Goede vlotte communicatie en levering

Goede vlotte levering, goede pasvorm product

Snelle levering en product precies als besteld

Prima winkel om te bestellen, en ook mooi dat de winkel in Groningen zit. Zodat afhalen ook mogelijk is.

Mijn eerste keer

Mijn eerste keer bestelt hier was goed

Snelle levering goed product

Goede overzichtelijke site. Snelle levering en goed product. Kortom top ­čĹŹ

snelle levering . Plaatsen was een probleempje

Aankoop : linker en rechter Koplamp Peugeot 107 6/05-3/12 h4. Koplampen in mijn auto geplaatst . Helaas bij het knipperlicht rechts was de aansluiting niet goed gemonteerd in de fabriek waardoor ik met kracht de houder terug op de juiste plaats moest drukken. Hierbij brak een klein stukje af. De fitting van het linker knipperlicht gaf kortsluiting. Heb mijn oude fitting er in geplaatst en nu werkt alles goed. Telefonisch vooraf aan bestelling goed en correct geholpen door medewerker.

Snelle levering alleen pasvorm niet helemaal top

RVS bumperstrip met een aantal dagen geleverd; sneller dan verwacht. Na de auto gewassen te hebben en de bumper goed schoongemaakt en ontvet, de rvs strip geplakt. Stip met een stift op de strip en auto gemaakt voor de positionering. RVS strip zit netjes alleen op de uiteinden blijft hij iets omhoog staan voor mijn gevoel. Plakstrip zit iets te ver naar binnen of strip past net niet lekker.

Goede snelle service

Snel geleverd. Duidelijke website

Perfect passend en kwalitatief ok├ę voor een mooie prijs!

Voor een mooie prijs perfect passende maten. En snel geleverd.

verpakking was ontoereikend voor de centreerringen

Ringen waren beschadigd door de te lichte verpakking (bubbel enveloppe).

Goed.

Bestelling een paar dagen later dan beloofd afgeleverd. Verder klantvriendelijk bedrijf.

Supersnelle levering (next day)

Stoelframe besteld. Wel even vooraf check of het de juiste was (precies het plaatje van de Sparco voor BMW E36 stoelframe vertoond 6 afbeeldingen van 6 verschillende frames. Welke is het dan? Overigens is dit zelfde plaatje bij alle leveranciers hetzelfde, dus niemand heeft dat echt beter voor elkaar ... Even vragen = weten en dan bestellen. In de middag besteld en volgende dag binnen :-)

Snelle levering, pakket in goede staat

Schroefset besteld, volgende dag al in huis. Ook de prijs was scherp.

goede ondersteuning en snelle levering

Snel geleverd alles aanwezig, top

Goede service en snelle levering.

Snelle levering van de verenset. Niet een heel gebruikelijk product, nette prijs. Er werd nog gevraagd over de toepasbaarheid op de auto. Al met al een zeer goede service.

Prima onderdeel

Bumperbeschermer past prima. Niet goedkoop en levertijd vile wat tegen.

Goede klantenservice, snelle verzending

Mijn bestelling is in perfecte staat ontvangen en ben goed geholpen door de klantenservice. Top!

Windschermen Kia soul passen precies goed.

Had windschermen besteld voor mijn Kia soul.De windschermen zien er mooi uit en van goede kwaliteit. Ben er blij mee top!!

Ik heb een goede ervaring met jullie. Ik daarom willen vermelden dat er voor niks verandert hoeft te worden

Gebruiksvriendelijk website

Website zit goed in elkaar ,bestellen en betalen ging makkelijk.Moest wel langer dan gebruikelijk op me bestelling wachten maar dat kwam omdat het van het buitenland moest komen.

aangenaam verrast over beschikbaarheid besteld artikel

uitermate tevreden

Ik zal hier zeker nog eens bestellen!

Eerste bestelling gedaan bij Voorwinden Parts. Nadat ik mijn bestelling had geplaatst kreeg ik meteen een mail met de vraag wat mijn kenteken was om te controleren of het onderdeel wel geschikt is voor mijn auto. Het product ook snel in huis. Ik zal hier zeker in de toekomst nog meer bestellen.

Goede en snelle levering klantvriendelijk

Klantvriendelijk en zeer snel geleverd goede kwaliteit van het product Top

prima snelle levering

goed verpakt en snel in huis.

Groot assortiment, lage prijs