Uitmuntend

Duidelijk site, zo besteld en snelle levering van topmerken

Zoals altijd klasse apart

Product komt overeen met de site, keurig verpakt en snel geleverd.

Goed geregeld

Goed assortiment, makkelijk te bestellen, en ik had het de volgende dag in huis. Het was ook nog eens stijlvol verpakt. Dit was mijn eerste bestelling hier, niks negatiefs aan op te merken! :)

Goede en snelle service

Goede snelle service

Goede snelle service. Leuke merken en gelukkig ook grote maten. Mijn zoon is 2.02 'm.

Keurig netjes op tijd bezorgd .

Zeer fijne website om spullen te bestellen Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen In een woord klasse .

Rico moda is echt een top winkel ruime keus kwa kleding veel leuke korting snelle levering en ze houden je goed op de hoogte via de mail dus echt een top winkel ben jij een man en hou je niet van shoppen neem dan zeker ff een kijkje de Rico moda site de site is ook mooi ingericht en heel duidelijk en de winkel zelf ook dus echt een aanrader en ik hem zeker ook op Rico moda gestemd!!

Snelle levering Keurig verpakt moest helaas retour maar ook dat snel verwerkt Nieuwe besteld en die was ook snel binnen Kom hier zeker terug

Top service altijd!

T liefste koop ik bij rico moda!

Mooie trui, snel in huis!

Mooie trui besteld en supersnel ontvangen. Kwaliteit is top en hij was goed verpakt! Heel netjes. Wel vind ik de webshop wat langzaam, maar wellicht dat dat aan mijn iPhone ligt.

In Stijl

In stijl brengt Ricomoda veel leuks. Door de leuke en originele kledinglijn heb je garantie op een leuk en kwalitatief kleding item.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit en voor een mooie prijs

Vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan

Zeer snelle levering en goede service Veel keus van topmerken voor een scherpe prijs Top

Top, supers net geleverd ziet er goed uit

Ziet er goed uit!!

Goede kwaliteit.

Ik vind de site van rico moda zeer fijn , het is overzichtelijk en makkelijk om mee te werken. En ook de kleding is uitstekend!

Overzichtelijke site en snelle levering

Veel keuze en duidelijke omschrijving bij de artikelen. Ook de maat qua beschrijving voldoet. Top bedrijf met snelle leveringen.

Nette, correcte levering van een mooi kledingstuk.

Het artikel was mooi en veilig verpakt. Het had weinig kans om te beschadigen. Het artikel mij is geleverd zag er geweldig uit. Bij een volgende keer heb ik er weer het volste vertrouwen in.

Topservice!

Het gekochte item wordt netjes verpakt en snel toegezonden. In drie letters TOP!

Beste winkel in Zeeland en online top service!

Top producten , top personeel en , top service. Ook altijd een leuke sale aan het eind van het seizoen, met kortingen tot wel 50% ! Met 1 woord: TOP

zeer goed

mijn ervaringen zijn zeer goed snelle service en bezorging

Snel en netjes geleverd

Snel verstuurd en keurig verpakt.

Mooie jas gekocht. Keurig en verzegeld verstuurd.

Top kleding en super leuk verpakt!

Goeie service, altijd vriendelijk en een heel groot en goed assortiment aan top kwaliteit kleding!

Over Rico Moda Uomo

Rico Moda is dé exclusieve multi-brand store voor mannen. Bij ons vind je merken als Stone Island, Dsquared2, C.P. Company, Lyle & Scott en EA7 Emporio Armani. De modebewuste man scoort zijn nieuwe outfit in onze Rico Moda store in Goes of in onze webshop, die verzendt binnen Nederland en België. Rico Moda is aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg. Zo weet je dat je veilig en vertrouwd bij ons kan shoppen. De laatste collecties van onze designermerken shop je bij Rico Moda!