Snelle service en mooie spullen

Mijn bestelling was goed verlopen, snel binnen en goede service!

Gaaf!!

Super gaaf vest!zoals altijd weer super verpakt en snel bezorgd!ben niet anders gewend van rico moda👍

Alles top verzorgd

De overzichtelijke webshop, snelle levering, netjes verpakt.

Alles was gewoon goed

Snellen bezorging

Goede service!

Levering was snel en op de afgesproken dag in ee mooie zwarte doos❤

Vorige week een trui besteld, volgende dag in huis. Was niet helemaal mijn ding en heb het item teruggestuurd. Kreeg gelijk de volgende dag een mail dat hij in goede orde was ontvangen, en dat mn geld zo spoedig mogelijk zou worden terug gestord. Eèn dag later stond mijn geld inderdaad weer op mn rekening. Gewoon een top zaak,overweeg zelfs om zelfs gift cards als cadeau te vragen van deze winkel. Met vr. gr, Johan Smit

Super goede en fijne service

Het is een geweldige online shop met snelle verzending.

Super snelle levering

Vandaag besteld morgen in huis

Een van de beste webshops!!

Een van de beste webshops. Ik probeerde een jas te bestellen maar ging mis kwam in contact met de klantenservice en die hebben me heel goed geholpen. Ik ga vaker op deze site bestellen. Echte aanrader!

Wederom super tevreden!

Leuke acties, snelle levering mooi verzorgd. Bij een klacht, snelle reactie en perfect opgelost 👍

overzichtelijke en stijlvolle webwinkel. product snel en mooi verpakt geleverd

Snel , deskundig en correct afgeleverd

We hebben zondagavond besteld en maandag was het al in huis. Er zijn bijna alle maten van Stone Island voorhanden en dat is een pluspunt tov andere stores.

Snel, goed en met klasse geleverd

Rico moda is een snelle en makkelijke manier om designer kleding te bestellen maar het word ook zeer goed voor je ingepakt en verzorgd

Heel snel en correct

Snelle en correcte levering

Perfect!!

Supersnelle levering. 👍🏻👍🏻

Superrr

Geweldig mooi vest !

Helemaal top mijn vriendin verrast met een super mooi EA7 vest voor haar verjaardag..

Super snelle bezorging mooi ingepakt!

Savonds besteld volgende dag in huis, super ingepakt zoals gewoonlijk. Niks op aan te merken!

Super fijne winkel en bestelling precies op tijd binnen!

Woensdagavond besteld, vrijdag in huis! Pakketje was netjes verpakt! Het shirt was in het echt nog mooier dan ik had verwacht. Leek op de foto's meer paars, maar was toch écht blauw!

Uitstekend!!!

Goede service! Mijn 1e recensie maar koop er al jaren online En nog nooit problemen gehad . En gratis retour en gelijk antwoord terug over je retour. Vragen over kleding ook snel beantwoord 👍 Goede winkel om online te kopen en mooie kleding

Met 1 woord gezegd TOP!

Dit was de eerste keer dat ik iets bij jullie heb besteld. Jullie krijgen een 10 voor de snelle service en super nette verpakking! Hoop dat ik kans maak op jullie waardebon daar zou mijn zoontje heel blij mee zijn. Groet Lukassen.

Snelle levering en goede service

Snelle levering, netjes verpakt en goede kwaliteit

RICO: Kan nié beter!

R: Rekenen kun je op Rico Moda I: Interessante merken. C: Crew staat altijd voor je klaar! O: Oordeel zelf en ga langs!

Top en snelle service

Goede webshop Nette versturing en snel

Nieuwsgierig

ik vind het een uitstekende post. Mooi gedaan😋

Over Rico Moda Uomo

Rico Moda is dé exclusieve multi-brand store voor mannen. Bij ons vind je merken als Stone Island, Dsquared2, C.P. Company, Lyle & Scott en EA7 Emporio Armani. De modebewuste man scoort zijn nieuwe outfit in onze Rico Moda store in Goes of in onze webshop, die verzendt binnen Nederland en België. Rico Moda is aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg. Zo weet je dat je veilig en vertrouwd bij ons kan shoppen. De laatste collecties van onze designermerken shop je bij Rico Moda!