is goed en zeer betrouwbaar. Daarnaast is de prijs kwaliteit verhouding is in balans. Een aanrader dus!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Na het roodlabel kussen toch maar voor een Ducky kussen gegaan, bevalt goed.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Donskussen.nl

Filter op Taal