Snelle levering!

Goed service , en snelle levering

Ik zou deze winkel zeker aanbevelen 👍🏻Snelle levering , zeker de volgende keer weer bestellen . Groetjes Danny

Snelle levering , mooi verpakt! Niks mis mee

GEWELDIG

Een fijne site waar een ruime keuze van kleding hebt. En niet te vergeten een zeer snelle levering. In een woord TOP!!!!!

Voor de eerste x een bestelling geplaatst alles netjes en optijd ontvangen en goed simpel ingepakt

Mooie collectie

Fantastisch aanbod en snelle levering. Online kleding kopen is een feest! Heldere communicatie en mooie verpakking, kortom de plek voor je nieuwe outfit.

keisuke

very good!

Kwaliteit in producten en levering!

Supersnelle levering. Stevig verpakt en paste ook nog in de brievenbus, dus thuis blijven wachten hoefde niet. Goede kwaliteit!

Snel, goede service en topkwaliteit!

Artikel snel geleverd dus dat is top. Kwaliteit is goed en de service qua mails e.d. ook uitstekend!

Gewoonweg Toppie

Mooie kleding, veel keuze en snelle levering!!!

Top service, top retourregeling, snel geleverd, samengevat top.

Dat dus

Snel en gemakkelijk

Het product is naar verwachting en de levering was zeer snel. Het bestelproces is vlot verlopen! Zeer tevreden!

Snelle levering nette en mooie kleding

Snelle levering, goede service. Overzichtelijke site

Altijd top service en super snelle levering

Altijd de nieuwste mode en mooie aanbiedingen

snelle service, goede kwaliteit

Vragen netjes beantwoord. En snelle levering . Wat wil je nog meer .👌👌

Altijd een perfecte service

Nog nooit klachten gehad over bestellingen! Altijd netjes verpakt en van goede kwaliteit!!

Goede service, mooi ingepakt.

Er was bij de betaling van de bestelling iets misgegaan en ik kon de artikelen niet meer vinden. Volgende ochtend een mail met een link waarbij ik alsnog de artikelen kon betalen. Goed en snel verzonden.

Altijd Goede en snelle service/levering!

Bestel hier al meerdere jaren met plezier. Altijd snel geleverd en goede service! Met een mooie steeds uitgebreidere webshop!

Mijn pakketje was zorgvuldig ingepakt in een luxevolle mooie verpakking dit heb ik nog nooit gezien.

Professioneler kan haast niet

Professioneler kan haast niet. Gratis verzending. Product is strak verpakt. Pakket is netjes geseald. Eigen catalogus erbij.

Geweldige service

Ik had een trui besteld maar het betalen lukte niet daarna kreeg ik een mail waar ik alsnog de trui kon bestellen en de betaling kon voltooien. Ik kreeg alleen geen bevestiging gelijk dus ik had even gebeld en aan de telefoon werd ik heel goed geholpen en daarna was alles gelijk duidelijk. Dus kortom een fijne ervaring.

top service

Armani shirt besteld voor mijn zoontje maat xs zoontje is superblij mee xs komt ongeveer overeen met maat 164 176.

Aangenaam verrast, ondanks de grote korting toch mooi verpakt met nog een beschermhoes extra.

Alles is heel vlot en correct verlopen, vanaf bestelling tot en met levering. Dank u wel.

geweldig

Het product was heel snel, binnen 1 dag afgeleverd

Over Rico Moda Uomo

Rico Moda is dé exclusieve multi-brand store voor mannen. Bij ons vind je merken als Stone Island, Dsquared2, C.P. Company, Lyle & Scott en EA7 Emporio Armani. De modebewuste man scoort zijn nieuwe outfit in onze Rico Moda store in Goes of in onze webshop, die verzendt binnen Nederland en België. Rico Moda is aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg. Zo weet je dat je veilig en vertrouwd bij ons kan shoppen. De laatste collecties van onze designermerken shop je bij Rico Moda!