Mooie kleding en prima service !

Mooie kleding en prima service !

Perfect en snel, zoals iedere keer.

Iedere bestelling is als vanouds, het gaat keer op keer perfect en je wordt op de juiste moment geinformeerd. De snelheid van levering, het uitgebreide (online) aanbod en de kwaliteit van de kleding zijn voor mij bepalende factoren om iedere keer terug te komen bij Rico Moda.

Snelle bezorging

Prima website en snelle reactie op mail

Klantvriendelijke website. Werkt goed en snel. Mail gestuurd hoe te handelen, binnen 5 minuten tijd had ik een reactie, waar ik iets mee kon doen!!!! Ga zo door.

Niks op aan te merken

Zeer goede ervaring

Ik heb een zeer goede ervaring van jullie. Jullie zijn snel en netjes. Top!

Goede service, snelle levering. Top product!

Prima.

Super snelle verzending, en prima verpakking.

Hier weten ze hoe je mensen mooier maakt.

Een super mooie zaak, verstand van mooie kleren en unieke items! Ik koop regelmatig iets bij Rico, en blijf mij iedere keer weer verbazen over de grote en speciale collectie!! Fantastische winkel, en aardig personeel!

Bestel vaker bij Rico Moda, altijd snel geleverd in goede verpakking. Top winkel!

Super service en winkel

Bestel hier regelmatig mooie kleren snelle service het pakketje krijgen is altijd een feest mooi ingepakt

Helemaal top!

Super snel

Prachtige merken veel keuze ennsnelle levering, perfect

Goede service, snel geleverd

Zeer tevreden.

Online prima fysieke shop minder

Ik ben een 70plusser, meerdere ervaringen bij betreden shop...ik word totaal genegeerd door de heren, die rustig hun onderlinge geb(r)abbel continueren. Heren, let op je manieren zou ik zeggen, probeer ook in je klantcontact je SI dealerschap waar te maken ! Weetje..vanaf het ontstaan van Stone Island een hele zooi jaren terug, ben ik een fanatieke SI-drager. Omdat ik een specifieke sweater XXXL zocht en alleen Rico Moda die aanbood, heb ik toch maar weer (éénmalig) bij hen geshopt.

Wederom perfect!

Goede, snelle levering & top verpakt. Zorgeloos bestellen hier!

Snelle en goede service

Perfecte zeer overzichtelijke site

Top winkel

Je wordt er super geholpen vriendelijke verkoopsters.

Helemaal super! Alles perfect

Altijd keurig ingepakt, goede service en mooie producten. Nog nooit iets terug hoeven sturen!

Perfect!

Mijn ervaring met Rico was top. Ik kreeg mijn bestelde items op het moment dat aangegeven was, en kwam mooi verpakt binnen!

Altijd geslaagd bij Rico Moda

Ik slaag altijd als ik snel een shirtje nodig heb bij rico moda. Volgende dag in huis en afterpay maakt het voor mij nog handiger.

Zoals altijd weer top geregeld

Zoals altijd weer top geregeld fijne kleding zoals altijd En weer netjes verpakt aangedreven

Super verzending altijd!

Snelle levering en top service

Snelle levering en top service, ook de retouren worden snel afgehandeld!

Helemaal Top !

Leuk en vriendelijk advies mbt de maatvoering en nu een paar hele mooie schoenen voor een hele aantrekkelijke prijs, kortom helemaal top Ricomoda !!

Over Rico Moda Uomo

Rico Moda is de exclusieve multi-brand store voor mannen. Je shopt hier kleding, schoenen en accessoires van meer dan 30 designer merken. Ontdek bij Rico Moda merken als Stone Island, Dsquared2, C.P. Company, Daily Paper en Parajumpers. Op onze gebruiksvriendelijke webshop, die is verkozen tot Beste Website van het Jaar 2020, vind je inspiratie voor een nieuwe designer outfit. Of laat je persoonlijk stijlen door onze stijladviseurs in de Rico Moda store in Goes. De unieke mix van designer merken bij Rico Moda valt goed in de smaak bij onze klanten. De energieke jeugd scoort graag items van Daily Paper, Dsquared2 en Arte Antwerp. Van streetwear items met oversized fittingen tot skinny destroyed jeans. De modebewuste mannen laten hun oog vallen op kwalitatief sterke jeans van het designer merk Jacob Cohën. Zij stijlen dit casual met de overhemden van Emporio Armani en Xacus. In de Rico Moda webshop vind je altijd de nieuwste collecties van onze designer merken. Word lid van de Rico Club, spaar voor RiCoins, personaliseer de webshop en log veilig in met jouw Face-ID. Een unieke functie in onze webshop! Daarnaast betaal je gemakkelijk met Apple Pay en zijn we aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg voor jouw online veiligheid. Ontdek ook de Rico Moda store in het Zeeuwse Goes. Ervaar hier de persoonlijke aandacht, uitstekende service en modieuze expertise bij het vinden van jouw nieuwe designer outfit. Word warm ontvangen door onze stijladviseurs, krijg eerlijk advies en laat je verrassen door onze verticale tuin met echte planten.