netjes afgeleverd, ziet er nu ook prima uit

Alleen ik heb 1 minpunt, er zou wel wat meer dubbelzijdig tape gebruikt mogen worden, om een een goed resultaat te krijgen heb ik zelf maar goed dubbelzijdig tape gekocht, kost wat maar dan zit het wel goed

Heel klantgericht

Mijn bestelling liet wat op zich wachten omdat hun leverancier niet leverde. Toen ik belde, werd direct een adequate oplossing gezocht. En ik kreeg de welgemeende excuses dat zij zélf niet scherp waren geweest op de levertijd.... terwijl ze daar feitelijk géén invloed op hadden. Volgende dag werd het product geleverd. Ze hadden het bij hun concurrent besteld voor me. En dát noem ik dus klantgerichtheid. Dús bestel ik een volgend keer opnieuw bij de mensen van Voorwinden. Absolute aanrader dus!

Snelle levering, goede omschrijving van het product

Goede omschrijving en snelle levering

super top

na dat ik het verkeerde artikel had besteld ,had ik het juiste artikel binnen 48 uur in huis,,, super top gehandeld dus

Bij Voorwinden Parts klopt alles!

Veel bijzondere onderdelen gewoon in stock. Prijzen ronduit competitief, levertijd in orde en bovendien: ze zijn aanspreekbaar en hulpvaardig.Top!

Super service. Zelfs mee kijken of je wel het juiste onderdeel heb besteld zonder dar je door om hebt verzocht.

De snelste en goedkoopste !

Kwalieteit bezorging vriendelijkheid alles vind je allen op Voorwinden niet meer en niet minder !

Na 2x een dubbeldin kit te hebben besteld bij andere leveranciers die niet het gewenste effect hadden, een setje besteld bij Voorwinden. Perfect passend geen lelijke randen meer alsof de auto zo geleverd is ben ik super tevreden. Makkelijke website en levering zoals afgesproken. Voorwinden is zeker een aanrader voor diverse onderdelen.

mooi spul snel thuis

snel en goed

Carshades voor mijn Volvo XC70 besteld na vijven. De volgende ochtend een mail met de vraag om mijn kenteken ter verificatie van benodigde type aan te leveren. Dezelfde dag verstuurd en de volgende dag in de post, nog fijn op tijd voor de vakantie!

keurig

Toch overstag gegaan om te te bestellen. Speciale oldtimer onderdelen die niet echt gangbaar zijn Maar wel op de site staan. Besteld en een dag later dingdong. Het kan dus wel.

Perfecto

Op tijd geleverd Topkwaliteit

Alles goed en vlot verlopen.

Aanbevolen.

Goed product en vlotte levering.

Bestelling binnen drie werkdagen in huis. De mistlamp kwam goed verpakt en onbeschadigd aan.

Ik zou het zeker aanbevelen, snel en goed voor een betaalbare prijs.

Snelle levering.

Goede service en snelle levertijd.

Goede en snelle service, product zoals verwacht

Goede en snelle service, product zoals verwacht

Object snel en in goede staat ontvangen

Product als in de advertentie vermeld komt overeen met ontvangen product, ik ben geheel tevreden. Montage aanwijzing is ook goed en duidelijk, alleen de tekening is niet erg duidelijk wat er met de tekst wordt bedoeld.

goede service en correcte afhandeling van zaken.

bestel artikel vlot uitgeleverd. maar helaas door overlijden van klant artikel kunnen annuleren. dit netjes en vlot behandeld.

Maar onderstel bout gaten paste niks van moest nieuwe gaten boren en aan passen voor het paste maar zit nu wel goed naar bijna 2 dagen druk te zijn geweest

Slecht

Stuur een mail om retour te sturen maar hoor maar niks en ze kunnen niet lezen en de juiste versturen kwa armsteun

Perfect snel geleverd

Duidelijke site en goed en snel geleverd

Heel goed gegaan

Heel tevreden. Geen klachten.

Over Voorwinden Parts