Donskussen.nl

Snelle verwerking van de bestelling en in goede orde ontvangen. Klantenservice verliep soepel en prettig.

Goedemorgen Don, Bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn dat je zo tevreden bent over de verwerking en de klantenservice. We zien je graag nog eens terug ;) Groeten, Team Donskussen

Top levering en service

Top levering en service. Hele mooie kussentjes (50-50) met katoenen tijk en veren vulling. Ben er blij mee.

Goedemiddag Heleen, Bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn dat je zo tevreden bent. Groeten, Team Donskussen.nl

Heerlijke deken+kussen en uitstekende service

Hier heb ik een paar weken geleden mijn nieuwe deken, kussen en accessoires besteld. Met de deken en kussen van eendenveren ben ik zeer tevreden. Lekker dik en toch licht en ademt goed. Daar kruip ik heerlijk onder. De levering zou in eerste instantie langer duren omdat het kussen niet op voorraad was. Na een mailtje werd de deken alvast apart verzonden. Een van de accessoires wilde ik retoureren, omdat het bij nader inzien niet wilde gebruiken, daar werd zeer hoffelijk mee omgegaan. De deken en kussens zijn dus zeker een aanrader!

Zijslaper met nekklachten

Heerlijk kussen, erg wennen, voelde hard maar ik heb de zachte versie. Maar ik werd uitgerust wakker zonder nekpijn.

Hi Anja, Bedankt voor het delen van je ervaring. Het dons & natuurlatex kussen is de eerste paar dagen altijd even wennen. Fijn dat je uiteindelijk goed wakker werd zonder nekpijn. Groeten, Team Donskussen

Prima bedrijf!

Snelle levering. Houden je goed op de hoogte. Als je klantenservice inschakelt krijg je snel en keurig antwoord. Het kussen dat ik bij hen heb gekocht is top!!

Goedemiddag Patricia, Bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn dat je zo tevreden bent over de service en het kussen. Groeten, Team Donskussen

Fantastische, hoogwaardige producten! Kussens en donzen dekbed gekocht bij hen, het ligt top. Je voelt duidelijk verschil met goedkopere varianten. Daarnaast is het bedrijf makkelijk telefonisch bereikbaar en hebben een goede service! We hadden in eerste instantie een "hotel" donzen dekbed gekocht ( een keer gebruikt door een andere klant, gereinigd door Donskussen.nl en weer de verkoop in als hotelversie voor een lagere verkoopprijs ). Donskussen.nl nam contact met ons op dat er niets voorradig was in hun retour magazijn en stuurden ons een gloednieuw donzen dekbed op ( voor de prijs van de hotelversie, dit scheelde meer dan € 300. Waarvoor hartelijk dank Donskussen.nl ! Dit was een fijne verrassing!

Zeer goede klantenservice, snelle levering

Het kussen dat ik heb ontvangen is erg zacht; het komt 's ochtends weer in vorm; dit site heeft een super klantenservice; ik heb nog nooit zo'n goede klantenservice meegemaakt in nederland; ze hebben mijn eerste kussen volledig terugbetaald omdat het te laag was, en adviseerden me een ander kussen, dat tot nu toe erg goed is; als je een kussen moet kopen, is dit de beste site om dat te doen! en ze hebben alles op voorraad!

Goedemorgen Ileana, Bedankt voor je enorm enthousiaste review. Daar zijn we erg happy mee. Veel plezier nog met het kussen. Groeten, Team Donskussen.nl

Ik ben heel blij met mijn dekbed en slaap er heerlijk onder en een fijne snelle levering Mia

Hi Mia, Bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn dat je zo goed slaapt onder je dekbed en dat deze ook nog snel geleverd is. Heel veel plezier met je nieuwe dekbed. Groeten, Team Donskussen.nl

Klantvriendelijk

Na een vergissing in de order heeft de firma dit heel netjes afgehandeld. We kregen een nieuw dekbed. Heerlijk onder geslapen. Telefonische bereikbaarheid is moeilijk maar wel goed contact via de mail. Goede service en betrouwbaar! Aanrader!

Hi Anne, Leuk dat je een review hebt geplaatst. Fijn dat het dekbed zo goed bevalt. Veel plezier ermee :) Groeten, Team Donskussen.nl

Uitstekende service!

Ik had een kussen gekocht die helaas helemaal niet naar mijn smaak was. Kwaliteit was wel goed maar ik heb hem toch retour gestuurd Het geluk zat niet mee want mijn retourpakket was kwijt geraakt bij PostNL. Na een belletje met donskussen.nl kreeg ik netjes m’n geld terug gestort terwijl ze daar geen eens helemaal tot verplicht zijn aangezien ik zelf verantwoordelijk ben voor de zending. Het pakketje moet daar nog aan komen. Uitstekende service dus! Kan dit bedrijf iedereen aanraden

Goedemiddag Roy, Leuk dat je nog de moeite neemt om een review te schrijven. Fijn dat we je zo verder konden helpen. Groeten, Team Donskussen.nl

De donzen dekbedden ongebruikt teruggestuurd Na een bijzonder vriendelijk telefonisch contact, zending in orde gemaakt en gratis ingeleverd bij DPD Netjes op de hoogte gebleven van de retour vracht Na twee dagen het geld volledig terug op de rekening

Goedemiddag Paul, Bedankt voor je mooie beoordeling. Hopelijk slagen jullie in de toekomst alsnog bij ons. Een hele fijne dag :) Groeten, Team Donskussen.nl

Betrouwbaar, goede kwalitieit, komt beloftes direct na.

Ik ben erg tevreden. Een probleem met de levertijd van mijn Vandyck Superior Duo dekbed is direct keurig en zonder problemen door de leverancier opgelost. Kortom, betrouwbaar, toegankelijk, perfecte service en vooral heerlijk slapen. Zéér aan te bevelen dus.

Superb

Bedankt voor jullie service en geweldige producten. Zeer duidelijke en gemakkelijk te navigeren site. Ik heb mijn bestelling de volgende dag ontvangen!

Moeizaam

Eind februari gaf ik aan dat de 2 Ducky Dons D'orveige allseason dekbedden ons niet goed bevielen en ik binnen de retourtermijn wilde retourneren. Je moet best wat stappen door om uiteindelijk iets retour te kunnen sturen, de klantenservice was niet bereikbaar, dus ik heb dit via de mail en later toen Koen belde afgehandeld. Begin maart retourneerde ik de dekbedden voor een Ducky Dons D'Orveige winterdekbed en een 4-seizoenendekbed afmeting 140*220 cm. Het winterdekbed was direct beschikbaar, voor het 4-seizoenendekbed bedroeg de levertijd toen 2,5 week. Omdat we onze oude dekbedden nog moesten retourneren heb ik gevraagd of het winterdekbed niet alvast vooruit gestuurd kon worden (we zitten anders zonder). Ook toen de 2,5 week in zicht kwam en ik niets hoorde (en me zelfs een beetje bezwaard begon te voelen omdat ik het dekbed nog moest retourneren) heb ik maar besloten het dekbed uit de camper op te halen en de zaken vooruitlopend op de ontvangst van het laatste nieuwe dekbed te retourneren. Vervolgens heb ik er weken achteraan gemaild wanneer ik de rest zou ontvangen, maar ik hoorde maar niets van Koen. Tot ik eindelijk een mail ontving dat het dekbed mij was toegezonden en zowaar vanavond stond deze klaar, alleen blijkt het een 4 seizoenen Ducky Dons Taurus dekbed te zijn, alleen het zomerdeel, in de afmetingen 240*220 (!) met een plastic zak er om heen met de tekst 'Euro Cleaning'. Achteraf bleek dit een fout te zijn, dat kan gebeuren. Uiteindelijk heb ik na het schrijven van deze beoordeling het goede dekbed ontvangen, en heb ik het verkeerde dekbed (bedoeld voor een klant) teruggestuurd. Toch laat me de gehele afwikkeling niet los. Het heeft mij veel energie en extra tijd gekost om hetgeen te krijgen wat ik besteld en betaald heb. Dat zou eigenlijk niet de bedoeling moeten zijn. Een korte terugkoppeling tussentijds “ben er mee bezig” is zo gestuurd. Jammer!

Heel klantvriendelijk!

Telefonisch goed bereikbaar. Zeer coulant wat betreft ruilen van ons dekbed. Kwaliteit van dekbed zeer goed. Plus heel klantvriendelijk.

Heel erg teleurstellend

Twee dekbedden eind januari besteld. Het is niet gelukt binnen een maand de bestelde dekbedden of het aangeboden alternatief te leveren aangezien alle 4 de dekbedden geheel niet voorradig bleken te zijn. Voor 23:00 besteld zelfde dag verzonden?!. Het lijkt of er informatie wordt achter gehouden. Ik voelde mij aan het lijntje gehouden. Ik had mijn geld al uitgegeven dus kon niet meer naar een alternatief overstappen. Zijn het enkel dozen schuivers? Het wordt mij allemaal niet duidelijk. Ik hoop dat ik in dezer dagen mijn geld terug heb ontvangen. Voor mij een primeur. De eerste slechte recensie ooit geschreven....

Goedemorgen Rachel, Bedankt voor het delen van je ervaring. Ten eerste vinden ik het enorm vervelend hoe alles is gelopen. Graag wil ik wel enige nuance aanbrengen. Op zowel de productpagina, als de afrekenenpagina en in de bevestigingsmail staat vermeld dat de levertijd van je bestelling 5 - 25 werkdagen is. Dat is dus 5 weken. Die nog niet voorbij zijn. We hebben je telefonisch een veel beter dekbed beloofd te leveren (de volgende dag) voor dezelfde prijs. Helaas hebben we die afspraak niet kunnen nakomen door een fout tijdens het invoeren van de order. Daar baal ik enorm van. Zoals ik al eerder heb gemaild heb je order geannuleerd en het geld teruggestort. Daarnaast mag je (zoals ook in de mail vermeld voordat je de beoordeling plaatsen) een kussen uitzoeken t.w.v. € 50,- Mocht je nog andere ideeën hebben over het verbeteren van de situatie dan hoor ik het graag. Groeten, Team Donskussen.nl

Goede service en top producten

Door de overzichtelijk vormgegeven website kwam ik snel het juiste hoofdkussen uit. Het kussen is van hoogwaardige kwaliteit en is niet te vergelijken met de hoofdkussens die ik hiervoor heb gehad. Ik zak er iets in weg, maar niet te veel. Daarnaast bied het de juiste steun en stevigheid. Donskussen.nl zal ik absoluut aanraden aan anderen!

Duidelijke site, goed product en snelle levering

Sliep al een tijdje slecht door het huidige kussen op mijn waterbed. Op internet donskussen gevonden. Door de duidelijke site het juiste kussen kunnen selecteren en besteld. Deze werd maandag al geleverd en sindsdien slaap ik weer als doornroosje! Al met al een duidelijke site met goede producten en een snelle levering helemaal Top!

Betrouwbaar en coulant

Keurig volgens afspraak geleverd. Helaas was het product wat ik bestelde niet wat ik bedoelde. Dat is eigenlijk ook best lastig met een hoofdkussen. Geen probleem. Retourlabel aangevraagd, teruggestuurd en binnen een week stond het geld weer op mijn rekening. Om verlegen van te worden want ze hebben er wel kosten voor moeten maken.

Snelle en uitstekende service

De keuze voor een nieuw kussen viel op een hard kussen met veren. De levering was snel via Postnl. Het kussen had inderdaad heel wat "veer"kracht. Helaas was de keuze voor een hard kussen toch niet de juiste. Na overleg met Donskussen werd het keurig en snel afgehandeld. Prima service.

Topservice

Topservice

Snelle service en klantvriendelijk.

Een hele goede ervaring bij Donskussen. Veel keus in artikelen en goede omschrijving/duidelijke website, waar ik zeker nog een keer zal gaan bestellen zonder aarzelen.

Snelle levering! Héérlijk stevig en toch zacht kussen

Heerlijk zacht en toch stevig kussen! Had ik dit maar eerder besteld! Minder last van mijn nek s’morgens!

Heel fijn kussen

Ben al jaren op zoek naar een goed kussen, vele dure kussen uitgeprobeerd. Maar altijd teleurgesteld in aankoop.

Prima Service

Heerlijk zacht kussen. Al verschillende goede kwaliteit kussens geprobeerd, maar na een aantal maanden erop geslapen te hebben steeds niet tevreden. Had een donskussen en ben blij dat ik weer een goed donskussen heb gevonden. Slaap er nu enkele weken op en slaap heerlijk. Kussen is wel dik. Heb er zelf dons uit gehaald.