Super aanbod snelle levering

Mooi ruim aanbod met mooie merken. Supersnel geleverd.

Snelle levering ondanks coronavirus

Ondanks de coronavirus is de levering supersnel.s middags besteld de volgende ochtend in huis. Mijn complimenten.

Goeie Service en kwaliteit

Top kwaliteit snelle levering! Ben tevreden ga er vaker bestellen

1e keer besteld bij hun maar super service en snel ik huis!

Prima top artikel

Super goede service

Rico Moda staat er voor mij om bekend dat zij een super goede service geven. Ze leveren altijd top kwaliteit.

Uitmuntend

Wat een top zaak! - Super kwaliteit/prijs verhouding! - Snelle levering (volgende werkdag in huis) - Top service (altijd vriendelijk, de klant staat op plaats 1)

Perfecte kwaliteit

Mooi verpakt goede kwaliteit echte aanrader bedankt!!

Mooie kleding goede service en snelle levering

Ik bestel online ...mooie duidelijke site . Mooie kwaliteit kleding en accessoires. De bestelling wordt altijd keurig op tijd geleverd en zeer goed en mooi verpakt . Ik ben heel erg tevreden en zal zeker vaker wat bestellen

Supersnelle levering 😃

Kledingstuk heel snel geleverd. Mooi verpakt.

Goede kwaliteit ! snelle service !

Geleverd in vlugge tijd

Mooie zaak en overzichtelijke webshop!

Op tijd en goed geleverd

Top service en mooie kleding

Top service, verder niks over te zeggen!

Geweldig geregeld en mooie kwaliteit

Ik vond het erg fijn om bij jullie te kopen

Snelle en goeie service! Top winkel!

Snelle en goeie service! Eerst verkeerde maat jas besteld, teruggestuurd en geld terugontvangen binnen 2 werkdagen! Vervolgens nieuwe jas besteld in de juiste maat. Deze was de volgende dag al binnen. De juiste merken met goeie service! Top winkel

Heel goed !

Ik ben zeer tervrede over de service en de kwaliteit van het bedrijf!

Één woord is voldoende, TOP!

Na een tijdje weer eens gewinkeld bij Rico Moda. Goed om te ervaren dat alles nog steeds picobello in orde is. Alles klopt gewoon, super. Bedankt en graag tot een volgende keer!

Pakketje was in goede staat geleverd , pet zag er ook top uit !

Pet zag er goed uit en zit ook heerlijk. Ik ga zeker vaker bestellen bij jullie !

Snelle levering en service was top!

Op zaterdagavond een bestelling geplaatst en maandag al binnen.

verzending duurde wat langer maar kwam door tnt en corona😉vandaag alles in huis thanks!

Goedemorgen Diana, Vervelend om te lezen dat je bestelling nog niet is binnengekomen. Zou je contact kunnen opzoeken met onze klantenservice? Dan kunnen wij je verder helpen! Via een review kunnen wij namelijk niet de juiste bestelgegevens erbij pakken om je te helpen. We zijn iedere werkdag van 09.30 tot 17.30 uur bereikbaar via de telefoon. We horen graag van je, Sjoerd - Team Rico Moda

Top!!

Super snelle levering en geen problemen gehad met de verzending of wat dan ook. Gewoon TOP!

Top bedrijf

Top service, nog nooit problemen mee gehad, groot aanbod goede klantenservice, snelle levering, niks negatiefs over te zeggen zeker een aanrader

Top winkel nooit geweest ligt te ver van mijn woonplaats . Maar bestellen komt altijd goed .

Zie boven niks aan gelogen .🙏🏻

Kwaliteitsproducten en snelle levering

Ruime keuze aan kwaliteitsproducten en snelle levering conform toezegging

Over Rico Moda Uomo

Rico Moda is dé exclusieve multi-brand store voor mannen. Bij ons vind je merken als Stone Island, Dsquared2, C.P. Company, Lyle & Scott en EA7 Emporio Armani. De modebewuste man scoort zijn nieuwe outfit in onze Rico Moda store in Goes of in onze webshop, die verzendt binnen Nederland en België. Rico Moda is aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg. Zo weet je dat je veilig en vertrouwd bij ons kan shoppen. De laatste collecties van onze designermerken shop je bij Rico Moda!