Geweldig, zoals altijd

Prachtige service, mooie kleren, altijd netjes op tijd geleverd, ook heel nice ingepakt altijd.. Gewoon fantastisch Go Rico Moda... Vriendelijke groeten.

Makkelijke website met mooie merken!

Makkelijk te bestellen, duidelijke mail communicatie. Levering duurde wel lang ivm drukte blackfriday en Sinterklaas. Maar onwijs blij met de schoenen!

Kwaliteit, service, zending . Alles is perfect Heel erg bedankt voor de goede service er kan niks beter Ps. ( mooie sealbagg voor de jassen )

Gaat helemaal top

Mijn ervaring met rico is goed geen klachten altijd op tijd geleverd wat ik koop is goed en netjes verpakt ga zo door

Super kwaliteits kleding en snelle levering

Altijd super service!

Vindt altijd wel wat op de site van Rico Moda! Ga zo door!

Perfecte service

Nette levering , doen wat ze beloven

Mooie mannen zaak!

Super service hele mooie kleding. Ook voor dames zit er wat tussen :-)

Goede levering van leuke producten

Alles prima en zoals gespecificeerd

Alles prima in orde en kleding is precies als omschreven en goed!

Zeer snelle levering!

Al een paar x bij rico moda besteld en nooit teleurgesteld geweest top zaak met een breed assortiment kleding!

Zeer goed en netjes geholpen top service

Top! Volgende dag binnen.

Goed! Alles optijd en niks mis mee.

Snelle levering! Top We site

Savonds iets besteld volgende dag binnen! Mooie kwaliteit.

Goede service en altijd de juiste maten beschikbaar

Goede winkel maar ze mogen meer merken toevoegen

Lelijk vest, kwaliteit valt tegen

Goede service van Rico, maar het vest van Stone Island valt heer erg tegen.

Super.....en zeer snelle levering

Super winkel

Prima service , fijne winkel

Vertrouwd en aangenaam shoppen

Mijn aankopen zijn al jaren goed en kom graag in deze prachtige exclusieve winkel. Misschien wel de mooiste Zeeuwse exclusieve kleding winkel

Altijd top bij Rico Moda

Mooie collecties en goede levering bij Rico Moda! Producten zijn met zorg en aandacht ingepakt.

Top winkel en top service!

Super geholpen in de winkel! Shoppen bij Rico Moda voelt voor mij inmiddels als ‘er eventjes tussenuit zijn’. Ik word elke keer heel goed geholpen en er wordt mij zelfs een bakje koffie aangeboden.

Super nette service

Nette service, Keurig ingepakt en op tijd verzonden. Ook leuk dat je punten kan sparen voor korting.

Mooie merken

Leuke merken kleding

Minder

Bestelling kwam 4 dagen te laat aan

Over Rico Moda Uomo

Rico Moda is dé exclusieve multi-brand store voor mannen. Bij ons vind je merken als Stone Island, Dsquared2, C.P. Company, Lyle & Scott en EA7 Emporio Armani. De modebewuste man scoort zijn nieuwe outfit in onze Rico Moda store in Goes of in onze webshop, die verzendt binnen Nederland en België. Rico Moda is aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg. Zo weet je dat je veilig en vertrouwd bij ons kan shoppen. De laatste collecties van onze designermerken shop je bij Rico Moda!