Geweldige webshop, zeer correct en vlot afgehandeld binnen 1 dag!

Op zoek naar leuke zwembroek voor vriend van mijn dochter, kwam ik op jullie site. Enorme keuze! Prima site, duidelijk en jullie komen keurig de afspraak na dat pakketje er de volgende dag is! Fantastisch! Geen gedoe!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede webshop met mooie collectie kleding

Snelle levering, mooie verpakking

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Wederom een snelle en supernette levering van mijn aangekochte kleding bij jullie, Top!

Als ik bij jullie iets bestel gaat het altijd goed en het pakket ziet er erg verzorgd uit. Er wordt echt aandacht aan besteed, helemaal Super!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie site en super service!

Riem besteld. Goede en duidelijke afhandeling. Snelle service. Prima shop.

Top services!

Snelle en hele goede services. Op advies een maat groter besteld en zit perfect.

Fijn en top

Ik heb laatst een shirt besteld en ik ben er verliefd op. Fantastische kwaliteit voor een mooi prijs. Ook vaak een leuke korting op de artikelen en dat is wel aangenaam Ik hoop dat ik de giftcard kan winnen!!! Groetjes Pim schepers

• Zou u ons aanbevelen? Ja

snelle levering, top service en bij het ruilen in de winkel, dankjewel!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Artikel is aangekomen tijd zonder beschadigen en zoals in foto aangetoond de verpakking was ook zeer mooi aan elke detail is gedacht !! Zeker en vast aanrader voor merkkleding bij te kopen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie kleding en snelle levering

Mooie kleding, duidelijke communicatie en snelle levering. Kortom zeer tevreden en ga hier een volgende keer zeker weer bestellen.

Uitstekend en goed

Ik bestel online en altijd netjes en correct en ik bestel alleen nog bij rico moda 👍👍

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Niks op aan te merken. Maat klopte en het was ook binnen de tijdsindicatie bezorgt. Topwerk!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Niks te klagen altijd goed

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Veel keuze en snelle levering

Veel keuze ook in grotere maten, de levering was snel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

-Snelle bezorging. -Goed geïnformeerd dus gelijk een mail gekregen -zeer professioneel -leuk pak papier - ik vind het zelfs beter dan zalando Ik zal vaker hier kleding bestellen!

gewoon goed

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijke presentatie van kleding, makkelijk gebruik van webshop

Naast de webshop een prachtige winkel met vriendelijk/ behulpzaam personeel die weten wat ze verkopen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooi assortiment kleding met goede customerservice

De artikelen werden zeer snel geleverd en mooi verpakt, wij zijn super tevreden en gaan zeker nog bij jullie bestellen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Veel merken en goede service!

Groot assortiment met vele verschillende merken en altijd een goede service!

Snel, volledige en goed

snelle levering, netjes verpakt en goed product

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle service, mooi en netjes verpakt

Mooie overzichtelijke site met nette kleding, met de filters gemakkelijk jouw gewenste producten filteren om zo je keuze te maken, kortom top!

Gebruiksvriendelijke site, goede service

Pakket snel in huis. Goed verpakt.

Zeer prettig

Professioneel, zeer snelle levering en daarbij prettig

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Kan niet anders zeggen PERFECT, jammer dat in de sale retour versturen berekend word.

Fashionably early!

Al meerdere malen shirts en polo’s besteld bij deze mooie winkel. Altijd mijn pakketje de dag erna binnen in een mooie doos en luxe verpakking om het shirt zelf. Door deze kleine details krijg je het idee dat je bij een designer winkel iets gekocht hebt! Bovendien een keer iets willen ruilen en mijn nieuwe product pas na 17.00 besteld. Normaal gesproken ben je dan te laat, echter via social media contact gehad en ik kom nog net met de post mee! Super fijn dat er altijd wordt meegedacht met de klant. Al met al zeer goede ervaringen met deze winkel! Helaas dat de winkel zo ver weg zit voor mij, anders zou ik er vaak naar toe gaan! Gelukkig bevalt de webshop ook prima!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en snelle levering!

Voor iedereen die van mooie merkkleding houdt kan ik Rico Moda van harte aanbevelen!

Over Rico Moda Uomo

Rico Moda is dé exclusieve multi-brand store voor mannen. Je vindt bij ons merken als Stone Island, Dsquared2 en C.P. Company. Met een winkel in Goes en een webshop die verzendt in Nederland en België scoor je jouw nieuwe outfit natuurlijk bij Rico Moda! Ook zijn we aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg. Zo weet je dat je veilig en vertrouwd bij ons kan shoppen.

Filter op Taal