Zonder problemen bestellen en retourneren zonder kosten

Had een dure armani trui besteld , werd netjes binnen 1 dag geleverd in een zeer luxe doos , helaas paste deze niet , kon het pakket kostenloos terugsturen en kreeg meteen mijn betaalde geld terug zonder lastige vragen , ZEER GOEDE SERVICE ...

Top dat jullie ook ninety-four verkopen!

Super winkel met mooie merken!

Altijd goed

Altijd goede service en de leukste kleren. Er is altijd wel iets naar mijn smaak

Ik had iets gekocht laatst en dat beviel me erg goed dus zal nog klant blijven

altijd snelle levering en goeie kwaliteit

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel

Vriendelijk en behulpzaam

Beste van het beste

Mijn ervaring in de winkel zelf is niet normaal goed je wordt goed geholpen en snel alles met corona is ook zeer goed geregeld! Ik heb helemaal niets verkeerd te zeggen! Hartstikke goed bezig en ga zo door!!

Keurige en tijdige levering!

Blij met aankoop

Gave Daily Paper hoodie gekocht.

Mijn favoriete winkel!

Ik koop er bijna al mijn kleding. Leuke merken en een goede service!

Slecht behandelt

Had een daily paper broek besteld een m in mij mail staat dat ik een m heb besteld en pakketje kom binnen xs op gestuurd dus gekijk ge retour ik gebeld of ze een m kunne. Op sturen nee dar kan niet want je bij ons staat een xs terwel er bij mij in mail staat een m en aan teldfoon werd ik niet vriendelijke behandelt

Hi Jorean, Vervelend om te lezen dat je bestelling niet goed is gegaan. Ik ben er dieper ingedoken en heb zowel je order als je e-mailbevestiging erbij gepakt. In beiden zie ik dat je, al dan niet per ongeluk, de maat XS hebt besteld van de Daily Paper Cargo broek. Deze hebben we dan ook logischerwijs naar je toegestuurd. Kan natuurlijk wel eens gebeuren dat je een foutje maakt tijdens het bestellen. Geen probleem natuurlijk en gelukkig kan je de broek gratis retourneren aan ons. Ik hoop dat je begrijpt dat je zelf per ongeluk de verkeerde maat hebt besteld en dat wij hier nu de dupe van zijn met een slechte beoordeling die naar onze mening onterecht is. Daarom vraag ik je vriendelijk om de review aan te passen, zou super zijn! Gr. Sjoerd - Team Rico Moda

Egt en super winkel

Daarom ik altijd goed geholpen wort

Soms goed laatste keer slecht

Bij de laatste bestelling van mij buideltas besteld die ik nodig had voor vakantie kon een tijd uitkiezen voor de bezorging maar deze klopte niet dus had mijn tas niet voor de vakantie toen post nl gebelt en die zei dat jullie dat alleen mochten aanbieden als er voor betaald werd vind dit jammer want bestel wel eens vaker bij jullie laatst ook maar stone Island polo besteld bij de bijenkorf Omdat bij jullie steeds mijn maar L er niet is en vind dit jammer want was wel tevreden over hoe producten werden aangeleverd m.v.g remy Vermeulen

Hi Remy, Jammer om te lezen dat je laatste bestelling niet helemaal volgens plan is verlopen. Hopelijk heb je wel een uitstekende vakantie gehad. Ik ben in je order gedoken en heb je review erbij gepakt. Je hebt voor een standaard levering gekozen waarbij een tijdsindicatie staat vermeld van PostNL. Dit is echter een indicatie en kan altijd een beetje afwijken. De bezorger heeft het pakket bij je aangeboden op 21 augustus om 13:42 uur, helaas was je op dat moment niet thuis. Ik heb de tijdsindicatie verder nog bekeken en ik zie dat de tijdsindicatie klopt met de aangeboden tijd van het pakket. Volgens mij klopt het bezorgmoment dus zoals gecommuniceerd. Helaas was je zelf niet thuis waardoor het pakket naar een PostNL afhaallocatie is gegaan. Daar kan je alsnog je bestelling afhalen. Ik snap je teleurstelling dat je bestelling niet hebt ontvangen voor je vakantie. Maar in mijn beleving hebben zowel PostNL als wij ons aan de beloftes gehouden. Ik zou het super vinden als je de review alsnog wilt verbeteren. Gr. Rick – Rico Moda

Prima trui en snelle service

Prachtige shop!

Mooie merken, goed bedrijf. Echte een aanrader!

Één zin of één woord? Uitmuntend!!!!!

Top zaak,ben er helaas nog nooit geweest omdat deze toch wat ver van mijn woon adres ligt verwijdert,maar ben uiterst tevreden over de bestel wijze en product aflevering, gewoon helemaal top,niks op aan te merken.

Goede service, top.

Snelle levering, zijn er problemen krijg je ze makkelijk aan de telefoon. Prima bedrijf

Marijn

Super snel geleverd, en super goede kwaliteit!

Keurige winkel, netjes geholpen. Alleen jammer als ik bel of er een fashion bon ingeleverd kan worden en ze zeggen dat het kan en mijn zoon komt om zijn blouse en kan de bon niet ingeleverd worden vind ik beetje raar.

Ben al jaren klant zeer tevreden!

Zeer tevreden klant!

Exclusieve brand store met óók kleine maten altijd op voorraad.

Een prima ervaring. Product op tijd geleverd. Altijd fijn dat product gratis verzonden worden, en gratis retour (indien nodig). Er staat goed aangegeven hoe het product valt dus retouren is vaak niet nodig. Kleine maten altijd op voorraad net zoals de andere maten.

Mooie merken, snel en correct geleverd!

Mooie merken, snel en correct geleverd! Contact met de klantenservice via WhatsApp was snel en prettig

Zeker een aanrader; snel geleverd en keurig verpakt.

De bestelling is meteen de volgende dag geleverd. Bovendien heb ik de kleding keurig ontvangen; het uitpakken alleen al was een cadeau op zich. Uiterst tevreden en zal daardoor ook anderen aanraden om hier iets te bestellen.

Over Rico Moda Uomo

Rico Moda is dé exclusieve multi-brand store voor mannen. Bij ons vind je merken als Stone Island, Dsquared2, C.P. Company, Lyle & Scott en EA7 Emporio Armani. De modebewuste man scoort zijn nieuwe outfit in onze Rico Moda store in Goes of in onze webshop, die verzendt binnen Nederland en België. Rico Moda is aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg. Zo weet je dat je veilig en vertrouwd bij ons kan shoppen. De laatste collecties van onze designermerken shop je bij Rico Moda!