Snelle service en klantvriendelijk.

Een hele goede ervaring bij Donskussen. Veel keus in artikelen en goede omschrijving/duidelijke website, waar ik zeker nog een keer zal gaan bestellen zonder aarzelen.

Snelle levering! Héérlijk stevig en toch zacht kussen

Heerlijk zacht en toch stevig kussen! Had ik dit maar eerder besteld! Minder last van mijn nek s’morgens!

Heel fijn kussen

Ben al jaren op zoek naar een goed kussen, vele dure kussen uitgeprobeerd. Maar altijd teleurgesteld in aankoop.

Prima Service

Heerlijk zacht kussen. Al verschillende goede kwaliteit kussens geprobeerd, maar na een aantal maanden erop geslapen te hebben steeds niet tevreden. Had een donskussen en ben blij dat ik weer een goed donskussen heb gevonden. Slaap er nu enkele weken op en slaap heerlijk. Kussen is wel dik. Heb er zelf dons uit gehaald.

Goede onlinewinkel met fijne dienst na verkoop

Besteld artikel was niet op voorraad,heb er twee weken op moeten wachten,maar is uiteindelijk netjes toegekomen.

Top service, zeer attent

De kussens worden keurig in tassen geleverd. Zijn gewoon goede degelijke kussen, waar je jaren mee vooruit kan.

Slaap heerlijk door zonder nekpijn. Ben er erg blij mee

Prima kussens

Service met een hoofdletter S, klant staat voorop

Had 2 x een hotelversie gekocht, was maar 1 beschikbaar, 2de tegen een zeer gereduceerde prijs gekregen. Top!!

ruilen gaat zonder problemen.

Geweldige persoonlijke service!

Snel, persoonlijk en meedenkend. Goed duidelijk advies en zeer fijne kussens van kwaliteit.

Perfect kussen goeie kwaliteit

Snelle levering,goed kwaliteit kussen

overzichtelijk, goed advies, door keuze menu.

Door het keuze menu kom je snel op de voor jou geschikte artikel

Heerlijk dekbed, snelle levering

Het is een feestje om naar bed te gaan!

Next day delivery and order as expected

Smooth experience, the pillow I've ordered looks and feels exactly as described.

Donskussen begrijpt het belang van goede nachtrust.

Ik ben alerter, geconcentreerder en beter uitgeslapen sinds in het donsdeken heb aangeschaft. We zijn er superblij mee. Olivier

Luxueus slapen met ondersteuning

Snelle levering Product conform website omschrijving Premium product Eerlijke feedback Prijs/kwaliteit top

Uitstekend!

Bestelling binnen de aangegeven dagen binnen. Goed verpakt etc en dekbed is top!!

Overzichtelijke site en advies voor welk type kussen het beste past.

Snelle levering en goed verpakt in mooie dozen waarin de kussens zitten. De kussens voldoen helemaal aan de verwachting van ons zoals wij het op de site hebben kunnen beoordelen.

Goede kussens met duidelijke informatie

Prima site met veel keuze en informatie. De kussen die ik besteld had was niet op voorraad en er stond aangegeven dat hij een paar dagen later zou komen. Daarover heb ik ook nog keurig een extra mailtje gekregen van 1 van de medewerkers. Deze belande echter wel in de junk emailbox.

Kwaliteit van slaap verbeterd

Voor ik het driekamer eendedonskussen had, sliep ik niet echt confortable. Ik had vaak last van stijve nek. Nu met mijn driekamer eendedons slaap ik rustig en confortable.

Goede keus, prima prijs/ kwaliteits verhouding!

Lekker kussen voor een buikslaper. Zachte kwaliteit. Kussen kraakt niet.

Goede en snelle levering

Ben een tevreden klant

nog geen seconde spijt van onze keuze

Heb de aanbevelingen gelezen op de site (keuze rug slaper-zijslaper-buikslaper). Heb de voorgestelde keuze ttz drie kamer dons kussen besteld, deze was in aanbieding. Na ontvangst hebben wij het zalig gevoel ondervonden van deze kussens. Dank voor jullie goede uitleg en aanbeveling.

late levering door fabrikant . maar door donskussengecompenseerd door service

snelle info door Donskussen over de levering . Dit maakt veel goed.