Snelle service en correct

Snelle levering en hoge kwaliteit kleding

Nog steeds niks ontvangen

Nog steeds niks ontvangen en bezorgmoment nog onbekend

zoals het hoort te zijn.

de zorg voor het verpakken van het product, met name de veiligheidszegel zodat je kan zien of de doos open is geweest.

Snel, en keurig verzorgd!

Kwaliteit, snel en heel verzorgd

Prima.

Was goed geregeld, op tijd.

Geweldig,

Niks op aan te merken.

Mooie winkel, goed geholpen!

Erg fraaie winkel. We waren toevallig een keer in Goes en hebben een fraaie Stone trui gekocht. Weer eens wat anders dan via de webshop bestellen.

Goede en fijne service

Je voelt je welkom! En daardoor wil je toch ook gewoon kleding kopen.

Voortreffelijk

Mijn zoon (16 jaar) winkelt heel graag bij Rico Moda. Hij was eergisteren jarig en als cadeau een trui gekocht.

Rustig

Het is niet overvol de mensen zitten niet in je nek te hijgen wat ook fijn is het houd zich genoeg aan corona regeles

Uitstekend als altijd.

Snel, netjes en ook heel aardig en behulpzaam aan de telefoon!

Ben geholpen zoals ik ook van een Rico Moda mag verwachten!

Rico Moda is een exclusieve winkel voor mannen. Een winkel waar je best wat mag verwachten. De benadering/het klantcontact was TOP!!

Fijne kleding, goede service

Zeer fijne winkel met een gevarieerd assortiment, vriendelijk personeel. Ook via de website werkt alles naar behoren

Goede service, mooi verpakt. Alleen was de verzending lang maar blijkt door koningsdag

super tof geholpen en geweldig geslaagd

helemaal blij en perfect personeel. zelfs nog een whatsappje gekregen hoe de ervaring was

Altijd super fijn om hier te shoppe!

Super makkelijk om een afspraak te maken en te komen winkelen. Bij binnenkomst gelijk goed geholpen. Leuke kadotjes kunnen kopen en uiteindelijk ook een leuk shirt voor mezelf kunnen halen. Al met al helemaal geslaagd!

Perfecte service

Verstand van zaken en echte persoonlijke benadering

Top service!

Snel geleverd! Netjes verpakt! Top kwaliteit spullen !

Ik had altijd goed ervaring met Rico moda online winkelen.

Best service.

Zeer tevreden over de snelle levering.

Een winkel met een groot en mooi aanbod merkkleding, een vest van Stone Island uitgezocht deze na 17:00 besteld en toch nog de volgende dag geleverd in een prachtige doos van Ricomoda. Ook nog de verrassende meededeling dat er een spaarsysteem is waar je de beste aanbiedingen krijgt en kunt sparen voor korting op de volgende bestelling. Top.

Goede service en snelle levering

Ik heb op donderdag middag een bestelling geplaatst en vrijdag was het meteen binnen. Klantvriendelijke site met goede service!

Supersnelle service

Heel snel geleverd. Prima verzorgd. Ook retourneren verloopt vlekkeloos.

Fijne webshop met leuke merkkleding

Prima webshop! Jammer dat kleding vaak snel uitverkocht is

Egt top

Snelheid top alles gewoon supper

Over Rico Moda Uomo

Rico Moda is dé exclusieve multi-brand store voor mannen. Bij ons vind je merken als Stone Island, Dsquared2, C.P. Company, Lyle & Scott en EA7 Emporio Armani. De modebewuste man scoort zijn nieuwe outfit in onze Rico Moda store in Goes of in onze webshop, die verzendt binnen Nederland en België. Rico Moda is aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg. Zo weet je dat je veilig en vertrouwd bij ons kan shoppen. De laatste collecties van onze designermerken shop je bij Rico Moda!