Verwarrend

Op 27 maart 2024 kocht en betaalde ik online een Eschenbach toneelkijker Viva White (#841626152). Op 11 april is deze nog niet bezorgd en medewerker legt in telefoongesprek de schuld bij bezorgdienst. Ik was wel thuis, toch is niet bezorgd. Dat heeft Optiekwereld die dag na mijn reclame wel verzorgd zodat ik de kijker kon gebruiken bij een toneelvoorstelling die avond. Bij de distributie van een product zijn veel partijen betrokken: leverancier, consument, distributeur, bezorger. Er kan gemakkelijk wat misgaan en er ligt tegenwoordig geen kaartje meer op de vloermat, maar er komt een emailbericht. Ik denk bovendien dat de bezorgers erg onder druk staan, wat verkeerd is. Het kan dus wel eens misgaan zonder dat je er de vinger op kunt leggen wat precies misgaat. Hoorde ik de bel niet? Duurde het voor de bezorger te lang omdat ik (op mijn leeftijd) een lange afstand moet afleggen of heb ik net de bel niet hoorde? Dat is soms verwarrend zoals deze keer. De les die ik leerde: blijf vriendelijk en heb geduld want ook leverancier en bezorgdienst doen hun best. Bovendien was is kijker heel goed en kon ik de acteurs scherp zien.

• Hoe waarschijnlijk is het dat je Optiekwereld zou aanbevelen bij een vriend of collega?

Super geholpen door Roel.

gewldig

Na een foutje mijnerzijds bij het invullen .kreeg ik een telefoontje voor de goede gegevens. top en bedankt voor uw service.

x

x

Prima product snelle levering

Leesliniaal vergroot onder elke hoek. Het licht erbij maakt dat de krant weer gelezen kan worden.

Vriendelijke afhandeling

Het contact met de verkoper verliep accuraat en vriendelijk.

Snelle service en levering

Afgelopen maand twee bestellingen gedaan. De eerste keer drie artikelen en toen deed ik iets fout in het bestellen. Door de eigenaar van de site meteen geholpen en kreeg ik de artikelen. De tweede keer een grotere bestelling vlak voor de kerstdagen en alles is al afgeleverd. Top

Mooie kwaliteit horlogemakersloupes

Mooie kwaliteit horlogemakersloupes

Optiekwereld goed, bezorging DPD slecht staan ineens voor je deur.

DPD gaf niet aan wanneer ze kwamen en toen stonden ze ineens in de avond voor de deur.

Sevice is Uitstekend

De gekochte Rangefinder was binnen de garantietermijn defect geraakt, is netjes omgeruild voor een nieuwe. Contact met Optiekwereld verliep prima, jammer dat DHL het pakket even kwijt was, maar uiteindelijk gevonden en netjes afgeleverd. Bedankt Roel, ik beveel je aan bij mijn vrienden....:-)

Goede informatie op website. Bij vragen duidelijk en juist antwoord. Levering uit Duitsland klopt met aantal verwachte werkdagen.

Super snelle levering van drie verschillende artikelen

Verbazingwekkende kwaliteit van een handmicroscoop die ik heb besteld.

Ik had de loep met een dag in huis. Deze was zeer netjes en goed verpakt.

Service en garantie TOP

Zeer persoonlijk! Aanrader. Direct reactie op mails en snel actie ondernomen door Roel Vossen. Defect tasje rangefinder binnen een week vervangen!

Goed advies, aardige meneer.

Super ervaring!! Absolute aanrader! AAA

Sympathieke klantenservice, goed en voordelig advies! Supersnelle levering! Om 13 u besteld en de volgende dag in huis! Een volgende keer weer!! Een absolute aanrader!

Helaas was er een preparaat gebroken

Bij het openen van het pakketje bleek de deksel verschoven en het eerste preparaat gebroken. Verder zag het er prima uit!

Oké

Oké

Heldere website en product in goede staat ontvangen. Verzending wat traag (DPD)

Heldere website en product in goede staat ontvangen. Verzending wat traag (DPD)

Zeer vriendelijk

Het was voor moeders en zij was zeer tevreden

Goeie lamp, snel geleverd.

Lamp gekocht voor mijn moeder die veel licht nodig heeft om nog te kunnen lezen. De lamp werd de volgende dag al bezorgd en voldoet geheel aan de verwachtingen.

Het artikel voldoet, het was op tijd en goed verpakt

Ervaring goed. Product slecht voor dat geld

Beste lezer, Aan de service mankeert niets bij de aankoop. Wel ben ik teleurgesteld aan de kwaliteit van het product. Ik had meer verwacht, gezien het bedrag dat ik voor het product moest betalen. Qua kwaliteit had ik meer verwacht, gezien het bedrag die ik ervoor betaalde, van de toneelkijker m.n. de scherpte.

Excellent service!

A tailor-made arrangement to suit my travel plans meant that I could order my scope case in advance, and then receive it when I got home. Great stuff.

Goede prijs en kwaliteit

Over Optiekwereld

Optiekwereld.nl is voortgekomen uit een traditionele optiekzaak (Optimaal Roel Vossen) in het hartje van Wyck in Maastricht. Na uitvoerig beraad hebben wij ons bedrijf eind 2007 omgevormd in een volwaardige internetwinkel gespecialiseerd in loepen, vergrootglazen en overige optische hulpmiddelen. Eind november 2011 zijn wij verhuisd naar een nieuwe locatie: een woning met een aangebouwde bedrijfsruimte. Een van de voordelen: geen parkeer- en bereikbaarheidsproblemen meer..... Wij kunnen bogen op een jarenlange ervaring als optiekadviseurs. Neem gerust contact met ons op indien u specifieke vragen heeft over de aangeboden produkten van Optiekwereld.nl.