Super product en snel geleverd.

In de avond besteld en binnen 2 werkdagen binnen. Echt super top!

Tevreden over het service in totaal

Erg goed!

Netjes verpakt en top kwaliteit!

Pico Rico Bello........

....mooie collectie, goede service!!!!! Topwinkel!

Topservice

Producten van kwaliteit geleverd en binnen de beloofde leveringstermijn binnengekregen. Top!

Trui besteld en een dag eerder dan ik verwacht had al in huis. Na mijn vorige bestelling snel het geld teruggekregen voor de geretourneerde artikelen.

Altijd goede service en snelle levering

Klanten staan op nummer 1 dat is altijd goed te merken zowel in de winkel als online

Gewoon goed!

Eenvoudig te bestellen en levering polo volgende dag via brievenbus post. Je hoeft dus niet altijd thuis te zijn..

Hele snelle levering en precies de juiste maat!

Buitenaards!!

Meerdere keren heb ik online gekocht bij Rico Moda. De website is altijd up-to-date, prijs absoluut naar mijn wens en daaropvolgend een zeer vlotte verzending. De gekochte artikelen zijn altijd elegant verpakt en telkens is het een terugkerend feest om de Rico Moda doos te openen, de artikelen te ontdoen van het ‘inpakpapier’ en te genieten van het moois dat ik heb aangeschaft. Al met al een buitenaardse ervaring dat resulteert in een ecosysteem tussen Rico Moda en mijzelf.

Altijd goede levering en service.

Koop graag bij Rico Moda mooie collectie!

Zoals altijd: uitstekend

Snel geleverd, goede kwaliteit producten en netjes/chique verpakt. Top!

Snel geleverd.

Accortiment is gvd lekkuh

prima levering

mooie broek, goede levering

Beste , Bedankt voor de review. Fijn om te lezen dat de broek naar wens is en de levering voorspoedig is verlopen. Het viel me op dat je ons beoordeeld met een 5 uit 10. Is er ergens nog iets fout gegaan? Ik hoor er graag van. Dan kunnen we het vast en zeker samen oplossen! Gr. Sjoerd - Team Rico Moda

Altijd op tijd!

Makkelijk en snel

Snelle levering en goede service.

Ruim assortiment aan merk kleding met snelle levering en goede service. Ook regelmatig een ruime sale. Bestellingen worden netjes ingepakt en alles ziet er erg exclusief uit.

Prima producten, snelle levering

voldoende informatie op de website. Snel en netjes ingepakt geleverd!

Goede, overzichtelijke site met snelle levering.

De site is overzichtelijk en biedt goede merken aan. Daarnaast is de levering snel en gratis, net als het retourneren. Uitstekende site!

Uitstekende en snelle service

Snelle levering en retour was geen probleem. Binnen enkele dagen geld al terug. Nieuwe maat via een aparte bestelling en binnen 2 dagen bezorgd. Top!

Goeie bezorging top winkel

Een zeer goeie bezorging alles kwam netjes aan en het was top geregeld

Top service en top assortiment!!

Goed uitgebreid assortiment en top service!!

Fantastisch!

Mooie duidelijke website met veel info over het product ! Bestelling netjes en zorgvuldig verpakt.. Echt top..

Super goede snelle service

Ene dag besteld, volgende dag in huis! Netjes ingepakt voor cadeau. Retour service mogelijk

altijd top

Jeans zit als gegoten

Zo blij met deze kleren

Na 54 kilo afvallen eindelijk leuke kleren kunnen aantrekken en kopen.

Over Rico Moda Uomo

Rico Moda is dé exclusieve multi-brand store voor mannen. Bij ons vind je merken als Stone Island, Dsquared2, C.P. Company, Lyle & Scott en EA7 Emporio Armani. De modebewuste man scoort zijn nieuwe outfit in onze Rico Moda store in Goes of in onze webshop, die verzendt binnen Nederland en België. Rico Moda is aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg. Zo weet je dat je veilig en vertrouwd bij ons kan shoppen. De laatste collecties van onze designermerken shop je bij Rico Moda!