Snelle levering, leuk verpakt

De shirts zijn snel en netjes afgeleverd. Zeker een aanrader

Fijne webshop

Fijne webshop helaas werkte de kortingscode niet. Tot twee maal toe hier moest ik zelf achteraan. Anders hadden ze de maximale punten gehad.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Top service! En op de afgesproken tijd binnen!

Alles op tijd binnen en netjes alles verpakt

Snelle levering!

Altijd top!!!

Altijd een feest om een pakketje thuis te krijgen!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geweldige webshop, zeer correct en vlot afgehandeld binnen 1 dag!

Op zoek naar leuke zwembroek voor vriend van mijn dochter, kwam ik op jullie site. Enorme keuze! Prima site, duidelijk en jullie komen keurig de afspraak na dat pakketje er de volgende dag is! Fantastisch! Geen gedoe!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede webshop met mooie collectie kleding

Snelle levering, mooie verpakking

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Wederom een snelle en supernette levering van mijn aangekochte kleding bij jullie, Top!

Als ik bij jullie iets bestel gaat het altijd goed en het pakket ziet er erg verzorgd uit. Er wordt echt aandacht aan besteed, helemaal Super!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie site en super service!

Riem besteld. Goede en duidelijke afhandeling. Snelle service. Prima shop.

Top services!

Snelle en hele goede services. Op advies een maat groter besteld en zit perfect.

Fijn en top

Ik heb laatst een shirt besteld en ik ben er verliefd op. Fantastische kwaliteit voor een mooi prijs. Ook vaak een leuke korting op de artikelen en dat is wel aangenaam Ik hoop dat ik de giftcard kan winnen!!! Groetjes Pim schepers

• Zou u ons aanbevelen? Ja

snelle levering, top service en bij het ruilen in de winkel, dankjewel!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Artikel is aangekomen tijd zonder beschadigen en zoals in foto aangetoond de verpakking was ook zeer mooi aan elke detail is gedacht !! Zeker en vast aanrader voor merkkleding bij te kopen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie kleding en snelle levering

Mooie kleding, duidelijke communicatie en snelle levering. Kortom zeer tevreden en ga hier een volgende keer zeker weer bestellen.

Uitstekend en goed

Ik bestel online en altijd netjes en correct en ik bestel alleen nog bij rico moda 👍👍

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Niks op aan te merken. Maat klopte en het was ook binnen de tijdsindicatie bezorgt. Topwerk!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Niks te klagen altijd goed

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Veel keuze en snelle levering

Veel keuze ook in grotere maten, de levering was snel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

-Snelle bezorging. -Goed geïnformeerd dus gelijk een mail gekregen -zeer professioneel -leuk pak papier - ik vind het zelfs beter dan zalando Ik zal vaker hier kleding bestellen!

gewoon goed

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijke presentatie van kleding, makkelijk gebruik van webshop

Naast de webshop een prachtige winkel met vriendelijk/ behulpzaam personeel die weten wat ze verkopen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooi assortiment kleding met goede customerservice

De artikelen werden zeer snel geleverd en mooi verpakt, wij zijn super tevreden en gaan zeker nog bij jullie bestellen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Veel merken en goede service!

Groot assortiment met vele verschillende merken en altijd een goede service!

Snel, volledige en goed

snelle levering, netjes verpakt en goed product

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle service, mooi en netjes verpakt

Mooie overzichtelijke site met nette kleding, met de filters gemakkelijk jouw gewenste producten filteren om zo je keuze te maken, kortom top!

Over Rico Moda Uomo

Rico Moda is dé exclusieve multi-brand store voor mannen. Je vindt bij ons merken als Stone Island, Dsquared2 en C.P. Company. Met een winkel in Goes en een webshop die verzendt in Nederland en België scoor je jouw nieuwe outfit natuurlijk bij Rico Moda! Ook zijn we aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg. Zo weet je dat je veilig en vertrouwd bij ons kan shoppen.

Filter op Taal