Pluspunten

Prima, snelle levering

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Veel keus!

Gebruiksaanwijzing bijsluiten was in het geval van mijn muts handig geweest...

Dank je wel voor je beoordeling. De 'gebruiksaanwijzing" is te vinden op de website: https://www.mooihoofd.nl/sjaalmutsjes-knopen-fotos Wellicht heb je er nog iets aan. Groeten van Cathalijne en Sander

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Sorry over het bedrijf heb ik geen enkel inzicht dus geen commentaar, Wel dat de Side zeer duidelijk is en binnen 2 dagen het product in huis. Heb de bijgaande brief gelijk aan en kennis gegeven ter informatie, Helaas zijn er heel veel mensen die met uw product fijn geholpen zijn. met vr groeten Mevr P Rol

Pluspunten

leuke keuzes en bezorging was correct had het al de volgende dag binnen

weet ik niet

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

De site denkt echt mee met mij. Snelle verzending en goede ontvangst.

Graag een soort van geheugenfunctie inbouwen. Dat je onderin ziet welke mutsjes je ooit al een keer hebt bekeken zonder dat je ze in een mandje hebt gestopt. Meer klanttestimonials ook van mensen die meerdere producten hebben aangeschaft (dus bv mutsjes en beauty artikelen). Ik merk dat ik tijdens mijn proces behoefte heb aan meer meningen van " lotgenoten".

Pluspunten

Duidelijke website

Geen

Pluspunten

Mooie website,heel veel keus en mooie kwaliteit

Geen

Pluspunten

Goed verpakt is het pakket snel bezorgd, binnen een week. Ik krijg op tijd bericht als iets weer voorradig is.

Pluspunten

jullie bedrijf zat goed maar bij DHL niet KREEG HET PAKKETJE PAS OP DINSDAG TERWIJL IK OP DONDERDAG BESTELT HAD TOT TWEE X TOE VERKEERT GESORTEERD DUS DHL IS NIET DE FIRMA WEL DE KPN DIE ZEGD OM 14UUR BEN IK BIJ JULLIE EN OM DIE TYD STAAT DE BESTELLER AAN DE DEUR.

HOEF NIET VERBETERT TE WORDEN ZIT GOED IN MEKAAR

Pluspunten

Veel keus

Mis een mooie witte sjaal om te knopen om je hoofd

Pluspunten

Ik koop al jaren mutsjes bij Mooihoofd, en ze zijn klantvriendelijk en behulpzaam. Daarom kom ik ook weer bij ze terug.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Mooie kwaliteit mutsjes en sjaals

Ik kreeg bij de eerste levering de verkeerde mutssjaal geleverd. Ik had geen puf om het om te ruilen en heb daarna maar de bruine alsnog besteld.

Pluspunten

Misschien iets duidelijker maken hoe ruiling van artikelen in z'n werk gaat

Pluspunten

Snel, net en discreet. Mooie webpagina, voor elk wat wils.

Verbeteren retourproces.

Dank je wel voor je beoordeling. Kun je ons aangeven wat je bij het retourproces verbeterd zou willen zien? Wellicht kunnen we er wat mee en profiteren anderen van je input. Alvast bedankt voor je reactie via [email protected]. Met vriendelijke groeten, Cathalijne

Pluspunten

Veel keuze in informatie

Pluspunten

Het is een fijne website die duidelijk is waardoor je snel kan vinden wat je zoekg

Er zijn geen verbeterpunten

Pluspunten

Snel verzonden en mooi product.

Het mutsje had makkelijk in de brievenbus gepast. Dan is verzending met DHL en wachten op, en moeten aannemen van de bezorger niet nodig.

Lijsterlaan 57 3853 TB Ermelo

+31 (0)85 065 66 33

Over mooihoofd

For English, see below Mooihoofd voor mooie hoofdbedekkingen! Wanneer je te maken krijgt met haaruitval, lijkt het alsof je een stukje van jezelf verliest. Juist daarom wil je je hoofd bedekken op een manier die bij jou past. Heb je haaruitval door bijvoorbeeld alopecia, chemotherapie of een andere aandoening? Wij helpen je graag met mooie oplossingen. Heb je vragen? Stuur ons jouw vraag per e-mail naar [email protected]. De webshop is altijd geopend! Welkom bij Mooihoofd +++++++++++++++++++++++ MyHeadwear.shop / Mooihoofd, for beautiful headwear! When you have to deal with hair loss, it seems like you are losing a piece of yourself. That is precisely why you want to cover your head in a way that suits you. Do you have hair loss due to, for example, alopecia, chemotherapy or another condition? We are happy to help you with beautiful solutions. Do you have questions? Send us your question by e-mail to [email protected]. The webshop is always open! Welcome to MyHeadwear.shop!