Komen hun woord na

Verkeerde onderdelen gekregen na wat oneenigheid wie zyn fout het was al myn geld terug gekregen ook myn retour kosten netjes bedankt

Goed en overzichtelijk

Kan niet beter

Snelle verzending en prima communicatie. Uitstekend verpakt trouwens! Bedankt Sjors!

Ongelijk afgewerkte spoiler

Ik heb een dak spoiler besteld voor mijn bmw 1 serie, rechter kant was netjes maar links was het materiaal helemaal golvend en ongelijk met links ( veel dikker) heb hem daardoor veel moeten bewerken om het passend te krijgen.

Hi Timo, Ik zie dat je de beoordeling over ons bedrijf gebruikt om een productprobleem aan te kaarten, wanneer u een product hebt ontvangen dat niet voldoet dan ontvangen we hier graag foto's van zodat we met u kunnen meedenken over een oplossing. Als alles verder goed is ontvangen, verzonden en verpakt dan zou het tof zijn als u daar de beoordeling over doet en ons de kans geeft u nog een passende oplossing te bieden voor het productprobleem dat u hebt ervaren. Mvg, Voorwinden Parts

Top.

Top , doe zo verder.

In een woord "uitstekend"!

In een woord "uitstekend"!

Geweldig! snel geleverd en goed verpakt!

Het product is netjes verpakt binnengekomen, Zeer tevreden met de kwaliteit, Mocht ik weer onderdelen nodig zijn dan bestel ik ze zeker weten hier!

Er was wat niet goed gegaan maar is goed opgelost

Bumperbescherming voor mijn C4 Picasso. Prima product en snelle levering.

Het lukte me niet via de website het door mij gewenste product te bestellen. Na kontakt via email alles uit kunnen leggen en het juiste product besteld. Dit werd sneller geleverd dan was afgesproken en het past perfect op mijn auto. De montage was simpel en binnen een kwartier afgerond.

Niets mis mee

Toppie alleen de asbak pastte niet

Uiteindelijke stoel voldoet aan verwachting.

Redelijk tevreden maar gezien de uiteindelijke levertijd de stoel omgeruild voor een andere ( goedkopere) stoel. Terugstorten van het verschilbedrag laat lang op zich wachten.

Hi Marco, Na paar keer contact zie ik dat het retourbedrag binnen 1 week weer terug is overgeboekt, dit is een normale termijn voor een administratieve afhandeling. Maar we nemen uw kritiek ter harte en gaan kijken of we dit kunnen bespoedigen. Bedankt voor uw review, Voorwinden Parts

Gewoon top

Snel geleverd en super goed verpakt

Snelle levering en netjes verpakt

Perfecte bestelling, volgende dag geleverd

Klantenservice was keurig, product is onvoldoende

Ik heb via de email contact gehad met de klantenservice om zeker te weten dat de koplamp die ik besteld hebt zou passen in mijn auto. De snelle respons was dat dit het geval was. Echter, de koplamp bleek wazig aan de binnenzijde en dit kwam pas goed tot uiting toen deze eenmaal gemonteerd was. Het is een wazige look, erg jammer. Graag zou ik deze omruilen voor een betere kwaliteit.

Ik heb u gemaild en gebeld maar krijg geen reactie, graag foto's van het probleem naar klantenservice@voorwindenparts.nl waar deze melding over gaat dan kunnen we u hopelijk helpen aan een oplossing. U heb al eerder contact gehad met onze klantenservice geeft u aan, waarom u dan nu het beoordelingsformulier gebruikt om een product probleem te melden is mij onduidelijk, per mail reageren wij tenslotte snel en kunt u direct foto's van uw probleem toevoegen. Ik hoor het graag van u, Voorwinden Parts Klantenservice

top service

Reageren snel en uitgebreid op vragen. Prima prijzen. Snelle levering. Erg tevreden.

Snelle toezending, gunstige prijs.

Uitstekende kwaliteit van nieuw onderdeel; Snelle verzending en ontvangst. Nog beter indien er een beknopte handleiding van het electrische aansluitschema zou worden bijgesloten.

perfect product en levering

tja, wat zal ik zeggen, niets op aan te merken zeer betrouwbaar.

Goede bedrijf met duidelijke goede interesse in de klant

Snelle levering!

Product zoals omschreven!

Keurig verzorgd

Duidelijke site en snelle levering.

Goede ervaring en zou er zeker nog eens bestellen.

Snel geleverd super

Snel geleverd binnen 1 dag

Perfect product, past perfect, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Snelle levering, scherpe prijs

Geweldige service

Het goede besteld hebben en dan een telefoontje krijgen of dit echt wel zo is, dit omdat er 2 types van dit product waren. Heel netjes om vooraf te checken.