Great service!

Fast shipping, great packaging! Premium brands and nice deals!

Dure jas voor mijn zoon besteld. Werd geleverd in een mooie stevige doos. De jas zat keurig verpakt in een mooie zwarte stevige hoes. Na de winter kan de jas weer stofvrij id kelder opgeborgen worden. Blij mee! Kortom; snel geleverd - keurig met zorg ingepakt! Zeer tevreden !

Snelle levering en mooie jas!

Goede levering en perfect product

Levering werd in een mooie en professionele verpakking gedaan, en product was precies zoals de omschrijving!

Super tevreden

Super tevreden over Rico Moda, mailverkeer wordt snel en keurig beantwoord. Snelle levering en super netjes verpakt. Milieuvriendelijk! Aanrader

Snelle levering en soepel retour

Bestelling werd snel bezorgd. Helaas viel 1 shirtje niet goed, gratis retour en geld binnen een dag na bezorging terug. Ik koop hier zeker vaker.

Top winkel

Klantenservice top, kwaliteit van de kleding top, verpakking waarin het op gestuurd word top. Kortom perfecte ervaringen

Snel bezorgd, goed verpakt en natuurlijk mooie kleren. Moest 1 item retourneren, dit ging ook super makkelijk.

Simpelweg wat je van online winkelen verwacht!

Altijd fijn om te ervaren dat het ook eens zonder problemen of vertragingen kan.

Geweldige ervaring perfecte hulp

Word heel goed geholpen door het personeel. Zijn eerlijk geven goed advies. Het is ook een mooie winkel en je kan goede keuzes maken wat je wil door de iPads die er staan

Super!!

Heel fijn dat de levering de volgende dag in huis is.

Sociaal

Heel goed geholpen bij mijn keuze van m’n jas! Topteam ga zo door!!!

Uitstekend!

Goede service, voelt je direct welkom. Niks is teveel gevraagd. Super !

Hoe alles wordt aangeleverd netjes verpakt bij de jas ook nog een mooie hoes om hem in de zomer op te bergen. Super

Topservice

Goeie webshop Duidelijke foto’s Snelle service

In de middag besteld, volgende dag in huis.

Schoenen in de middag besteld, volgende dag direct binnen, super geregeld!

Hele goede en snelle service

Mijn bestelling was binnen 2 dagen al binnen en was keurig netjes verpakt in een mooie stevige doos. Met andere woorden een top service !!!

Prima, snel geleverd!

Netjes verpakt, snel geleverd! Maar vooral blij met de super mooie sneakers van Autry.

Schoenen van 600,- waren niet helemaal schoon. Voor de rest prima.

Geweldig zoals altijd!

Goede service en goed geholpen!

Super snelle service

De producten die we online hebben besteld waren zoals ze online te zien zijn. Goede foto’s en informatie op het online platform. Top!

Zoals altijd, uitstekend.

Of je nou in de winkel bent, of online, het is altijd goed. Bezorging soms eerder omdat personeel het zelf meeneemt en persoonlijk komt brengen. Top.

Alles wat je besteld is top!

Ik heb nu al een paar kledingstukken bij Rick Moda gekocht en het is echt van top klasse. Ik raad deze site heel erg aan! Alles is top!

Een goede ervaring en weten wat service is

Altijd vriendelijke begroeting met koffie kwaliteit en super service

Vriendelijk niets is te veel en altijd tijd voor een praatje en een bakje koffie.

Lange Vorststraat 80 4461JR Goes

0113-219222

Over Rico Moda Uomo

Rico Moda is de exclusieve multi-brand store voor mannen. Je shopt hier kleding, schoenen en accessoires van meer dan 30 designer merken. Ontdek bij Rico Moda merken als Stone Island, Dsquared2, C.P. Company, Daily Paper en Parajumpers. Op onze gebruiksvriendelijke webshop, die is verkozen tot Beste Website van het Jaar 2020, vind je inspiratie voor een nieuwe designer outfit. Of laat je persoonlijk stijlen door onze stijladviseurs in de Rico Moda store in Goes. De unieke mix van designer merken bij Rico Moda valt goed in de smaak bij onze klanten. De energieke jeugd scoort graag items van Daily Paper, Dsquared2 en Arte Antwerp. Van streetwear items met oversized fittingen tot skinny destroyed jeans. De modebewuste mannen laten hun oog vallen op kwalitatief sterke jeans van het designer merk Jacob Cohën. Zij stijlen dit casual met de overhemden van Emporio Armani en Xacus. In de Rico Moda webshop vind je altijd de nieuwste collecties van onze designer merken. Word lid van de Rico Club, spaar voor RiCoins, personaliseer de webshop en log veilig in met jouw Face-ID. Een unieke functie in onze webshop! Daarnaast betaal je gemakkelijk met Apple Pay en zijn we aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg voor jouw online veiligheid. Ontdek ook de Rico Moda store in het Zeeuwse Goes. Ervaar hier de persoonlijke aandacht, uitstekende service en modieuze expertise bij het vinden van jouw nieuwe designer outfit. Word warm ontvangen door onze stijladviseurs, krijg eerlijk advies en laat je verrassen door onze verticale tuin met echte planten.