Exelent

Mijn aankoop werd prima verzorgd, prima website en een goede afhandeling en snelle bezorging. Ik beveel deze firma ten zeerste aan.

Overzichtelijk

Kreeg mijn pakketje vrij snel, was netjes verpakt. Goede kwaliteit.

Fantastich verzorgd

x

Fijn persoonlijk contact

In een drukke periode een loep besteld, die niet voorradig bleek te zijn. Direct een mail gekregen met advies. Om een lang verhaal kort te maken, uiteindelijk is alles goed gekomen en kan mijn zoontje heerlijk zijn Freek in het wild en Donald Duck lezen. Top!

super advies

Ik had een bestelling geplaatst voor een vergrootglas voor mijn vader met een 10x vergroting om de krant te lezen. Dit was een verkeerde keuze. Na overleg met een vriendelijke medewerker van optiekwereld is het vergrootglas omgeruild voor vergrootglas met een lagere vergroting en een ingebouwd LED-lampje. Het bleek de juiste oplossing te zijn. Met vader is er heel erg blij mee!

slechte webwinkel

ik vind deze site erg slechten ook slechte service 1. bij ontvangst van mail geen gegevens over de bestelling en alleen maar over de verzending en zegt ook niet wat ik besteld heb. 2. erg slecht op de hoogte houden zoals de bestelling wat later komt en niet via mijn mail maar moet via de telefoon doen terwijl ik helemaal doof bent en moet de nummer door geven terwijl ik helemaal niet wilde 3. hun zeggen dat er bij de pakketten dienst erg druk is en bestelling later krijgt maar dat vind ik onzin heb vorige week een bestelling gedaan en de volgende dag heb ik binnen en jullie willen de klanten langer laten wachten en zelfs bijna niet op voorraad en wel via fabriekkant bestellen en zo kom ik in het vervolg niet meer bestellen en liefs nooit meer.

Beste Johan, Net als bij iedere ander klant heeft u een orderbevestiging per mail met alle gegevens ontvangen. Dit gebeurt automatisch. Wellicht is deze mail in uw spambox terecht gekomen? Wat betreft de levertijd: uw eerste bestelling was vóór Black Friday en deze werd zonder enige leveringsvertraging geleverd. Uw 2e bestelling was in de periode rond Black Friday en deze was vertraagd door overmatige drukte bij de pakketdiensten. Dit is helaas overmacht en is zowel telefonisch als per mail (met T&Tcode) aan u medegedeeld. Het is onmogelijk alle producten in alle varianten hier op voorraad te houden. Daarom hebben wij gekozen voor levering af fabrikant. Hiermee heeft u toegang en keuze tot het complete assortiment van zowel Eschenbach als Schweizer Optic. De hiermee gepaard gaande levertijd van gemiddeld 2-4 dagen wordt duidelijk gecommuniceerd op onze site. R.J.G. Vossen - www.optiekwereld.nl

Prima kennis van zaken en hele goede service

Ik ben snel en zorgvuldig geholpen

Vriendelijk telefoongesprek, vlotte levering.

Weinig aan toe te voegen. Met vriendelijke groet, Dolf Bicknese

Prima, snel service.

Eerste product was fautief besteld dus terug gestuurd and meteen door Optiekwereld vervangen zonder discussie of extra kosten. Uitstekend.

Het is niet wat ik wilde

Ik had jullie advies en hulp gevraagd. IK heb duidelijk uitgelegd waarvoor ik het zou gebruiken en wat de moeilijkheidsgraad was waarin ik het zou gebruiken. Ik moet de loep zo dicht bij de processor houden dat ik geen spatie meer heb voor een werktuig. Minimaal zou ik een 5-tal centimeter moeten hebben. Jullie hebben goed materiaal maar niet voor mijn probleem. IK ben trouwens een brildrager.

Beste Tony, Wij hebben inderdaad meerdere malen contact gehad en u een duidelijk advies geven. Ons inziens zou een digitale loep in combinatie met een grotere externe monitor de enigste mogelijke oplossing voor uw probleem kunnen zijn. Dit vondt u een veel te dure oplossing en heeft u niet (willen) opvolgen. Vervolgens bestelt u op eigen houtje (en duidelijk in tegenspraak met ons eerder gegeven advies) een loep die niet voldoet. Dan is het een beetje vreemd om ons te waarderen met een "1". Jammer!

Pluspunten

netjes , snelle levering , goede kaliteit

doe zo voort !!

Pluspunten

Het product is nog niet binnen, moet het nog ophalen.

Het product is nog niet binnen, ligt bij een DPD ophaalpunt.

2 sterren: slechter dan verwacht

De bestelde loep is er nog steeds niet. Dat ligt niet aan Optiekwereld, maar aan de vervoerder DPD. Suggestie: "Maak gebruik van een andere vervoerder"..

Jammer dat u geen nadere toelichting geeft op uw negatieve ervaring met ons. Wij kunnen hieruit immers niets leren.

Pluspunten

goede levering e perfecte verpakking

te summiere informatie over het product

Pluspunten

Het pakket is in prima staat aan gekomen en de loep bevalt prima. Dank u.

Pluspunten

Goede kwaliteits producten en zinvol advies

Pluspunten

Via de mail heb ik vragen gestuurd over een monoculaire toneelkijker. Die mail is uitstekend beantwoord zodat mijn keuze eenvoudig werd. Bestelling uitstekend aangekomen en product voortreffelijk in het gebruik. Een voorbeeld hoe webwinkel en persoonlijke informatie kunnen samen gaan voor een optimale keuze

Hartelijk dank voor deze beoordeling! Blij dat het aanbevolen product goed bevalt!

Pluspunten

Per mail contact gehad over de situatie en er is vanaf het begin meegedacht naar de juiste oplossing. Zelfs toen ik eigenwijs tegen advies toch iets anders wilde bestellen werd er gereageerd dat dit niet verstandig was en dat ik er mogenijk spijt van zou krijgen. Echt top!

Pluspunten

Correcte behandeling van de bestelling leesloep.

Pluspunten

Persoonlijk contact met iemand die ter zake kundig is.

• Prijs
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap

Over Optiekwereld

Optiekwereld.nl is voortgekomen uit een traditionele optiekzaak (Optimaal Roel Vossen) in het hartje van Wyck in Maastricht. Na uitvoerig beraad hebben wij ons bedrijf eind 2007 omgevormd in een volwaardige internetwinkel gespecialiseerd in loepen, vergrootglazen en overige optische hulpmiddelen. Eind november 2011 zijn wij verhuisd naar een nieuwe locatie: een woning met een aangebouwde bedrijfsruimte. Een van de voordelen: geen parkeer- en bereikbaarheidsproblemen meer..... Wij kunnen bogen op een jarenlange ervaring als optiekadviseurs. Neem gerust contact met ons op indien u specifieke vragen heeft over de aangeboden produkten van Optiekwereld.nl.