Super nette service van Rico mode

3 prachtige truien gekocht en keurig verpakt. Op tijd bezorgd en de kwaliteit die we gewend zijn bij Rico. Ik bestel nergens anders meer. Bedankt team Rico

Super super

Prima verzorgd netjes op tijd super verpakt grote plus

Snelle levering en uitstekende producten

Product werd snel geleverd, alleen was het petje mij helaas te klein en heb ik het terug moeten sturen

De bestelling verliep snel, soepel en perfect. Alles word gelijk geregeld en zo snel mogelijk verzonden. Ik had binnen een dag mijn nieuwe broek binnen.

zeer tevreden

De site overzichtelijk makkelijk te bestellen snelle levering Top.

Snelle bezorging, goed mooi verpakt. Top dus!

Snelle bezorging, goed mooi verpakt. Top dus!

Uitstekend!

Goede webshop en snelle leveringen!

Super collectie

Mooie collectie, snelle verzending, goed ingepakt

Alles prima voor mekaar

Bestellen en 2 dagen later in huis !

Uitstekend!!

Prima volgende dag keurig in huis vaker besteld en altijd keurig verpakt mooie doos enz enz aanrader helemaal niks mis mee voor mooie artikelen en goede service zit je hier goed

Snelle levering met mooie verpakking!

Besteld en twee later bezorgd. Verpakt in in mooie kledinghoes! Top service

Alles was naar wens, hele snelle bezorging en mooie producten!

Optijd binnen goede kwaliteit

je geld dubbel innen maar 10% coulance tonen hoo maar

eerste ervaring, meteen de meest teleurstellende ervaring die je met een webshop kunt ervaren. Tijdig besteld, juist bij hen omdat ze snel leveren volgens recensies. Pakket niet ontvangen wat bedoeld was voor verjaardag van zoon, bezorger noteert zelf handtekening en andere naam, Rico Moda krijgt pakket vergoedt volgens bezorgdienst en van mij ontvangen ze ook het geld voor het artikel, maar zelf ook maar 10% tegemoetkomen voor een alternatief artikel hoo maar. Rico Moda nooit weer, meedenken betekent soms coulance tonen en zonder verlies te lijden een kleine concessie doen. Een hart winnen betekent meer dan een jarige teleurgesteld achterlaten! Bij deze: Recensie op verzoek van ricomoda via kiyoh aangepast naar 2,5 sterren ipv anderhalf

Beste Mirjam, Jammer om te lezen dat je een slechte Rico Moda ervaring hebt gehad en dat je deze ervaring op meerdere plekken communiceert. Ik begrijp je frustratie, iedereen wilt een verjaardagscadeau op tijd aan zijn of haar zoon geven. Zoals je zelf aangeeft hebben we je bestelling snel en op tijd verzonden. Helaas is het pakket nooit bij je aangekomen, er is iets mis gegaan in het laatste deel van het transportproces bij PostNL. Hoewel we hier niets aan kunnen doen zijn we wel verantwoordelijk. Daarom hebben we deze vervelende kwestie proberen op te lossen d.m.v. nieuwe items naar je op te sturen of een shoptegoed. Dit was voor jou niet de gewenste oplossing en daarom hebben we het aankoopbedrag naar je teruggestort. Helaas heb je de review geplaatst tijdens de oplossende fase waardoor de beoordeling niet is gebaseerd op de volledige service van Rico Moda, dat vind ik erg jammer! Gr. Rick - Team Rico Moda

Top winkel, uitstekende service

Snelle leveringen, retourneren werkt perfect, snel geld terug wanneer je meerdere maten besteld om te kijken welke maat het beste past. Heb je vragen zijn ze snel bereikbaar en hoogwaardige producten!

Prima als is je in de winkel bent.

Zoals altijd netjes vriendelijk personeel top website, Is al jaren aandacht aan besteed is al maar beter geworden . Conclusie een echte aanrader dus .

Boven verwachting

Snelle levering, alles duidelijk vermeld. Geen aandachtspunten voor dit bedrijf…

Top zoals altijd

Koop al jaren vis ricomoda. Beste service, snel en beste webshop. Gefeliciteerd!

Top winkel met snelle service!

Top winkel! Ik koop al een paar jaar mijn kleren hier, altijd snel en vriendelijk geholpen!

Snelle levering,netjes verpakt.kortom een tevreden klant.

Snelle levering, goed en mooi verpakt.

Product is goed omschreven op de site. Goede kwaliteit en snel geleverd.

Niks op aan te merjen

Bestelling wordt snel geleverd ook het t-shirt was mooi verpakt. Kortom een aanrader!

Gewoon uitstekend

Service is top , bestellen en verzenden super snel Jongens ga zo door

Super geholpen!!

Netjes geholpen door personeel, fijne winkelervaring!

Over Rico Moda Uomo

Rico Moda is de exclusieve multi-brand store voor mannen. Je shopt hier kleding, schoenen en accessoires van meer dan 30 designer merken. Ontdek bij Rico Moda merken als Stone Island, Dsquared2, C.P. Company, Daily Paper en Parajumpers. Op onze gebruiksvriendelijke webshop, die is verkozen tot Beste Website van het Jaar 2020, vind je inspiratie voor een nieuwe designer outfit. Of laat je persoonlijk stijlen door onze stijladviseurs in de Rico Moda store in Goes. De unieke mix van designer merken bij Rico Moda valt goed in de smaak bij onze klanten. De energieke jeugd scoort graag items van Daily Paper, Dsquared2 en Arte Antwerp. Van streetwear items met oversized fittingen tot skinny destroyed jeans. De modebewuste mannen laten hun oog vallen op kwalitatief sterke jeans van het designer merk Jacob Cohën. Zij stijlen dit casual met de overhemden van Emporio Armani en Xacus. In de Rico Moda webshop vind je altijd de nieuwste collecties van onze designer merken. Word lid van de Rico Club, spaar voor RiCoins, personaliseer de webshop en log veilig in met jouw Face-ID. Een unieke functie in onze webshop! Daarnaast betaal je gemakkelijk met Apple Pay en zijn we aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg voor jouw online veiligheid. Ontdek ook de Rico Moda store in het Zeeuwse Goes. Ervaar hier de persoonlijke aandacht, uitstekende service en modieuze expertise bij het vinden van jouw nieuwe designer outfit. Word warm ontvangen door onze stijladviseurs, krijg eerlijk advies en laat je verrassen door onze verticale tuin met echte planten.