Super leuke winkel met mooie spullen

Altijd goed en leuk geholpen :) mooie spullen!

Uitstekend!

Besteld via de website, snel en correct geleverd!

Zakelijk

Aardige mensen vind t best zakelijk

Goede winkel top

Snel netjes verpakt dat stel ik op prijs zal weer wat bestellen bij jullie topie Een dikke 10

Snelle, te snelle, levering!

Top, de snelle, te snelle levering! Tip, graag goed lezen wanneer klant verzoekt om te laten bezorgen. Ik had namelijk op woensdag verzocht om zaterdag te laten bezorgen. Echter, werd al op donderdag geleverd. Desondanks blij met het item.

Snelle en vriendelijke service. Aanrader !

Ondanks de drukke tij, vandaag besteld..morgen on huis.

Top service!

Altijd top service!

Prima webshop

Items worden netjes verpakt en op tijd geleverd . In mijn geval werd de retourzending ook prima en snel afgehandeld.

Snel, topservice en vriendelijk

Bijna al mijn kleding bestel ik bij Rico Moda. Altijd fijn, snel geleverd en top verpakt. Ik zou het iedereen aanbevelen.

Super snelle en goeie service

Shirt was te klein. Teruggestuurd binnen 24 uur was alles netjes afgehandeld en had ik me geld terug. Shirt grotere maat gekocht ook weer binnen een dag binnen. Goeie service

Mooie site en snelle levering

De bestelde items snel en netjes verpakt bezorgd. Top service

Prima service.

Kwaliteit was beter als verwacht en het was heel netjes in gepakt alleen was het jammer dat het bij PostNL wat vertraging had

Zeer goede kwaliteit

Het pakje was leuk ingepakt. Het duurde iets langer maar dat kwam door de black friday. Ik ga hier zeker nog op bestellen.

Levering zoals het hoort!

Van bestelling tot levering is het keurig netjes geregeld.

Mooie kleren, uitstekende service

Zie boven

Goede service/ fijne winkel

Pakketje was wat vertraagd door de drukte bij de post. Ik ben keurig te woord gestaan door de winkel. Goede service. Jas keurig ingepakt. Blij mee.

Top!!

Snelle levering,kwaliteit is top!

Uitstekend!

Goed op de hoogte gehouden van bezorging. Netjes verpakt en fijnhakt het ook nog op tijd was. Mooie items prijs-kwaliteit heel goed.

Snelle levering en mooi verpakt Altijd een feestje om de verpakking te openen. Hier wordt echt werk van gemaakt en natuurlijk komt rico moda de gemaakt afspraken na.

Geweldige site

Ik heb altijd fijne ervaringen, met Rico moda Het opsturen van de producten is altijd top.

Goede service en opvolging.

Jammer van verzendkosten

Bestelling geplaatst. Helaas paste het kledingstuk niet dus retour zending gedaan. Zou betalen via afterpay. Retourzending verwerkt alleen de verzendkosten moet je alsnog betalen via afterpay beetje jammer lijkt me . Zal niet zo snel weer wat bestelllen hier. Met vriendelijke groet Kliphuis

Beste André, Bedankt voor je review. Helaas heb je ons beoordeeld met een onvoldoende. Je geeft aan dat je de verzendkosten van de heenzending moet betalen. Wij bieden onze standaardzending (pakketzending handtekening voor ontvangst + alleen huisadres) altijd geheel gratis aan, hier worden dus geen kosten voor gerekend. Indien je kiest voor een extra verzendoptie, bijvoorbeeld een avond- of zondaglevering, dan moet je hier iets extra’s voor betalen. Dit hebben we ook actief aan je gecommuniceerd tijdens het afrekenen. Wij hebben voor jou de standaard verzendkosten betaalt en ook het gratis retourneren. De extra kosten voor de zondaglevering zijn voor jezelf. Omdat het duidelijk staat aangegeven op onze webshop vind ik de onvoldoende eigenlijk niet terecht. Ik hoop dat jij er na deze uitleg een beetje begrip voor hebt gekregen en er ook zo over denkt. Mocht je het met me eens zijn zouden we het erg waarderen als je je review aanpast. Ik hoop op je begrip. Rick - Team Rico Moda

top ervaring!

Kwam in de winkel aan en ik werd meteen goed geholpen. Item werd meteen gehaald en ingepakt. Ben er super blij mee bedankt!

Over Rico Moda Uomo

Rico Moda is de exclusieve multi-brand store voor mannen. Je shopt hier kleding, schoenen en accessoires van meer dan 30 designer merken. Ontdek bij Rico Moda merken als Stone Island, Dsquared2, C.P. Company, Daily Paper en Parajumpers. Op onze gebruiksvriendelijke webshop, die is verkozen tot Beste Website van het Jaar 2020, vind je inspiratie voor een nieuwe designer outfit. Of laat je persoonlijk stijlen door onze stijladviseurs in de Rico Moda store in Goes. De unieke mix van designer merken bij Rico Moda valt goed in de smaak bij onze klanten. De energieke jeugd scoort graag items van Daily Paper, Dsquared2 en Arte Antwerp. Van streetwear items met oversized fittingen tot skinny destroyed jeans. De modebewuste mannen laten hun oog vallen op kwalitatief sterke jeans van het designer merk Jacob Cohën. Zij stijlen dit casual met de overhemden van Emporio Armani en Xacus. In de Rico Moda webshop vind je altijd de nieuwste collecties van onze designer merken. Word lid van de Rico Club, spaar voor RiCoins, personaliseer de webshop en log veilig in met jouw Face-ID. Een unieke functie in onze webshop! Daarnaast betaal je gemakkelijk met Apple Pay en zijn we aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg voor jouw online veiligheid. Ontdek ook de Rico Moda store in het Zeeuwse Goes. Ervaar hier de persoonlijke aandacht, uitstekende service en modieuze expertise bij het vinden van jouw nieuwe designer outfit. Word warm ontvangen door onze stijladviseurs, krijg eerlijk advies en laat je verrassen door onze verticale tuin met echte planten.