Uitstekende service!

Denk met de klant mee, en is begripvol.

goede service en kwaliteit

perfecte pasvorm zijwindkappen voor de kia stonic bj 2020/100 pk komplete set v/a.

perfect

goed en super snellevering

Perfecte ondersteuning en snelle levering!

Omdat mijn voorremslangen doorgeroest waren had ik met spoed nieuwe nodig. Aangezien ik het remgedrag verbeterd wilde hebben, ben ik gegaan voor Goodridge remslagen. Op alle website's stond wat anders aangezien mijn auto Brembo remmen heeft wat niet op de normale versie zat. Voorwinden parts heeft dit voor mij uitgezocht en zelfs met goodridge zelf gebeld. Daarnaast hebben ze er voor gezorgd dat het pakket direct via goodridge verstuurd werd zodat ik ze ZSM binnen had! Top service, voor herhaling vatbaar!

Super goed geholpen.

Ik werd zelfs persoonlijk gebeld omdat de verkoper het vermoeden had fat ik het verkeerde artikel had besteld. Dank zij zijn advies gelukkig het juiste artikel gekregen. Super service dus.

Superservice!

Ik ben super geholpen door Voorwinden Parts, ondanks dat ik het artikel waarover ik info zocht niet bij hun gekocht had (een ander artikel wel bij hun gekocht), waren ze toch bereid om voor mij de moeite te nemen om de benodigde info op te zoeken en door te mailen. Echt super!πŸ‘ŒπŸ»πŸ‘ŒπŸ»πŸ‘ŒπŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»

prettig zaken doen met deze firma

probleem met koffermat snel tot ieders tevredenheid opgelost klantenservice is top

top service

Snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding.

Slecht verzending

Ik heb 8 klemmetjes besteld ,deze komen in een doos slecht voor het milieu is erg overdreven en de twee ik betaal veel te veel verzendkosten ,had ook met briefpost verstuurd kunnen worden des noodsituatie met een brievenbuspakketje blijven de kosten laag en minder vepakking

Helaas blijkt het versturen per briefpost zo weinig betrouwbaar dat wij wel moesten besluiten om hiervan af te stappen. Het eerste kwartaal van 2019 zagen wij ons geconfronteerd met meer dan 45% niet afgeleverde pakketten zonder track en trace, zodoende is brievenbus zending ondanks beter voor het milieu en vriendelijkere voor de portemonnee niet meer mogelijk. Het is wel jammer dat u hier een slechte review plaatst ondanks dat wij duidelijk laten zien wat de verzendkosten zijn voordat u besteld.(en uw order netjes op tijd word afgeleverd) Mvg, Voorwinden Parts

Uitstekend geholpen, ook bij niet standaard oplossingen.

Erg prettig om geholpen te worden door een Nederlandse klantenservice die ook nog eens technische kennis hebben. Groot verschil t.o.v. slechte ervaringen met bijvoorbeeld autodoc e.d.

Nagenoeg perfect

Gemakkelijk besteld en het extra contact om het juiste product voor mijn auto te leveren gaf extra vertrouwen. Mooi product, zeer tevreden mee. Jullie e-mails komen nog steeds in de spam box terecht waardoor ik ze pas later zie. p.s. Leuk dat jullie de Masato Kawabata S15 poster aan de muur hebben hangen! :-)

Tot we een vergelijkbare S15 in de garage hebben staan moeten we het helaas met de poster doen :) Thnks, Voorwinden Parts

Materiaal zelf van goede kwaliteit, maar helaas niet bruikbaar

Het pakket is snel, en goed ingepakt geleverd. Compleet met schoonmaakdoekje, instructie en oppoets-middel. Het vraagt even wat verbuigen, maar dan past hij goed op de auto. Helaas is de dubbelzijdige tape erg dik. Hiervoor blijft de bumperbeschermer boven de bumper hangen en sluit hij niet goed aan. Dit ziet er niet mooi uit. Maar nog veel belangrijker, zorgt er voor dat er al snel water en vuil onder de beschermer komt. De tape verliest hierop zijn werking en laat los. De beschermer gaat omhoog staan en moet naar beneden gedrukt worden om de kofferbak open te krijgen. Heb hem dus na ruim een week maar weer verwijderd.

Goed om te horen dat ons pakket in goede orde bij u is afgeleverd. Ik heb u reeds per mail en telefonisch benaderd, maar wegens het uitblijven van een reactie ook nog even via deze weg. Graag help ik u met de vastgestelde tekortkomingen na montage van uw bumperbeschermlijst, neemt u aub contact met ons op via de klantenservice om dit aan te kaarten want de klachten mbt vocht en vuil zijn bij ons niet bekend. Wellicht hebt u een slechte productie getroffen oid, want een 3M tape dat plakt op een schone ondergrond laat niet meer zomaar los. We horen graag van u, Mvg Voorwinden Parts

Slecht

Motor kap ga nie eens dicht helaas en is nie echt stevig Maja voor da geld

Nogmaals via deze weg omdat reactie op eerder email verkeer uit blijft: Ik zie dat u onze bedrijfsbeoordeling gebruikt om geconstateerde problemen met een product aan te kaarten, zoals we altijd zeggen, hebt u een probleem met onze diensten of producten neem dan contact met ons op, dan kijken we graag wat we kunnen doen. U geeft iets aan dat mij vreemd doet voorkomen namelijk dat de motorkap niet meer dicht wil? Zou u wat foto's kunnen sturen van de gemonteerde veerpootbrug voor uw BMW, want we verkopen deze brug veelvuldig en tot op heden zonder problemen. Ik hoor graag van u. Mvg, Voorwinden Parts

Telefonisch een super service gehad. Nette levering en mooie kwaliteit.

Vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon en snelle levering

Vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon en snelle levering

Ik was voor 3 uur bestelling volgende dag prices thuis so snell en echt goed quality

Prima bedrijf

Ook als het (iets) langer dan geplant duurt, zit men er bovenop, en reageert men zeer correct !

Snel geleverd, prima kofferbak schaal

Er kis njet veel over te zeggen, de bestelling verliep zoals het hoort - makkelijk en netjes op tijd geleverd. De kofferbak schaal past keurig en ik ben er blij mee - de honden vinden het nog even raar, want die zaten hiervoor op een plaid...

snel geleverd en product ziet er perfect uit.

al eerder een product besteld met een goede ervaring. Voorwinden is een voorbeeld voor veel bedrijven.

Goede communicatie, er werd meegedacht of het juiste besteld was

Top, netjes en snel

Zeer bekwaam en behulpzaam medewerker, Wist exact wat ik bedoelde. Bestelling netjes en veilig verpakt en op tijd bezorgd.

Snelle levering.

Goede vlotte communicatie en levering

Goede vlotte levering, goede pasvorm product

Snelle levering en product precies als besteld

Prima winkel om te bestellen, en ook mooi dat de winkel in Groningen zit. Zodat afhalen ook mogelijk is.