Product en levering uitstekend

Gewoon prima

Snel het juiste onderdeel in huis.

helemaal top

Prima product Past heel mooi en een goede beschrijving erbij

Duidelijke site

Goed kunnen kiezen en snel binnen

Prachtig materiaal en goede service

Windschermen besteld voor mijn vriend, helemaal gelukkig mee gemaakt. Het getinte uiterlijk bevalt hem enorm. Ze steken niet uit en lijken één geheel met de auto. Service ook meer dan goed. Mailtje gehad met de vraag om het kenteken te bevestigen om zeker tw weten dat ik het goede product had besteld. Dikke aanrader!

Prima geregeld

Super geholpen aan de telefoon en bestelling is volgende dag geleverd

Prima product en levering.

Prima product en levering als afgesproken.

Slechte service

Ik bestelde zijwindschermen voor mijn 5 deurs Fiesta mk8 echter kreeg ik de schermen voor een mk7. Retour aangeboden maar ze gaven aan dat ze wel pasten en dat ik dat eerst moest proberen. Eindresultaat een stukje afgebroken en wat zeggen ze dan.. montage schade mag niet retour. Ik zou voorwindenparts niemand aanraden!

Prima levering kwaliteit matig

Snelle levering, helaas heeft het spuitbedrijf waar hij in kleur gespoten moet worden er erg veel werk van ze zeggen dat de ondergrond niet goed is, en ik moet nog steeds afwachten of het goed komt en het zal wel een stuk duurder uitvallen helaas. Conclusie het valt tegen.

Juiste model via kentecken

Vriendelijk contact en perfecte service

Zeer nette en vlotte afhandeling, inclusief de technische terugkoppeling en afstemming omtrent de aankoop.

Snelle jongens

Alles gemakkelijk te vinden op de website, opdracht en levering goed en tijdig gecommuniceerd, zeer tevreden.

Goede onderdelen en snelle verzending

Goede onderdelen voor een uitstekende prijs! Met daarbij een snelle verzending

Alles volgens afspraak

Linker koplamp BMW E60 uit 2004

Snel geregeld en voor een goede prijs.

Goed product

Ik had een verkeerde bestelling gedaan op de zondag. en avonds doorgegeven dat het verkeerd besteld is, ik bel maandag op om dat door te geven en krijg tijdens het gesprek een mail binnen dat het aangepast is!

De levering en de windschermen zijn precies zoals het hoort

Voor de eerste keer iets besteld....snelle levering, goede kwaliteit

Vlotte verzending

Goed product voor een nette prijs en vlotte verzending.

Netjes afgehandeld

Prima produkt en prijs Vraag over incomplete levering is welwillend opgenomen en afgehandeld. Aanbevolen.

fijn goed geholpen doen wat ze zeggen

fijn goed geholpen doen wat ze zeggen

Zeer snel geleverd.

Een super webwinkel met goede prijzen en snelle service/verzending. Al aanbevolen bij andere mensen

Na bestelling goede levering

Tevreden met geleverde producten. Bij incompleet wordt gemiste producten nog opgestuurd naar mij.