Gewoon duidelijk!!

Bij de buren afgegeven, slecht , had gevraagd om naar één dhl plaats

Slecht

mooie kwaliteit mutsjes !

snel geleverd en mooi verpakt!

Snelle bezorging

Bestelling werd de volgende dag al bezorgd en voldoet aan verwachting.

Direct betaald , NIKS ontvangen

65,00 euro BETAALD en NIKS ONTVANGEN . Zelf naar een adres verstuurd die zelf niet meer met jullie werkt . En helemaal niet blij zijn met jullie werking . En voor iemand die het geluk heeft om KANKER te hebben DANK U

De beoordeling van deze klant kwam doordat hij niet thuis was toen er werd bezorgd. PostNL heeft het pakket toen naar een afhaalpunt gebracht. Meneer heeft dat niet doorgehad en heeft ons alleen via deze Kiyoh beoordeling op de hoogte gebracht van het feit dat hij nog niets ontvangen had. Wij hebben hem gemeld waar het was heen gebracht en het is vervolgens direct opgehaald. Inmiddels heeft hij gereageerd: "Sorry mensen van mij 10/10 (met kanker in het ziekenhuis)"

Ontzettend blij met mijn nieuwe hoofddoekje

Vond het spannend een nieuwe hoofddoekje via internet te bestellen, maar hij is precies zoals hij er op de website uitziet. De pasvorm is perfect en hij werd erg snel geleverd. Ik kan met een goed gevoel naar Ibiza ermee! Kortom, zeer tevreden!

Prima webshop en fijne artikelen

Het zoeken in de webshop is eenvoudig en duidelijk Informatie over de artikelen is uitgebreid Vlotte levering en netjes verpakt

Snelle levering, betrouwbaar

Snelle levering, betrouwbaar

Heel erg tevreden

Heb meerdere mutsjes, sjaaltjes en de shaper gekocht. Vooral dat laatste is een uitkomst voor mijn gevoelige (alopecia universalis) hoofd

snel en goed behandelt .En een dag later na de bestrlling ontvangen.

Geweldig!!

Het is zo mooi gemaakt. Prachtig verpakt. Super snelle levering! Erg veel keuze! Top!

Hoe je ook ondanks de pijn van je haarverlies je je vrouwelijkheid met charme kunt behouden..

Met de wetenschap dat ik, zoals allen van u die deze review lezen, voor zeker 8 maanden mijn mooie dikke haarbos zou moeten gaan missen, raakte me in mijn hart en ziel. Maar de keuze is desondanks snel gemaakt, toch? En daarmee ook de wens te zoeken naar een tijdelijke hoofdbedekking die bij mij past. Via internet ben ik vrij snel op de website van MooiHoofd beland. Wat was het een weldaad om uit zoveel mooi hoofdbedekking te kunnen kiezen. Hoofdbedekking met nauwelijks naden, voor zomer en winter, van sportief tot chique, voor groot en jammer genoeg ook voor klein. Vandaag ben ik met zo'n mooi 'mutsje' naar mijn 2e chemo geweest. Patiënten, verpleegkundigen en zelfs de arts, hebben mooie complimenten gegeven ne gevraagd waar ik mijn hoofdbedekking heb gekocht. Met trots heb ik gezegd dat het door een Nederlands bedrijf met een super service op internet wordt aangeboden. De volgende keer zou ik het fijn vinden minstens hun flyer en kaartje naast de Franse Glossy voor hoofdbedekking neer te kunnen leggen. Een Glossy die van MooiHoofd heel veel zou kunnen leren.

Supersnelle levering en uitstekende pasvorm!

Past precies

Het is al zo verdrietig om je haar te zien uitvallen dus als er dan van die mooie hoofddoekjes komen verzacht dat de pijn!

Snelle levering, zeer tevreden

Leuke beanies, comfortabel, betaalbare prijs.

tevreden

ondanks de drukte van feestdagen de bestelling snel thuis bezorgt.

Snelle levering en zien er leuk uit

Ik heb kanker en word kaal. Ik had geen zin in die typische kankerbandages. Dus zocht ik naar andere oplossingen.. Heb bij Mooihoofd fantastische alternatieven gevonden. Zelfs mijn kleinkinderen van 10 en 13 jaar vinden het mijn heel mooi staan. Ik ben er reuze blij mee.

zeer vlotte bezorging in drukke periode

prima website, goed betaalbaar. Aantal modellen/ kleuren helaas niet op voorraad maar genoeg keuze

Tevreden klant

Ik heb al een aantal beanies aangeschaft, zowel zomer als wintervariant en ik ben er zeer tevreden over. Het zou fijn zijn als sommige uitvoeringen (zomerbeanies) ook in een kleinere maat beschikbaar zouden zijn. Als je niet zo'n groot hoofd hebt kan M/L net iets te wijd uitvallen.

Mooi

Ruime keuze ! draagt comfortabel,! zit goed staat leuk ! en snelle levering!

Heerlijk draagcomfort voel mij er minder onzeker door.

Ruime keuze en shawl mutsjes ook al wil een mens altijd meer. Ik zag op you tube een mutsje waar ik een shawl doorheen kon doen en dan strikken. Dat model vind ik helaas niet meer op jullie site. Ik houd persoonlijk van kobaltblauw en die zou ik dus ook nog graag zien. Maar ik vind jullie keuze reuze en ben erg blij met de mogelijkheden die er wel zijn. Top service en contact. Dankjewel voor inzicht en hulp. Groet Mineke

Uitstekend advies, prachtige producten, vriendelijke klantenservice

Op basis van een goed advies kon ik de voor mij beste keuzes maken, waardoor ik nu altijd op een 'mooi hoofd' kan vertrouwen:-). Ben ook echt onder de indruk van de prachtige kwaliteit en verzorgde manier van versturen. Helemaal top!

Dank je wel voor je mooie reactie! We zijn blij dat je blij bent met je aankoop. Hartelijke groeten van Mooihoofd

snelle levering prima service goede prijs/ kwaliteit de btw die in rekening wordt gebracht is minder

Beste V.G. Dank je wel voor je beoordeling. Voor wat betreft de BTW, dat is een wettelijke verplichting. Je betaalt op al je boodschappen en aankopen BTW dus dat is niet iets waar wij als bedrijf iets aan kunnen doen. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groeten, Mooihoofd

Mutsjes zijn mooi en vlug opgezet. Ben er blij mee.

Levering oké!

Producten zijn mooi en staan leuk!

Over mooihoofd

MyHeadwear.shop / Mooihoofd, for beautiful headwear! When you have to deal with hair loss, it seems like you are losing a piece of yourself. That is precisely why you want to cover your head in a way that suits you. Do you have hair loss due to, for example, alopecia, chemotherapy or another condition? We are happy to help you with beautiful solutions. Do you have questions? Send us your question by e-mail to klantenservice@mooihoofd.nl. The webshop is always open! Welcome to MyHeadwear.shop!