Mooi assortiment kleding met goede customerservice

De artikelen werden zeer snel geleverd en mooi verpakt, wij zijn super tevreden en gaan zeker nog bij jullie bestellen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Veel merken en goede service!

Groot assortiment met vele verschillende merken en altijd een goede service!

Snel, volledige en goed

snelle levering, netjes verpakt en goed product

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle service, mooi en netjes verpakt

Mooie overzichtelijke site met nette kleding, met de filters gemakkelijk jouw gewenste producten filteren om zo je keuze te maken, kortom top!

Gebruiksvriendelijke site, goede service

Pakket snel in huis. Goed verpakt.

Zeer prettig

Professioneel, zeer snelle levering en daarbij prettig

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Kan niet anders zeggen PERFECT, jammer dat in de sale retour versturen berekend word.

Fashionably early!

Al meerdere malen shirts en polo’s besteld bij deze mooie winkel. Altijd mijn pakketje de dag erna binnen in een mooie doos en luxe verpakking om het shirt zelf. Door deze kleine details krijg je het idee dat je bij een designer winkel iets gekocht hebt! Bovendien een keer iets willen ruilen en mijn nieuwe product pas na 17.00 besteld. Normaal gesproken ben je dan te laat, echter via social media contact gehad en ik kom nog net met de post mee! Super fijn dat er altijd wordt meegedacht met de klant. Al met al zeer goede ervaringen met deze winkel! Helaas dat de winkel zo ver weg zit voor mij, anders zou ik er vaak naar toe gaan! Gelukkig bevalt de webshop ook prima!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en snelle levering!

Voor iedereen die van mooie merkkleding houdt kan ik Rico Moda van harte aanbevelen!

Goeie service

Donderdag besteld vrijdag gelijk in huis ziek chill. Snelle levering

Niks mis mee

Fijne winkel !!

Geen slechte ervaring dus alleen maar positief

Positief

Zelfde dag nog keurig een e-mail binnengekregen met de verzend gegevens en track and trace code.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik heb goede ervaringen gehad met Ricomoda, de bestelling worden snel geleverd en het assortiment is best breed. Gelukkig zijn mijn favoriete merken ook te koop bij Ricomoda, want ik bestel toch het liefst bij betrouwbare webshops en dat heb ik gevonden in Ricomoda.

Snelle foutloze service

2e keer dat ik wat besteld heb op rico moda! Beide keren levering volgens afspraak en goede kwaliteit! Erg blij

• Zou u ons aanbevelen? Ja

snelle levering en keurig verpakt

eerder goede ervaring in de winkel service via webshop is ook prima geregeld

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Juiste artikel en op tijd geleverd

Het juiste artikel is op tijd geleverd, dat is alles wat ik verwacht.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer goede service, bestel vaker bij rico moda!

Persoonlijk heb ik een zeer goede ervaring met rico moda! Bestel er regelmatig, heb mijn bestellingen altijd snel binnen en altijd in orde, en wanneer er een artikel te klein is etc, zorgen ze er zo snel mogelijk voor dat ik me nieuwe bestelling binnen krijg

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goeie overzichtelijke website. Duidelijke mails en je wordt goed op de hoogte gehouden.

Goed verpakt, leuke voucher

Schoenen waren helaas te klein dus teruggestuurd, winkel is top

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super snelle levering en goed ingepakt!

Mijn shirt was binnen één dag geleverd en dit was op zaterdag! Daarnaast was het goed ingepakt en kon het zo door de brievenbus gegooid worden. Deze webshop heeft bovendien ook nog goede prijzen en de juiste maten beschikbaar.

Snelle service.

Snelle service. Netjes verpakt. In paar stappen producten omruilen zonder extra kosten. Tevens geld binnen een dag teruggestort :) klantenservice goed bereikbaar.

Fijne webshop

Mooie collectie in een overzichtelijke webshop

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Uitstekend bedrijf. Snel en betrouwbaar.

Ik had een riem besteld die de volgende dag kwam. Helaas had ik een maat te klein besteld. Dus direct geretourneerd. 1,5 dag later geld terug op de rekening. Formidabel. Thx.

Goede snelle levering

Over Rico Moda Uomo

Rico Moda is dé exclusieve multi-brand store voor mannen. Je vindt bij ons merken als Stone Island, Dsquared2 en C.P. Company. Met een winkel in Goes en een webshop die verzendt in Nederland en België scoor je jouw nieuwe outfit natuurlijk bij Rico Moda! Ook zijn we aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg. Zo weet je dat je veilig en vertrouwd bij ons kan shoppen.

Filter op Taal