Geleverd conform wat gecommuniceerd was

Goede communicatie rondom, de verzending. Goed ingepakt en de prijs was prima. Je kunt aangeven wanneer jet de zending wilt ontvangen ook 's avonds

Goed nooit geen problemen

Bestel vaker en altijd een snelle levering

Top webshop

Grote collectie, goede korting, snelle levering en mooie Stone Island kleding. Zou hier nog een keer kopen. Alles gewoon goed!

Best Service

As i see on Rico Moda . Service and reply is very perfect. I get very good way and label with good instructions inside. I am happy with that and will join in future.

Service stopt niet bij het bestellingsproces

Onlangs bleek de kwaliteit van een trui na 2 maal dragen sterk te wensen over te laten. Door bemiddeling van Rico Moda werd de klacht door de fabrikant als gegrond geacht en vond refund plaats. Klasse! Dus geen service tot aan de deur....

Snelle levering van TOP producten

Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen!!!

Super netjes verpakt, snel geleverd en goede feedback op mijn vragen.

Goed geholpen, bijna alles op voorraad, nette winkel

Pakket bij post kwijt.

Helaas shirt niet mogen ontvangen maar wel top opgelost na een aantal whatsapp berichten een een telefoontje. Geld stond dag later op mijn rekening. Moest helaas door tijdgebrek uitwijken maar volgende bestelling gewoon weer hier. Top service verlening ook als het een keer misgaat.

Makkelijke website, retourneren ook duidelijk

Ik had 2 broeken besteld in 2 verschillende maten, producten waren makkelijk te bestellen. Retourneersticker zat al bij het pakketje bij en kon ik zo op het pakketje plakken, ideaal. Geen slechte punten verder

netjes

Eerste keer ooit bij Rico moda besteld. Online bestellen verliep soepel en alles was helder. Bestelling is heel snel ingepakt en verzonden. Keurig verpakt en gearriveerd

Je kunt zien dat ze extra aandacht aan je besteden

Netjes ingepakt, handtekening zetten, retourklip. Kleine dingetjes die opvallen en gewaardeerd worden. Er zijn plekken waar de korting hoger is maar je hebt het gevoel dat het hoer goed geregeld is. Dat is die paar euro’s extra wel waard. Alhoewel, ik blijf een Hollander ;)

Wederom top!

De tshirts waren prima, net zo mooi als op het plaatje. Bestelling keurig verpakt en op tijd bezorgd!

Perfect!

Prachtige schoenen, goede service en heel snel geleverd. Blij mee!

Perfecte afhandeling

Deze winkel heeft een snelle goede service. Aankoop is er heel snel. En goed verpakt. Zeer blij mee

Goed had het de zelfde dag nog in huis

Mooi bedrijf.

Fijne sweater besteld van CP was helaas te klein. Nieuwe besteld geld stond na 2 dagen weer op mijn rekening.

Hele Goede service

Had een super snelle Zending. , heel jammer mijn product ging retour maar ook dat was super snel afgehandeld. Wat vertrouwen geeft . Ook goed Bereikbaar en snel antwoord . Dus kijk al weer verder . Dank

Perfect paste door de brievenbus!

Mooie polo van goede kwaliteit en de bezorging was echt snel. Had voorkeur van bezorging aangegeven maar het pakketje was er de volgende dag al…. Kon door de brievenbus dus helemaal blij toen we ‘s avonds thuis kwamen.

Super fijn personeel, en geweldige merken

Mooie producten als een speer geleverd.

Goede foto’s van producten, komen overeen met de werkelijkheid. ‘S ochtends besteld en in avond van zelfde dag nog in huis! Dat is nou echt top!! Zonder meerprijs zelfs. Chapeau.

Zoals het hoort

Alles ging goed, levering op tijd

Fantastich

Mijn ervaring met Rico Moda is altijd fantastisch, buiten de kwaliteit die altijd wordt geleverd wordt je altijd netjes op de hoogte gehouden over de bestelling die je hebt gedaan en zijn de pakketten altijd goed verzegeld. Voor mij een reden regelmatig te bestellen.

Goed geholpen en een mooie set gescoord

Maakte niet uit hoeveel dingen ze voor je moesten halen ik werd super goed geholpen en hij zei eerlijk zijn mening

Lange Vorststraat 80

4461JR Goes

0113-219222

Over Rico Moda Uomo

Rico Moda is de exclusieve multi-brand store voor mannen. Je shopt hier kleding, schoenen en accessoires van meer dan 30 designer merken. Ontdek bij Rico Moda merken als Stone Island, Dsquared2, C.P. Company, Daily Paper en Parajumpers. Op onze gebruiksvriendelijke webshop, die is verkozen tot Beste Website van het Jaar 2020, vind je inspiratie voor een nieuwe designer outfit. Of laat je persoonlijk stijlen door onze stijladviseurs in de Rico Moda store in Goes. De unieke mix van designer merken bij Rico Moda valt goed in de smaak bij onze klanten. De energieke jeugd scoort graag items van Daily Paper, Dsquared2 en Arte Antwerp. Van streetwear items met oversized fittingen tot skinny destroyed jeans. De modebewuste mannen laten hun oog vallen op kwalitatief sterke jeans van het designer merk Jacob Cohën. Zij stijlen dit casual met de overhemden van Emporio Armani en Xacus. In de Rico Moda webshop vind je altijd de nieuwste collecties van onze designer merken. Word lid van de Rico Club, spaar voor RiCoins, personaliseer de webshop en log veilig in met jouw Face-ID. Een unieke functie in onze webshop! Daarnaast betaal je gemakkelijk met Apple Pay en zijn we aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg voor jouw online veiligheid. Ontdek ook de Rico Moda store in het Zeeuwse Goes. Ervaar hier de persoonlijke aandacht, uitstekende service en modieuze expertise bij het vinden van jouw nieuwe designer outfit. Word warm ontvangen door onze stijladviseurs, krijg eerlijk advies en laat je verrassen door onze verticale tuin met echte planten.