Ruim voor afgegeven datum ontvangen, goed verpakt, uitstekend priduct

Prima bedrijf

Een bestelling wordt snel geleverd en is van goede kwaliteit top.

Gewoon goed

Ik heb de bestellig laat in de avond geplaatst, kreeg gelijk een bevestiging van de bestelling en de tijdstip van de te verwachten levering. Ik kon zelf de status van mijn bestelling in de gaten houden en uiteindelijk heb ik de bestelling keurig netjes op tijd ontvangen. Ik ben zeer tevreden over de service en mocht ik het weer nodig hebben, dan ga ik er zeker weer gebruik van maken.

PERFECT

Goed verpakt en snel bezorgd.

Kwaliteit product, snelle goede levering

Duidelijke website, kwaliteit producten, netjes op de hoogte gehouden van de leveringstatus. Levering was erg snel.

Snel, geleverd.

Snelle, correcte levering.

Prima betrouwbare webshop

Ze mailde zelfs er nog even achteraan om er zeker van te zijn dat ik het juiste model kreeg. Dat noem ik service en met de klant meedenken

Mooi product voor een mooie prijs

RVS Bumperbeschermer voor mijn Ford C max gekosvht. Ziet er mooi uit. Goede kwaliteit en zeker niet duur.

Super service , ondanks dat ik zelf het verkeerde product bestelde

Ik bestelde een product en per ongeluk de verkeerde , toen hebben zij op basis van kenteken het uitgezocht en mij hierover gebeld zodat wel het juiste artikel zou komen ipv wat ik bestelde

Snelle en goede afhandeling, prima uitleg

Uitstekend.

Prima prijs kwaliteit/verhouding, levering volgens afspraak.

Het product was naar verwachting.

snelle leverering mooi product

prima tot de volgende keer

Zeer duidelijke en correcte verwerking van mijn bestelling

Het was de eerste keer dat ik wat bij u bestelde. De site was duidelijk en ik kon een goede keus maken. U stelde nog een aanvullende vraag om er zeker van te zijn dat mijn bestelling passend zou zijn. De verzending en ontvangst was volgens afspraak en het bestelde naar wens. Een tevreden klant.

Super snelle service

Nw.brandstoftank niet duur

Nvt

Snelle verzending product was goed verpakt

uitstekend

goedkoop en snelle levering

Goede prijs, snelle levering.

Zeer snelle levering, zeer grote doos, relatief goedkope verzendkosten.

Onderdeel netjes verpakt en snel geleverd

Ontvangen wat ik besteld had.

Prima , volgende dag geleverd en goed geholpen door klantenservice met een vraag die ik had.

Prima snelle service , goede en vriendelijke klanten service

Top Service !

Service waar je een glimlach van krijgt ! Goed en snel verzonden ! Echt dikke duimpie omhoog !

Prima verzorgd

Prima verlopen

Fijne webshop, snelle levering.

Snel, overzichtelijk.