Top klantenservice

Ik was vergeten iets toe te voegen bij mijn bestelling. Na vlot en fijn contact hebben ze mijn orders samengevoegd zodat ik niet 2 keer verzendkosten hoefde te betalen. Top!

Geen goede ervaring met die bedrijf

Veelte laten levering. Stuur het retour na retourtermijn. Bedrijf laat hier niets van weten en houden het artikel. Na slecht contact met de klantenservice zouden ze het opnieuw naar ons versturen echter is hier niets van waar. Kortom € 130 euro kwijt. Raar aan hier niet te bestellen.

Goede service en goed passend product

Fantastische service gekregen toen bleek dat er iets mis was met mijn product. Snelle communicatie en een goede oplossing geboden. Zeer prettig bedrijf om bij te bestellen. Zou ze zeker aanraden!

Supper

Heb window visor voor mijn renault laguna gekocht en zijn perfect, en mooi verpakt. Super winkel om wat te kopen, raad ik iedereen aan

Top service!

Bij levering bleek ik het verkeerde artikel te hebben ontvangen. Ben via de mail op de hoogte gehouden van het proces, waar ging het mis, wat kunnen we er aan doen, en wat ik moest doen. Binnen 3 dagen het juiste artikel ontvangen!

Gewoon top zoals het hoord.

Gewoon top zoals het hoord.

Zeer duidelijke site

Een zeer goede verpakking.

snelle levering met juiste producten

echter een belachelijke grote doos voor 2 sets stoel rails

Snel en uitstekend!

Snel besteld, duidelijke website, prima!

Mooi product, vlot en in goede staat geleverd. Perfect.

Netjes verzorgd en geleverd pakket.

Netjes verzorgd en geleverd pakket

Gewoon goed

Snelle levering, vriendelijk telefonisch contact gehad, zoals het hoort

Top service! Na controle via de mail was zeer fijn!

Vlug en goed geleverd

Prima spullen voor mooie prijs

Levering en spullen als gewenst, vraag achteraf om factuur werd adequaat opgepakt en opgelost.

Snel geleverd.

Goed verpakt.

Goeie service

Keurige afwikkeling en netjes te woord gestaan

Super!!

Zeer snelle levering goede service..

Zeer goede ervaring

Spatborden besteld voor mijn oldtimer. Goede prijs, zeer snel geleverd en een top service.

Goeie service

Prettig geholpen

Verrassend goed

Na bestelling werd er nog contact opgenomen om er zeker van te zijn dat je het juiste passende onderdeel voor je auto kreeg. Het verbaasde mijbmaar vond het zeer netjes.

Goede kwaliteit

Mooi spul en snel geleverd

Prima levering, past alleen omgekeerd op een ASS

...