Subliem!

Zaterdag besteld en maandag in huis. Tevreden met mijn product.

Topservice

Snelle levering en keurig verpakt! Topservice

Top winkel

Al enkele malen iets besteld wordt altijd snel verzonden en alles zit netjes verpakt en ook de ervaring met de klantenservice over een terugbetaling ging heel soepel

Goed en betrouwbaar

- Product goed - Snelle bezorging

Super verpakt en super snel

Helemaal top

De handelingen online zijn prettig en duidelijk. De service is snel. En de kleding die ik bestel hier is tot zover ook zoals ik had verwacht.

Mooie spullen, snel geleverd

Snelle levering, keurig ingepakt, kaartje eraf gehaald en netjes aan de bon gedaan in 1 woord TOP

Supersnel

Keurig verpakt in luxe doos en snelle levering!

Bestelling keurig verpakt en snel geleverd!

Het pakket ontvangen in een mooie verpakking met een “Sealed Package sticker” en netjes ingepakt met liefde...TOP Rico!

Netje kleding altijd super netjes bezorgd kan volgens mij niet beter ga zo door top

Topwinkel

Snelle levering en netjes verpakt. Goede service, ook bij retour! Al met al superrr!

Snelle levering aan de telefoon mag het wel wat vriendelijker

Snelle levering en product goed verpakt.

Netjes verpakt en binnen twee dagen binnen

Zie titel

perfect,snelle levering

ruime keus

super

Goede service ook lekker snel

goud 🔥

Kleding is altijd netjes verpakt en ze bezorgen altijd snel, koop al jaren bij Rico en het bevalt altijd goed 🙏🏽

Goede kwaliteit en service

De kwaliteit was goed, snelle levering. Erg tevreden!!

Super!!!

vandaag besteld, morgen in huis. Altijd keurig verpakt in een goede doos!

Exellent

Prima service, snelle respons via mail. Alsook snelle levering aan huis. Heel tevreden.

Super snel ontvangen!

De pakket kreeg ik de volgende dag meteen binnen! Goed en super chill dat ze die schoen ook hadden.

Snelle levering van topproduct

Duidelijke site. Meer dan genoeg keuze en snelle levering.

Over Rico Moda Uomo

Rico Moda is dé exclusieve multi-brand store voor mannen. Bij ons vind je merken als Stone Island, Dsquared2, C.P. Company, Lyle & Scott en EA7 Emporio Armani. De modebewuste man scoort zijn nieuwe outfit in onze Rico Moda store in Goes of in onze webshop, die verzendt binnen Nederland en België. Rico Moda is aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg. Zo weet je dat je veilig en vertrouwd bij ons kan shoppen. De laatste collecties van onze designermerken shop je bij Rico Moda!